abonnement Unibet Coolblue
pi_186155975
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ajax was wel in vorm toen ze tegen Madrid speelden? :') Juve was gisteren helemaal niet laf, ik heb ze echt meerdere malen goed druk zien zetten en zelf ook aardig zien rondspelen. Dat ze in de 2e helft helemaal weggespeeld werden was echt de klasse van Ajax.
Ajax heeft amper kansen gehad. De beste kans was nog voor Juve.

Nee, het is 'n mooie uitgangspositie voor Juve. Dit maken ze thuis af. Gewoon 'n zuinige 1-0 en dan op naar het echte werk.
pi_186156393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 14:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ajax heeft amper kansen gehad. De beste kans was nog voor Juve.

Nee, het is 'n mooie uitgangspositie voor Juve. Dit maken ze thuis af. Gewoon 'n zuinige 1-0 en dan op naar het echte werk.
Iets met n spreekwoord van hoogmoed en val
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186156412
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Maar Madrid was totaal uit vorm.
Juve ging thuis compleet met een andere instelling de wedstrijd in en toen was het afgelopen.

De instelling van Juve is helaas soms wat laks.
Allegri stuurt ze te laf het veld in ipv vol op eigen kracht te gaan.
Dat was gister en ook tegen Atletico goed te zijn.

Die zijn 20x sterker dan Ajax en Juve overliep ze op alle fronten toen ze normale spel lieten zien op eigen kracht.
Atletico ging de uitwedstrijd ook met een hele andere instelling in dan de thuiswedstrijd he.. maar dat past uiteraard niet in je verhaal dat het allemaal met Juve te maken heeft ;)
pi_186157303
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 14:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Atletico ging de uitwedstrijd ook met een hele andere instelling in dan de thuiswedstrijd he.. maar dat past uiteraard niet in je verhaal dat het allemaal met Juve te maken heeft ;)
Hoe bedoel je? Normaal gesproken ga je er van uit dat een van de beste defensieve ploegen deze eeuw een 2-0-voorsprong wel weet te verdedigen, hoe slecht Atlético deze jaargang ook in uitwedstrijden is. Juventus heeft met Allegri een coach die zijn huiswerk in knock-out-wedstrijden uitstekend kan doen. Het is helemaal niet zo simpel om Atlético volledig lam te leggen en kapot te spelen. Daar zijn bovenal complimenten voor Juventus (en voor Ronaldo).
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186157578
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:39 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Normaal gesproken ga je er van uit dat een van de beste defensieve ploegen deze eeuw een 2-0-voorsprong wel weet te verdedigen, hoe slecht Atlético deze jaargang ook in uitwedstrijden is. Juventus heeft met Allegri een coach die zijn huiswerk in knock-out-wedstrijden uitstekend kan doen. Het is helemaal niet zo simpel om Atlético volledig lam te leggen en kapot te spelen. Daar zijn bovenal complimenten voor Juventus (en voor Ronaldo).
Oh zeker, dat deed Juventus enorm sterk, maar ik bedoelde vooral dat het verschil tussen de uitwedstrijd en thuiswedstrijd bij beide ploegen enorm groot was. Er wordt nu vanuit gegaan dat dat enkel door Juventus kwam, maar Atletico begon ook met een hele andere tactiek/instelling aan de wedstrijd en daarnaast lukte er sowieso bijzonder weinig die avond.. Daarom lijkt het me iets te simpel om die wedstrijd 1 op 1 te vergelijken met de wedstrijd van volgende week, vooral omdat Juventus in principe niet hoeft te scoren en Ajax wel.

(ik schat de kansen voor Ajax niet heel hoog in hoor, maar dat is een andere discussie ;) )
pi_186157597
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Oh zeker, dat deed Juventus enorm sterk, maar ik bedoelde vooral dat het verschil tussen de uitwedstrijd en thuiswedstrijd bij beide ploegen enorm groot was. Er wordt nu vanuit gegaan dat dat enkel door Juventus kwam, maar Atletico begon ook met een hele andere tactiek/instelling aan de wedstrijd en daarnaast lukte er sowieso bijzonder weinig die avond.. Daarom lijkt het me iets te simpel om die wedstrijd 1 op 1 te vergelijken met de wedstrijd van volgende week, vooral omdat Juventus in principe niet hoeft te scoren en Ajax wel.

(ik schat de kansen voor Ajax niet heel hoog in hoor, maar dat is een andere discussie ;) )
Ik zie volgende week echt 50-50. Juve moet komen, want als ze Ajax de bal gaan geven en Ajax blijft drukken dan kan die goal zomaar vallen. Als Juve gaat drukken vallen er weer ruimtes bij hun backs, dusja het is zeker nog niet over.
pi_186157637
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 14:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ajax heeft amper kansen gehad. De beste kans was nog voor Juve.

Nee, het is 'n mooie uitgangspositie voor Juve. Dit maken ze thuis af. Gewoon 'n zuinige 1-0 en dan op naar het echte werk.
6 schoten op doel van Ajax vs 1 van Juventus volgens de officiele stats?
  donderdag 11 april 2019 @ 16:49:43 #283
62913 Blik
The one and Only!
pi_186158330
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 14:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ajax heeft amper kansen gehad. De beste kans was nog voor Juve.

Nee, het is 'n mooie uitgangspositie voor Juve. Dit maken ze thuis af. Gewoon 'n zuinige 1-0 en dan op naar het echte werk.
Heb jij een andere wedstrijd gezien? Onana heeft minder te doen gehad dan de keeper van Juve.
  donderdag 11 april 2019 @ 16:56:52 #284
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186158463
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 14:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ajax heeft amper kansen gehad.
:? :?

Schot Ziyech
Schot Van de Beek
Schot Van de Beek
Schot Ekkelenkamp
Goal Neres

Schot Bernardeschi
Paal Douglas Costa
Goal Ronaldo

Dit even wat ik me snel herinner
pi_186158776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 15:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Oh zeker, dat deed Juventus enorm sterk, maar ik bedoelde vooral dat het verschil tussen de uitwedstrijd en thuiswedstrijd bij beide ploegen enorm groot was. Er wordt nu vanuit gegaan dat dat enkel door Juventus kwam, maar Atletico begon ook met een hele andere tactiek/instelling aan de wedstrijd en daarnaast lukte er sowieso bijzonder weinig die avond.. Daarom lijkt het me iets te simpel om die wedstrijd 1 op 1 te vergelijken met de wedstrijd van volgende week, vooral omdat Juventus in principe niet hoeft te scoren en Ajax wel.

(ik schat de kansen voor Ajax niet heel hoog in hoor, maar dat is een andere discussie ;) )
Oh, maar de wedstrijd is qua stijlen sowieso niet te vergelijken met Atlético. [plaatshieruwopendeur.jpg]. Ik lees her en der dat mensen vinden dat Ajax uit normaal gesproken nog beter voetbalt, maar dat vind ik wel heel algemeen geratel. Feit is dat Ajax in balbezit goede dingen deed, maar Juventus steeds het laatste woord had bij kansrijke situaties. Daardoor was de kwaliteit van Ajax' schoten op het oog niet heel bijzonder. In Turijn wordt het nog lastiger, is Chiellini terug en lever je met Tagliafico ook een belangrijke back in.

Het enthousiasme over Ajax is terecht, evenals de kanttekeningen. Feit blijft dat Ajax veruit het minste budget heeft van alle ploegen. Dan lees ik dat de Gazzetta vindt dat Ajax een vlieger is die snelheid oppikt maar nooit echt opstijgt en nooit vermaakt. Dat vind ik wel hilarisch ongenuanceerd gegeven de verschillen in budget en het feit dat Ajax de Gazzetta dan zou moeten overtuigen tegenover een van de beste verdedigingen op aarde.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186160596
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ajax was wel in vorm toen ze tegen Madrid speelden? :') Juve was gisteren helemaal niet laf, ik heb ze echt meerdere malen goed druk zien zetten en zelf ook aardig zien rondspelen. Dat ze in de 2e helft helemaal weggespeeld werden was echt de klasse van Ajax.
Hahahaha grapjas.
Juve is geen seconde weggespeeld en klasse heeft Ajax niet voor op dit niveau.

Juve liet Ajax gewoon de ruimte en daardoor lijkt het voor de leek alsof Ajax oh zo goed was en alles in handen had.
Juve deed helemaal niets. Dit is niet een Juve dat zelf druk zet of zijn normale spel wou gaan spelen.
pi_186160660
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 17:17 schreef El-Stinho het volgende:

Het enthousiasme over Ajax is terecht, evenals de kanttekeningen. Feit blijft dat Ajax veruit het minste budget heeft van alle ploegen. Dan lees ik dat de Gazzetta vindt dat Ajax een vlieger is die snelheid oppikt maar nooit echt opstijgt en nooit vermaakt. Dat vind ik wel hilarisch ongenuanceerd gegeven de verschillen in budget en het feit dat Ajax de Gazzetta dan zou moeten overtuigen tegenover een van de beste verdedigingen op aarde.
Hilarisch? Waarom?
Natuurlijk heel knap dat het nietige Ajax de ene naar de andere stunt voor elkaar krijgt.
Maar die arrogante mensen en club mag je nu ineens niet meer vergelijken met de clubs waar ze tegenover staan?

Gazzetta heeft met die uitspraak gewoon gelijk.
Leuk en aardig hoor dat Ajax. Maar komen kwalitatief gewoon veel te kort waardoor ze dat extra niet kunnen en leuk is het ook niet om te zien.
Gister ook dat Juve ze gewoon laat spelen maar Ajax is niet die ploeg die dat tegen een topclub even kan.

Blijft heel knap dat Ajax zo blijft boksen hoor.
pi_186160664
Zonder Tagliafico ga echt defensief problemen krijgen. Die positie is te mager bezet net als wanneer er centraal iemand wegvalt achterin.
pi_186160749
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 13:55 schreef Dejannn het volgende:
Nou ja, weggespeeld, ze hebben niet eens met het kleinste verschil verloren :s). Dus weggespeeld is wellicht een erg overtrokken term. Daarnaast was Juve misschien nog wel het dichtst bij een goal met die bal van Douglas Costa op de paal.

Ajax weet dit seizoen wel heel goed te pieken in die CL wedstrijden, dus op dat vlak, ja waren ze in vorm tegen Real.
[..]

Ook niet mee eens, Atletico was uit bij Juve belachelijk slecht. Die hadden maar één doel en wat verdedigen en terugtrekken en dat bleek de verkeerde keus te zijn.
Als Juve Ajax die ruimte geeft dan kun je sws al niet over wegspelen en domineren spreken.

Prima hoor dat Ajax de bal had en leuk ging passen. Maar ze hebben niet echt voor dreiging kunnen zorgen en nooit echt dat je het idee had van dit zit wel goed ze hebben Juve te pakken.
Nee totaal niet.

Maar Ajax weet goed te pieken dat zeker. Van al die amateurs in de Eredivisie naar nu alweer de zoveelste stunt in de CL.

Natuurlijk spelen Atletico en Ajax anders.
Maar als Juve dat normale spel speelt en ze raken wat in vorm dan ga je daar nog veel minder tegen in kunnen brengen dan Atletico kan.
pi_186160762
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:03 schreef bianconeri het volgende:
Maar die arrogante mensen en club mag je nu ineens niet meer vergelijken met de clubs waar ze tegenover staan?
Met nuances mag je dat best brengen, maar Gazzetta doet het veel te hard en ongenuanceerd. Ik vind dat je daar de knappe prestatie van Ajax tekort mee doet. Je door een van de tactisch best geprepareerde elftallen heenvoetballen is verdomd lastig. Ja, dan stijg je nooit echt op. Misschien als Barcelona of Bayern in zijn beste dagen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186160770
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 14:37 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Atletico ging de uitwedstrijd ook met een hele andere instelling in dan de thuiswedstrijd he.. maar dat past uiteraard niet in je verhaal dat het allemaal met Juve te maken heeft ;)
Wat sneu...

Natuurlijk dat snapt elk.
Net als Juve dat de laatste 2x uit in CL deed.
Maar dat doet niets af aan het spel van Juve thuis toen en dat Atletico alsnog een veel sterkere ploeg is dan Ajax. Met name defensief.
  donderdag 11 april 2019 @ 19:11:15 #292
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186160792
Alsof de Serie A wel serieus te nemen is.
pi_186160823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:09 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Met nuances mag je dat best brengen, maar Gazzetta doet het veel te hard en ongenuanceerd. Ik vind dat je daar de knappe prestatie van Ajax tekort mee doet. Je door een van de tactisch best geprepareerde elftallen heenvoetballen is verdomd lastig. Ja, dan stijg je nooit echt op. Misschien als Barcelona of Bayern in zijn beste dagen.
Klopt, Ajax kreeg dat gister totaal niet voor elkaar en dat is ook niet zo maar te verwachten.

Dan kan je Ajax de credits geven dat ze overeind bleven staan en dat Juve niet uiteindelijk toch omsloeg en ze pak slaag gaf.

Of je laat ze je vergelijken alsof je gelijkwaardig bent.

1-1 was heel knap resultaat van Ajax. Dat kun je ze meegeven.
pi_186160829
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof de Serie A wel serieus te nemen is.
Geen enkele Nederlandse ploeg zou top 10 eindigen.
pi_186162425
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Hilarisch? Waarom?
Natuurlijk heel knap dat het nietige Ajax de ene naar de andere stunt voor elkaar krijgt.
Maar die arrogante mensen en club mag je nu ineens niet meer vergelijken met de clubs waar ze tegenover staan?

Gazzetta heeft met die uitspraak gewoon gelijk.
Leuk en aardig hoor dat Ajax. Maar komen kwalitatief gewoon veel te kort waardoor ze dat extra niet kunnen en leuk is het ook niet om te zien.
Gister ook dat Juve ze gewoon laat spelen maar Ajax is niet die ploeg die dat tegen een topclub even kan.

Blijft heel knap dat Ajax zo blijft boksen hoor.
Gazetta zei ook dat Ajax de betere was. Daar hadden ze ook gelijk in neem ik aan? :)
pi_186165782
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Gazetta zei ook dat Ajax de betere was. Daar hadden ze ook gelijk in neem ik aan? :)
Ja hoor.
Zoals ik al meerdere keren zei heeft Juve niet 1x aanstalten gemaakt.
Akax mocht de bal hebben en poging doen spel te maken.
Waar ze in faalden. Maar ze hadden de bal en Juve deed ook niets.
Dus je kunt Ajax dan wel de betere noemen.
pi_186165819
Is er al bekend wie Tagliatelle gaat vervangen a.s. dinsdag?
metal up your ass
  donderdag 11 april 2019 @ 23:23:22 #298
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186165820
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 23:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja hoor.
Zoals ik al meerdere keren zei heeft Juve niet 1x aanstalten gemaakt.
Akax mocht de bal hebben en poging doen spel te maken.
Waar ze in faalden. Maar ze hadden de bal en Juve deed ook niets.
Dus je kunt Ajax dan wel de betere noemen.
Heerlijk gelachen vlak voor het slapen gaan

Bedankt!
pi_186166049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 19:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Hahahaha grapjas.
Juve is geen seconde weggespeeld en klasse heeft Ajax niet voor op dit niveau.

Juve liet Ajax gewoon de ruimte en daardoor lijkt het voor de leek alsof Ajax oh zo goed was en alles in handen had.
Juve deed helemaal niets. Dit is niet een Juve dat zelf druk zet of zijn normale spel wou gaan spelen.
Je blijft steeds grappiger worden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Forum Admin / PR donderdag 11 april 2019 @ 23:42:08 #300
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_186166152
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 23:36 schreef marsan het volgende:

[..]

Je blijft steeds grappiger worden.
Hij heeft gewoon een punt hoor. Voor hun doen was Juventus bijzonder apathisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')