Een moeder die het beste wilt voor haar kinderen zie ik. Voor mij persoonlijk een heldin.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dus laten we beginnen met benoemen wat deze 3 personen feitelijk zijn: gelukzoekers.
Verreweg het dichtstbevolkte land van Europa, op wat dwergstaatjes zoals Monaco na. 16e wereldwijd. Nederland is enorm dichtbevolkt.quote:
dichtstbevolkt is iets anders dan vol.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Verreweg het dichtstbevolkte land van Europa, op wat dwergstaatjes zoals Monaco na.
[ afbeelding ]
Waarom benoemen jij en ik zijn stemmen geweest, de overheid heeft besloten door een volmacht die hun gegeven is geworden, door te gaan stemmen is die volmacht gegeven dus wat wil je benoemen dan?quote:Op woensdag 10 april 2019 17:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dus laten we beginnen met benoemen wat deze 3 personen feitelijk zijn: gelukzoekers.
Heb je nog een kamertje of de kelder vrij?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:06 schreef Pinzon het volgende:
[..]
dichtstbevolkt is iets anders dan vol.
Ditquote:Op woensdag 10 april 2019 17:59 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Nederland is totaal niet vol. Op Utrecht HC is het soms een beetje druk, verder niet.
Als twee honden vechten om een been gaat een derde ermee heen.quote:
Wmaahh, het is wel een liegende, bedriegende vrouw! Moeten we daar trots op zijn? Neen!quote:
Voldoende weiland overal dacht ik zo.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je nog een kamertje of de kelder vrij?
Is dat van jouw dat weiland of met wie zijn bezit ben jij opeens zo gul?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:17 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Voldoende weiland overal dacht ik zo.
Ik denk niet zo in 'ikke ikke ikke' maar dat is lastig te begrijpen voor je volgens mij.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is dat van jouw dat weiland of met wie zijn bezit ben jij opeens zo gul?
Okay, hoeveel mensen kunnen er volgens jou nog wel bij?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:06 schreef Pinzon het volgende:
[..]
dichtstbevolkt is iets anders dan vol.
Jij beweert nog niet vol, dus daarom vraag ik heb jij nog iets vrij?quote:Op woensdag 10 april 2019 18:18 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Ik denk niet zo in 'ikke ikke ikke' maar dat is lastig te begrijpen voor je volgens mij.
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:00 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Een moeder die het beste wilt voor haar kinderen zie ik. Voor mij persoonlijk een heldin.
Over aantallen ga ik natuurlijk niet. Maar buiten de randstad is er meeeer dan voldoende plek in provincies als Friesland, Gelderland, Drenthe en ga zo maar door.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:19 schreef Blubbertut het volgende:
[..]
Okay, hoeveel mensen kunnen er volgens jou nog wel bij?
Hier in de randstad is het gewoon propvol, moeten we dan alle natuur opofferen aan nog meer bebouwing?
Het zou nog geweldige zijn als ze allemaal naar t veilige Armenië waren gegaan...daar is nog genoeg ruimte en liggen de rootsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |