Ja, dit is gewoon kut.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weekend is nog niet eens begonnen!
When a bird has a better life then youquote:
Wel waarquote:Op donderdag 11 april 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
When a bird has a better life then you
Jouw aanwezigheid hier doet me denken aan een relatie. Je bent een leuke frisse meid. Sexy en opgewekt, veel aanwezig altijd leuk. En langzaamaan veranderd dat in claimend zeurgedrag.quote:
Thanks.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier doet me denken aan een relatie. Je bent een leuke frisse meid. Sexy en opgewekt, veel aanwezig altijd leuk. En langzaamaan veranderd dat in claimend zeurgedrag.
Vogel wel bier, ik niet.quote:
Dan hadden we met jou al heel snel een serieuze relatie.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier doet me denken aan een relatie. Je bent een leuke frisse meid. Sexy en opgewekt, veel aanwezig altijd leuk. En langzaamaan veranderd dat in claimend zeurgedrag.
Ey Harman, lang niet gezien, how’s life?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan hadden we met jou al heel snel een serieuze relatie.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Mag niet klagen. Maar dat doe ik wel natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ey Harman, lang niet gezien, how’s life?
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vertelquote:Op donderdag 11 april 2019 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mag niet klagen. Maar dat doe ik wel natuurlijk.
"Fake it untill you make it" is mijn mottoquote:Op donderdag 11 april 2019 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal vanaf nu doen alsof ik mega happy ben.
"Smile and wave" is de mijne...quote:Op donderdag 11 april 2019 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
"Fake it untill you make it" is mijn motto
Doe ik dat.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
"Fake it untill you make it" is mijn motto
Zal ik je morgenochtend ff troosten ergens op een invalidentoilet?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
Alcoholaccijnzen zijn te hoog en Fas is nog steeds van de vrouwenliefde.
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je morgenochtend ff troosten ergens op een invalidentoilet?
Stinkfistenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik je morgenochtend ff troosten ergens op een invalidentoilet?
Ook goed. Hooker with a penis had ook gemogen.quote:
Prison sex leek me al te makkelijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook goed. Hooker with a penis had ook gemogen.
Tijd voor een ander ?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Oké, m'n telefoon hield op met opladen op 80%
Een andere keer weer.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
Prison sex leek me al te makkelijk.
Jij doet toch ook niet alles met 100% inzet? Dus die telefoon past bij je.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef CherryLips het volgende:
TOOLquote:Op donderdag 11 april 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor een heumeax praatjes?
Jij bent wel een tettenman toch, wat vind je van dit exemplaar?quote:
Ik vermoed neptieten. Daar heb ik geen affiniteit mee.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent wel een tettenman toch, wat vind je van dit exemplaar?
Lijkt mij wel gaaf om daar een week mee rond te pronken.![]()
Roken zonder handen http://www.dumpert.nl/mediabase/7661627/d0401f8e
Komt Henry Rollins nog als gast, bij dat concert?quote:
ik glij hier bijna van mijn stoel, wasdezequote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Prison sex leek me al te makkelijk.
Ben wel toe om even lekker tegen de borst aan gedrukt te wordenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toe maar, kom maar naast Tante Lotusss zitten en vertel maar
Tool-SCquote:Op donderdag 11 april 2019 22:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik glij hier bijna van mijn stoel, wasdeze
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Noise-cancelling is een geweldige uitvinding. Krijsende kinderen en luidruchtige Chinezen de hele wel niet gehoord.
Zoveel beter dan jurkjes.quote:
Ga je naar het concert in juni?quote:
Ik heb draadloze oortjes met NC, kan niet meer zonderquote:Op donderdag 11 april 2019 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt ook nog eens muziek uit
Rip telefoonquote:Op donderdag 11 april 2019 22:11 schreef CherryLips het volgende:
quote:
quote:
Boeien, zolang er lekkere wijven als Cali en Halimede naartoe gaan.quote:
Gaan voor chickiesquote:Op donderdag 11 april 2019 22:40 schreef Faxie het volgende:
Maar kans dat ik Hali dan tref. Toch eens kaartje zoeken...
Las iets over noise cancelling headphones....quote:Op donderdag 11 april 2019 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Boeien, zolang er lekkere wijven als Cali en Halimede naartoe gaan.
Is Halimede een lekker wijf? Moet ik me ook nog opdoffen ook nogquote:Op donderdag 11 april 2019 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja zeggen ze van jou ook, maar nooit een foto gezien.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Is Halimede een lekker wijf? Moet ik me ook nog opdoffen ook nog
Boh behoorlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 22:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Is Halimede een lekker wijf? Moet ik me ook nog opdoffen ook nog
Beetje duur om alleen naar Tool te gaan om mij eventueel te zienquote:Op donderdag 11 april 2019 22:40 schreef Faxie het volgende:
Maar kans dat ik Hali dan tref. Toch eens kaartje zoeken...
Een 9 maar?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boh behoorlijk![]()
![]()
9/10 Op de Faxie schaal
Hoe weet je dat ik een lekker wijf ben?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik dan ook nietquote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zeggen ze van jou ook, maar nooit een foto gezien.
Ze ontkent het niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een lekker wijf ben?
Niks is te duur voor jouquote:Op donderdag 11 april 2019 22:43 schreef Halimede het volgende:
[..]
Beetje duur om alleen naar Tool te gaan om mij eventueel te zien
Betekent in de praktijk dat je een hartslag hebt.quote:
Ja, daaromquote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Betekent in de praktijk dat je een hartslag hebt.
Owja je komt dan ook?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef Halimede het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of je wacht tot de spelletjes meet
Ja maar je ogen. En dan bedoel ik ook echt haar ogen.quote:
Ik ben kritischquote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Betekent in de praktijk dat je een hartslag hebt.
Wauw.... dat hoor je toch te weten?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja je komt dan ook?
Scheelt weer een duur kaartje
Antivaccerquote:
Dacht dat je niet zeker wasquote:Op donderdag 11 april 2019 22:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wauw.... dat hoor je toch te weten?
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kom niet meer naar de spelletjesmeet
Dan kom ik ook niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Kopjechino het volgende:
Dat was bowlenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zeker wasOf was dat het bowlen?
Voor jou juist reden om wel te gaan toch?quote:
Wel naar de SE-meet toch?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:51 schreef Kopjechino het volgende:
Nee alsjeblieft, we hebben al genoeg dwergen die komenquote:Op donderdag 11 april 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor jou juist reden om wel te gaan toch?
Tuurlijk niet, je bent een toffe meid ondanks je kleine valkuilen.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor jou juist reden om wel te gaan toch?
quote:Op donderdag 11 april 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je bent een toffe meid ondanks je kleine valkuilen.
Geen idee of dit sarcasme is, maar dankje. Voel me gewoon kut de laatste tijd en dat schermer ik nog wel eens door hier.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je bent een toffe meid ondanks je kleine valkuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |