Waarom zou dat moeten? Een krimpende bevolking is echt niet het einde vd wereld hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Het geboorte tekort in Europa gaat straks sterk oplopen idd
4 a 5 miljoen per jaar zullen er zeker moeten komen om alleen al de bevolking op peil te houden.
Deels de schuld van Nederland maar ook zeer zeker een fout van moeders zelfquote:Op woensdag 10 april 2019 15:04 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Een kind van 2 en 3 die vervolgens 10 jaar hier opgroeien stuur je toch niet weg? De schuld ligt bij Nederland dat een dergelijke procedure 10 jaar kan duren.
Ik denk overigens niet dat jij geheel op de hoogte bent van de exacte leefomgeving en kansen in Armenie maar dat geheel terzijde.
Omdat die ook niet de intentie hebben om hier langdurig te blijven, sterker nog, ze hadden waarschijnlijk beiden gehoopt nu al een lucratiever contract in een sterkere competitie te hebben, alleen zijn ze blijkbaar minder goed dan ze zelf dachten.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo spreken die Armeense kinderen geen uitstekend Nederlands?
Vergelijk dat met Dolberg en Sorensen. 4 jaar in NL, en nog altijd Engels
Tuurlijk, maar willen we dat? Nederland is al walgelijk volquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef riazop het volgende:
[..]
laten we eens beginnen met 100.000
Zweden, met een bevolking van 10 miljoen, vangt er 130.000 per jaar op
Wij kunnen dat!
Welnee joh, verregaande ontwikkelingen op gebied van AI zullen de problemen juist oplossenquote:Op woensdag 10 april 2019 14:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Het geboorte tekort in Europa gaat straks sterk oplopen idd
4 a 5 miljoen per jaar zullen er zeker moeten komen om alleen al de bevolking op peil te houden.
Maar de domme Hollander leeft nog steeds met zijn kop in de stront. Die denkt dat de witte bejaarden het land wel ff vitaal gaan houden
Nederland is totaal niet vol. Op Utrecht HC is het soms een beetje druk, verder niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:19 schreef Blubbertut het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar willen we dat? Nederland is al walgelijk vol
Een moeder die het beste wilt voor haar kinderen zie ik. Voor mij persoonlijk een heldin.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dus laten we beginnen met benoemen wat deze 3 personen feitelijk zijn: gelukzoekers.
Verreweg het dichtstbevolkte land van Europa, op wat dwergstaatjes zoals Monaco na. 16e wereldwijd. Nederland is enorm dichtbevolkt.quote:
dichtstbevolkt is iets anders dan vol.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Verreweg het dichtstbevolkte land van Europa, op wat dwergstaatjes zoals Monaco na.
[ afbeelding ]
Waarom benoemen jij en ik zijn stemmen geweest, de overheid heeft besloten door een volmacht die hun gegeven is geworden, door te gaan stemmen is die volmacht gegeven dus wat wil je benoemen dan?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dus laten we beginnen met benoemen wat deze 3 personen feitelijk zijn: gelukzoekers.
Heb je nog een kamertje of de kelder vrij?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:06 schreef Pinzon het volgende:
[..]
dichtstbevolkt is iets anders dan vol.
Ditquote:Op woensdag 10 april 2019 17:59 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Nederland is totaal niet vol. Op Utrecht HC is het soms een beetje druk, verder niet.
Als twee honden vechten om een been gaat een derde ermee heen.quote:
Wmaahh, het is wel een liegende, bedriegende vrouw! Moeten we daar trots op zijn? Neen!quote:
Voldoende weiland overal dacht ik zo.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je nog een kamertje of de kelder vrij?
Is dat van jouw dat weiland of met wie zijn bezit ben jij opeens zo gul?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:17 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Voldoende weiland overal dacht ik zo.
Ik denk niet zo in 'ikke ikke ikke' maar dat is lastig te begrijpen voor je volgens mij.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dat van jouw dat weiland of met wie zijn bezit ben jij opeens zo gul?
Okay, hoeveel mensen kunnen er volgens jou nog wel bij?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:06 schreef Pinzon het volgende:
[..]
dichtstbevolkt is iets anders dan vol.
Jij beweert nog niet vol, dus daarom vraag ik heb jij nog iets vrij?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:18 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Ik denk niet zo in 'ikke ikke ikke' maar dat is lastig te begrijpen voor je volgens mij.
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:00 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Een moeder die het beste wilt voor haar kinderen zie ik. Voor mij persoonlijk een heldin.
Over aantallen ga ik natuurlijk niet. Maar buiten de randstad is er meeeer dan voldoende plek in provincies als Friesland, Gelderland, Drenthe en ga zo maar door.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:19 schreef Blubbertut het volgende:
[..]
Okay, hoeveel mensen kunnen er volgens jou nog wel bij?
Hier in de randstad is het gewoon propvol, moeten we dan alle natuur opofferen aan nog meer bebouwing?
Het zou nog geweldige zijn als ze allemaal naar t veilige Armenië waren gegaan...daar is nog genoeg ruimte en liggen de rootsquote:
De politiek beslist leg je daar maar bij neer!quote:Op woensdag 10 april 2019 18:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat nederland hier gewoon in moet mee gaan
Genoeg plek in de natuur, moet die dan wijken?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:20 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Over aantallen ga ik natuurlijk niet. Maar buiten de randstad is er meeeer dan voldoende plek in provincies als Friesland, Gelderland, Drenthe en ga zo maar door.
Ja ze beslissen nadat er lekker over ze heen gelopen isquote:Op woensdag 10 april 2019 18:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
De politiek beslist leg je daar maar bij neer!
Gelijk een agent die je bekeuren kan, als je de wet overtreden doet.
Tja als ze ballen hadden?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ze beslissen nadat er lekker over ze heen gelopen is
Ik poep in mijn tuinquote:Op woensdag 10 april 2019 18:23 schreef john2406 het volgende:
Maak je liever druk in of over iets wat men wel veranderen kan, een voorbeeld houdt je tuin in orde of ruim de straat op!
gewoon Nederlands lerenquote:Op woensdag 10 april 2019 16:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Omdat die ook niet de intentie hebben om hier langdurig te blijven,...
En wat de politici zijn : idioten. Er had al lang gelden een wet moeten komen om dit niet mogelijk meer te maken.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waarom doen we hier alsof dit arbeidsmigranten zijn? Dat zijn ze namelijk niet.
De moeder heeft voor haarzelf en Howick en Lily meer dan 10x asiel aangevraagd op evenzoveel gronden. Van vermeende vervolging in Armenie, naar medische gronden, humanitaire redenen tot het kinderpardon. Elke rechter heeft elk verzoek afgewezen. Simpelweg omdat Armenie veilig is en er geen zwaarwegende reden was waarom de kinderen of moeder in Nederland zou mogen verblijven.
Daar doen de planten het goed opquote:Op woensdag 10 april 2019 18:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mag je van mij helemaal zelf weten, neem echter aan dat je dan genoeg kan ruimen of niet?
Lili en Howick zijn zwarte criminelen?quote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
maar die domme Hollander is zich ook bewust van het feit dat die zwarte gelukszoekers en criminelen die massaal geïmporteerd worden meer kosten dan dat ze zelf en hun volgende 3 generaties ooit zullen opleveren.
wat een onzin.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:19 schreef Blubbertut het volgende:
[..]
Hier in de randstad is het gewoon propvol,
Het gaat mij ook niet perso over deze familie.. maar ze openen een deur dat dit gedrag goedgekeurd wordquote:
opkomen voor je kinderen is altijd GOEDquote:Op woensdag 10 april 2019 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet perso over deze familie.. maar ze openen een deur dat dit gedrag goedgekeurd word
Tja jij kunt het veranderen met de volgende keer stemmen, of niet gaan stemmen dat zou ook al kunnen helpen denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet perso over deze familie.. maar ze openen een deur dat dit gedrag goedgekeurd word
Ik veroordeel haar toch niet pipoquote:Op woensdag 10 april 2019 18:30 schreef riazop het volgende:
[..]
opkomen voor je kinderen is altijd GOED
wat een looser ben je als je dat veroordeelt
Nee maar dat betekend niet dat je haar maar moet binnenhalen na 10 jaar lang nee te zeggenquote:Op woensdag 10 april 2019 18:31 schreef riazop het volgende:
[..]
en politici zouden haar ook niet moeten veroordelen
Beter is het om nooit een NL paspoort te geven, er moet met visums voor een bepaalde tijd gewerkt worden, zo kan bij crimineel gedrag en bij geen werk direct worden opgetreden en de betreffende uitzetten.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:58 schreef riazop het volgende:
[..]
zie mijn post #2
voorwaarde voor immigratie naar NL =
1) taaltoets
2) werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |