lekker jankenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Veranderen ze tegenwoordig toch zomaar
Is geen garantiequote:Op woensdag 10 april 2019 16:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
[..]
MAAR JULLIE HADDEN GEEN LAPO HE!
Waar ben je trots opquote:Op woensdag 10 april 2019 16:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
stiekem toch trots elke keer weer
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Klopt, ik had geluk dat haags niet oplette
Ik op mijn 7 garages en 33 trucks in truck simulatorquote:Op woensdag 10 april 2019 16:30 schreef Kiid het volgende:
Ik ben het meest trots op mijn Fifa record en Fifa team
quote:Op woensdag 10 april 2019 16:30 schreef Kiid het volgende:
Ik ben het meest trots op mijn Fifa record en Fifa team
Lol je vrouw is nog breder dan jijquote:Op woensdag 10 april 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn lichaam. Ik ben echt een God.
Heb je de crew nog op je bezwaren gewezen?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lol je vrouw is nog breder dan jij
Oelalaquote:Op woensdag 10 april 2019 16:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Huh noem je mevrouw Kwartiertje gewoon dik nu?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
📚quote:Op woensdag 10 april 2019 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh noem je mevrouw Kwartiertje gewoon dik nu?
Weet je wat ik gisteren heb meegemaaktquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond kat langs de weg zien liggen,wss aangereden. Dus wij weer terug en ik uitstappen om die lieve kat te helpen.. Springt ie raar weg en werd ie doodgereden door een andere auto, voor onze ogen
Town dierenambulance gebeld om op te laten halen
Ach die dingen hebben toch negen levens.quote:
Moest met een beetje geluid grinnikonquote:Op woensdag 10 april 2019 16:48 schreef Flamarande het volgende:
[..]
wat denk je nou zelfquote:
Uh oke.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:44 schreef UitStraling het volgende:
Samyang (2x as Spicy) Hot Chicken Ramen 140g / 韩国三养火鸡面 两倍辣口味 140g
WAARSCHUWING!!!
Deze noodles zijn EXTREEM pittig!
True
Je bent er echt voor haar nu.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest met een beetje geluid grinnikon
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier ook de befaamde pizza inferno van de lidl ooit gehad?
Nee maar afgelopen vrijdag wel een stuk instant regret chocolate, 6,4 miljoen op de schaal van Scoville, tja wat zal ik ervan zeggen, je moet het een keer proberenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand hier ook de befaamde pizza inferno van de lidl ooit gehad?
Dat was toen een kleine hype op GC/KLB. Beetje net zoals saffraan. (dat is altijd al duur geweest namelijk)quote:
Nooit van gehoord. Heb je er lichamelijke klachten aan overgehouden?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar afgelopen vrijdag wel een stuk instant regret chocolate, 6,4 miljoen op de schaal van Scoville, tja wat zal ik ervan zeggen, je moet het een keer proberen
Altijd al hoor. We doen op FOK! niet aan racisme.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:49 schreef Sigaartje het volgende:
Sinds wanneer mogen zwarten hier ook reageren?
Lul niet man met je 6,4 miljoenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar afgelopen vrijdag wel een stuk instant regret chocolate, 6,4 miljoen op de schaal van Scoville, tja wat zal ik ervan zeggen, je moet het een keer proberen
Dwc is al een tijdje wegquote:Op woensdag 10 april 2019 17:49 schreef Sigaartje het volgende:
Sinds wanneer mogen zwarten hier ook reageren?
Waren met zijn zessen, twee raakten in paniek, onbedaarlijk overgeven en echt wel paniek, eentje heeft urenlang op de plee gezeten en ik had het echt wel zwaar maar ben er nog redelijk beschaafd vanaf gekomenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Heb je er lichamelijke klachten aan overgehouden?
quote:
Ziek.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
https://www.reddit.com/r/(...)et_chocolate_64_mil/
Hiermee vergeleken is pepperspray voor watjes
4?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit al de hele dag met een nummer in mijn hoofd maar weet niet hoe hij heet.
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Weet je wat ik gisteren heb meegemaakt
Ja dit was eigenlijk ook redelijk ongezond en heftig, moest me ook echt zwaar concentreren om niet te flippenquote:Op woensdag 10 april 2019 17:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ziek.
Heb wel een keer een peper gegeten met 1.2 miljoen
Dat was heftig
Krek en ik go way back. Fuck youquote:Op woensdag 10 april 2019 17:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze wil niet dat jij wat met haar deelt.
Ik wil dat ook niet.
Sowquote:Op woensdag 10 april 2019 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nogal wijvenpost, zeg gewoon wat je wil zeggen toch
Ja die post staat daar vlak onderquote:Op woensdag 10 april 2019 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nogal wijvenpost, zeg gewoon wat je wil zeggen toch
Primaquote:Op woensdag 10 april 2019 17:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Krek en ik go way back. Fuck you
Oh niet gezien, alleen post met tagquote:Op woensdag 10 april 2019 18:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die post staat daar vlak onder
Daar zou je nog minder opvallen dan hier.quote:
Goedquote:Op woensdag 10 april 2019 18:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar zou je nog minder opvallen dan hiet.
Neequote:Op woensdag 10 april 2019 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Kent iemand nog leuk hiphop festival? Wilde naar WOO HA maar kan niet
Deze Crackquote:Op dinsdag 9 april 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond kat langs de weg zien liggen,wss aangereden. Dus wij weer terug en ik uitstappen om die lieve kat te helpen.. Springt ie raar weg en werd ie doodgereden door een andere auto, voor onze ogen
Town dierenambulance gebeld om op te laten halen
Appelsap?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Woehaaaaaquote:Op woensdag 10 april 2019 18:07 schreef Crack_ het volgende:
Zenuwachtig voor een voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 10 april 2019 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zenuwachtig he voor vanavond
Ja eens. Het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor een voetbalwedstrijd![]()
Stelletje zielepoten
Zeker omdat Ajax gewonnen heeftquote:Op woensdag 10 april 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Het is maar een spelletje.
jij snapt het nietquote:Op woensdag 10 april 2019 18:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zenuwachtig voor een voetbalwedstrijd![]()
Stelletje zielepoten
Daarom zal ie blauw zijn geworden zekerquote:
Zou kunnen.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daarom zal ie blauw zijn geworden zeker
Nee joh. Misschien tijdens de wedstrijd maar ervoor niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zenuwachtig he voor vanavond
Het wordt 2-2 goos.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh. Misschien tijdens de wedstrijd maar ervoor niet.
alleen als je dat zelf wilt en er echt aan toe bent.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zal ik maar gelijk een einde eraan maken dan?
Gezelligquote:Op woensdag 10 april 2019 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alleen als je dat zelf wilt en er echt aan toe bent.
Had kip madras gemaakt, maar in mijn herinnering was het lekkerder dan het nu smaakte. dus viel tegenquote:
Altijd jammer als de herinnering beter isquote:Op woensdag 10 april 2019 18:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had kip madras gemaakt, maar in mijn herinnering was het lekkerder dan het nu smaakte. dus viel tegen
Ja dat is helaas wel eens zoquote:Op woensdag 10 april 2019 18:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Altijd jammer als de herinnering beter is
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:19 schreef Chloroform het volgende:
Jezus ik krijg echt een droge preut van jullie
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat is helaas wel eens zo
Oh man raap me opquote:
Is je gelukt.quote:
Een ander soort humor.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is je gelukt.
Nou ja, fem moest lachen maar zij heeft geen humor
Moet jij wetenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een ander soort humor.
Ik waardeer je behoefte aan het maken van statements niet echt.
Zaterdagquote:Op woensdag 10 april 2019 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een heerlijk wijf ben je ook he.
Wanneer ga je aan de man?
Bij mij thuisquote:Op woensdag 10 april 2019 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe gaat de ontmoeting eruit zien?
quote:Op woensdag 10 april 2019 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Drank en seksquote:Op woensdag 10 april 2019 19:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal ze leren Jim!quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
WTF modbaak
Ik ben weg hier tot de naam weer normaal is.
wat geeft de klok aan jimmyquote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
WTF modbaak
Die mods zijn helemaal getikt johquote:Op woensdag 10 april 2019 19:57 schreef Chloroform het volgende:
Had modbaak niet gezien, de mods zijn weer op hun pik getrapt zeker
Wacht zelf maarquote:Op woensdag 10 april 2019 19:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Die mods zijn helemaal getikt joh
O wacht
Kun je dat in stilte doen plsquote:
direct action ✊✊✊✊quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
WTF modbaak
Weet je hoe moe ik ben op een schaal van 1 tot 10quote:
Waarbij 1 weinig is en 10 veel?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe moe ik ben op een schaal van 1 tot 10
Jaquote:
More like 30quote:
Had je maar een dutje moeten doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe moe ik ben op een schaal van 1 tot 10
Om 18 uur doe je geen dutjes meerquote:Op woensdag 10 april 2019 20:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Had je maar een dutje moeten doen.
Dutjes moeten gewoon de hele dag kunnenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om 18 uur doe je geen dutjes meer
Geen ideequote:
Ja eens, maar als je om 18 uur dutje doet, kun je s avonds niet lekker in slaap komen en ben je de dag erna nog veel erger naar de klotequote:Op woensdag 10 april 2019 20:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dutjes moeten gewoon de hele dag kunnen
Lekker zegquote:
Was je weer te laat naar bed gegaan?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren was ik 30 want toen had ik maar 2,5 uur geslapen
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
Ben vandaag nog steeds 30 hoor maar niet qua schaal 1-10 van moeheid
Nee lag op tijd op bed maar kon niet slapen en moest er om kwart voor vijf uitquote:Op woensdag 10 april 2019 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was je weer te laat naar bed gegaan?
Weet je wat helpt als je niet kunt slapenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee lag op tijd op bed maar kon niet slapen en moest er om kwart voor vijf uit
Neequote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wat helpt als je niet kunt slapen
O dacht dat jij een wilde meid was die nergens om geeftquote:Op woensdag 10 april 2019 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eens, maar als je om 18 uur dutje doet, kun je s avonds niet lekker in slaap komen en ben je de dag erna nog veel erger naar de klote
Fappen met je andere hand.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wat helpt als je niet kunt slapen
Jim is net weg johquote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef Trollscience het volgende:
@:tt, wie wil mij billenkoek geven?![]()
![]()
![]()
![]()
Jmmr ik ook nietquote:
Ik slaap wel eens met de deur open, dus ben best wel wild jaquote:Op woensdag 10 april 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat jij een wilde meid was die nergens om geeft
Heftigquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik slaap wel eens met de deur open, dus ben best wel wild ja
Hjbquote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fappen met je andere hand.
Lezen helpt vaak welquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jammer om te horen
dat is denk ik wel onze favoriete roleplay, na die met de ateliereigenaar en kunststudentquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder ingegeven door jouw enorme slimheid, jij weet immers dat niemand door die deur wil.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo cutequote:Op woensdag 10 april 2019 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is denk ik wel onze favoriete roleplay, na die met de ateliereigenaar en kunststudent
Sowquote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder ingegeven door jouw enorme slimheid, jij weet immers dat niemand door die deur wil.
Arme jijquote:Op woensdag 10 april 2019 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, ook podcast geluisterd, muziek geluisterd, gefapt
Pls jij zou je nieren afstaan om door die deur te mogenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder ingegeven door jouw enorme slimheid, jij weet immers dat niemand door die deur wil.
Joh da mendequote:
Het gaat mij niet om je lichaam, we kunnen gewoon door de deur converseren.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pls jij zou je nieren afstaan om door die deur te mogen
Tijdens het fappen wel ja. Lullen tijdens het aftrekken is zo niet geil.quote:
Nee bedanktquote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om je lichaam, we kunnen gewoon door de deur converseren.
Op welke manierquote:Op woensdag 10 april 2019 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen hoor maar dat wil je zelf niet.
Ik word echt ongemakkelijk van jequote:Op woensdag 10 april 2019 20:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kweenie, maar wij kunnen wel samen een " Inside " joke maken
Oeiquote:Op woensdag 10 april 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van je
Watquote:
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van je
Achquote:
Nibbit atmquote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar zit je zoal mee in de maag?
Hahahaquote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.
Lol je moest eens wetenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij ziet je niet graag ongemakkelijk.
Vind het echt kut dat het nog licht is en ik in bed wil liggenquote:
Ja true, de laatste keer was ook echt weer tijdje geledenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaecht mooi als Jimmy weer gezopen heeft en helemaal loco wordt
Gordijnen dichtdoenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het echt kut dat het nog licht is en ik in bed wil liggen
Hebben we toch weer mee mogen maken. En dat op onze leeftijdquote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja true, de laatste keer was ook echt weer tijdje geleden
Oh oké bedanktquote:
Dat was niet wat ik bedoeldequote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik merk al dat hij enkel gericht was op de prestaties van de man.
Ja ik zeg toch bedanktquote:
Nee daar ben ik niet voorquote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
He Zosk zullen we chloro naar bed sleuren?
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik aan jou denk wil ik niet te veel nadenken
Waarom wil je niet huilen?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee maar tijdens eten kan ik niet huilen
Mods are taking overquote:
Manmanmanquote:Op woensdag 10 april 2019 21:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mods are taking over
En maar denken dat 't grappig is
NOU IK VIND HET KEUKENKAMPIOEN KINDERACHTIG
Dima jongen hoe is het met je manquote:
Wie de fak Ben jijquote:Op woensdag 10 april 2019 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dima jongen hoe is het met je man
Nooit.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Vraag me af wanneer het hier weer als vanouds wordt
Mos groeit aan de noordkant van de boom, hopelijk heb je er wat aan.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oke
Ik Ben total de Weg kwijt
En how gaat het met jou
Wordt die kut arrogantie vanavond eindelijk eens goed afgestraft in die grafstad?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mos groeit aan de noordkant van de boom, hopelijk heb je er wat aan.
Ja goed bedankt
Nog beetje geshopt?
Neequote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mos groeit aan de noordkant van de boom, hopelijk heb je er wat aan.
Ja goed bedankt
Nog beetje geshopt?
Ach ik gun ze het beste maar op 't werk zeiden ze vandaag al jaaa 2-0, jaa 3-1 en jaaa die en die doet niet meequote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt die kut arrogantie vanavond eindelijk eens goed afgestraft in die grafstad?
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee
Ik zoek nog een tapered leather jacket
En een tapered bomber jacket
Ken je iets
totaal*; hoe*quote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oke
Ik Ben total de Weg kwijt
En how gaat het met jou
quote:
Haha 👋quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
WTF modbaak
Alle mods terug naar achter de schermen!quote:
Huh waarom zouden zequote:Op woensdag 10 april 2019 22:23 schreef Solotovski het volgende:
Echt jonge maak mij gewoon voor een week eens blauw wat kan er nou gebeuren
wat nietquote:Op woensdag 10 april 2019 22:23 schreef Solotovski het volgende:
Echt jonge maak mij gewoon voor een week eens blauw wat kan er nou gebeuren
Ik had week voordat ik mod werd nog een banquote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh waarom zouden ze
(Voegen ze ook bij mij (lol))
(lol)quote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh waarom zouden ze
(Voegen ze ook bij mij (lol))
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had week voordat ik mod werd nog een ban
Dan doe je maar mee aan een miss-verkiezingquote:
Mijn laatste is al even wat jaartjes geledenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had week voordat ik mod werd nog een ban
Lol!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2019 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn laatste is al even wat jaartjes geleden
Laatste note voor het mod worden niet trouwens.
(lol)
Ook goedenavondquote:
Hey Ramosquote:Op woensdag 10 april 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit gaat Juventus in eigen huis natuurlijk snoeihard afmaken he
Barca rolt Liverpool op..quote:Op woensdag 10 april 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar goed ik vind het prima als Ajax het tot de finale schopt. Kunnen ze dan jankend met het zaad van Liverpool op hun bolle wangetjes terug naar Amsterdam vliegen
hahaatjesquote:Op woensdag 10 april 2019 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Barca rolt Liverpool op..
RT!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe triest ben je als je als Nederlander helemaal waus bent van een voetbalclubje uit een land waar je niet eens woont of vandaan komt?
ZIEDENDquote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe triest ben je als je als Nederlander helemaal waus bent van een voetbalclubje uit een land waar je niet eens woont of vandaan komt?
Die hele voetballerij kan me geen donder schelenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Mij ook niet. Kijk alleen schaken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die hele voetballerij kan me geen donder schelen
Speel je ook?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mij ook niet. Kijk alleen schaken.
De marathon?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
Of van die negers die heel hard rennen, dat mag ik ook graag kijken
zoals schippersquote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja alle afstanden eigenlijk wel. Soms doet er dan een blanke mee en die wordt dan laatste.
lolquote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mij ook niet. Kijk alleen schaken.
Beetje zoals de good old days, of niet HAHAHAHAquote:Op woensdag 10 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
Of van die negers die heel hard rennen, dat mag ik ook graag kijken
Alleen de samenvatting hoor, of snelschaken.quote:
Waar doel je opquote:Op woensdag 10 april 2019 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beetje zoals de good old days, of niet HAHAHAHA
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe triest ben je als je helemaal waus bent van een voetbalclubje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |