Toch luister ik liever naar hem met zijn eerlijke antwoorden dan Ten Hag die continu clichés achter elkaar eruit gooit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ziyech vindt dit soort dingen ontzettend leuk om te doen.
Absoluut ja. Helaas zijn alle vragen voor Hag.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch luister ik liever naar hem met zijn eerlijke antwoorden dan Ten Hag die continu clichés achter elkaar eruit gooit.
Daarom zet ik het maar afquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut ja. Helaas zijn alle vragen voor Hag.
Is nu ook afgelopen. Ben niet veel wijzer geworden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zet ik het maar afnu weet ik wel dat ze van wedstrijd tot wedstrijd leven en van uitdagingen houden.
is toch altijd een standaard riedeltjequote:Op dinsdag 9 april 2019 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is nu ook afgelopen. Ben niet veel wijzer geworden.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:34 schreef cherrycoke het volgende:
Heb toch het idee dat nu het hele clubje uit elkaar dondert nieuws van tagliafico dat hij een lucratief aanbod heeft gekregen maar afgewezen, tadic zo ook weg ook slecht nieuws.
Zo zie je maar weer dat niemand een echt ajax hart heeft.
Het was leuk voor een seizoen.
Ze mogen het wel afschaffen ja.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch altijd een standaard riedeltje
Ik kijk het vrijwel nooit eigenlijk. Soms wel interessant als er wat blessuregevallen zijn maar daar mogen ze ook niet veel meer over zeggen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch altijd een standaard riedeltje
Ja die ken ik, dat gaat dus niks worden. Iemand met tegenzin laten spelen is ook niks.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tadic heeft volgens mij gezegd nog een jaar te blijven, sowieso heeft ie nog een ruim contract dus Ajax bepaalt waar ie volgend jaar speelt... Tagliafico hetzelfde, dat ie niet verlengt wil niet zeggen dat ie komend seizoen weg is, heeft een contract tot 2022.
okquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:34 schreef cherrycoke het volgende:
Heb toch het idee dat nu het hele clubje uit elkaar dondert nieuws van tagliafico dat hij een lucratief aanbod heeft gekregen maar afgewezen, tadic zo ook weg ook slecht nieuws.
Buitenkansje, opvallen succes.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
Mike van der Hoorn weet niet of hij ook komend seizoen nog voor Swansea City speelt. De 26-jarige verdediger is in het bezit van een aflopend contract, al heeft de club een optie om hem een jaar langer vast te leggen.
'Beter dan Van Dijk' - Frank de Boerquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
Mike van der Hoorn weet niet of hij ook komend seizoen nog voor Swansea City speelt. De 26-jarige verdediger is in het bezit van een aflopend contract, al heeft de club een optie om hem een jaar langer vast te leggen.
Kan wel naar Atlanta Unitedquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
De Nederlandse competitie is niet zo interessant voor toppers. Buiten PSV is er geen uitdaging. Ondanks al die miljoenen die Ajax te besteden heeft is het nog maar de vraag of die spelers in een Nederlandse competitie willen spelen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:34 schreef cherrycoke het volgende:
Drank is binnenkort ook weer vrijquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
'Beter dan Van Dijk' - Frank de Boer
Die dag in Madrid zal ik nooit vergetenquote:
Die is achteraf wel flauw. Weinig zagen het echt zitten in virgil.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
'Beter dan Van Dijk' - Frank de Boer
Hopelijk krijgen we morgen weer een wedstrijd waar we de samenvatting een ontelbaar keer willen terugkijkenquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die dag in Madrid zal ik nooit vergeten
Na zo'n video krijg je bijna hoop dat we die cup pakken
twitter:JimmyDriessen twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 16:10:09Juventus heeft dit jaar in de Serie A maar 4 x punten laten liggen.In 3 van de 4 wedstrijden deed Chiellini niet mee 👀.Juventus - Genoa 1-1Juventus -Parma 3-3Genoa - Juventus 2-0#Ajax #ajajuv reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |