Wat een kutbeest zeg hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk door mijn burnout maar kan ook omdat er een vogel om 04.30 begon te schreeuwen
daddyquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft nu een veel dikkere kop gekregen
Nee dat zie je toch?quote:
Wie? Wij?quote:
Ohoh dat mag je niet zeggenquote:
Leren jasjes en gekleurde nikes vallen daar ook onder?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kleed me als een Nederlandse middelbare schooljongen
Zeg jij nou de ziekte die niet genoemd mag wordenquote:
Was gewoon goeie grap, kon m niet laten liggenquote:
Dat is in het weekendquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leren jasjes en gekleurde nikes vallen daar ook onder?
Links bedoel je? Dat ging je anders lang genoeg goed afquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was gewoon goeie grap, kon m niet laten liggen
Wat was je vraagquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:33 schreef Zosk het volgende:
Verder is er weinig animo voor het beantwoorden van mijn vraag merk ik, jammer weer
Misschien staat het wel te verpieteren voor de voordeur.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:34 schreef Zosk het volgende:
Godverdomme waar blijft mn eten ik wacht al 31 minuten
Ik had vandaag nog een pak leuke mie gekochtquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zeg jij nou de ziekte die niet genoemd mag worden
Heb honden hequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien staat het wel te verpieteren voor de voordeur.
Had van schrik die hele post niet gelezenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was gewoon goeie grap, kon m niet laten liggen
Hij komt hier iedere week, soms twee keerquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja daarom juist, die vent bedenkt zich wel een tweede keer voordat hij aanbelt.
Denk dat zoiets nooit wentquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij komt hier iedere week, soms twee keer
Is het wel gewend ondertussen denk ik
Gelukkig was de chemo in de bonus of nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog een pak leuke mie gekocht
Snap nog steeds niet waarom de zwarte nagellak isquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had van schrik die hele post niet gelezen
Stik maar danquote:
ja, ik ook niet meerquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom de zwarte nagellak is
Snap ik, hopelijk gaat het nu weerquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had van schrik die hele post niet gelezen
Geen idee, bestel altijd bij thuisbezorgdquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gelukkig was de chemo in de bonus of niet
Heb al lang geen nagellak op, misschien straks maar weer hoerenrood erop klappenquote:
Luchtquote:
Bezorger is onderweg, er is nog hoop voor jequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lucht
Friet
Frikandel
All of the above
Ik heb alle hoop al laten varenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bezorger is onderweg, er is nog hoop voor je
Heyyyquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb al lang geen nagellak op, misschien straks maar weer hoerenrood erop klappen
Normaal doenquote:
dat ligt eraan, ben jij een "femboy furry"?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je weer eens afgezogen worden
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ligt eraan, ben jij een "femboy furry"?
[ afbeelding ]
Repubquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ligt eraan, ben jij een "femboy furry"?
[ afbeelding ]
Hij moet ook gewoon eten hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Die reclame van Domino's klopt ook voor geen meter, zit die jongen die daar zogenaamd werkt pizza te vreten, hallo jij moet die pizza's maken en bezorgen, skkl, niet zelf opeten ahaha
haha ja, zag laatst ook een reclame met een olifant die een chocoladesnoepje eet! alle gekheid op een stokjequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Die reclame van Domino's klopt ook voor geen meter, zit die jongen die daar zogenaamd werkt pizza te vreten, hallo jij moet die pizza's maken en bezorgen, skkl, niet zelf opeten ahaha
Echt hequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha ja, zag laatst ook een reclame met een olifant die een chocoladesnoepje eet! alle gekheid op een stokje
Jij kunt ook alleen maar negatief zijn en zeuren hequote:
Haha gekkenhuis ja, wat een mafklappersquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha ja, zag laatst ook een reclame met een olifant die een chocoladesnoepje eet! alle gekheid op een stokje
Hey @Driepinkquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar negatief zijn en zeuren he
Ik heb vandaag drie verdiepingen gedaan met de stofzuiger en heb ook nog een uur in de tuin gewerktquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag de badkamer schoongemaakt, lol, wie doet dat nou op een dinsdag
Ben blij dat hij het eens van een ander hoortquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar negatief zijn en zeuren he
Goed gedaan jochiequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb vandaag drie verdiepingen gedaan met de stofzuiger en heb ook nog een uur in de tuin gewerkt
Deel jij die mening?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat hij het eens van een ander hoort
Echt hè, walgelijk gedragquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat hij het eens van een ander hoort
Dankquote:
Had bijna geklikt vanwege de titel, maar ik vertrouw jou nietquote:
Heb een hekel aan de kleur zwartquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, omdat hij homofiel is, aan de drugs zit of heb je een andere goeie reden.
Algemeenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De zwarte peniskleur of gewoon in het algemeen
Hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh lastig, ik herken dat totaal niet
Ik loop bijzonder weinigquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar loop je tegenaan wanneer je geconfronteerd wordt met zwart.
Ja wat dat betreft is het wel verdacht dat ze allebei ineens weg zijn en hij ook ineens naar bed gaatquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een ander soort lekker hapje besteld
Even proberen brbquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
@:Flamarande kan jij dit ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |