Hij moet toch tellen de hele dag, geen tijd voor zijn gezin verderquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gewoon
Sws daar iemand voor in dienst hebben. Heb je polio ofzo
Wat ik me kan herinneren was het wel fijn hoor haha. Vooral het inzepen geniet ik van, dan glijd ik zo heerlijk overal langs.quote:
Echt lekker om jou in yogapants de zonnegroet te zien doen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:01 schreef Flamarande het volgende:
Lekker geyogaad ik ben weer helemaal zen
Namastequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren was het wel fijn hoor haha. Vooral het inzepen geniet ik van, dan glijd ik zo heerlijk overal langs.
[..]
Echt lekker om jou in yogapants de zonnegroet te zien doen.
Ken alleen downward facing dogquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt lekker om jou in yogapants de zonnegroet te zien doen.
haha wat gayquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die zit in principe in het zonnegroetpakket inbegrepen
[ afbeelding ]
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#3 lukt toch niemand manquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt weer zo'n sport voor de elite dusquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet als je bierbuik in de weg zit nee
Valt mee, gewoon de gezondere mens, al worden dat er steeds minder hahaquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Echt weer zo'n sport voor de elite dus
Frikandel speciaal gatverdammequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Twee friet speciaal en twee frikandellen speciaal
En dan te bedenken dat ik niet eens van het leven genietquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon de gezondere mens, al worden dat er steeds minder haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |