SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan de Amsterdammers wederom stunten of wordt het toch de favoriet uit Turijn? We gaan het zien aankomende woensdag. De return is volgende week dinsdag.
*Spelers die op scherp staan:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
*De voorbeschouwing op Veronica begint om 20.00 uur. Ajax- Juventus om 21.00 uur. Met presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Dick Advocaat.
Poll: Welke ploeg gaat de halve finale bereiken?
• Ajax
• Juventus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
• Niet van deze planeet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hiergraag op anoniem
Op tv genoeg.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:51 schreef Tallie1982 het volgende:
Waren er echt ajacieden die dachten ook maar enige kans te maken?
Klopt.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
@:bugno2 mad zeker nu je geen topic kan openen
Italiaansquote:Op woensdag 10 april 2019 21:54 schreef Zorro het volgende:
Gijp"Tegen de verhouding in"
Ja, dat is hoe Juve voetbalt.
Ik denk uit zijn moeder.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Waar komt Cristiano Ronaldo vandaan?
• Niet Portugal, maar ander land
• Portugal
• Niet van deze planeet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ook gelijk even checken of de foto is geluktquote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hey de tegenstander scoort
Snel een foto maken
Ajaxpubliek
Boursin kruimelt als een gek inderdaadquote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Bugno2 het volgende:
Boursin is er eindelijk achter dat die kruimelige meuk van ze niet te hakken is, maar dat de Paturain-textuur heerst.
Snap ik wel, hoe vaak zie je Ronaldo nou scoren.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Snel een foto maken
Ajaxpubliek
Allemaal appen: 'Doelpunt Juve'quote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Snel een foto maken
Ajaxpubliek
als maretingstudent kan ik dit bevestigenquote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Bugno2 het volgende:
Boursin is er eindelijk achter dat die kruimelige meuk van ze niet te hakken is, maar dat de Paturain-textuur heerst.
Ja zag het ook alquote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Snel een foto maken
Ajaxpubliek
maretingstudentquote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als maretingstudent kan ik dit bevestigen
@Smoofiequote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zag het ook al
Stadion zit vol met toeristen die het niet boeit wie door gaat. Behalve die mafklappers in hun blote pens die zelfs in de rust nog homosexuele rijtjes staan te doen.
Het gaat hier wel om je passie hè, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik maak een foutje
oh gossie wat een ramp
Wat een onzinquote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja zag het ook al
Stadion zit vol met toeristen die het niet boeit wie door gaat. Behalve die mafklappers in hun blote pens die zelfs in de rust nog homosexuele rijtjes staan te doen.
een foutje in de marketing kan vaak al faillissement betekenen, beter oppassen jaquote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik maak een foutje
oh gossie wat een ramp
Doe ff normaal idioot...quote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Nog een gebroken been voor Ziyech en/of Tadic en de avond is meer dan geslaagd
*Pakt zich een Duyvis nootje voor na de rust
heb je voorbeeldenquote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een foutje in de marketing kan vaak al faillissement betekenen, beter oppassen ja
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een foutje in de marketing kan vaak al faillissement betekenen, beter oppassen ja
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goh, merendeel dagjesvolk hequote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Daario het volgende:
Ben ik de enige die zich zo stoort aan het tamme thuispubliek? De grootste thuiswedstrijd voor Ajax in 25 jaar en het lijkt wel of het station vol zit met muisstille 70 plussers.
Dat is in Amsterdam toch gewoon normaal?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Daario het volgende:
Ben ik de enige die zich zo stoort aan het tamme thuispubliek? De grootste thuiswedstrijd voor Ajax in 25 jaar en het lijkt wel of het station vol zit met muisstille 70 plussers.
Dat is de spanning van een kwartfinale CL.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Daario het volgende:
Stoor me er niet aan, maar het is wel tam ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Daario het volgende:
Zal sowieso de CL met Juve nog wel willen winnen.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef TLC het volgende:
Hoelang zou die Ronaldo eigenlijk nog doorgaan ? hij heeft alles toch al gewonnen ? naja met Portugal wordt ie toch nooit wereldkampioen
Gloryhunters hé. De slimme supporter heeft z'n ticket voor 1000¤ verpatst.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Daario het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is in Amsterdam toch gewoon normaal?
Nou nou nouquote:Op woensdag 10 april 2019 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
Nog een gebroken been voor Ziyech en/of Tadic en de avond is meer dan geslaagd
*Pakt zich een Duyvis nootje voor na de rust
@Calandquote:Op woensdag 10 april 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan blijkt Sam Larsson nóg beter te zijn.
Absoluutquote:Op woensdag 10 april 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan blijkt Sam Larsson nóg beter te zijn.
Ik ben benieuwd naar het achterliggende verhaal.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Het zou GGMM sieren als hij excuses maakt aan mij.
Nee, Ajax hahahaha 10 niveaus lager.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:05 schreef Zorro het volgende:
Hype weer.
Atletico - Juventus 2-0
Ziet iemand hier Atletico?
hij is leukquote:Op woensdag 10 april 2019 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Dat krijg je met stoners, die worden helemaal wild van Bob Marley
Woest.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, Ajax hahahaha 10 niveaus lager.
Ziedendquote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, Ajax hahahaha 10 niveaus lager.
Iemand besloot eens om Blind en De Jong op te stellen als CV's tegen PSVquote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
Hoe kan dit Ajax nu net pas voorbij PSV zijn?
Dat is de verdienste van PSV.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
psv heeft geen energie verspeeld europeesquote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
Het lijkt meer dan het is. De twee beste ploegen zijn ze nog steeds niet tegengekomen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
Omdat PSVquote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
Ajax krijgt dan weer extra rusttijd van de KNVB.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:07 schreef Adames het volgende:
[..]
psv heeft geen energie verspeeld europees
Wel pik.quote:
Omdat AZ van Ajax won.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
Tegen bedoel je. Schwaab deed minder.quote:
Omdat dit Ajax waardeloos speelt?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
Dat is ie allangquote:
If you can't beat them, break themquote:
Jaquote:Op woensdag 10 april 2019 22:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Als het 1-1 blijft passeren we dan Oostenrijk op de UEFA ranking?
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:14 schreef Zorro het volgende:
Lachen als Ronaldo uitglijdt, niet snappen dat je je eigen grasmat (terecht overigens) belachelijk maakt.
ja weinig geslapen he.quote:
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 10 april 2019 22:14 schreef Zorro het volgende:
Lachen als Ronaldo uitglijdt, niet snappen dat je je eigen grasmat (terecht overigens) belachelijk maakt.
Wat ben jij viesmad vanavond zeg, kijk anders niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een triest publiek die Ajax-aanhang.
GODENZONENquote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef Bugno2 het volgende:
Hoe belachelijk is het dat Ajax op slag van rust achter komt en in de tweede helft gewoon een tandje bijschakelt?
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n grasmat?
Ziedendquote:
zE WeTEn Het NIeT MeER!quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Caland het volgende:
Juve had de eerste helft nog wel redelijk controle maar nu zijn ze het kwijt
Spannend hè Caland.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Caland het volgende:
Heb je niet nodig om te winnen, de eerste helft hadden ze ook gewonnen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:16 schreef Caland het volgende:
Lolquote:Op woensdag 10 april 2019 22:17 schreef bombmannl het volgende:
Wat speelt Ajax makkelijk, het is wel juve hé
Ga lekker vuurwerk afsteken bij hotels enzoquote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wat ben jij viesmad vanavond zeg, kijk anders niet.
Magallangodquote:Op woensdag 10 april 2019 22:17 schreef Zorro het volgende:
Volgende wedstrijd is Chiellini terug en Tagliafico weg. Goede ruil.
Eerder 14 jarigquote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef ikbenrond het volgende:
Als je een 18-jarige ballenjongen op zijn plek probeert te zetten ben je ook niet helemaal lekker
Juist wel. Die bitch moet z'n plek kennen. Hij is niks en zal nooit wat worden vergeleken met Ronaldo.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:18 schreef ikbenrond het volgende:
Als je een 18-jarige ballenjongen op zijn plek probeert te zetten ben je ook niet helemaal lekker
Daarom al heerlijk ditquote:Op woensdag 10 april 2019 22:17 schreef Bugno2 het volgende:
Als je vorig jaar zou zeggen dat Ajax gelijkwaardig speelt aan Juve in de CL na Real te hebben uitgeschakeld zou je zijn opgenomen.
Sowieso speelt die in grote wedstrijden vaak goed, krijgt hier niet de credits die hij verdient.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Bugno2 het volgende:
Ik denk dat Hendrix een hogere ratio schot:goal heeft dan Ziyech.
Voor hetzelfde geld scoorde hij de eerste helftquote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Bugno2 het volgende:
Die is een partij matig idd. Die schotenquote:
Een Europese middenmotor is gewoon zijn plafond. Zou hij op z'n 26ste zo onderhand ook moeten weten.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Ziyech gaat niet naar een topclub deze zomer
Ik las gisteren dat hij 50 miljoen moest kostenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een Europese middenmotor is gewoon zijn plafond.
Ik zie genoeg idioten die dat willen neertellen vandaag de dagquote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat hij 50 miljoen moest kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |