SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan de Amsterdammers wederom stunten of wordt het toch de favoriet uit Turijn? We gaan het zien aankomende woensdag. De return is volgende week dinsdag.
*Spelers die op scherp staan:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
*De voorbeschouwing op Veronica begint om 20.00 uur. Ajax- Juventus om 21.00 uur. Met presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Dick Advocaat.
Poll: Welke ploeg gaat de halve finale bereiken?
• Ajax
• Juventus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
• Niet van deze planeet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierWhat can change the nature of a man?
Die reet is veel te dik voor dat lichaam.quote:
en meestal heb je dan een dikke portemonnee nodig.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:48 schreef Doublepain het volgende:
Tegenwoordig hebben alle blanke dames billen, lekker hoor
Lol ook het eerste waar ik aan moest denken bij het lezen van de TT.quote:
Jij bent gay.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die reet is veel te dik voor dat lichaam.
Ten Hag wou ff interessant doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:48 schreef cherrycoke het volgende:
ekkelenkamp tegen vitesse in laten vallen is prima, maar niet nu je ziet gewoon dat hij er nog niet is.
Spreek voor jezelf kneus.quote:
quote:
Daarom scoorde die ook.quote:
zechtquote:Op woensdag 10 april 2019 22:50 schreef cherrycoke het volgende:
juve toch een beetje aan het rekken, dat zecht wat.
Zijn hoofdopdracht waarschijnlijk idd.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:50 schreef cherrycoke het volgende:
zechtquote:Op woensdag 10 april 2019 22:50 schreef cherrycoke het volgende:
De AIVD is nu blij.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:51 schreef Adames het volgende:
Jaaaaa. Fuck oostenrijk. Wij zijn de beste.
Kutjodenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:52 schreef Mansjester het volgende:
Iedereen in Nederland zou diep respect moeten hebben voor dit Ajax
Ditquote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef Kermit. het volgende:
Mannen van taal![]()
Zo blij dat ik geen TV meer heb
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:50 schreef cherrycoke het volgende:
Ik heb Ziggo go via die app maar kijk echt nooit tv gelukkigquote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef Kermit. het volgende:
Mannen van taal![]()
Zo blij dat ik geen TV meer heb
quote:
Dat hopen ze ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajax gaat er volgende week gewoon af met 2-0
Dat laatste is waar.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:55 schreef fetX het volgende:
/PSVCL modus:
Juve vond het wel prima zo. Speelden op halve kracht. 1-1 is een goede uitgangspositie. Met Chiellini was het 0-1 gebleven.
Bianconeriquote:Op woensdag 10 april 2019 22:54 schreef bianconeri het volgende:
Weer een stunt van Ajax, Juve op een gelijkspel gehouden.
Mager spel van beiden.
Ajax kon niets en Juve probeerde niet.
Bedankt haagsquote:Op woensdag 10 april 2019 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajax gaat er volgende week gewoon af met 2-0
Maar wel weer erg goed gespeeld.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Typische wedstrijd, alles gegeven maar gewoon telkens net te weinig ruimte om echt door te drukken.
Volgende week komt dit niet goed daar.
Ja goed. Donny is niet zo klinisch als ronaldo.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Typische wedstrijd, alles gegeven maar gewoon telkens net te weinig ruimte om echt door te drukken.
Hahahahaha noem iets wat niet waar is.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Bianconeri![]()
Nog altijd waanvoorstellingen
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef VeX- het volgende:
We mogen trots zijn. Alles vanaf nu is al erg meegenomen. Als we onbevangen en met niks te verliezen spelen in Turijn, dan kunnen we het Juve nog heel moeilijk maken. Dan moeten ze maar laten zien waarom ze een absolute topclub zijn.
Durf te wedden dat we dan ook zon belachelijke VAR moment krijgen. Want he Ronaldo moet wel door he. Let maar op.
Matige eerste kwartfinales overall. Hoop op wat leukere returns.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef -XOR- het volgende:
Al met al was dit een stuk leuker dan die Engelse aids van gisteren.
Klopt, dus ik heb er ook vrede mee. Tadic en Ziyech vielen wel wat tegen imo, Neres en Frenkie wel weer absolute goden.quote:
Valt niets over te zeggen. Ajax moet vroeg scoren. Als Juve zo goed speelt thuis als tegen Atletico dan word het een moeilijk verhaal. Maar ze hebben vandaag in ieder geval een prima partij afgeleverd.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vergeet Donny niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dus ik heb er ook vrede mee. Tadic en Ziyech vielen wel wat tegen imo, Neres en Frenkie wel weer absolute goden.
Volgende week gewoon weer zo spelen in Turijn.
Chiellini scheelt ook wel echt een slok op een borrel. Denk dat Juve wel tevreden is met de 1-1. Vind dat Ajax het echt heel goed gedaan heeft. Winst zat er zeker in.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo'n Tadic die hem dan net niet lekker erin schiet in de laatste minuut, had je een Mazraoui tegen Benfica momentje voor nodig.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja goed. Donny is niet zo klinisch als ronaldo.
Mooi gespeeld. Alles moest goed vallen wilde je winnen.
Je hoeft niet eens vroeg te scoren hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef Cherni het volgende:
[..]
Valt niets over te zeggen. Ajax moet vroeg scoren. Als Juve zo goed speelt thuis als tegen Atletico dan word het een moeilijk verhaal. Maar ze hebben vandaag in ieder geval een prima partij afgeleverd.
Ja prima speler, wordt vaak onderschat.quote:
Chiellini is daarentegen ook een hele domme speler die altijd wel een keertje iets geks doet en rood pakt.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Chiellini scheelt ook wel echt een slok op een borrel. Denk dat Juve wel tevreden is met de 1-1. Vind dat Ajax het echt heel goed gedaan heeft. Winst zat er zeker in.
Dit.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Chiellini scheelt ook wel echt een slok op een borrel. Denk dat Juve wel tevreden is met de 1-1. Vind dat Ajax het echt heel goed gedaan heeft. Winst zat er zeker in.
Als gras niet groen is dan is het meestal dood.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:02 schreef O_o_ het volgende:
Als Ronaldo niet scoort win je deze pot gewoon.
Ja en wij missen Tagliafico, dus of Mazraoui op links/Sinkgraven als back/Magallan in het centrum. Ja dan zie ik nog wel wat tegengoals vallen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Toch gek voor iemand die is afgestudeerd aan de universiteit van Turijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Chiellini is daarentegen ook een hele domme speler die altijd wel een keertje iets geks doet en rood pakt.
Intelligentie in voetbal is heel iets andersquote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Toch gek voor iemand die is afgestudeerd aan de universiteit van Turijn.
Jij verwacht nog steeds een klassieke "Nederlandse ploeg tegen een Italiaanse ploeg"-scenario?quote:
Kijk herhaling wel met Baudetquote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef Doublepain het volgende:
TV / [Jinek #222] Sambal bij?
IEDEREEN NAAR JINEK
RELLENN
Als mn vader een kutje had was het mn moeder.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:02 schreef O_o_ het volgende:
Als Ronaldo niet scoort win je deze pot gewoon.
Dat lijkt me evident. Bij wie zou dat niet zorgen voor grote hoogten?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Duitse vriendin heeft hem goed gedaan.
Ze moeten zo iemand als Maggellan of Sinkgraven opstellen dus dan is het niet eens nodigquote:Op woensdag 10 april 2019 23:03 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Jij verwacht nog steeds een klassieke "Nederlandse ploeg tegen een Italiaanse ploeg"-scenario?
Waarom?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Ekkelenkamp inviel sloeg ik wel met de deuren hier.
Maakte hij nog bijna een goal ook (schoot hij wel matig in)
Oei, als Magallan echt gaat spelen zie ik het heel somber in voor julliequote:Op woensdag 10 april 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en wij missen Tagliafico, dus of Mazraoui op links/Sinkgraven als back/Magallan in het centrum. Ja dan zie ik nog wel wat tegengoals vallen.
Speelde zich perfect vrij.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toen Ekkelenkamp inviel sloeg ik wel met de deuren hier.
Maakte hij nog bijna een goal ook (schoot hij wel matig in)
Ja dan zet ik de tv niet eens aan.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei, als Magallan echt gaat spelen zie ik het heel somber in voor jullie
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jurgen_Ekkelenkampquote:Op woensdag 10 april 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat dat niveautje Siem de Jong is.
Jellymad.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jurgen_Ekkelenkamp
Lol. Check z'n bijnaam nu op Wiki xD
Blind op linksback en Magallan in de verdediging, ga je er niet op achteruit, behalve voetballend gezien maar dat is geen probleem met zoveel voetballers in de ploeg en Juventus dat achteruit gaat hangen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en wij missen Tagliafico, dus of Mazraoui op links/Sinkgraven als back/Magallan in het centrum. Ja dan zie ik nog wel wat tegengoals vallen.
Ja Mazraoui kan ook.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Sinkgraven of Blind op linksback wordt afzien.
Eens.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Blind op linksback en Magallan in de verdediging, ga je er niet op achteruit, behalve voetballend gezien maar dat is geen probleem met zoveel voetballers in de ploeg en Juventus dat achteruit gaat hangen.
Magallan kan helemaal niks.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Blind op linksback en Magallan in de verdediging, ga je er niet op achteruit, behalve voetballend gezien maar dat is geen probleem met zoveel voetballers in de ploeg en Juventus dat achteruit gaat hangen.
Af en toe echt bizar wat voor combinaties je ziet jaquote:Op woensdag 10 april 2019 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
We hebben zo'n goed team dit jaar jongens. Ongelooflijk wat een klasse spelers.
Gewoon tikkie takka Barca style af en toe bij vlagen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe echt bizar wat voor combinaties je ziet ja
Siem de Jong komt ook nog terug in de zomer.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef -XOR- het volgende:
'De tandem Ekkelenkamp - Dani de Wit', ik kan niet wachten.
Doet me meer aan Liverpool denken voorin dan met die behendige aanvallers die snel tikken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon tikkie takka Barca style af en toe bij vlagen.
Scherpen , Pierie.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong komt ook nog terug in de zomer.
Met alleen maar gelijke spelen en pingels en oud-Ajacieden.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Wel verklaarbaar waarom PSV opeens in 88 de Europacup won nadat ze Gijp gedumpt hadden.
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe echt bizar wat voor combinaties je ziet ja
We hebben behoorlijk wat geld op de bank dus wie weet kunnen we Jens Toornstra er ook nog bijhalen, dam hebben we het ultieme genotsmiddenveld. Draufgang voor je leven.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong komt ook nog terug in de zomer.
Phillips met de goeiste stereo installaties voor iedereenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met alleen maar gelijke spelen en pingels en oud-Ajacieden.
Wat een club ook dat
Wel leuk dat ze Odegaard te slap vinden maar dan wel Pierie kopen (lol)quote:Op woensdag 10 april 2019 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scherpen , Pierie.
Ziet er goed uit allemaal
Badr Hari.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:12 schreef Bugno2 het volgende:
CR7 is zo viessnel, wie zou hem kunnen pakken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaantje heeft daarop jaren van de beste hits van Oleta Adams genoten.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Phillips met de goeiste stereo installaties voor iedereen
Toornstra als hangende linksbuiten, Schöne als hangende rechtsbuiten.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We hebben behoorlijk wat geld op de bank dus wie weet kunnen we Jens Toornstra er ook nog bijhalen, dam hebben we het ultieme genotsmiddenveld. Draufgang voor je leven.
Maggellan als opvolger van de Ligt en Pieri voor Tagliaficoquote:Op woensdag 10 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze Odegaard te slap vinden maar dan wel Pierie kopen (lol)
Ik kom al klaarquote:Op woensdag 10 april 2019 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toornstra als hangende linksbuiten, Schöne als hangende rechtsbuiten.
Halen we Sigthorsson terug.
Ødegod zou echt heersen bij Ajax. 20 mio zou ik wel geven.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze Odegaard te slap vinden maar dan wel Pierie kopen (lol)
Ja maar jij bent altijd extreem pessimistischquote:Op woensdag 10 april 2019 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maggellan als opvolger van de Ligt en Pieri voor Tagliafico
Ik zie het gebeuren dat ze echt zo denken daar.
10-15 miljoen met terugkoopclausule moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:13 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ødegod zou echt heersen bij Ajax. 20 mio zou ik wel geven.
Daar lijk ik echt totaal niet op.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie Ekkelenkamp wel als een JR-style-93 in het echt
Goeie cumbackgenotquote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd extreem pessimistisch
[..]
10-15 miljoen met terugkoopclausule moet genoeg zijn.
Tactisch beste Ajaxtrainer deze eeuw.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef Bugno2 het volgende:
Hag ziet het wel. Ik kom volledig terug op mijn eerdere rants op hem.
Juist het geduldige zag je vandaag heel goed.
@El-Stinho en ik hadden de vele schoten al voorspeld.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:15 schreef Bugno2 het volgende:
"Juist met Hakim, met z'n geweldige schot"
Ok.
Nee, dat is nog steeds Frank.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tactisch beste Ajaxtrainer deze eeuw.
Ik gooi er even een statement in hoor.
BabyPep.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tactisch beste Ajaxtrainer deze eeuw.
Ik gooi er even een statement in hoor.
Omdat hij een bal recht op de keeper schiet en iemand aan zijn shirtje trekt? Lol.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat JR zijn woorden over Ekkelenkamp terugneemt.
Het hoogtepunt was die bal over de zijlijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:El-Stinho en ik hadden de vele schoten al voorspeld.
twitter:bartf twitterde op woensdag 10-04-2019 om 22:57:34Hakim Ziyech met zeven schoten tegen Juventus, samen goed voor 0.28 xG #ajajuv reageer retweet
Lekker je hele voetballeven kijken naar xGquote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was die bal over de zijlijn.twitter:bartf twitterde op woensdag 10-04-2019 om 22:57:34Hakim Ziyech met zeven schoten tegen Juventus, samen goed voor 0.28 xG #ajajuv reageer retweet
Alleen als het rechtvaardig is.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:15 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Mocro's steunen elkaar echt altijd hè?
Zou d'r wel diep raken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen als het rechtvaardig is.
Dat ie een interview heeft geweigerd zit nog diep bij haar.
Zo ongeduldig ook de hele tijd man man man.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was die bal over de zijlijn.twitter:bartf twitterde op woensdag 10-04-2019 om 22:57:34Hakim Ziyech met zeven schoten tegen Juventus, samen goed voor 0.28 xG #ajajuv reageer retweet
Hakim wil nog steeds de beste speler in de wereld worden. Dat zit hem een beetje in de weg.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo ongeduldig ook de hele tijd man man man.
Je bedoelt Haxball? Dat is allang begonnen hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht nog steeds op het hoogtepunt van de avond.
De e-sports wedstrijd zo
En als szczesny niet knap redde was het 1-0 in de eerste helft.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee is altijd een item bij Veronica dat wat puisterige pubers FIFA zitten te spelen en dan na afloop een analyse geven.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Je bedoelt Haxball? Dat is allang begonnen hoor.
Die bal moet een keeper ook gewoon altijd hebben.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En als szczesny niet knap redde was het 1-0 in de eerste helft.
Fok!-ers live in de uitzending. Genot.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee is altijd een item bij Veronica dat wat puisterige pubers FIFA zitten te spelen en dan na afloop een analyse geven.
Die hebben helemaal geen tijd voor FOK! joh, die moeten flink trainen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:21 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Fok!-ers live in de uitzending. Genot.
Feit blijft dat je met Hakim de finale EL haalt en minimaal de kwartfinale CL met een budget van niks genot.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hakim wil nog steeds de beste speler in de wereld worden. Dat zit hem een beetje in de weg.
Hopen dat Allegri zich gaat ingraven genot, net zoals tegen Atletico.quote:
Muah echt veel grote kansen viel ook wel mee toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hopen dat Allegri zich gaat ingraven genot, net zoals tegen Atletico.
We hebben echt tyfus veel kansen gemist.
18 schoten tegen 7quote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah echt veel grote kansen viel ook wel mee toch?
Heeft iemand de xG cijfers?
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
18 schoten tegen 7
Waarvan 6 op doel tegen 1
Thuis tegen Excelsior is ook net een oefenpot joh.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:42 schreef TLC het volgende:
Wel n klein nadeel dat Ajax zich nog zo moet inspannen voor de competitie, Juve kan zaterdag een C elftal het veld opsturen tegen SPAL en t maakt ook geen reet uit voor de ranglijst als ze dan geen landskampioen worden
Mhoah voor dit Barca hoef je echt niet bang te zijn. Ik volg ze inmiddels al een tijdje en ook vandaag was het niet zo bijzonder. Goed, ze hoefden dan ook niet, maar het is telkens hopen op een bevlieging van Messi.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:51 schreef Dejannn het volgende:
Juve gaat Ajax gewoon laten komen, ook thuis. Man, wat spelen die kansloos voetbal, ga je tegen Ajax wel mee wegkomen, maar die gaan er vies hard af tegen City of Barça.
Wat een onzin....quote:Op woensdag 10 april 2019 23:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hopen dat Allegri zich gaat ingraven genot, net zoals tegen Atletico.
We hebben echt tyfus veel kansen gemist.
Hahahahaha.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:51 schreef Dejannn het volgende:
Juve gaat Ajax gewoon laten komen, ook thuis. Man, wat spelen die kansloos voetbal, ga je tegen Ajax wel mee wegkomen, maar die gaan er vies hard af tegen City of Barça.
Waarom moet je altijd zo overdrijven? Ajax speelde gewoon goed.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ajax speelde net zo goed waardeloos vanavond.
Goed, Juve deed weinig. Maar als die even wat deden zag je ten minste kwaliteit.
We weten het nu wel. Ga lekker slapen jongen.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin....
Ajax kon helemaal geen vuist maken.
Ja leuk die statistieken van je, maar er ging weinig dreiging vanuit.
Ajax kon weinig, Juve deed weinig.
Zo overdreven is dat niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Waarom moet je altijd zo overdrijven? Ajax speelde gewoon goed.
Hey hou even je bek dicht met je domme gelul. Je zit alleen maar te trollen want dit kan een weldenkend mens nooit menen. Ga slapen pizzaboer.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ajax speelde net zo goed waardeloos vanavond.
Goed, Juve deed weinig. Maar als die even wat deden zag je ten minste kwaliteit.
Je bent me er eentje.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zo overdreven is dat niet.
Als dat al goed is dan is Ajax aardig overschat hier.
Leuk hoor.quote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 11 april 2019 00:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Ach leuk dat mensen het zo leuk vinden dat de Ajax spelers kunnen passen naar elkaar.
Heel knap hoor dat een Eredivisie club dat kan.
Totaal geen gevaar kunnen stichten en echte kansen kunnen creëren.
Juventus liet dat passen gebeuren en stond er (behalve bij goal Neres) wanneer nodig.
Nam weinig actie zelf. Erg jammer dat ze dat niet deden, hopelijk in Turijn wel.
Maar nee leuk om te weten dat de Ajax spelers kunnen passen. Altijd handig als prof.
madquote:Op donderdag 11 april 2019 00:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk hoor.
Ach leuk dat mensen het zo leuk vinden dat de Ajax spelers kunnen passen naar elkaar.
Juventus liet dat passen gebeuren en stond er (behalve bij goal Neres) wanneer nodig.
Nam weinig actie zelf. Erg jammer dat ze dat niet deden, hopelijk in Turijn wel.
Maar nee leuk om te weten dat de Ajax spelers kunnen passen. Altijd handig als prof.
Ik denk dat ze in Turijn ook geen fuck geven om Juve fanboys zoals bianconeri.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:24 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Leuk hoor.
@GGMM @onlogisch we hebben er weer eenquote:Op donderdag 11 april 2019 00:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin....
Ajax kon helemaal geen vuist maken.
Ja leuk die statistieken van je, maar er ging weinig dreiging vanuit.
Ajax kon weinig, Juve deed weinig.
Scarface is erger , die heeft schizofreniequote:Op donderdag 11 april 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bianconeri is werkelijk waar de meest zwakzinnige user die ik ooit in VBL heb zien posten.
Scarface is ergens nog wel vermakelijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Scarface is erger , die heeft schizofrenie
@:GGMM @:Onlogisch we hebben er weer 1.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:10 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
@:GGMM @:Onlogisch we hebben er weer een
Oke Hansquote:Op donderdag 11 april 2019 01:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
@:GGMM @:Onlogisch we hebben er weer 1.
Schijnbaar hoort dat zo?
Blijkbaar kunnen Ajacieden niet zo goed tegen bepaalde dingen?
Dit is het CL topic, niet het Ajax topic.
In het Ajax topic ga je maar door met de blinde Ajax ophemeling en dat het zogenaamd zo goed was.
Die Ajax bril hoeft hier niet.
Hier mag het realistisch.
Noem 1 ding die niet klopt?quote:Op donderdag 11 april 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bianconeri is werkelijk waar de meest zwakzinnige user die ik ooit in VBL heb zien posten.
Dat zagen we tegen Atletico bv.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:48 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ze in Turijn ook geen fuck geven om Juve fanboys zoals bianconeri.
Juve is vernederd met een gelijkspel dus tja.quote:
En dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat denk ik helaas ook. Maar daarna houd het voor Juve ook op, die gaan er vies hard af tegen Cityquote:Op donderdag 11 april 2019 00:11 schreef bianconeri het volgende:
In Turijn moet dit gewoon over en uit zijn. 2-0 of meer voor Juve.
Het is toch vrij kansloos, als je de ambitie hebt om de CL te winnen en je dan zo laat zien bij waarschijnlijk een van de twee zwakst overgebleven deelnemers.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:24 schreef Halcon het volgende:
Ach ja, wat een drukte. Als Juve eerst uit mag, dan weet je dat ze komen om niet al teveel averij op te lopen.
Prima gelukt met 'n 1-1. Natuurlijk geven ze die goal van Neres niet expres weg en balen ze daar best wel van, maar 1-1 is een prima uitgangspositie.
Na de 1-2 in eigen huis tegen Real Madrid werd er ook gezegd dat Madrid gewoon op halve kracht had gespeeld in de heen wedstrijd tegen Ajax en dat ze wel even met twee vingers in de neus zouden winnen in eigen huis. Het feit was echter dat Madrid gewoon niet beter kon en in eigen huis werd weggespeeld. En dat voor de rijkste club op aarde.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
@:GGMM @:Onlogisch we hebben er weer 1.
Schijnbaar hoort dat zo?
Blijkbaar kunnen Ajacieden niet zo goed tegen bepaalde dingen?
Dit is het CL topic, niet het Ajax topic.
In het Ajax topic ga je maar door met de blinde Ajax ophemeling en dat het zogenaamd zo goed was.
Die Ajax bril hoeft hier niet.
Hier mag het realistisch.
twitter:FutbolBible twitterde op donderdag 11-04-2019 om 07:07:44This is the best video you will watch today. This is very simple from Cristiano Ronaldo, but this kid will remember this moment for the rest of his life. The look on his face says it all. 👏🏻 https://t.co/Cdfu2ysrdW reageer retweet
Mooi manquote:Op donderdag 11 april 2019 08:57 schreef franklop het volgende:
Toch is CR7 ook wel een held hoortwitter:FutbolBible twitterde op donderdag 11-04-2019 om 07:07:44This is the best video you will watch today. This is very simple from Cristiano Ronaldo, but this kid will remember this moment for the rest of his life. The look on his face says it all. 👏🏻 https://t.co/Cdfu2ysrdW reageer retweet
Ik zie het ook optimistisch in. Er waren momenten dat het 16 m gebied van Juve zwart zag van de eigen spelers, maar waarop Ajax gewoon nog kansen wist te creëren.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:51 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Na de 1-2 in eigen huis tegen Real Madrid werd er ook gezegd dat Madrid gewoon op halve kracht had gespeeld in de heen wedstrijd tegen Ajax en dat ze wel even met twee vingers in de neus zouden winnen in eigen huis. Het feit was echter dat Madrid gewoon niet beter kon en in eigen huis werd weggespeeld. En dat voor de rijkste club op aarde.
Juventus heeft erg weinig laten zien in de eerste pot tegen Ajax. Verdedigend deden ze het erg goed maar aanvallend hebben ze nog minder gecreëerd dan Ajax. Op papier zijn de krachtsverhoudingen als dag en nacht maar op het veld laat Juve gewoon erg weinig zien. Ze kwamen niet veel verder dan de bal naar voren rossen en hopen op een geniale actie van hun sterspelers. En op een paar acties na hebben die weinig kunnen brengen omdat Ajax verdedigend ook erg goed stond.
Het feit is gewoon dat Ajax prima resultaten boekt tegen de grootste clubs ter wereld met slechts een fractie van de financiële mogelijkheden. De huidige selectie van Ajax haalt gewoon een erg hoog niveau. Ze staan niet voor niets in de kwartfinales van de Champions league.
Ik vind het een geweldenaar in alles. Wat een sportman! Het is dat het tegen Ajax was maar van die 0-1 kon ik ergens ook wel genieten ho hij vanuit het middenveld een loopactie inzet en hem dan ook afmaakt..quote:Op donderdag 11 april 2019 08:57 schreef franklop het volgende:
Toch is CR7 ook wel een held hoortwitter:FutbolBible twitterde op donderdag 11-04-2019 om 07:07:44This is the best video you will watch today. This is very simple from Cristiano Ronaldo, but this kid will remember this moment for the rest of his life. The look on his face says it all. 👏🏻 https://t.co/Cdfu2ysrdW reageer retweet
Mwahh.quote:Op donderdag 11 april 2019 07:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat denk ik helaas ook. Maar daarna houd het voor Juve ook op, die gaan er vies hard af tegen City.
[..]
Maar Madrid was totaal uit vorm.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:51 schreef Hugo862 het volgende:
Na de 1-2 in eigen huis tegen Real Madrid werd er ook gezegd dat Madrid gewoon op halve kracht had gespeeld in de heen wedstrijd tegen Ajax en dat ze wel even met twee vingers in de neus zouden winnen in eigen huis. Het feit was echter dat Madrid gewoon niet beter kon en in eigen huis werd weggespeeld. En dat voor de rijkste club op aarde.
Juventus heeft erg weinig laten zien in de eerste pot tegen Ajax. Verdedigend deden ze het erg goed maar aanvallend hebben ze nog minder gecreëerd dan Ajax. Op papier zijn de krachtsverhoudingen als dag en nacht maar op het veld laat Juve gewoon erg weinig zien. Ze kwamen niet veel verder dan de bal naar voren rossen en hopen op een geniale actie van hun sterspelers. En op een paar acties na hebben die weinig kunnen brengen omdat Ajax verdedigend ook erg goed stond.
Het feit is gewoon dat Ajax prima resultaten boekt tegen de grootste clubs ter wereld met slechts een fractie van de financiële mogelijkheden. De huidige selectie van Ajax haalt gewoon een erg hoog niveau. Ze staan niet voor niets in de kwartfinales van de Champions league.
Ajax was wel in vorm toen ze tegen Madrid speelden?quote:Op donderdag 11 april 2019 10:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar Madrid was totaal uit vorm.
Juve ging thuis compleet met een andere instelling de wedstrijd in en toen was het afgelopen.
De instelling van Juve is helaas soms wat laks.
Allegri stuurt ze te laf het veld in ipv vol op eigen kracht te gaan.
Dat was gister en ook tegen Atletico goed te zijn.
Die zijn 20x sterker dan Ajax en Juve overliep ze op alle fronten toen ze normale spel lieten zien op eigen kracht.
Ook niet mee eens, Atletico was uit bij Juve belachelijk slecht. Die hadden maar één doel en wat verdedigen en terugtrekken en dat bleek de verkeerde keus te zijn.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die zijn 20x sterker dan Ajax en Juve overliep ze op alle fronten toen ze normale spel lieten zien op eigen kracht.
Ajax heeft amper kansen gehad. De beste kans was nog voor Juve.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax was wel in vorm toen ze tegen Madrid speelden?Juve was gisteren helemaal niet laf, ik heb ze echt meerdere malen goed druk zien zetten en zelf ook aardig zien rondspelen. Dat ze in de 2e helft helemaal weggespeeld werden was echt de klasse van Ajax.
Iets met n spreekwoord van hoogmoed en valquote:Op donderdag 11 april 2019 14:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ajax heeft amper kansen gehad. De beste kans was nog voor Juve.
Nee, het is 'n mooie uitgangspositie voor Juve. Dit maken ze thuis af. Gewoon 'n zuinige 1-0 en dan op naar het echte werk.
Atletico ging de uitwedstrijd ook met een hele andere instelling in dan de thuiswedstrijd he.. maar dat past uiteraard niet in je verhaal dat het allemaal met Juve te maken heeftquote:Op donderdag 11 april 2019 10:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar Madrid was totaal uit vorm.
Juve ging thuis compleet met een andere instelling de wedstrijd in en toen was het afgelopen.
De instelling van Juve is helaas soms wat laks.
Allegri stuurt ze te laf het veld in ipv vol op eigen kracht te gaan.
Dat was gister en ook tegen Atletico goed te zijn.
Hoe bedoel je? Normaal gesproken ga je er van uit dat een van de beste defensieve ploegen deze eeuw een 2-0-voorsprong wel weet te verdedigen, hoe slecht Atlético deze jaargang ook in uitwedstrijden is. Juventus heeft met Allegri een coach die zijn huiswerk in knock-out-wedstrijden uitstekend kan doen. Het is helemaal niet zo simpel om Atlético volledig lam te leggen en kapot te spelen. Daar zijn bovenal complimenten voor Juventus (en voor Ronaldo).quote:Op donderdag 11 april 2019 14:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Atletico ging de uitwedstrijd ook met een hele andere instelling in dan de thuiswedstrijd he.. maar dat past uiteraard niet in je verhaal dat het allemaal met Juve te maken heeft
Oh zeker, dat deed Juventus enorm sterk, maar ik bedoelde vooral dat het verschil tussen de uitwedstrijd en thuiswedstrijd bij beide ploegen enorm groot was. Er wordt nu vanuit gegaan dat dat enkel door Juventus kwam, maar Atletico begon ook met een hele andere tactiek/instelling aan de wedstrijd en daarnaast lukte er sowieso bijzonder weinig die avond.. Daarom lijkt het me iets te simpel om die wedstrijd 1 op 1 te vergelijken met de wedstrijd van volgende week, vooral omdat Juventus in principe niet hoeft te scoren en Ajax wel.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Normaal gesproken ga je er van uit dat een van de beste defensieve ploegen deze eeuw een 2-0-voorsprong wel weet te verdedigen, hoe slecht Atlético deze jaargang ook in uitwedstrijden is. Juventus heeft met Allegri een coach die zijn huiswerk in knock-out-wedstrijden uitstekend kan doen. Het is helemaal niet zo simpel om Atlético volledig lam te leggen en kapot te spelen. Daar zijn bovenal complimenten voor Juventus (en voor Ronaldo).
Ik zie volgende week echt 50-50. Juve moet komen, want als ze Ajax de bal gaan geven en Ajax blijft drukken dan kan die goal zomaar vallen. Als Juve gaat drukken vallen er weer ruimtes bij hun backs, dusja het is zeker nog niet over.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh zeker, dat deed Juventus enorm sterk, maar ik bedoelde vooral dat het verschil tussen de uitwedstrijd en thuiswedstrijd bij beide ploegen enorm groot was. Er wordt nu vanuit gegaan dat dat enkel door Juventus kwam, maar Atletico begon ook met een hele andere tactiek/instelling aan de wedstrijd en daarnaast lukte er sowieso bijzonder weinig die avond.. Daarom lijkt het me iets te simpel om die wedstrijd 1 op 1 te vergelijken met de wedstrijd van volgende week, vooral omdat Juventus in principe niet hoeft te scoren en Ajax wel.
(ik schat de kansen voor Ajax niet heel hoog in hoor, maar dat is een andere discussie)
6 schoten op doel van Ajax vs 1 van Juventus volgens de officiele stats?quote:Op donderdag 11 april 2019 14:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, het is 'n mooie uitgangspositie voor Juve. Dit maken ze thuis af. Gewoon 'n zuinige 1-0 en dan op naar het echte werk.
Heb jij een andere wedstrijd gezien? Onana heeft minder te doen gehad dan de keeper van Juve.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:
Oh, maar de wedstrijd is qua stijlen sowieso niet te vergelijken met Atlético. [plaatshieruwopendeur.jpg]. Ik lees her en der dat mensen vinden dat Ajax uit normaal gesproken nog beter voetbalt, maar dat vind ik wel heel algemeen geratel. Feit is dat Ajax in balbezit goede dingen deed, maar Juventus steeds het laatste woord had bij kansrijke situaties. Daardoor was de kwaliteit van Ajax' schoten op het oog niet heel bijzonder. In Turijn wordt het nog lastiger, is Chiellini terug en lever je met Tagliafico ook een belangrijke back in.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh zeker, dat deed Juventus enorm sterk, maar ik bedoelde vooral dat het verschil tussen de uitwedstrijd en thuiswedstrijd bij beide ploegen enorm groot was. Er wordt nu vanuit gegaan dat dat enkel door Juventus kwam, maar Atletico begon ook met een hele andere tactiek/instelling aan de wedstrijd en daarnaast lukte er sowieso bijzonder weinig die avond.. Daarom lijkt het me iets te simpel om die wedstrijd 1 op 1 te vergelijken met de wedstrijd van volgende week, vooral omdat Juventus in principe niet hoeft te scoren en Ajax wel.
(ik schat de kansen voor Ajax niet heel hoog in hoor, maar dat is een andere discussie)
Hahahaha grapjas.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax was wel in vorm toen ze tegen Madrid speelden?Juve was gisteren helemaal niet laf, ik heb ze echt meerdere malen goed druk zien zetten en zelf ook aardig zien rondspelen. Dat ze in de 2e helft helemaal weggespeeld werden was echt de klasse van Ajax.
Hilarisch? Waarom?quote:Op donderdag 11 april 2019 17:17 schreef El-Stinho het volgende:
Het enthousiasme over Ajax is terecht, evenals de kanttekeningen. Feit blijft dat Ajax veruit het minste budget heeft van alle ploegen. Dan lees ik dat de Gazzetta vindt dat Ajax een vlieger is die snelheid oppikt maar nooit echt opstijgt en nooit vermaakt. Dat vind ik wel hilarisch ongenuanceerd gegeven de verschillen in budget en het feit dat Ajax de Gazzetta dan zou moeten overtuigen tegenover een van de beste verdedigingen op aarde.
Als Juve Ajax die ruimte geeft dan kun je sws al niet over wegspelen en domineren spreken.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:55 schreef Dejannn het volgende:
Nou ja, weggespeeld, ze hebben niet eens met het kleinste verschil verloren. Dus weggespeeld is wellicht een erg overtrokken term. Daarnaast was Juve misschien nog wel het dichtst bij een goal met die bal van Douglas Costa op de paal.
Ajax weet dit seizoen wel heel goed te pieken in die CL wedstrijden, dus op dat vlak, ja waren ze in vorm tegen Real.
[..]
Ook niet mee eens, Atletico was uit bij Juve belachelijk slecht. Die hadden maar één doel en wat verdedigen en terugtrekken en dat bleek de verkeerde keus te zijn.
Met nuances mag je dat best brengen, maar Gazzetta doet het veel te hard en ongenuanceerd. Ik vind dat je daar de knappe prestatie van Ajax tekort mee doet. Je door een van de tactisch best geprepareerde elftallen heenvoetballen is verdomd lastig. Ja, dan stijg je nooit echt op. Misschien als Barcelona of Bayern in zijn beste dagen.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:03 schreef bianconeri het volgende:
Maar die arrogante mensen en club mag je nu ineens niet meer vergelijken met de clubs waar ze tegenover staan?
Wat sneu...quote:Op donderdag 11 april 2019 14:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Atletico ging de uitwedstrijd ook met een hele andere instelling in dan de thuiswedstrijd he.. maar dat past uiteraard niet in je verhaal dat het allemaal met Juve te maken heeft
Klopt, Ajax kreeg dat gister totaal niet voor elkaar en dat is ook niet zo maar te verwachten.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met nuances mag je dat best brengen, maar Gazzetta doet het veel te hard en ongenuanceerd. Ik vind dat je daar de knappe prestatie van Ajax tekort mee doet. Je door een van de tactisch best geprepareerde elftallen heenvoetballen is verdomd lastig. Ja, dan stijg je nooit echt op. Misschien als Barcelona of Bayern in zijn beste dagen.
Geen enkele Nederlandse ploeg zou top 10 eindigen.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof de Serie A wel serieus te nemen is.
Gazetta zei ook dat Ajax de betere was. Daar hadden ze ook gelijk in neem ik aan?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hilarisch? Waarom?
Natuurlijk heel knap dat het nietige Ajax de ene naar de andere stunt voor elkaar krijgt.
Maar die arrogante mensen en club mag je nu ineens niet meer vergelijken met de clubs waar ze tegenover staan?
Gazzetta heeft met die uitspraak gewoon gelijk.
Leuk en aardig hoor dat Ajax. Maar komen kwalitatief gewoon veel te kort waardoor ze dat extra niet kunnen en leuk is het ook niet om te zien.
Gister ook dat Juve ze gewoon laat spelen maar Ajax is niet die ploeg die dat tegen een topclub even kan.
Blijft heel knap dat Ajax zo blijft boksen hoor.
Ja hoor.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gazetta zei ook dat Ajax de betere was. Daar hadden ze ook gelijk in neem ik aan?
Heerlijk gelachen vlak voor het slapen gaanquote:Op donderdag 11 april 2019 23:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja hoor.
Zoals ik al meerdere keren zei heeft Juve niet 1x aanstalten gemaakt.
Akax mocht de bal hebben en poging doen spel te maken.
Waar ze in faalden. Maar ze hadden de bal en Juve deed ook niets.
Dus je kunt Ajax dan wel de betere noemen.
Je blijft steeds grappiger worden.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahaha grapjas.
Juve is geen seconde weggespeeld en klasse heeft Ajax niet voor op dit niveau.
Juve liet Ajax gewoon de ruimte en daardoor lijkt het voor de leek alsof Ajax oh zo goed was en alles in handen had.
Juve deed helemaal niets. Dit is niet een Juve dat zelf druk zet of zijn normale spel wou gaan spelen.
Bekijk die eerste 20 minuten van de tweede helft bijvoorbeeld nog eens. Apathisch of gewoon niet onder de opgelegde druk uitkomen zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt hoor. Voor hun doen was Juventus bijzonder apathisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |