quote:Op donderdag 11 april 2019 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op vrijdag maximaal 18 graden Celcius met een mooi zonnetje
Eenschquote:Op donderdag 11 april 2019 23:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Q en race zijn acceptabel. Voor de vt's ben ik te oud, dat trek ik niet meer heb ik na Australië gemerkt..
Schijnbaar ben ik nooit jong geweest dan.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Q en race zijn acceptabel. Voor de vt's ben ik te oud, dat trek ik niet meer heb ik na Australië gemerkt..
Nattekat was al vroeg oudquote:Op vrijdag 12 april 2019 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar ben ik nooit jong geweest dan.
Ik wist het.... niks bij geleerd ook.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:41 schreef fathank het volgende:
Als je niet om 04:00 voor de tv zat ben je geen echte fan, ongeacht je leeftijd.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:41 schreef fathank het volgende:
Als je niet om 04:00 voor de tv zat ben je geen echte fan, ongeacht je leeftijd.
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:01:22Honda has also confirmed it has decided to change the power unit in Kvyat's Toro Rosso as a precaution after noticing an "anomaly" in the data this morning. #F1 reageer retweet
Krijgt Vuurvlieg toch gelijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:01:22Honda has also confirmed it has decided to change the power unit in Kvyat's Toro Rosso as a precaution after noticing an "anomaly" in the data this morning. #F1 reageer retweet
Zie niet waarom leclerc en vettel niet de top 2 vormen. Grote fouten en technische problemen nagelatenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:00 schreef Crazy-M het volgende:
Doe ook mee aan de nu.nl manager spel. Lastig om dit keer de uitslag te bepalen.
Toch gekozen om voor de kwalificatie te gaan voor:
1. Vettel
2. Hamilton
3. Verstappen
en de race:
1. Vettel
2. Leclerc
3. Hamilton
4. Verstappen
Alleen nog niet zeker van de kwalificatie, zo even VT2 aankijken wat de bulls doen.
Dat is dus mijn twijfel, dan zal hamilton op 3 komen. Bottas zal ook zomaar de top 4 af kunnen maken in de kwaliquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Zie niet waarom leclerc en vettel niet de top 2 vormen. Grote fouten en technische problemen nagelaten
ik zag gisteren wat detailfoto's voorbij komen van achtervleugel, auto's zijn niet hetzelfde daarquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:37 schreef Ferdii het volgende:
volgens mij kun je nog beter stroll in de RB hebben dan Gasly
twitter:AlbertFabrega twitterde op donderdag 11-04-2019 om 12:02:49Red Bull volverá a salir mańana con 2 configuraciones d ala posterior. Menos carga para Gasly, más para Verstappen. En Baréin ya probaron así en libres 1. #ChineseGP https://t.co/JcJZQWfKjf reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:46 schreef Tinos85 het volgende:
Gasly verloor in sector 3 een ruime halve seconde van Max.
twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:48:50"Compared to Max, [you are losing] two tenths in sector one, two tenths in sector two, and then getting sector three correct is three and a half tenths," Gasly is told. #F1 reageer retweet
Was na de snelle rondjes op de mediums. Tenminste, de tijden die ze daarna op tv lieten zien.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:autosportlive twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:48:50"Compared to Max, [you are losing] two tenths in sector one, two tenths in sector two, and then getting sector three correct is three and a half tenths," Gasly is told. #F1 reageer retweet
was ook meer een updatequote:Op vrijdag 12 april 2019 08:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Was na de snelle rondjes op de mediums. Tenminste, de tijden die ze daarna op tv lieten zien.
Ik begin die Gasly steeds minder te vinden... Die moet zich toch helemaal kut voelen na al die grote praat afgelopen winterquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:40 schreef Tinos85 het volgende:
Wauw, op softs is Gasly maar een tiende sneller dan Verstappen op medium.
Tja, het is een Fransoos, need I say more?quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik begin die Gasly steeds minder te vinden... Die moet zich toch helemaal kut voelen na al die grote praat afgelopen winter
Ik vind het sowieso een eng kereltje.
Tis een friggin' pannekoek.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, het is een Fransoos, need I say more?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |