Gelukkig maak je een geintjequote:Op dinsdag 9 april 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is vrouw namelijk voor uitgevonden
Zij doet ook vrij weinig in huis zelf. Hebben daar gewoon iemand voor in dienst.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
En als je vriendin erbij is durf je zoiets niet te zeggen
Sinds jij nooit iemand een compliment geeftquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:56 schreef Zosk het volgende:
Begrijp alleen niet sinds wanneer je alleen je mening mag geven over dingen waar je zelf beter in zou moeten zijn volgens welke standaard dat dan ook moge zijn haha
Echt hequote:Op dinsdag 9 april 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij doet ook vrij weinig in huis zelf. Hebben daar gewoon iemand voor in dienst.
Dus als je nooit complimenten geeft mag je alleen je mening geven over dingen waar je zelf beter in zou moeten zijn volgens welke standaard dat dan ook moge zijn hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sinds jij nooit iemand een compliment geeft
Nee, maar je kraakt altijd iedereen af, maar zelf doe je het niet beter, dus waarom iedereen afkraken. Krijg je daar een harde pener van ofzoquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dus als je nooit complimenten geeft mag je alleen je mening geven over dingen waar je zelf beter in zou moeten zijn volgens welke standaard dat dan ook moge zijn haha
Omdat ik ergens mee moet compenserenquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar jij kraakt altijd iedereen af, maar zelf doe je het niet beter, dus waarom iedereen afkraken. Krijg je daar een harde pener van ofzo
Ik zei niet dat je pener klein was, alleen of je er een harde van kreegquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik ergens mee moet compenseren
Laat een ieder gewoon zichzelf zijn op dit forum. En hou je eens aan de user policy joh met je overduidelijke sneer jegens mijn kleine penis
Overduidelijk een sneer, onnodig voor een man in jouw positiequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je pener klein was, alleen of je er een harde van kreeg![]()
Maar is goed, maar doe dan wel beter je best met jezelf zijn hoor.. normaal had je me allang een lul genoemd
Ik sneer nooit. ik heb zelf ook maar een kleine.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Overduidelijk een sneer, onnodig voor een man in jouw positie
Ik doe altijd mijn best, meer kan je niet doen
Dat is geen reden om het niet te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik sneer nooit. ik heb zelf ook maar een kleine.
Welles nietes wordt ditquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is geen reden om het niet te doen natuurlijk
Lol, ik win nooit iets in KLBquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja en jij wint natuurlijk omdat je blauw bent, lekker makkelijk
Alleen jammer dat het voor jou was, grootste fout uit mijn leven natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:06 schreef Flamarande het volgende:
Haha kijk die driepink even whiteknighten
Ik gun jou dat welquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:06 schreef Flamarande het volgende:
Haha kijk die driepink even whiteknighten
Wat een gedrochtquote:
Gewoonquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij doet ook vrij weinig in huis zelf. Hebben daar gewoon iemand voor in dienst.
Hij moet toch tellen de hele dag, geen tijd voor zijn gezin verderquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon
Sws daar iemand voor in dienst hebben. Heb je polio ofzo
Wat ik me kan herinneren was het wel fijn hoor haha. Vooral het inzepen geniet ik van, dan glijd ik zo heerlijk overal langs.quote:
Echt lekker om jou in yogapants de zonnegroet te zien doen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:01 schreef Flamarande het volgende:
Lekker geyogaad ik ben weer helemaal zen
Namastequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren was het wel fijn hoor haha. Vooral het inzepen geniet ik van, dan glijd ik zo heerlijk overal langs.
[..]
Echt lekker om jou in yogapants de zonnegroet te zien doen.
Ken alleen downward facing dogquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt lekker om jou in yogapants de zonnegroet te zien doen.
haha wat gayquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zit in principe in het zonnegroetpakket inbegrepen
[ afbeelding ]
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#3 lukt toch niemand manquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt weer zo'n sport voor de elite dusquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als je bierbuik in de weg zit nee
Valt mee, gewoon de gezondere mens, al worden dat er steeds minder hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Echt weer zo'n sport voor de elite dus
Frikandel speciaal gatverdammequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Twee friet speciaal en twee frikandellen speciaal
En dan te bedenken dat ik niet eens van het leven genietquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon de gezondere mens, al worden dat er steeds minder haha
gadverdamme, dik zwijnquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei oei oeiquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik niet eens van het leven geniet
Wie is datquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
Maar ff he. Die jongen van de jumboreclame droogt ook lekker op he
Ik hou niet van mannenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
Maar ff he. Die jongen van de jumboreclame droogt ook lekker op he
Dat zal je vader leuk vindenquote:
Geen ideequote:
Lekker man.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja hier was hij echt 12 ofzo nog hequote:
En die reclames zijn wat, 3 jaar oud, dus nu is hij 15?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hier was hij echt 12 ofzo nog he
En @Trollscience ookquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
Als Niels zo'n foto zou posten is de wereld te klein en Chloro mag wel op jongetjes vallen
18quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
En die reclames zijn wat, 3 jaar oud, dus nu is hij 15?
Ik zeg gewoon dat hij lekker opdroogtquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
Als Niels zo'n foto zou posten is de wereld te klein en Chloro mag wel op jongetjes vallen
heb je nog zwarte nagellak op vandaagquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat hij lekker opdroogt
18 is legaalquote:
Zeker weten, maar zou wel kut zijn als ik het besteld had en het dan niet lekker vind. Maar goed, dat is gelukkig niet zo, dus dat is het probleem niet.quote:
Waarom zou ik zwarte nagellak op hebbenquote:
Helemaal goed zo dan wat mij betreftquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker weten, maar zou wel kut zijn als ik het besteld had en het dan niet lekker vind. Maar goed, dat is gelukkig niet zo, dus dat is het probleem niet.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
Ja da isquote:
Is het die linkse?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft nu een veel dikkere kop gekregen
Dat is Niels niet hoor ahahahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft nu een veel dikkere kop gekregen
Zo gaan we uitquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik zwarte nagellak op hebben
Ik kleed me als een Nederlandse middelbare schooljongenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh maar dat is toch geen aziaat
Denk door mijn burnout maar kan ook omdat er een vogel om 04.30 begon te schreeuwenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, dat is ook niet al te lang
Hoe komt dat zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |