Heb ik nietquote:
Prima deal. Ik stuur een biertje door.quote:
Top.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima deal. Ik stuur een biertje door.
Oh? Vertel?quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is hardstikke logisch, hoort bij de fase waar je nu in zit. Maar ga dingen radicaal anders doen want anders flikker je net als ik en vele anderen toch echt om en dan ben je een jaar verder voordat je terug kan kijken en beseffen dat je veel te ver bent gegaan op te veel vlakken.
Is het allemaal echt niet waard.
Proostquote:
Ik zie ze wel opnieuw samenkomen als Cali weer neerstrijkt in Nimmaquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie gaan praten na de relatie. Haha dat kan ook.
Haha ik ben vooral benieuwd wat hier achter zitquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie gaan praten na de relatie. Haha dat kan ook.
Mag ik vragen als jij bij Shownieuws werkt?quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie ze wel opnieuw samenkomen als Cali weer neerstrijkt in Nimma
Jij zet me aan het denkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij bij Shownieuws werkt?
De wat?quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Dat Deluziontopic is wel echt compleet ontspoord hè
Niet echt verrassend.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:39 schreef MissMSX het volgende:
Dat Deluziontopic is wel echt compleet ontspoord hè
Niet echt nee.quote:
Nope. Terwijl dat toch niet zo moeilijk isquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Oma's liggen allang op bed joh.
Verdomme niemand getriggert?![]()
Het is toch zo.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Oma's liggen allang op bed joh.
Verdomme niemand getriggert?![]()
Ah ons jongste bloempje slaapt ook al.quote:
Hey jijquote:
Alles wel?quote:
Mooi!quote:
Goed natuurlijk. Niet dat ik het hier zou zeggen als het anders is natuurlijk.quote:
Jij bent het zonnetje in huis, de kers op de taart, de melk voor mijn weg etc etcquote:Op zondag 14 april 2019 00:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed natuurlijk. Niet dat ik het hier zou zeggen als het anders is natuurlijk.
Not sure if sarcastic....quote:Op zondag 14 april 2019 00:24 schreef Kopjechino het volgende:
Jij bent het zonnetje in huis, de kers op de taart, de melk voor mijn weg etc etc
Ik plaag je maar.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |