Gelukkig maak je een geintjequote:Op dinsdag 9 april 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, daar is vrouw namelijk voor uitgevonden
Zij doet ook vrij weinig in huis zelf. Hebben daar gewoon iemand voor in dienst.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
En als je vriendin erbij is durf je zoiets niet te zeggen
Sinds jij nooit iemand een compliment geeftquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:56 schreef Zosk het volgende:
Begrijp alleen niet sinds wanneer je alleen je mening mag geven over dingen waar je zelf beter in zou moeten zijn volgens welke standaard dat dan ook moge zijn haha
Echt hequote:Op dinsdag 9 april 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij doet ook vrij weinig in huis zelf. Hebben daar gewoon iemand voor in dienst.
Dus als je nooit complimenten geeft mag je alleen je mening geven over dingen waar je zelf beter in zou moeten zijn volgens welke standaard dat dan ook moge zijn hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sinds jij nooit iemand een compliment geeft
Nee, maar je kraakt altijd iedereen af, maar zelf doe je het niet beter, dus waarom iedereen afkraken. Krijg je daar een harde pener van ofzoquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dus als je nooit complimenten geeft mag je alleen je mening geven over dingen waar je zelf beter in zou moeten zijn volgens welke standaard dat dan ook moge zijn haha
Omdat ik ergens mee moet compenserenquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, maar jij kraakt altijd iedereen af, maar zelf doe je het niet beter, dus waarom iedereen afkraken. Krijg je daar een harde pener van ofzo
Ik zei niet dat je pener klein was, alleen of je er een harde van kreegquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik ergens mee moet compenseren
Laat een ieder gewoon zichzelf zijn op dit forum. En hou je eens aan de user policy joh met je overduidelijke sneer jegens mijn kleine penis
Overduidelijk een sneer, onnodig voor een man in jouw positiequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je pener klein was, alleen of je er een harde van kreeg![]()
Maar is goed, maar doe dan wel beter je best met jezelf zijn hoor.. normaal had je me allang een lul genoemd
Ik sneer nooit. ik heb zelf ook maar een kleine.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Overduidelijk een sneer, onnodig voor een man in jouw positie
Ik doe altijd mijn best, meer kan je niet doen
Dat is geen reden om het niet te doen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik sneer nooit. ik heb zelf ook maar een kleine.
Welles nietes wordt ditquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is geen reden om het niet te doen natuurlijk
Lol, ik win nooit iets in KLBquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja en jij wint natuurlijk omdat je blauw bent, lekker makkelijk
Alleen jammer dat het voor jou was, grootste fout uit mijn leven natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:06 schreef Flamarande het volgende:
Haha kijk die driepink even whiteknighten
Ik gun jou dat welquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:06 schreef Flamarande het volgende:
Haha kijk die driepink even whiteknighten
Wat een gedrochtquote:
Gewoonquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij doet ook vrij weinig in huis zelf. Hebben daar gewoon iemand voor in dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |