heb je nog zwarte nagellak op vandaagquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat hij lekker opdroogt
18 is legaalquote:
Zeker weten, maar zou wel kut zijn als ik het besteld had en het dan niet lekker vind. Maar goed, dat is gelukkig niet zo, dus dat is het probleem niet.quote:
Waarom zou ik zwarte nagellak op hebbenquote:
Helemaal goed zo dan wat mij betreftquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker weten, maar zou wel kut zijn als ik het besteld had en het dan niet lekker vind. Maar goed, dat is gelukkig niet zo, dus dat is het probleem niet.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
Als Niels zo'n foto zou posten is de wereld te klein en Chloro mag wel op jongetjes vallen
Ja da isquote:
Is het die linkse?quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft nu een veel dikkere kop gekregen
Dat is Niels niet hoor ahahahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft nu een veel dikkere kop gekregen
Zo gaan we uitquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik zwarte nagellak op hebben
Ik kleed me als een Nederlandse middelbare schooljongenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh maar dat is toch geen aziaat
Denk door mijn burnout maar kan ook omdat er een vogel om 04.30 begon te schreeuwenquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oei, dat is ook niet al te lang
Hoe komt dat zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |