SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan de Amsterdammers wederom stunten of wordt het toch de favoriet uit Turijn? We gaan het zien aankomende woensdag. De return is volgende week dinsdag.
*Spelers die op scherp staan:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
*De voorbeschouwing op Veronica begint om 20.00 uur. Ajax- Juventus om 21.00 uur. Met presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Dick Advocaat.
Poll: Welke ploeg gaat de halve finale bereiken?
• Ajax
• Juventus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2019 21:01:24 ]
Hebben ze inderdaad al een tijd hahaquote:Op woensdag 10 april 2019 21:01 schreef Isane het volgende:
Tof logo van Juventus (zullen ze ongetwijfeld al een paar jaar hebben)
Die angst gaat uit komen.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:02 schreef -XOR- het volgende:
Mijn grootste angst is dat De Ligt geel zou krijgen.
Dat ligt er aan.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:02 schreef -XOR- het volgende:
Mijn grootste angst is dat De Ligt geel zou krijgen.
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jalalalalallaaaaa AJAX ROTTERDAM
Ik zie er wel meer dan 1,quote:
In het stadion zitten er ook 45.000 (Nu wel)quote:Op woensdag 10 april 2019 21:04 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond ben ik een gelegenheidsjood
Ben ik ook bang voor, ze gaan hem zoeken.quote:
Koekoekquote:Op woensdag 10 april 2019 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het stadion zitten er ook 45.000
jellymadquote:Op woensdag 10 april 2019 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het stadion zitten er ook 45.000 (Nu wel)
Geen foutjes maken in de opbouw en niks aan het handje.quote:
Veltman speelt, hè.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen foutjes maken in de opbouw en niks aan het handje.
Beide het fysiek van twee oude mannen, de een kan alleen erg goed springen en koppen en de ander kan niksquote:
En we moesten met zijn allen erg hard lachenquote:Op woensdag 10 april 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
Onlogisch is dienstdoende mod omdat GGMM "bij vrienden" aan het kijken is.
allequote:Op woensdag 10 april 2019 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En we moesten met zijn alle erg hard lachen
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met Veltman en Schone tegen Juve. Mijn billen zijn gespannen.
en je dochter dan?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:00 schreef Bugno2 het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n belangrijke pot alleen (met mijn vrienden FOK!'s) heb gekeken.
Wel in de 86ste minuut gaan hoor want anders is het veel te drukquote:Op woensdag 10 april 2019 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het stadion zitten er ook 45.000 (Nu wel)
50 seconden ofzoquote:Op woensdag 10 april 2019 21:13 schreef Kermit. het volgende:
Loopt de stream van veronica zo achter, het is nu 11:30
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 10 april 2019 21:13 schreef Kermit. het volgende:
Nee, dan loopt ie gelijkquote:Op woensdag 10 april 2019 21:13 schreef Kermit. het volgende:
45 sec, valt mee toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:13 schreef Kermit. het volgende:
Bijna 10 minuten.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:13 schreef Kermit. het volgende:
Ligt eraan. Staat het bij jou ook nog steeds 1-0?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:13 schreef Kermit. het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ligt eraan. Staat het bij jou ook nog steeds 1-0?
Altijd een hoop bombarie voor de wedstrijd, maar daarna nergens te bekennen.quote:
Bij Drizzt begint nu de voorbeschouwing.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Scoort+Ziyech+wel+eens+van+buiten+de+16%3Fquote:Op woensdag 10 april 2019 21:14 schreef opreis het volgende:
Scoort Ziyech wel eens van buiten de 16?
LOL XD!!!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niemand lacht.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
De Ligt is natuurlijk klittenband gewend
Beest.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:17 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben lekker Sonema aan het drinken, Ajax aan het kijken (met 45 secondes vertraging) en stoer aan het doen op FOK!
ik zou ook nog even blijven volhouden dat het een matige verdediger is.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
De Ligt is natuurlijk klittenband gewend
Sonemaquote:Op woensdag 10 april 2019 21:17 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben lekker Sonema aan het drinken, Ajax aan het kijken (met 45 secondes vertraging) en stoer aan het doen op FOK!
Sonemaquote:Op woensdag 10 april 2019 21:17 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben hem nog steeds eeuwig dankbaar voor die 2 blunders in 1 weekquote:Op woensdag 10 april 2019 21:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou ook nog even blijven volhouden dat het een matige verdediger is.
beereburgquote:
oh, zo'n bessendrankje uit het noorden tochquote:Op woensdag 10 april 2019 21:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
beereburg
oftewijl een wievendrankeje
Ah okéquote:Op woensdag 10 april 2019 21:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die komt bij de thuiswedstrijd pas opdagen.
goeie vraagquote:
Eric Meijer ff vragen wat hij ervan vindtquote:Op woensdag 10 april 2019 21:19 schreef Caland het volgende:
Die Sczcesny was toch altijd een enorme kutkeeper bij Arsenal
Eerder een soort schrobbelerquote:Op woensdag 10 april 2019 21:20 schreef Adames het volgende:
[..]
oh, zo'n bessendrankje uit het noorden toch
Is ook lekker man, dikke primaquote:Op woensdag 10 april 2019 21:22 schreef Kermit. het volgende:
Ik vind het niet leuk dat jullie mijn voorkeur voor Sonnema Berenburg (met AH cola Zero) belachelijk maken.
jawel, 3 mooie ballenquote:Op woensdag 10 april 2019 21:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een blinde had dit spelbeeld zien aankomen toch. Al heeft ajax ook nog geen echte kans gehad.
Tagliafico raakte de bal iig nietquote:
dan win ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schöne is goed in protesterenquote:
ajax maakt zoveel overtredingen dat de scheids denkt "ik kan toch niet WEER fluiten"quote:
Doordat de scheids er niet voor floot.quote:
Ronnie.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Alle kansen missen . Dan weet je wel wie het eerste scoort zo
Veltgodquote:Op woensdag 10 april 2019 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Alle kansen missen . Dan weet je wel wie het eerste scoort zo
En als je alle kansen van andere spelers bij elkaar optelt?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Donny had topscorer van de CL kunnen zijn als je al zijn kansen bij elkaar optelt.
Dat werd ook niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Posts over de andere wedstrijd graag in spoilers.
Oke rustig maar patronquote:Op woensdag 10 april 2019 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ja, als die alles raak had geschoten had hij hoger gestaanquote:Op woensdag 10 april 2019 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Donny had topscorer van de CL kunnen zijn als je al zijn gemiste kansen bij elkaar optelt.
Mensen die samenvattingen kijken en de uitslag niet willen wetenquote:Op woensdag 10 april 2019 21:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies, pas je aan iedereen!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:27 schreef KingRadler het volgende:
Als Ajax scoort gebruik spoiler tags mijn stream loopt achter
Slaat wel toe vanuit het niets straks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk de andere wedstrijd op tweede scherm en wil het hier alsnog niet lezen. Ordnung muss sein.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mensen die samenvattingen kijken en de uitslag niet willen weten
quote:
nee joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |