Vlucht naar Manchester geboektquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:22 schreef skysherrif het volgende:
twitter:JimmyDriessen twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 16:10:09Juventus heeft dit jaar in de Serie A maar 4 x punten laten liggen.In 3 van de 4 wedstrijden deed Chiellini niet mee 👀.Juventus - Genoa 1-1Juventus -Parma 3-3Genoa - Juventus 2-0#Ajax #ajajuv reageer retweet
Dat klopt, maar nog meer mensen zagen al wel dat Van der Hoorn echt heel matig was.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is achteraf wel flauw. Weinig zagen het echt zitten in virgil.
Klopt ook weerquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat klopt, maar nog meer mensen zagen al wel dat Van der Hoorn echt heel matig was.
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is best wel overschat. Zou het bij Ajax niet redden.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Die is achteraf wel flauw. Weinig zagen het echt zitten in virgil.
Ik ten tijde van de aankoop van Mike van der Hoorn! (Lees niet verder trouwens want ik riep daar ook om de aankoop van Maher lol)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu halen ze wel al spelers voor hun voorganger weg isEn nog een matige speler ook.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:26 schreef Adames het volgende:
Over achteraf gesproken. Deze is ook leuk
[..]
grappig is wel dat onze vrienden uit Eindhoven hem nog steeds maar matig vindenquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Ja zo'n tussenstapje in de Premier League heeft toch zijn vruchten afgeworpen.
Ik denk dat je van iedereen hier wel zulke posts kan vindenquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:26 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat je van iedereen hier wel zulke posts kan vinden
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax speelde gewoon weer erg kut. En daar baal ik van, en ik ben niet de enige als ik in het Ajax topic kijk.Hier zag ik het wel aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat zal wel meevallen... Neres loopt ook niet bepaald chagrijnig rond nuquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ja die ken ik, dat gaat dus niks worden. Iemand met tegenzin laten spelen is ook niks.
Klopt zekerquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat je van iedereen hier wel zulke posts kan vinden
Het enige wat ik zie is clubs die hun eigen fans niet in de hand kunnen houden en daardoor maar de tegenstander de toegang ontzeggen. Die clubs hebben gewoon niets te zoeken in de competitie.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kom op kerel, dat snap je zelf toch wel?
Genot. Die wedstrijd tegen Real kan ik wel de hele dag bekijken.quote:
Die vrije trap van Schone is echt sickquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genot. Die wedstrijd tegen Real kan ik wel de hele dag bekijken.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:26 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 02:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Van Dijk? Wat een overschatte speler is dat zeg, Ik hoor zelfs van mensen dat hij zo goed is in de opbouw, wtf
Kreeg weer vochtige oogjes bij die goal van Tadic.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genot. Die wedstrijd tegen Real kan ik wel de hele dag bekijken.
WE DANKEN JE MOEDERquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg weer vochtige oogjes bij die goal van Tadic.
Die van Neres was ook genot, toen begon ik er opeens écht in te geloven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg weer vochtige oogjes bij die goal van Tadic.
Dat was de goal van Neres.quote:
Ik was toen nog cynisch dat Real wel weer terug zou komen zoals in al die jaren ervoor altijd gebeurde.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die van Neres was ook genot, toen begon ik er opeens écht in te geloven.
Ik zag hem al. Moest wel lachen. Maar bedoel dus juist dat 5 jaar later iemand het wel eens mis kan hebben.quote:
Zelfs de professionals zitten er vaak genoeg naast, blijft ook lastig natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zag hem al. Moest wel lachen. Maar bedoel dus juist dat 5 jaar later iemand het wel eens mis kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |