Was je weer te laat naar bed gegaan?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren was ik 30 want toen had ik maar 2,5 uur geslapen
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:12 schreef Zosk het volgende:
Ben vandaag nog steeds 30 hoor maar niet qua schaal 1-10 van moeheid
Nee lag op tijd op bed maar kon niet slapen en moest er om kwart voor vijf uitquote:Op woensdag 10 april 2019 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was je weer te laat naar bed gegaan?
Weet je wat helpt als je niet kunt slapenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee lag op tijd op bed maar kon niet slapen en moest er om kwart voor vijf uit
Neequote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wat helpt als je niet kunt slapen
O dacht dat jij een wilde meid was die nergens om geeftquote:Op woensdag 10 april 2019 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eens, maar als je om 18 uur dutje doet, kun je s avonds niet lekker in slaap komen en ben je de dag erna nog veel erger naar de klote
Fappen met je andere hand.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je wat helpt als je niet kunt slapen
Jim is net weg johquote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef Trollscience het volgende:
@:tt, wie wil mij billenkoek geven?![]()
![]()
![]()
![]()
Jmmr ik ook nietquote:
Ik slaap wel eens met de deur open, dus ben best wel wild jaquote:Op woensdag 10 april 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat jij een wilde meid was die nergens om geeft
Heftigquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik slaap wel eens met de deur open, dus ben best wel wild ja
Hjbquote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fappen met je andere hand.
Lezen helpt vaak welquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg jammer om te horen
dat is denk ik wel onze favoriete roleplay, na die met de ateliereigenaar en kunststudentquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder ingegeven door jouw enorme slimheid, jij weet immers dat niemand door die deur wil.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo cutequote:Op woensdag 10 april 2019 20:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is denk ik wel onze favoriete roleplay, na die met de ateliereigenaar en kunststudent
Sowquote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder ingegeven door jouw enorme slimheid, jij weet immers dat niemand door die deur wil.
Arme jijquote:Op woensdag 10 april 2019 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, ook podcast geluisterd, muziek geluisterd, gefapt
Pls jij zou je nieren afstaan om door die deur te mogenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder ingegeven door jouw enorme slimheid, jij weet immers dat niemand door die deur wil.
Joh da mendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |