quote:Op donderdag 11 april 2019 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op vrijdag maximaal 18 graden Celcius met een mooi zonnetje
Eenschquote:Op donderdag 11 april 2019 23:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Q en race zijn acceptabel. Voor de vt's ben ik te oud, dat trek ik niet meer heb ik na Australië gemerkt..
Schijnbaar ben ik nooit jong geweest dan.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Q en race zijn acceptabel. Voor de vt's ben ik te oud, dat trek ik niet meer heb ik na Australië gemerkt..
Nattekat was al vroeg oudquote:Op vrijdag 12 april 2019 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar ben ik nooit jong geweest dan.
Ik wist het.... niks bij geleerd ook.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:41 schreef fathank het volgende:
Als je niet om 04:00 voor de tv zat ben je geen echte fan, ongeacht je leeftijd.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:41 schreef fathank het volgende:
Als je niet om 04:00 voor de tv zat ben je geen echte fan, ongeacht je leeftijd.
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:01:22Honda has also confirmed it has decided to change the power unit in Kvyat's Toro Rosso as a precaution after noticing an "anomaly" in the data this morning. #F1 reageer retweet
Krijgt Vuurvlieg toch gelijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:01:22Honda has also confirmed it has decided to change the power unit in Kvyat's Toro Rosso as a precaution after noticing an "anomaly" in the data this morning. #F1 reageer retweet
Zie niet waarom leclerc en vettel niet de top 2 vormen. Grote fouten en technische problemen nagelatenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
Doe ook mee aan de nu.nl manager spel. Lastig om dit keer de uitslag te bepalen.
Toch gekozen om voor de kwalificatie te gaan voor:
1. Vettel
2. Hamilton
3. Verstappen
en de race:
1. Vettel
2. Leclerc
3. Hamilton
4. Verstappen
Alleen nog niet zeker van de kwalificatie, zo even VT2 aankijken wat de bulls doen.
Dat is dus mijn twijfel, dan zal hamilton op 3 komen. Bottas zal ook zomaar de top 4 af kunnen maken in de kwaliquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Zie niet waarom leclerc en vettel niet de top 2 vormen. Grote fouten en technische problemen nagelaten
ik zag gisteren wat detailfoto's voorbij komen van achtervleugel, auto's zijn niet hetzelfde daarquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:37 schreef Ferdii het volgende:
volgens mij kun je nog beter stroll in de RB hebben dan Gasly
twitter:AlbertFabrega twitterde op donderdag 11-04-2019 om 12:02:49Red Bull volverá a salir mańana con 2 configuraciones d ala posterior. Menos carga para Gasly, más para Verstappen. En Baréin ya probaron así en libres 1. #ChineseGP https://t.co/JcJZQWfKjf reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:46 schreef Tinos85 het volgende:
Gasly verloor in sector 3 een ruime halve seconde van Max.
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:48:50"Compared to Max, [you are losing] two tenths in sector one, two tenths in sector two, and then getting sector three correct is three and a half tenths," Gasly is told. #F1 reageer retweet
Was na de snelle rondjes op de mediums. Tenminste, de tijden die ze daarna op tv lieten zien.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:48:50"Compared to Max, [you are losing] two tenths in sector one, two tenths in sector two, and then getting sector three correct is three and a half tenths," Gasly is told. #F1 reageer retweet
was ook meer een updatequote:Op vrijdag 12 april 2019 08:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Was na de snelle rondjes op de mediums. Tenminste, de tijden die ze daarna op tv lieten zien.
Ik begin die Gasly steeds minder te vinden... Die moet zich toch helemaal kut voelen na al die grote praat afgelopen winterquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:40 schreef Tinos85 het volgende:
Wauw, op softs is Gasly maar een tiende sneller dan Verstappen op medium.
Tja, het is een Fransoos, need I say more?quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik begin die Gasly steeds minder te vinden... Die moet zich toch helemaal kut voelen na al die grote praat afgelopen winter
Ik vind het sowieso een eng kereltje.
Tis een friggin' pannekoek.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, het is een Fransoos, need I say more?
Ik zou eerder zeggen: een heel gebitje minder dan Ricciardoquote:
De teksten bij Gasly zijn in spiegelbeeldquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag gisteren wat detailfoto's voorbij komen van achtervleugel, auto's zijn niet hetzelfde daar[ afbeelding ]twitter:AlbertFabrega twitterde op donderdag 11-04-2019 om 12:02:49Red Bull volverá a salir mańana con 2 configuraciones d ala posterior. Menos carga para Gasly, más para Verstappen. En Baréin ya probaron así en libres 1. #ChineseGP https://t.co/JcJZQWfKjf reageer retweet
Red Bull Racing heeft twee verschillende achtervleugels mee naar China.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag gisteren wat detailfoto's voorbij komen van achtervleugel, auto's zijn niet hetzelfde daar[ afbeelding ]twitter:AlbertFabrega twitterde op donderdag 11-04-2019 om 12:02:49Red Bull volverá a salir mańana con 2 configuraciones d ala posterior. Menos carga para Gasly, más para Verstappen. En Baréin ya probaron así en libres 1. #ChineseGP https://t.co/JcJZQWfKjf reageer retweet
en dan verpeste die de laatste bocht nog op dat snelste rondjequote:
Om vervolgens te roepen 'nice drift!'quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef theclansman het volgende:
[..]
en dan verpeste die de laatste bocht nog op dat snelste rondje
nog mooier vond ik dat ie zei . I know the car has 8 gearsquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:02 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Om vervolgens te roepen 'nice drift!'
begrijp ik maar dat kan wel wat tijdverschil verklarenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Red Bull Racing heeft twee verschillende achtervleugels mee naar China.
Ook erg goed jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:06 schreef theclansman het volgende:
[..]
nog mooier vond ik dat ie zei . I know the car has 8 gears
Heeft Gasly tot nu toe niet elk weekend met andere vleugels gereden dan Verstappen? Zou erop kunnen wijzen dat ze Gasly flink gebruiken om onderdelen te testen. In de race lijkt me overigens niet dat ze met zulke grote verschillen rijden, maar dan heb je de afstelling niet optimaal lijkt me door gebrek aan tracktime met de daadwerkelijke race setupquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Red Bull Racing heeft twee verschillende achtervleugels mee naar China.
Leclerc is ook een soort van Fransoos, maar hij lijkt wel redelijk tof.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, het is een Fransoos, need I say more?
Misschien heb je er wel eens van gehoord maar er bestaat een website genaamd YouTube... Kijk er eens rond zou ik zeggenquote:
zou kunnen maar kan ook met rijstijl te maken hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heeft Gasly tot nu toe niet elk weekend met andere vleugels gereden dan Verstappen? Zou erop kunnen wijzen dat ze Gasly flink gebruiken om onderdelen te testen. In de race lijkt me overigens niet dat ze met zulke grote verschillen rijden, maar dan heb je de afstelling niet optimaal lijkt me door gebrek aan tracktime met de daadwerkelijke race setup
Ik wil niet te veel waarde hechten aan prestaties in de VTs, maar het lijkt er toch wel een beetje op dat Gasly het Verstappen ook dit weekend weer niet erg moeilijk gaat maken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou kunnen maar kan ook met rijstijl te maken hebben
Kan me er weinig bij voorstellen als ik eerlijk ben. Als ze andere instellingen rijden vermoed ik eerder dat het met eigen voorkeuren te maken heeft..quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:15 schreef Sjemmert het volgende:
Gasly moet haast wel als test piloot gebruikt worden. Gat van 1 seconde lijkt me niet realistisch.
nee lijkt me ook niet maar het verschil is wel groot, ik heb geen idee over zijn rijstijl tov Max maar die van Ricciardo lag er dichtbij.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wil niet te veel waarde hechten aan prestaties in de VTs, maar het lijkt er toch wel een beetje op dat Gasly het Verstappen ook dit weekend weer niet erg moeilijk gaat maken.
1 seconde is wel heel veel hoor. In de sessies die ik met Max op iRacing heb gereden zat ik ook op ongeveer 1 secondenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan me er weinig bij voorstellen als ik eerlijk ben. Als ze andere instellingen rijden vermoed ik eerder dat het met eigen voorkeuren te maken heeft..
Daarbij: als het daar aan zou liggen hadden ze daar vast wel iets over gezegd na de races om Gasly in bescherming te nemen.
Dus jij verwacht binnenkort een telefoontje van Helmut Marko?quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:00 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
1 seconde is wel heel veel hoor. In de sessies die ik met Max op iRacing heb gereden zat ik ook op ongeveer 1 seconden![]()
Sterker nog, vorige week vonden de mannen van RBR dat Gasly een sterke race had gereden, terwijl het resultaat echt niet zo sterk was..quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:31 schreef TAV74 het volgende:
Daarbij: als het daar aan zou liggen hadden ze daar vast wel iets over gezegd na de races om Gasly in bescherming te nemen.
Gasly heeft iig het voordeel dat er niet iemand bij TR zit momenteel die nadrukkelijk op de deur klopt bij het hoofdteam danwel wordt begeerd door andere topteams.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Sterker nog, vorige week vonden de mannen van RBR dat Gasly een sterke race had gereden, terwijl het resultaat echt niet zo sterk was..
Wellicht is de auto naar Verstappen z'n hand gezet, heeft Gasly daar moeite mee. Hij wordt gebruikt als testpiloot. Wellicht is hij echt een stuk mindere coureur dan Verstappen. Ongetwijfeld een opstapeling van factoren, deels buiten Gasly's macht. En anders zien we Gasly er snel genoeg uit vliegen RBR kennende..
Ocon lijkt me wel een mooie kandidaatquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Gasly heeft iig het voordeel dat er niet iemand bij TR zit momenteel die nadrukkelijk op de deur klopt bij het hoofdteam danwel wordt begeerd door andere topteams.
De RB talentpool begint aardig op te drogen en misschien dat ze moeten overwegen om een topper van buiten aan te trekken. Lijkt me wel dat er wat coureurs rijden die prima voor een laag salaris bij RB zouden willen rijden.
Ocon ruilen voor Verstappen als RB tegenvalt dit jaar :pquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ocon lijkt me wel een mooie kandidaat
vond het wel frappant dat hij zelfs geen test tijd kreeg in Bahrein maar dat Russel dat wel kreeg in de Mercquote:Op vrijdag 12 april 2019 16:38 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Ocon lijkt me wel een mooie kandidaat
Volgens mij omdat ze tijdens die test verplicht waren om een 'rookie' in te zetten. En omdat Russel nog maar een X aantal races had gereden gold hij daar als rookie. Zelfde voor Norris en Albon.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
vond het wel frappant dat hij zelfs geen test tijd kreeg in Bahrein maar dat Russel dat wel kreeg in de Merc
ah okquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:08 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze tijdens die test verplicht waren om een 'rookie' in te zetten. En omdat Russel nog maar een X aantal races had gereden gold hij daar als rookie. Zelfde voor Norris en Albon.
Niet per se in die test, maar tijdens de twee tweedaagse in-season testen moet je minimaal twee dagen een rookie inzetten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:08 schreef opreis het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze tijdens die test verplicht waren om een 'rookie' in te zetten. En omdat Russel nog maar een X aantal races had gereden gold hij daar als rookie. Zelfde voor Norris en Albon.
Ehhh Nee? Honda ziet het op tijd dus nu gaan ze troubleshooten. Hoeft niks te zijn of iets dat te repareren is.... of ze moeten helemaal niks mogen vervangen qua sleutelen ik weet eigenlijk niet hoe dat zit.quote:
Kimi of Hulkenberg. Hulkenberg heeft mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Gasly heeft iig het voordeel dat er niet iemand bij TR zit momenteel die nadrukkelijk op de deur klopt bij het hoofdteam danwel wordt begeerd door andere topteams.
De RB talentpool begint aardig op te drogen en misschien dat ze moeten overwegen om een topper van buiten aan te trekken. Lijkt me wel dat er wat coureurs rijden die prima voor een laag salaris bij RB zouden willen rijden.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:45 schreef nils7 het volgende:
Ik lees op Facebook wat berichten over illegale voorvleugels van Mercedes en Red Bull en dat ze die hebben moeten aanpassen van de FIA.
Klopt dit en zo ja hebben ze die aangepast voor of na de vrije trainingen?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:24 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens AMuS is de voorvleugel van de Mercedes illegaal en moet deze voor de kwalificatie worden vervangen. Reden zou zijn dat de uitsparing in de endplate te groot zou zijn.
Red Bull Racing en Williams werden hier al eerder op gewezen.
https://www.auto-motor-un(...)uegel-gp-china-2019/
Hier ook. Maar Renault laat hem natuurlijk nooit gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:52 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Kimi of Hulkenberg. Hulkenberg heeft mijn voorkeur.
Ah ik keek weer niet goed haha.quote:
Die was al in Bahrein aangepast had ik gelezen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:59 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ah ik keek weer niet goed haha.
Maar heeft RB de vrije training al met een aangepaste vleugel gereden, dat kan ik niet echt uit Duitse tekst op maken.
Zou wel de ultieme payback van Horner zijn. Als Hulkenberg aan het eind van het jaar hoger staat dan Ric en dat ze dan Hulk strikken voor RB.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hier ook. Maar Renault laat hem natuurlijk nooit gaan.
Ah top!quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die was al in Bahrein aangepast had ik gelezen.
Ric heeft 15 miljoen redenen om er niet rouwig om te zijnquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme payback van Horner zijn. Als Hulkenberg aan het eind van het jaar hoger staat dan Ric en dat ze dan Hulk strikken voor RB.
En daarnaast nog eens 33.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ric heeft 15 miljoen redenen om er niet rouwig om te zijn
Niet ric, maar Abiteboulquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ric heeft 15 miljoen redenen om er niet rouwig om te zijn
https://www.gpupdate.net/(...)matigheid-bij-kvyat/quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:31 schreef Gezicht het volgende:
Kvyat's Honda PU verwisseld na een "anomaly" gedetecteerd tijdend FP1 lees ik op insta.
Het is maar vrije training he, niet super belangrijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 05:57 schreef SiGNe het volgende:
kut voor Verstappen, die was net bezig met z'n setup te veranderen, moet ie de kwali maa rhopen dat 't nu goed is.
In de VT stel je je wagen af voor de kwali, hoe beter je afstelling is hoe meer je vooraan kan starten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 05:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is maar vrije training he, niet super belangrijk.
Uiteraard, maar voor Max zie je meestal dat de kwallificatie niet super belangrijk is, ook al omdat hij niet echt bekend staat als een hele goede wegkomer met de start. Volgens mij heeft hij zijn beste races meestal gereden van posities dat hij niet heel erg vooraan stond.quote:Op zaterdag 13 april 2019 06:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In de VT stel je je wagen af voor de kwali, hoe beter je afstelling is hoe meer je vooraan kan starten.
Max is juist een goede starterquote:Op zaterdag 13 april 2019 06:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uiteraard, maar voor Max zie je meestal dat de kwallificatie niet super belangrijk is, ook al omdat hij niet echt bekend staat als een hele goede wegkomer met de start. Volgens mij heeft hij zijn beste races meestal gereden van posities dat hij niet heel erg vooraan stond.
Melbourne kwam hij gewoon goed van de lijn maar had hij daarna een deja vu met Vettel die hem naar de binnenkant drukte.quote:Op zaterdag 13 april 2019 07:47 schreef Tinos85 het volgende:
De eerste twee races van dit seizoen nog niet
Die moet nog een rondje van om q2 te halenquote:
Vraag het aan de mannen van Ziggoquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:13 schreef Sunri5e het volgende:
. Je hebt door hem echt geen idee of de auto nou zo slecht is, max nou zo goed is of dat hij nou zo slecht is.
Nog altijd sneller dan Leclercquote:Op zaterdag 13 april 2019 08:13 schreef Sunri5e het volgende:
Gasly man man. Wat een prutser is dat zeg. Ik had echt meer van hem verwacht dit seizoen. Je hebt door hem echt geen idee of de auto nou zo slecht is, max nou zo goed is of dat hij nou zo slecht is.
Vandaar dequote:Op zaterdag 13 april 2019 08:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Verkeer kostte Leclerc denk ik wel 6 - 8 tiende
Money well spent tot nu toequote:Op zaterdag 13 april 2019 08:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jup.
Pit Lane feed doet het nog wel. Heb je iig iets
Ja echt treurigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |