Echt weer zo'n sport voor de elite dusquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als je bierbuik in de weg zit nee
Valt mee, gewoon de gezondere mens, al worden dat er steeds minder hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Echt weer zo'n sport voor de elite dus
Frikandel speciaal gatverdammequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Twee friet speciaal en twee frikandellen speciaal
En dan te bedenken dat ik niet eens van het leven genietquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon de gezondere mens, al worden dat er steeds minder haha
gadverdamme, dik zwijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei oei oeiquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik niet eens van het leven geniet
Wie is datquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
Maar ff he. Die jongen van de jumboreclame droogt ook lekker op he
Ik hou niet van mannenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
Maar ff he. Die jongen van de jumboreclame droogt ook lekker op he
Dat zal je vader leuk vindenquote:
Geen ideequote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja hier was hij echt 12 ofzo nog hequote:
En die reclames zijn wat, 3 jaar oud, dus nu is hij 15?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hier was hij echt 12 ofzo nog he
En @Trollscience ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
Als Niels zo'n foto zou posten is de wereld te klein en Chloro mag wel op jongetjes vallen
18quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
En die reclames zijn wat, 3 jaar oud, dus nu is hij 15?
Ik zeg gewoon dat hij lekker opdroogtquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
Als Niels zo'n foto zou posten is de wereld te klein en Chloro mag wel op jongetjes vallen
heb je nog zwarte nagellak op vandaagquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat hij lekker opdroogt
18 is legaalquote:
Zeker weten, maar zou wel kut zijn als ik het besteld had en het dan niet lekker vind. Maar goed, dat is gelukkig niet zo, dus dat is het probleem niet.quote:
Waarom zou ik zwarte nagellak op hebbenquote:
Helemaal goed zo dan wat mij betreftquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker weten, maar zou wel kut zijn als ik het besteld had en het dan niet lekker vind. Maar goed, dat is gelukkig niet zo, dus dat is het probleem niet.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
Ja da isquote:
Is het die linkse?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft nu een veel dikkere kop gekregen
Dat is Niels niet hoor ahahahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo gaan we uitquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik zwarte nagellak op hebben
Ik kleed me als een Nederlandse middelbare schooljongenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh maar dat is toch geen aziaat
Denk door mijn burnout maar kan ook omdat er een vogel om 04.30 begon te schreeuwenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, dat is ook niet al te lang
Hoe komt dat zo
Wat een kutbeest zeg hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk door mijn burnout maar kan ook omdat er een vogel om 04.30 begon te schreeuwen
daddyquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dat zie je toch?quote:
Wie? Wij?quote:
Ohoh dat mag je niet zeggenquote:
Leren jasjes en gekleurde nikes vallen daar ook onder?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kleed me als een Nederlandse middelbare schooljongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |