Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van je
Achquote:
Nibbit atmquote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar zit je zoal mee in de maag?
Hahahaquote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Trouw dan niet denk ik dan, maar ja dat is tegenwoordig blijkbaar raar en "incel". Fucking debiele wereld ik hoop dat de zeespiegel snel stijgt en iedereen naar de tyfus gaat.
Lol je moest eens wetenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij ziet je niet graag ongemakkelijk.
Vind het echt kut dat het nog licht is en ik in bed wil liggenquote:
Ja true, de laatste keer was ook echt weer tijdje geledenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaecht mooi als Jimmy weer gezopen heeft en helemaal loco wordt
Gordijnen dichtdoenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het echt kut dat het nog licht is en ik in bed wil liggen
Hebben we toch weer mee mogen maken. En dat op onze leeftijdquote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja true, de laatste keer was ook echt weer tijdje geleden
Oh oké bedanktquote:
Dat was niet wat ik bedoeldequote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik merk al dat hij enkel gericht was op de prestaties van de man.
Ja ik zeg toch bedanktquote:
Nee daar ben ik niet voorquote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
He Zosk zullen we chloro naar bed sleuren?
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik aan jou denk wil ik niet te veel nadenken
Waarom wil je niet huilen?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee maar tijdens eten kan ik niet huilen
Mods are taking overquote:
Manmanmanquote:Op woensdag 10 april 2019 21:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mods are taking over
En maar denken dat 't grappig is
NOU IK VIND HET KEUKENKAMPIOEN KINDERACHTIG
Dima jongen hoe is het met je manquote:
Wie de fak Ben jijquote:Op woensdag 10 april 2019 21:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dima jongen hoe is het met je man
Nooit.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Vraag me af wanneer het hier weer als vanouds wordt
Mos groeit aan de noordkant van de boom, hopelijk heb je er wat aan.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oke
Ik Ben total de Weg kwijt
En how gaat het met jou
Wordt die kut arrogantie vanavond eindelijk eens goed afgestraft in die grafstad?quote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mos groeit aan de noordkant van de boom, hopelijk heb je er wat aan.
Ja goed bedankt
Nog beetje geshopt?
Neequote:Op woensdag 10 april 2019 21:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mos groeit aan de noordkant van de boom, hopelijk heb je er wat aan.
Ja goed bedankt
Nog beetje geshopt?
Ach ik gun ze het beste maar op 't werk zeiden ze vandaag al jaaa 2-0, jaa 3-1 en jaaa die en die doet niet meequote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt die kut arrogantie vanavond eindelijk eens goed afgestraft in die grafstad?
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op woensdag 10 april 2019 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee
Ik zoek nog een tapered leather jacket
En een tapered bomber jacket
Ken je iets
totaal*; hoe*quote:Op woensdag 10 april 2019 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oke
Ik Ben total de Weg kwijt
En how gaat het met jou
quote:
Haha 👋quote:Op woensdag 10 april 2019 19:44 schreef JimmyDean het volgende:
WTF modbaak
Ik ben weg hier tot de naam weer normaal is.
Alle mods terug naar achter de schermen!quote:
Huh waarom zouden zequote:Op woensdag 10 april 2019 22:23 schreef Solotovski het volgende:
Echt jonge maak mij gewoon voor een week eens blauw wat kan er nou gebeuren
wat nietquote:Op woensdag 10 april 2019 22:23 schreef Solotovski het volgende:
Echt jonge maak mij gewoon voor een week eens blauw wat kan er nou gebeuren
Ik had week voordat ik mod werd nog een banquote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh waarom zouden ze
(Voegen ze ook bij mij (lol))
(lol)quote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh waarom zouden ze
(Voegen ze ook bij mij (lol))
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had week voordat ik mod werd nog een ban
Dan doe je maar mee aan een miss-verkiezingquote:
Mijn laatste is al even wat jaartjes geledenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had week voordat ik mod werd nog een ban
Lol!!!!!quote:Op woensdag 10 april 2019 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn laatste is al even wat jaartjes geleden
Laatste note voor het mod worden niet trouwens.
(lol)
Ook goedenavondquote:
Hey Ramosquote:Op woensdag 10 april 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit gaat Juventus in eigen huis natuurlijk snoeihard afmaken he
Barca rolt Liverpool op..quote:Op woensdag 10 april 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar goed ik vind het prima als Ajax het tot de finale schopt. Kunnen ze dan jankend met het zaad van Liverpool op hun bolle wangetjes terug naar Amsterdam vliegen
hahaatjesquote:Op woensdag 10 april 2019 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Barca rolt Liverpool op..
RT!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe triest ben je als je als Nederlander helemaal waus bent van een voetbalclubje uit een land waar je niet eens woont of vandaan komt?
ZIEDENDquote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe triest ben je als je als Nederlander helemaal waus bent van een voetbalclubje uit een land waar je niet eens woont of vandaan komt?
Die hele voetballerij kan me geen donder schelenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Mij ook niet. Kijk alleen schaken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die hele voetballerij kan me geen donder schelen
Speel je ook?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mij ook niet. Kijk alleen schaken.
De marathon?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
Of van die negers die heel hard rennen, dat mag ik ook graag kijken
zoals schippersquote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja alle afstanden eigenlijk wel. Soms doet er dan een blanke mee en die wordt dan laatste.
lolquote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mij ook niet. Kijk alleen schaken.
Beetje zoals de good old days, of niet HAHAHAHAquote:Op woensdag 10 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
Of van die negers die heel hard rennen, dat mag ik ook graag kijken
Alleen de samenvatting hoor, of snelschaken.quote:
Waar doel je opquote:Op woensdag 10 april 2019 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beetje zoals de good old days, of niet HAHAHAHA
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe triest ben je als je helemaal waus bent van een voetbalclubje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |