Ja, dit is gewoon kut.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weekend is nog niet eens begonnen!
When a bird has a better life then youquote:
Wel waarquote:Op donderdag 11 april 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
When a bird has a better life then you
Jouw aanwezigheid hier doet me denken aan een relatie. Je bent een leuke frisse meid. Sexy en opgewekt, veel aanwezig altijd leuk. En langzaamaan veranderd dat in claimend zeurgedrag.quote:
Thanks.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier doet me denken aan een relatie. Je bent een leuke frisse meid. Sexy en opgewekt, veel aanwezig altijd leuk. En langzaamaan veranderd dat in claimend zeurgedrag.
Vogel wel bier, ik niet.quote:
Dan hadden we met jou al heel snel een serieuze relatie.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier doet me denken aan een relatie. Je bent een leuke frisse meid. Sexy en opgewekt, veel aanwezig altijd leuk. En langzaamaan veranderd dat in claimend zeurgedrag.
Ey Harman, lang niet gezien, how’s life?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan hadden we met jou al heel snel een serieuze relatie.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Mag niet klagen. Maar dat doe ik wel natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ey Harman, lang niet gezien, how’s life?
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vertelquote:Op donderdag 11 april 2019 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mag niet klagen. Maar dat doe ik wel natuurlijk.
"Fake it untill you make it" is mijn mottoquote:Op donderdag 11 april 2019 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal vanaf nu doen alsof ik mega happy ben.
"Smile and wave" is de mijne...quote:Op donderdag 11 april 2019 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
"Fake it untill you make it" is mijn motto
Doe ik dat.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
"Fake it untill you make it" is mijn motto
Zal ik je morgenochtend ff troosten ergens op een invalidentoilet?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
Alcoholaccijnzen zijn te hoog en Fas is nog steeds van de vrouwenliefde.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je morgenochtend ff troosten ergens op een invalidentoilet?
Stinkfistenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je morgenochtend ff troosten ergens op een invalidentoilet?
Ook goed. Hooker with a penis had ook gemogen.quote:
Prison sex leek me al te makkelijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook goed. Hooker with a penis had ook gemogen.
Tijd voor een ander ?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Oké, m'n telefoon hield op met opladen op 80%
Een andere keer weer.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Prison sex leek me al te makkelijk.
Jij doet toch ook niet alles met 100% inzet? Dus die telefoon past bij je.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef CherryLips het volgende:
TOOLquote:Op donderdag 11 april 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een heumeax praatjes?
Jij bent wel een tettenman toch, wat vind je van dit exemplaar?quote:
Ik vermoed neptieten. Daar heb ik geen affiniteit mee.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent wel een tettenman toch, wat vind je van dit exemplaar?
Lijkt mij wel gaaf om daar een week mee rond te pronken.![]()
Roken zonder handen http://www.dumpert.nl/mediabase/7661627/d0401f8e
Komt Henry Rollins nog als gast, bij dat concert?quote:
ik glij hier bijna van mijn stoel, wasdezequote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Prison sex leek me al te makkelijk.
Ben wel toe om even lekker tegen de borst aan gedrukt te wordenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toe maar, kom maar naast Tante Lotusss zitten en vertel maar
Tool-SCquote:Op donderdag 11 april 2019 22:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik glij hier bijna van mijn stoel, wasdeze
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Noise-cancelling is een geweldige uitvinding. Krijsende kinderen en luidruchtige Chinezen de hele wel niet gehoord.
Zoveel beter dan jurkjes.quote:
Ga je naar het concert in juni?quote:
Ik heb draadloze oortjes met NC, kan niet meer zonderquote:Op donderdag 11 april 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt ook nog eens muziek uit
Rip telefoonquote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:
Boeien, zolang er lekkere wijven als Cali en Halimede naartoe gaan.quote:
Gaan voor chickiesquote:Op donderdag 11 april 2019 22:40 schreef Faxie het volgende:
Maar kans dat ik Hali dan tref. Toch eens kaartje zoeken...
Las iets over noise cancelling headphones....quote:Op donderdag 11 april 2019 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boeien, zolang er lekkere wijven als Cali en Halimede naartoe gaan.
Is Halimede een lekker wijf? Moet ik me ook nog opdoffen ook nogquote:Op donderdag 11 april 2019 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja zeggen ze van jou ook, maar nooit een foto gezien.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Is Halimede een lekker wijf? Moet ik me ook nog opdoffen ook nog
Boh behoorlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Is Halimede een lekker wijf? Moet ik me ook nog opdoffen ook nog
Beetje duur om alleen naar Tool te gaan om mij eventueel te zienquote:Op donderdag 11 april 2019 22:40 schreef Faxie het volgende:
Maar kans dat ik Hali dan tref. Toch eens kaartje zoeken...
Een 9 maar?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boh behoorlijk![]()
![]()
9/10 Op de Faxie schaal
Hoe weet je dat ik een lekker wijf ben?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik dan ook nietquote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zeggen ze van jou ook, maar nooit een foto gezien.
Ze ontkent het niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een lekker wijf ben?
Niks is te duur voor jouquote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Beetje duur om alleen naar Tool te gaan om mij eventueel te zien
Betekent in de praktijk dat je een hartslag hebt.quote:
Ja, daaromquote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Betekent in de praktijk dat je een hartslag hebt.
Owja je komt dan ook?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef Halimede het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of je wacht tot de spelletjes meet
Ja maar je ogen. En dan bedoel ik ook echt haar ogen.quote:
Ik ben kritischquote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Betekent in de praktijk dat je een hartslag hebt.
Wauw.... dat hoor je toch te weten?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja je komt dan ook?
Scheelt weer een duur kaartje
Antivaccerquote:
Dacht dat je niet zeker wasquote:Op donderdag 11 april 2019 22:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wauw.... dat hoor je toch te weten?
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kom niet meer naar de spelletjesmeet
Dan kom ik ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Kopjechino het volgende:
Dat was bowlenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zeker wasOf was dat het bowlen?
Voor jou juist reden om wel te gaan toch?quote:
Wel naar de SE-meet toch?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Kopjechino het volgende:
Nee alsjeblieft, we hebben al genoeg dwergen die komenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor jou juist reden om wel te gaan toch?
Tuurlijk niet, je bent een toffe meid ondanks je kleine valkuilen.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor jou juist reden om wel te gaan toch?
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je bent een toffe meid ondanks je kleine valkuilen.
Geen idee of dit sarcasme is, maar dankje. Voel me gewoon kut de laatste tijd en dat schermer ik nog wel eens door hier.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je bent een toffe meid ondanks je kleine valkuilen.
Volgens mij valt jou dramaqueengehalte wel mee hoor en ik vond je tof genoeg om bij Frontaal te gaan drinken samenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee of dit sarcasme is, maar dankje. Voel me gewoon kut de laatste tijd en dat schermer ik nog wel eens door hier.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij valt jou dramaqueengehalte wel mee hoor en ik vond je tof genoeg om bij Frontaal te gaan drinken samen
Ik kan je heel klein laten voelenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft, we hebben al genoeg dwergen die komen
* kuch * faxie
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij valt jou dramaqueengehalte wel mee hoor en ik vond je tof genoeg om bij Frontaal te gaan drinken samen
Ga ik hier niet zeggen.quote:
Wtf nee.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:58 schreef MCH het volgende:
[..]
ben je nu mad omdat je gepussyblocked bent?
Ik ben niet liefquote:Op donderdag 11 april 2019 22:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Faxie, wanneer gaan wij eens een krat liefmans tanken als echte lieve mannen ?
Pennymeisjes problemen. Vriendin of vriendje heeft de disco afgezegd. Nu voelt ze zich alleen dit weekend.quote:
Nee. You don't know shit.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pennymeisjes problemen. Vriendin of vriendje heeft de disco afgezegd. Nu voelt ze zich alleen dit weekend.
Alle meids die hier zitten hebben wel 1 of ander complex of probleem anders waren ze hier niet.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga ik hier niet zeggen.
[..]
Wtf nee.
Complexen zei ik inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Allures heeft de hele nacht niet geslapen omdat ze naar de kapper ging.
Zo vervelendquote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef MCH het volgende:
Misschien heeft kopjechino gewoon last van een bruin vriendje die de hele tijd kopjes geeft?
Oké.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Alle meids die hier zitten hebben wel 1 of ander complex of probleem anders waren ze hier niet.
Thanksquote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef Halimede het volgende:
[..]hoop dat je je gauw beter voelt kopje
Heb je de buurtbus al gereserveerd om naar Groningen te komen?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik voelde het aan mijn water dat je kwam, dus dacht ik gauw te vluchten
Kusjekroel dan maarquote:Op donderdag 11 april 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga ik hier niet zeggen.
[..]
Wtf nee.
Ik ga per knolquote:Op donderdag 11 april 2019 23:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je de buurtbus al gereserveerd om naar Groningen te komen?
Hou maar op nu ok.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef MCH het volgende:
Misschien heeft kopjechino gewoon last van een bruin vriendje die de hele tijd kopjes geeft?
En wat is jouw excuus?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Alle meids die hier zitten hebben wel 1 of ander complex of probleem anders waren ze hier niet.
Kom je hier doen?quote:
Wow, ja.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
ik keek van de week naar de Belg op Canvas. Voordat er een wielerprogramma op was.
Het was een programma waarbij ze een 4tal psychologen filmden in de praktijk tijdens sessie’s. Was best leuk om te zien.
Er was zin ouwe saaie oude stempel psych bij.
Was een jong vrouwtje die als probleem had dat “ze nonchalant was met mannen” ze noemde een voorbeeld. Ze ging mee met haar ex uit eten, en hij pakte haar hand vast. Later vond ze dat ze dat eigenlijk niet wou.
Die man zei: ja stop maar, wat is er vroeger gebeurd met je vader. En je tante kuste je ook vol op je mond he tegen je wil in. Waar jij mee te maken hebt is de zogenoemde hastech meeetooo discussie. (Zo concludeerde de psych)![]()
Avondklokquote:Op donderdag 11 april 2019 23:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Die moet bijna wel aan de vrouw zijn, bijna niet meer te vinden hier.
Het spijt mequote:
Jij met je familie?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd anders gingen we even bier drinken bij mout ofzo
Coal Drops Yard was leuk. Niet echt heel onbekend. Craft beers weet je vast ook wel te vinden.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks onbekends gedaan in London (eettip, museum, buurtje)?
Zo dan.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is nog aan het onderzoeken wat er mis is met jou. Die zit daar voorlopig nog wel even
Ben je bij de beer mile geweest?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Coal Drops Yard was leuk. Niet echt heel onbekend. Craft beers weet je vast ook wel te vinden.
Dat komt meer vanwege de aanpassingsproblemen tussen Nimma en 050. Blijkbaar kun je wel iemand uit Nijmegen halen maar haal je Nijmegen niet zo makkelijk uit Caliquote:Op donderdag 11 april 2019 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is nog aan het onderzoeken wat er mis is met jou. Die zit daar voorlopig nog wel even
O ja, daar had ik het toch niet over alsof me dat überhaupt wat boeit. Iedereen heeft z'n rugzakkie.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope.
https://fivepointsbrewing.co.uk/
Kloptquote:Op donderdag 11 april 2019 23:22 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja, daar had ik het toch niet over alsof me dat überhaupt wat boeit. Iedereen heeft z'n rugzakkie.
Ik kom bijna nooit meer op het labquote:
En daarom ga ik weer terugquote:Op donderdag 11 april 2019 23:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat komt meer vanwege de aanpassingsproblemen tussen Nimma en 050. Blijkbaar kun je wel iemand uit Nijmegen halen maar haal je Nijmegen niet zo makkelijk uit Cali
Heb lang weekend dus goede hoop op veel wipjesquote:Op donderdag 11 april 2019 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je ineens bronstig doen ouwe beer?
Je gedraagd je alsof je al6 maand geen pussy hebt gehad.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb lang weekend dus goede hoop op veel wipjes
Een paar dagen voelt voor mij wel als 6 maand inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je gedraagd je alsof je al6 maand geen pussy hebt gehad.
Mensen met een rugzakkiequote:Op donderdag 11 april 2019 23:22 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja, daar had ik het toch niet over alsof me dat überhaupt wat boeit. Iedereen heeft z'n rugzakkie.
Zie PIquote:
Soms overkomen je dingen waar je zelf niet om hebt gevraagd helaas.quote:
Dat heb ik dus met mijn piemel.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI
Ik heb er 1 die ik half over de grond moet sleuren zo groot man
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Soms overkomen je dingen waar je zelf niet om hebt gevraagd helaas.
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI
Ohja is mijn autisme.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Zie PI
Thou en Emmaquote:Op vrijdag 12 april 2019 02:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even nog een beetje luisteren wat ik morgen ga kijken.
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
Wij maken ons straks klaar voor de Duitse invasie.
Hier 9 werkplekken en ik ben ook Remiquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:41 schreef Q. het volgende:
Het is gezellig op kantoor, heb de hele ruimte (30 werkplekken) voor mezelf.
Snel, graaf een kuilquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:41 schreef Samzz het volgende:
Wij maken ons straks klaar voor de Duitse invasie.
Dat wel. Heb al 2x koffie gehaald voor de hele afdeling dus mijn plicht is weer gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hier 9 werkplekken en ik ben ook Remi
Wel lekker rustig bij de koffieautomaat
het wordt 8 graden vandaag hequote:Op vrijdag 12 april 2019 07:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoi we gaan terrassen om 14:00.
Ben benieuwd.
Op dit tijdstip voor jezelf dus?quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wel. Heb al 2x koffie gehaald voor de hele afdeling dus mijn plicht is weer gedaan vandaag.
Beetje yoghurt er over en top ontbijtquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:33 schreef Allures het volgende:
Ontbijt met alleen fruit
Wat een armoede
Iedere week 6 dagen werkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:25 schreef Lokasenna het volgende:
Volgende week 6 dagen werken :S
Lijk net een echte arbeider zo.
quote:
Ja dat heb ik met melk. Schijnt gezond te zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:39 schreef Allures het volgende:
Ik werk het soms weg voor de eiwitten maar dat is dan wel echt een moetje
Het went. En heb wel eens in de zoveel tijd een week vrij.quote:
Is het mis gegaan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:21 schreef Allures het volgende:
Weer veel te vroeg wakker en nu zit ik hier maar te zitten en chagrijnig te zijn over mijn lelijke kapsel
Nou mis. Ik vind het gewoon niks. Ik baal enorm. Zit de hele tijd te jankenquote:
Nee dan was er nog meer af geweest. Maar had het net zo goed wel kunnen doen. Ik had me even kut gevoeld en dan was er tenminste wat goeds uit gekomenquote:
Kortpittig?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Je haar zit hartstikke mooiIk wou dat mijn haar zo mooi viel. Ik heb het nu kort gewiekt en ik heb een kippenkontje.
Tnx maar ik baal gewoon. Het zit niet lelijk. Dat weet ik wel. Maar het past niet bij me. Het zit nu gewoon, zoals heel veel mensen het hebben. En het was prachtig langquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Je haar zit hartstikke mooiIk wou dat mijn haar zo mooi viel. Ik heb het nu kort gewiekt en ik heb een kippenkontje.
Dat nog net niet, aan de voorkant iets langer dan kaaklengte en aan de achterkant wat in laagjes zodat het net is alsof er volume in zit.quote:
Het is misschien wel even gezond voor je haar. En even iets minder gewicht aan je hoofd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Tnx maar ik baal gewoon. Het zit niet lelijk. Dat weet ik wel. Maar het past niet bij me. Het zit nu gewoon, zoals heel veel mensen het hebben. En het was prachtig lang
Toen ik de elastiek er uit trok kwamen alle kapster even kijken omdat het zo uitzonderlijk lang was. Gewoon stom om daar de schaar in te zetten vanuit een impuls
Je krijgt het niet zomaar terug
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat nog net niet, aan de voorkant iets langer dan kaaklengte en aan de achterkant wat in laagjes zodat het net is alsof er volume in zit.
Daar was ik ook bang voor toen de kapster het voorsteldequote:
Tnx. I know en het is lief maar het was ook gewoon gezond haar dus totaal niet nodigquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is misschien wel even gezond voor je haar. En even iets minder gewicht aan je hoofd.
(ik probeer je op te beuren)
Gewoon met memes communicerenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor toen de kapster het voorsteldeOok omdat er highlights in zouden komen. Maar ze wist precies wat ik bedoelde en zo is het dus niet, godzijdank.
misschien zelfde shampoo en conditioner kopen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:38 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik naar de kapper ben geweest kan er weer een week lang een borstel doorheen, dat voelt echt heerlijk.
Maar na die week is het gewoon weer een afro vogelnest.
Ja ik deed dat niet echt vanwege werkloosleef, maar kan dat straks wel gaan doenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:39 schreef Allures het volgende:
[..]
misschien zelfde shampoo en conditioner kopen?
Wanneer ga je beginnen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik deed dat niet echt vanwege werkloosleef, maar kan dat straks wel gaan doen
Zit nu in mijn tweede week.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit nu in mijn tweede week.
Maar op vrijdag ben ik altijd uitgeroosterd, omdat ik dan de middag nog ergens anders werk tot de eindexamens van de scholen geweest zijn.
Gewoon doen als het kan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik mag een nieuwe werklaptop uitzoeken, twijfel alleen of ik een Apple neem.
Ja dat is zo fijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het nu voor mijn doen ook kort, maar vind het wel lekkerVooral met kammen en drogen. Als het lang wordt, krijg ik altijd van dat strohaar met allemaal knopen en klitten erin en die sta ik er dan 's ochtends uit te raggen. Allemaal haar in m'n borstel en in het doucheputje
Het is nu ook supersnel droog.
Ja ik vind het best leuk.quote:
Lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het nu voor mijn doen ook kort, maar vind het wel lekkerVooral met kammen en drogen. Als het lang wordt, krijg ik altijd van dat strohaar met allemaal knopen en klitten erin en die sta ik er dan 's ochtends uit te raggen. Allemaal haar in m'n borstel en in het doucheputje
Het is nu ook supersnel droog.
Nofi hoor, maar zoek je nog verder naar iets wat meer op jouw niveau is?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik vind het best leuk.
Maar ik mag nu alleen in de woonkamers werken dus moet nog wel cursussen gaan doen.
Dus 15 cm is enorm?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:37 schreef Allures het volgende:
Ik wees ook voor man aan waar ik wilde dat het zou komen en die was ook van wtf dat is een enorm verschil (15 cm of zo)
Maar dat heb ik dus altijd als ik naar de kapper ga
En dan eerst denk ik 'ja ze had gelijk dit is toch beter' en na 2 uur al niet meer
Daarom ga ik nooit
Ja daarom heb ik er ook geen, moet ik er weer Parallels opzetten enzoquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het kut gaat werken met allerlei applicaties en custom zooi
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dus 15 cm is enorm?![]()
Sorry, moest even.
Niet echt eigenlijk, denk dat ik hier een opleiding in ga doen. Intellectuele dingen kan ik ook gewoon in mijn vrije tijd doenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nofi hoor, maar zoek je nog verder naar iets wat meer op jouw niveau is?
En voor het geld kan ik ook een beest van een windows laptop bestellen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik er ook geen, moet ik er weer Parallels opzetten enzo
hehequote:Op vrijdag 12 april 2019 09:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dus 15 cm is enorm?![]()
Sorry, moest even.
Eventjes de föhn erop (jezus ik type eerst phone verdomme)quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat is zo fijn.
Gewoon 's ochtends kunnen douchen zonder je druk te maken over dat het nog nat gaat zijn als je op de fiets stapt enzo.
Die wil ik ook, maar onze badkamer heeft geen stopcontactenquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eventjes de föhn erop (jezus ik type eerst phone verdomme)
Irritant is dat. Heb ik ook een tijdje gehad, maar toen deed ik het in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die wil ik ook, maar onze badkamer heeft geen stopcontacten
Kapitaalvernietigingquote:Op vrijdag 12 april 2019 09:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, denk dat ik hier een opleiding in ga doen. Intellectuele dingen kan ik ook gewoon in mijn vrije tijd doen
Gewoon doen wat je zelf wil toch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kapitaalvernietiging
Nee, prima hoor. Zouden misschien meer mensen moeten doen
Zou ik zeker doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik mag een nieuwe werklaptop uitzoeken, twijfel alleen of ik een Apple neem.
Maar voor dat geld kan ik ook een Dell Precision met i9, 32gb, 1TB SSD en een 3840x2160 scherm bestellen.quote:
Krijg je Windows 10 erbij en is het nog niet vooruit te branden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar voor dat geld kan ik ook een Dell Precision met i9, 32gb, 1TB SSD en een 3840x2160 scherm bestellen.
Voor 10x zo veel verkopen en een week voor het concert voor de originele prijs weer kaartjes halenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:12 schreef Lotusss het volgende:
Zo, net 2 tickets voor Muse gekocht. En nu uitverkocht.
Snap die Windows 10 haat niet, dat is echt supersnel hier thuis.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je Windows 10 erbij en is het nog niet vooruit te branden.
Dan maak je er .sh vanquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh, lees ook dat bat files etc standaard niet werken op OS X.
laat maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Internet![]()
Niet mijn internet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Internet![]()
zie niks, alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
872798_tyrantl_black-hole-chan-v2.png?f1554968990
is dit wel SFW?
Neequote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
zie niks, alleen
is dit wel SFW?
Op het randje, waarom denk je dat het in een spoiler staat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
zie niks, alleen
is dit wel SFW?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:24 schreef Chia het volgende:
is toch niet toevallig die foto van dat zwarte gat op een negerinnen aars geshopt
Als dat je referentiekader is dan is die van Dino SFW.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:24 schreef Chia het volgende:
is toch niet toevallig die foto van dat zwarte gat op een negerinnen aars geshopt
Jullie zijn natuurlijk ook soulmatesquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:26 schreef Chia het volgende:
Oké mobiel ff gekeken. Vind dat mijn gok vrij close was hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ah dino is er weer. Ik zocht dat plaatje van die kast en stoel met blauwe muur die je hier wel eens gepost hebt. Stuur eens even.
Ja is nu super populair vanwege Supermassive Black Hole natuurlijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:12 schreef Lotusss het volgende:
Zo, net 2 tickets voor Muse gekocht. En nu uitverkocht.
Piemeltalk!quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dus 15 cm is enorm?![]()
Sorry, moest even.
Ik heb lang haar, hoef ik ook niks aan te doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
Ik ben ook weer lekker kort. Hoef niks te doen in principe. als ik het afdroog zit het goed
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Applicatie heeft een iets te intensieve log, 165 miljoen regels in een jaar tijd. Klachten van het SQL team dat de database te groot wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |