Ik vind het niet kinderachtig, wel grappig en juist het tegenovergestelde van vermoeiend. Ik krijg hier namelijk enorm veel energie van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je echt niks aan. Het is kinderachtig, niet grappig en vermoeiend
Huhquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die moeite heeft met rotondes.
Triest.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het niet kinderachtig, wel grappig en juist het tegenovergestelde van vermoeiend. Ik krijg hier namelijk enorm veel energie van.
stuur hem maar door naar mij, hij mag wel over me heen plassenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Had een collectant aan de deur.... wilde bij mij plassen....
Heb geweigerd..... tja, vind dat niet zo fijn! (onbekend persoon.... etc.)
Voel mij nu een beetje schuldig....
Waar zag je hemquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag WCH eerder vandaag en dan komt toch opeens je rebelse kant weer naar boven
Waarom is die kutflikker er nooit als ik er benquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Is het nog een schim van wat het was?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wat onaantrekkelijk als je de kant kiest van het beleid hier, valt me vies tegen van jequote:
nog even mad als altijdquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het nog een schim van wat het was?
Walgelijk weer @Rozevlaquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je in zoomt zie je der kut filet
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Haha oei, vindt prof vast pijnlijk om dit van jou te horenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat onaantrekkelijk als je de kant kiest van het beleid hier, valt me vies tegen van je
Ik zag vanochtend een neger foto’s maken van huizen dus ik zei wat moet dat!!!! Hij laten zien ME TOURIST!!!!quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou je tegen hem willen zeggen als je hem ooit nog eens zou spreken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha oei, vindt prof vast pijnlijk om dit van jou te horen
Ik kies ook de kant van het beleid, maar ik kan het gewoon niet volgen allemaal.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat onaantrekkelijk als je de kant kiest van het beleid hier, valt me vies tegen van je
Ik las kuttelikkerquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom is die kutflikker er nooit als ik er ben
Die hoort bij een grote groep mensen dan in ieder geval hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te dom voor veilige deelname aan het verkeer.
Van jou had ik ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kies ook de kant van het beleid, maar ik kan het gewoon niet volgen allemaal.
Zou baby shark voor m zingen want dat vinden kleuters leukquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zou je tegen hem willen zeggen als je hem ooit nog eens zou spreken?
Dit dus ook.... (Ze leek wel aardig..... oudere vrouw...)quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een neger foto’s maken van huizen dus ik zei wat moet dat!!!! Hij laten zien ME TOURIST!!!!
Mooi de politie gebeld
Klootzak
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou baby shark voor m zingen want dat vinden kleuters leuk
Wch heeft genoeg te compenseren dus denk wel dat hij een goeie kuttenlikker isquote:
Daarom doe ik de deur nooit open, juist om dit soort ongemakkelijke situaties te voorkomenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
of wat slipknot ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou baby shark voor m zingen want dat vinden kleuters leuk
Hij kan zich niet verdedigen dus laten we dit vooral niet doenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wch heeft genoeg te compenseren dus denk wel dat hij een goeie kuttenlikker is
Werkt dat serieus zo ja?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wch heeft genoeg te compenseren dus denk wel dat hij een goeie kuttenlikker is
Ook die wijfen stelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit dus ook.... (Ze leek wel aardig..... oudere vrouw...)
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ook die wijfen stelen.
Eigenlijk gelijk ff chocken en wachten op de wouten.
Wch kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij kan zich niet verdedigen dus laten we dit vooral niet doen
Waarom slipknotquote:
Ja, daarom denk ik dat jij ook een goeie kuttenlikker bentquote:
Ik heb hem zelfs niet eens gezienquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:10 schreef Zosk het volgende:
Oh die post was echt binnen 10 sec weg holy fucking shit
Ik kies daar niet voor, maar heb dit riedeltje al zo vaak gezien. Het lost niks op en het eindigt altijd in een banwave. Ik kan jou simpelweg niet missen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu denk ik doe het zelf maarquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom denk ik dat jij ook een goeie kuttenlikker bent
Als dat een issue is maar ze wel dolgraag gelikt willen worden is even douchen gewoon onderdeel van de voorpret.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:10 schreef UitStraling het volgende:
Meeste vrouwen zijn toch bang dat hun pretgaatje stinkt dus helemaal niet zo dol op notoire kuttenlikkers.
Dat zou natuurlijk volledig onterecht zijn aangezien je in VBL wel gewoon mag schelden daarmeequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kies daar niet voor, maar heb dit riedeltje al zo vaak gezien. Het lost niks op en het eindigt altijd in een banwave. Ik kan jou simpelweg niet missen.
Als ik mn eigen kut kon likken, zou ik nooit meer seks met een man hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu denk ik doe het zelf maar
Wat voor notenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
@:Danny de mods zijn hier tegen je policy, zou ze noten
Kut likken =/= geneukt worden :squote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik mn eigen kut kon likken, zou ik nooit meer seks met een man hebben
Stroefquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Als dat een issue is maar ze wel dolgraag gelikt willen worden is even douchen gewoon onderdeel van de voorpret.
Twee noten ahahaquote:
Eigen kut likken + dildoquote:
Beetje trainen en afvallen een optie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
is maar goed ook, wil niet dat jij me quotequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef Rozevla het volgende:
Jezus volgens mij is fok kapot.
Ik wil dermann kwoten en weg post!!!!
Sowquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje trainen en afvallen een optie?
Haha oh ja ;p winkquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha het is al lang 17.00 uur geweest joh
Haha stel je voor dat @Rozevla in je vriendenlijstje bovenaan komtquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is maar goed ook, wil niet dat jij me quote
Nee, heb net een zak chips opengetrokkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje trainen en afvallen een optie?
Close enoughquote:
Ik wil de post waardoor je weer een ban hebt graag gequote hebben hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:14 schreef Solotovski het volgende:
Maar ff serieus
Het slaat toch veel te veel door als zelfs keukenkampioen wordt verwijderd
O wee als je deze post verwijderd. Ik zoek je op, snijd je open en hang je op aan je dikke darm
Flam is leuk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:14 schreef isax het volgende:
Werd Flamarande maar eens met vanish behandeld.
Haha goeie grap.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik zou het echt fantastisch vinden als dit topic sluit bij post #450quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil de post waardoor je weer een ban hebt graag gequote hebben haha
Dat gaat dus niet gebeurenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het echt fantastisch vinden als dit topic sluit bij post #450
Ben dan denk ik te druk met mn eigen kut likkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spreek je dan na een tijdje vanzelf wel weer
Ah joh ze moeten er gewoon niet zo zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil de post waardoor je weer een ban hebt graag gequote hebben haha
Dat betwijfel ik want daar raak je op een gegeven moment gewoon op uitgekekenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben dan denk ik te druk met mn eigen kut likken
Sow halloquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:14 schreef Solotovski het volgende:
Maar ff serieus
Het slaat toch veel te veel door als zelfs keukenkampioen wordt verwijderd
O wee als je deze post verwijderd. Ik zoek je op, snijd je open en hang je op aan je dikke darm
Doen ze ook niet haha want ze drukken alleen maar op de delete knopquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ah joh ze moeten er gewoon niet zo zwaar aan tillen.
Ja dit is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha goeie grap.
Alsof er een man bestaat die zo ziek in ze kop is om hem erin te hangen bij jou.
Cruella
Als ik op jou moet afgaan denk ik niet dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik want daar raak je op een gegeven moment gewoon op uitgekeken
En dan over je nek gaan omdat je dag ervoor goulash hebt gegetenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben dan denk ik te druk met mn eigen kut likken
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha ohjaquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee hoor hij typte het maar leuk geprobeerd weer wijfie
Hij is dan ook een nobody ahahaquote:
Maar in mijn geval lik in dan toch niet mezelf dus dit is appels met peren vergelijkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik op jou moet afgaan denk ik niet dat dat gaat gebeuren
Mooie gif 7,8/10quote:
Gewoon jaloers omdat jij niet je eigen pik kunt likkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan over je nek gaan omdat je dag ervoor goulash hebt gegeten
Oke fijn.quote:
Ik kan dat welquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon jaloers omdat jij niet je eigen pik kunt likken
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar in mijn geval lik in dan toch niet mezelf dus dit is appels met peren vergelijken
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke fijn.
Nu foto’s van je tieten want anders donder je maar weer op naar de keuken als er alleen maar onzin uit dat pijpkanaal van je komt
Pics?quote:
Ja wat, doe niet zo ondankbaarquote:
rtquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:18 schreef UitStraling het volgende:
Puntje van mijn pieletje is me wel eens gelukt in mijn pubertijd
Trainen en afvallen een optie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:18 schreef UitStraling het volgende:
Filmen mag ookquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me vrij ongemakkelijk om daar foto's van te maken
Dat is niet echt veel hequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:18 schreef UitStraling het volgende:
Vind dit wel interessant eigenlijkquote:
Ik geef je gvd een complimentquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:20 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie soort
In je poepgaatje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:18 schreef UitStraling het volgende:
That makes one of usquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dit wel interessant eigenlijk
Shit dudequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we een aanhankelijke Ierse Setter.
Verstandig zijn dusquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik vind dat je gewoon altijd jezelf moet blijven
Joh wij zitten echt nooit op dezelfde golflengte hoorquote:
zullen we lullen vergelijken zondag dan zijn mijn ouders naar duitsland voor boodschappen 's middagsquote:
Normaal komt er alleen maar gezeik en gejank uit die slabek van je!!!quote:
Dat lijkt me duidelijk inderdaadquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joh wij zitten echt nooit op dezelfde golflengte hoor
Watquote:
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zullen we lullen vergelijken zondag dan zijn mijn ouders naar duitsland voor boodschappen 's middags
Ook niet op dezelfde lengte ahahaquote:
En jij bent ook nog eens een stuk ouder hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook niet op dezelfde lengte ahaha
Had ik het langer moeten uitstellen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben niet zo trots op je als ik gehoopt had
Heb echt medelijden met mezelfquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
En jij bent ook nog eens een stuk ouder haha
Dat lijkt me geen strak plan, ik ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je nu eens 10 seconden met je wijsvinger op je perineum drukken
korter, niks mis met een goed fapje, blijf je tenminste met je gedachten bij belangrijkere dingenquote:
Ik had gisteren helaas een drukke avondquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
korter, niks mis met een goed fapje, blijf je tenminste met je gedachten bij belangrijkere dingen
Doe eens lief tegen mijquote:
www.chineesmeteenarmneuktalpaca.comquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen strak plan, ik ben nog aan het werk
Ik vind dit een bijzonder vreemde URLquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.chineesmeteenarmneuktalpaca.com
Niet waarquote:
Wanneer heb jij voor het laatst gefapt?quote:
gisterenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gefapt?
Doe niet zo stoerquote:
Wat voor cijfer geef je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |