quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ligt eraan, ben jij een "femboy furry"?
[ afbeelding ]
Repubquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ligt eraan, ben jij een "femboy furry"?
[ afbeelding ]
Hij moet ook gewoon eten hoorquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Die reclame van Domino's klopt ook voor geen meter, zit die jongen die daar zogenaamd werkt pizza te vreten, hallo jij moet die pizza's maken en bezorgen, skkl, niet zelf opeten ahaha
haha ja, zag laatst ook een reclame met een olifant die een chocoladesnoepje eet! alle gekheid op een stokjequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:44 schreef Chloroform het volgende:
Die reclame van Domino's klopt ook voor geen meter, zit die jongen die daar zogenaamd werkt pizza te vreten, hallo jij moet die pizza's maken en bezorgen, skkl, niet zelf opeten ahaha
Echt hequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha ja, zag laatst ook een reclame met een olifant die een chocoladesnoepje eet! alle gekheid op een stokje
Jij kunt ook alleen maar negatief zijn en zeuren hequote:
Haha gekkenhuis ja, wat een mafklappersquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha ja, zag laatst ook een reclame met een olifant die een chocoladesnoepje eet! alle gekheid op een stokje
Hey @Driepinkquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar negatief zijn en zeuren he
Ik heb vandaag drie verdiepingen gedaan met de stofzuiger en heb ook nog een uur in de tuin gewerktquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vandaag de badkamer schoongemaakt, lol, wie doet dat nou op een dinsdag
Ben blij dat hij het eens van een ander hoortquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt ook alleen maar negatief zijn en zeuren he
Goed gedaan jochiequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb vandaag drie verdiepingen gedaan met de stofzuiger en heb ook nog een uur in de tuin gewerkt
Deel jij die mening?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat hij het eens van een ander hoort
Echt hè, walgelijk gedragquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben blij dat hij het eens van een ander hoort
Dankquote:
Had bijna geklikt vanwege de titel, maar ik vertrouw jou nietquote:
Heb een hekel aan de kleur zwartquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, omdat hij homofiel is, aan de drugs zit of heb je een andere goeie reden.
Algemeenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De zwarte peniskleur of gewoon in het algemeen
Hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh lastig, ik herken dat totaal niet
Ik loop bijzonder weinigquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar loop je tegenaan wanneer je geconfronteerd wordt met zwart.
Ja wat dat betreft is het wel verdacht dat ze allebei ineens weg zijn en hij ook ineens naar bed gaatquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een ander soort lekker hapje besteld
Even proberen brbquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
@:Flamarande kan jij dit ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |