Dubbel paspoort ben ik sowieso altijd al tegen geweest.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:33 schreef JannekeC5 het volgende:
[..]
Beter is het om nooit een NL paspoort te geven, er moet met visums voor een bepaalde tijd gewerkt worden, zo kan bij crimineel gedrag en bij geen werk direct worden opgetreden en de betreffende uitzetten.
wat mij betreft is de moeder geslaagd voor het toelatingsexamen cursus volhardingquote:Op woensdag 10 april 2019 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
Oh ja, dit bestond ook nog. Er waren zelfs nog mensen die zeiden dat die moeder echt niet zou mogen komen.
of gewoon kopen , iedereen die 250.000 euro neerlegt krijgt een paspoortquote:Op woensdag 10 april 2019 18:33 schreef JannekeC5 het volgende:
[..]
Beter is het om nooit een NL paspoort te geven, er moet met visums voor een bepaalde tijd gewerkt worden, zo kan bij crimineel gedrag en bij geen werk direct worden opgetreden en de betreffende uitzetten.
Nergens voor nodig als je binnen een of twee jaar weer weg bent, je kan je in Nederland prima behelpen met Duits of Engels.quote:
Nog erger ...quote:Op woensdag 10 april 2019 18:29 schreef riazop het volgende:
[..]
wat een onzin.
De Randstad is nu juist bij uitstek een dun bevolkt stedelijk gebied.
In Parijs wonen 16 miljoen mensen op een kleinere oppervlakte
VOC mentaliteit.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:48 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Rijkdom verworven door slavernij en plunderingen.
Precies dit. Waarom zou je zomaar paspoorten, inclusief het bijbehorende stemrecht, aan iedereen uitdelen? Nergens goed voor, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:33 schreef JannekeC5 het volgende:
[..]
juist ruimte voor woiningbouw zat in de randstad, als maar niet volbouwen met windmolensquote:Op woensdag 10 april 2019 18:29 schreef riazop het volgende:
[..]
wat een onzin.
De Randstad is nu juist bij uitstek een dun bevolkt stedelijk gebied.
In Parijs wonen 16 miljoen mensen op een kleinere oppervlakte
voor de USA kun je ook een paspoort krijgen hoor als je daar werk hebtquote:Op woensdag 10 april 2019 18:58 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Precies dit. Waarom zou je zomaar paspoorten, inclusief het bijbehorende stemrecht, aan iedereen uitdelen? Nergens goed voor, nergens voor nodig.
Als mij iemand aanspreekt hier in het land in Duits of Engels zeg ik gewoon ik versta U niet of ik wijs ze de weg in het Nederlands. Probeer eens in Duitsland een Nederlands antwoord te krijgen!quote:Op woensdag 10 april 2019 18:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nergens voor nodig als je binnen een of twee jaar weer weg bent, je kan je in Nederland prima behelpen met Duits of Engels.
Dit is anders ook geen Nederlands antwoord.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als mij iemand aanspreekt hier in het land in Duits of Engels zeg ik gewoon ik versta U niet of ik wijs ze de weg in het Nederlands. Probeer eens in Duitsland een Nederlands antwoord te krijgen!
Jij kunt het echter toch eruit halen of niet?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is anders ook geen Nederlands antwoord.
tlhIngan Hol Dajatlh'a'?quote:Op woensdag 10 april 2019 19:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij kunt het echter toch eruit halen of niet?
Jij mag katten zoveel als je wil hoor, op de kast zit ik nog lang niet!
Veel europese landen hebben al zo'n systeemquote:Op woensdag 10 april 2019 18:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
of gewoon kopen , iedereen die 250.000 euro neerlegt krijgt een paspoort
Ik ben ook voor een nexit, maar dat heeft met dit niets te makenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:00 schreef JannekeC5 het volgende:
.. Het klinkt hard, maar we worden nu bestolen door de Oost Blokkers dankzij de EU, miljoenen Euro's gaan onterecht die kant op, ...
Die stad waar ze al maanden aan het rellen zijn en waar het leger rondloopt ivm constante terrorisme dreiging? Die stad waar regelmatig complete wijken in rellen uitbarsten met plunderingen en honderden auto's in de fik? De stad waar je overal struikelt over de blokkades? Die stad?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Want Parijs is geen fantstische stad?
De gilets jaunes is vooral een fenomeen uit de periferie van Frankrijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die stad waar ze al maanden aan het rellen zijn en waar het leger rondloopt ivm constante terrorisme dreiging? Die stad waar regelmatig complete wijken in rellen uitbarsten met plunderingen en honderden auto's in de fik? De stad waar je overal struikelt over de blokkades? ...
Deze wil ik even quoten.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:03 schreef Eendenkooi het volgende:
Ik vind sowieso dat wet en beleid door elkaar gehaald worden. Een rechter behoort niet te bepalen of iemand wel / niet mag blijven, dat behoort beleid te zijn.
Is dat niet fantastisch dan?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die stad waar ze al maanden aan het rellen zijn en waar het leger rondloopt ivm constante terrorisme dreiging? Die stad waar regelmatig complete wijken in rellen uitbarsten met plunderingen en honderden auto's in de fik? De stad waar je overal struikelt over de blokkades? Die stad?
Fantastisch ja
Dat is precies wat er gebeurt is....... De rechter heeft de zaak getoetst aan het beleid voor gezinshereniging en geconcludeert dat ze aan de voorwaarden voldoet.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:03 schreef Eendenkooi het volgende:
Ik vind sowieso dat wet en beleid door elkaar gehaald worden. Een rechter behoort niet te bepalen of iemand wel / niet mag blijven, dat behoort beleid te zijn.
Ja, nadat 10 andere rechters keer op keer haar uitzetting hebben bevolen. Na de zoveelste leugen, tegenwerking en dreigement heeft uiteindelijk een minister ervoor gekozen om die kinderen toch maar hier te laten...…..en daardoor ook automatisch toestemming gegeven om de moeder hier met haar kinderen te herenigen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is precies wat er gebeurt is....... De rechter heeft de zaak getoetst aan het beleid voor gezinshereniging en geconcludeert dat ze aan de voorwaarden voldoet.
Dat is een volledig andere procedure. Ze heeft een nieuwe aanvraag ingediend voor een ander feit dan haar vorige en de rechter heeft geoordeeld dat ze voldoet aan de eisen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, nadat 10 andere rechters keer op keer haar uitzetting hebben bevolen. Na de zoveelste leugen, tegenwerking en dreigement heeft uiteindelijk een minister ervoor gekozen om die kinderen toch maar hier te laten...…..en daardoor ook automatisch toestemming gegeven om de moeder hier met haar kinderen te herenigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |