Ik geef je gvd een complimentquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:20 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed met jullie soort
In je poepgaatje?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:18 schreef UitStraling het volgende:
Puntje van mijn pieletje is me wel eens gelukt in mijn pubertijd
That makes one of usquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dit wel interessant eigenlijk
Shit dudequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we een aanhankelijke Ierse Setter.
Verstandig zijn dusquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar ik vind dat je gewoon altijd jezelf moet blijven
Joh wij zitten echt nooit op dezelfde golflengte hoorquote:
zullen we lullen vergelijken zondag dan zijn mijn ouders naar duitsland voor boodschappen 's middagsquote:
Normaal komt er alleen maar gezeik en gejank uit die slabek van je!!!quote:
Dat lijkt me duidelijk inderdaadquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Joh wij zitten echt nooit op dezelfde golflengte hoor
Watquote:
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zullen we lullen vergelijken zondag dan zijn mijn ouders naar duitsland voor boodschappen 's middags
Ook niet op dezelfde lengte ahahaquote:
En jij bent ook nog eens een stuk ouder hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook niet op dezelfde lengte ahaha
Had ik het langer moeten uitstellen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben niet zo trots op je als ik gehoopt had
Heb echt medelijden met mezelfquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
En jij bent ook nog eens een stuk ouder haha
Dat lijkt me geen strak plan, ik ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je nu eens 10 seconden met je wijsvinger op je perineum drukken
korter, niks mis met een goed fapje, blijf je tenminste met je gedachten bij belangrijkere dingenquote:
Ik had gisteren helaas een drukke avondquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
korter, niks mis met een goed fapje, blijf je tenminste met je gedachten bij belangrijkere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |