Ik vind het niet kinderachtig, wel grappig en juist het tegenovergestelde van vermoeiend. Ik krijg hier namelijk enorm veel energie van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je echt niks aan. Het is kinderachtig, niet grappig en vermoeiend
Huhquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die moeite heeft met rotondes.
Triest.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het niet kinderachtig, wel grappig en juist het tegenovergestelde van vermoeiend. Ik krijg hier namelijk enorm veel energie van.
stuur hem maar door naar mij, hij mag wel over me heen plassenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Had een collectant aan de deur.... wilde bij mij plassen....
Heb geweigerd..... tja, vind dat niet zo fijn! (onbekend persoon.... etc.)
Voel mij nu een beetje schuldig....
Waar zag je hemquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag WCH eerder vandaag en dan komt toch opeens je rebelse kant weer naar boven
Waarom is die kutflikker er nooit als ik er benquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Is het nog een schim van wat het was?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wat onaantrekkelijk als je de kant kiest van het beleid hier, valt me vies tegen van jequote:
nog even mad als altijdquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het nog een schim van wat het was?
Walgelijk weer @Rozevlaquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je in zoomt zie je der kut filet
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Haha oei, vindt prof vast pijnlijk om dit van jou te horenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat onaantrekkelijk als je de kant kiest van het beleid hier, valt me vies tegen van je
Ik zag vanochtend een neger foto’s maken van huizen dus ik zei wat moet dat!!!! Hij laten zien ME TOURIST!!!!quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Wat zou je tegen hem willen zeggen als je hem ooit nog eens zou spreken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha oei, vindt prof vast pijnlijk om dit van jou te horen
Ik kies ook de kant van het beleid, maar ik kan het gewoon niet volgen allemaal.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat onaantrekkelijk als je de kant kiest van het beleid hier, valt me vies tegen van je
Ik las kuttelikkerquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom is die kutflikker er nooit als ik er ben
Die hoort bij een grote groep mensen dan in ieder geval hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te dom voor veilige deelname aan het verkeer.
Van jou had ik ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kies ook de kant van het beleid, maar ik kan het gewoon niet volgen allemaal.
Zou baby shark voor m zingen want dat vinden kleuters leukquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat zou je tegen hem willen zeggen als je hem ooit nog eens zou spreken?
Dit dus ook.... (Ze leek wel aardig..... oudere vrouw...)quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een neger foto’s maken van huizen dus ik zei wat moet dat!!!! Hij laten zien ME TOURIST!!!!
Mooi de politie gebeld
Klootzak
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou baby shark voor m zingen want dat vinden kleuters leuk
Wch heeft genoeg te compenseren dus denk wel dat hij een goeie kuttenlikker isquote:
Daarom doe ik de deur nooit open, juist om dit soort ongemakkelijke situaties te voorkomenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
of wat slipknot ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou baby shark voor m zingen want dat vinden kleuters leuk
Hij kan zich niet verdedigen dus laten we dit vooral niet doenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wch heeft genoeg te compenseren dus denk wel dat hij een goeie kuttenlikker is
Werkt dat serieus zo ja?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wch heeft genoeg te compenseren dus denk wel dat hij een goeie kuttenlikker is
Ook die wijfen stelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit dus ook.... (Ze leek wel aardig..... oudere vrouw...)
quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ook die wijfen stelen.
Eigenlijk gelijk ff chocken en wachten op de wouten.
Wch kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij kan zich niet verdedigen dus laten we dit vooral niet doen
Waarom slipknotquote:
Ja, daarom denk ik dat jij ook een goeie kuttenlikker bentquote:
Ik heb hem zelfs niet eens gezienquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:10 schreef Zosk het volgende:
Oh die post was echt binnen 10 sec weg holy fucking shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |