SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Data:
Halve Finale 1: 14 mei
Halve Finale 2: 16 mei
Finale: 18 mei.
Repetities beginnen vaak zo’n anderhalve week daarvoor.
Haha, het zou wat zijnquote:Op maandag 8 april 2019 17:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niks dus vooral fijn dat ze pas op 28 mei optreedt
https://www.jpost.com/Isr(...)n-in-Tel-Aviv-586120
Niet tegen haar zeggen dat het tien dagen eerder is hoor! Ssssht!
Hahahaquote:Op maandag 8 april 2019 17:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niks dus vooral fijn dat ze pas op 28 mei optreedt
https://www.jpost.com/Isr(...)n-in-Tel-Aviv-586120
Niet tegen haar zeggen dat het tien dagen eerder is hoor! Ssssht!
Het is zelfs het vierde of vijfde topic zie ik nu!quote:Op maandag 8 april 2019 17:21 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Hahaha
Vind het wel leuk dat ze komt, voegt tenslotte voor de gemiddelde kijker wel wat toe aan de show!
Zou ze ook meedoen aan de rehearsal zaterdag middag denken jullie?
PS: Het is eigenlijk al de 3e topic, maar was bij de vorige vergeten er een 2 bij te zetten
Zouden dat die superdure LED Tubes zijn die helemaal uit Nashville moesten komen?quote:Op maandag 8 april 2019 16:32 schreef justnathan321 het volgende:
Podium is af!
425-DFA27-7781-41-A9-B9-A6-BDCB695-A9-A97.jpg
Grapje natuurlijkStel je voor dat een land zo’n podium zou doen
Meh.quote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef lashatumbai het volgende:
Madonna is nu officieel bevestigt! Ik vind het leuk, maar kan wellicht dus ook wat van de aandacht gaan trekken van de nederlandse winst.
https://www.joods.nl/2019(...)rovisiesongfestival/
Heb het aangepast en zal de vorige TT's ook ff fixen!quote:Op maandag 8 april 2019 17:23 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het is zelfs het vierde of vijfde topic zie ik nu!
kan ik dat nog aanpassen?
Ik ook. Toen ze perse een Trump-haat-lied wilde zingen. Duvel op met je Amerikaanse politiek op het songfestival zeg.quote:Op maandag 8 april 2019 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meh.
Ik was eigenlijk wel blij toen het laatst afgeketst leek.
Buiten dat, het wordt nu voor veel mensen echt een ding dat zij daar op gaat treden. Het moet niet te veel de aandacht gaan opeisen. Madonna in concert met het ESF als voorprogramma.quote:Op maandag 8 april 2019 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Toen ze perse een Trump-haat-lied wilde zingen. Duvel op met je Amerikaanse politiek op het songfestival zeg.
Ze zal dus nu wel een ander lied gaan doen maar niemand kan haar tegenhouden als ze toch na het zingen nog even fuck Trump roept ofzo dus ik hoop dat ze zich inhoudt.
Het erge is dat ze er anderhalf miljoen voor schijnt te krijgen. Ze mag blij zijn dat ze überhaupt mag optreden, wie zit er nog op dat mens te wachten?quote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef lashatumbai het volgende:
Madonna is nu officieel bevestigt! Ik vind het leuk, maar kan wellicht dus ook wat van de aandacht gaan trekken van de nederlandse winst.
Oh yeah te gek ik hoop dat ze optreedt nadat bekend is gemaakt dat het nek-aan-nek is tussen Soldi en Arcade en dat ze ter ere van die nummers Material Girl zingt en anders mag ze thuisblijven.quote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef lashatumbai het volgende:
Oh, daarom zijn de kaartjes zo duur.quote:Op maandag 8 april 2019 17:43 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het erge is dat ze er anderhalf miljoen voor schijnt te krijgen. Ze mag blij zijn dat ze überhaupt mag optreden, wie zit er nog op dat mens te wachten?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIT IS GEWELDIGquote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef lashatumbai het volgende:
Nooit live zingen en 1 miljoen pakken, heerlijk is datquote:Op maandag 8 april 2019 18:18 schreef Nexum het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DIT IS GEWELDIG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Madonna is een artiest en een performer. Ze heeft meer dan 300 miljoen albums wereldwijd verkocht, is de best-selling vrouwelijke artiest aller tijden en heeft meer dan 200 awards gewonnen voor haar werk.quote:Op maandag 8 april 2019 18:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit live zingen en 1 miljoen pakken, heerlijk is dat
Dat ze niet kan zingen. Ze kan toon houden, maar niet zingen. Vind het echt bijzonder jammer dat dit soort mensen zo beroemd zijn.quote:Op maandag 8 april 2019 18:26 schreef Nexum het volgende:
[..]
Madonna is een artiest en een performer. Ze heeft meer dan 300 miljoen albums wereldwijd verkocht, is de best-selling vrouwelijke artiest aller tijden en heeft meer dan 200 awards gewonnen voor haar werk.
Je punt is?
Ze moet wel iets goed doen, anders zou ze niet zo beroemd zijn en zoveel bereikt hebben in haar leven. D'r zijn zat performers die live niet helemaal zuiver zingen maar nog steeds een fantastische show kunnen neerzetten door hun charisma en hun performance kwaliteiten. Madonna is daar 1 van. Zingen en bewegen tegelijk is echt niet makkelijk, kan jij het beter?quote:Op maandag 8 april 2019 18:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ze niet kan zingen. Ze kan toon houden, maar niet zingen. Vind het echt bijzonder jammer dat dit soort mensen zo beroemd zijn.
Haar nummers zijn goed geproduceerd, geen twijfel, maar het is geen zangeres. Toon houden is niet hetzelfde als kunnen zingenquote:Op maandag 8 april 2019 18:28 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ze moet wel iets goed doen, anders zou ze niet zo beroemd zijn en zoveel bereikt hebben in haar leven. D'r zijn zat performers die live niet helemaal zuiver zingen maar nog steeds een fantastische show kunnen neerzetten door hun charisma en hun performance kwaliteiten. Madonna is daar 1 van. Zingen en bewegen tegelijk is echt niet makkelijk, kan jij het beter?
Laten we dan zangeres weglaten, Madonna is een performer. Vind je dat een betere term?quote:Op maandag 8 april 2019 18:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haar nummers zijn goed geproduceerd, geen twijfel, maar het is geen zangeres. Toon houden is niet hetzelfde als kunnen zingenZingen en bewegen is niet voor iedereen weggelegd nee, maar om dan - zoals Madonna vaak doet - te playbacken/lipsyncen is een beetje de boel saboteren natuurlijk. Zie Beyonce dat is een echte zangeres.
Jazeker! Als we het over een totaalpakket hebben:quote:Op maandag 8 april 2019 18:31 schreef Nexum het volgende:
[..]
Laten we dan zangeres weglaten, Madonna is een performer. Vind je dat een betere term?
Madonna was ooit een relevante performer, inderdaad. Al jaren niet meer. Ze is dat geld simpelweg niet waard, had dat uitgegeven aan een Dua Lipa of zoiets.quote:Op maandag 8 april 2019 18:31 schreef Nexum het volgende:
[..]
Laten we dan zangeres weglaten, Madonna is een performer. Vind je dat een betere term?
Lady Gaga gewoon laten komenquote:Op maandag 8 april 2019 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Madonna was ooit een relevante performer, inderdaad. Al jaren niet meer. Ze is dat geld simpelweg niet waard, had dat uitgegeven aan een Dua Lipa of zoiets.
Bring back Justin Timberlakequote:Op maandag 8 april 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook niks, maar ik gun het Nexum enzo die het wel te gek vinden wel.
Ja, want Dua Lipa kan super goed zingen live en is bekend om haar danskunstenquote:Op maandag 8 april 2019 18:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Madonna was ooit een relevante performer, inderdaad. Al jaren niet meer. Ze is dat geld simpelweg niet waard, had dat uitgegeven aan een Dua Lipa of zoiets.
Ja die vond ik wel tof.quote:
Icoon zeker in het playbacken en lipsyncenquote:Op maandag 8 april 2019 18:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, want Dua Lipa kan super goed zingen live en is bekend om haar danskunsten![]()
Was het slimmer geweest om een meer recente artiest (zoals bijvoorbeeld Lady Gaga) te boeken? Misschien wel. Maar dat neemt niet weg dat Madonna nog steeds relevant is. Anders zouden haar concerten niet nog steeds prima verkocht worden. Tuurlijk is het niet meer zoals vroeger, dat is logisch, er zijn nu veel meer andere artiesten, maar ze is nog steeds een icoon.
En dat je het niks vind begrijp ik ook al te goed!quote:Op maandag 8 april 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook niks, maar ik gun het Nexum enzo die het wel te gek vinden wel.
Die Timberlake kan wel alles he. Wat een supertalent is dat (geen sneer naar Madonna overigens).quote:Op maandag 8 april 2019 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vond ik wel tof.
Maar eigenlijk hoeven dat soort sterren van mij helemaal niet op het ESFEr zijn al hoofdpersonen genoeg die daar optreden. Daar hoort het om te gaan imho.
Of gewoon die Amerikaanse meuk lekker thuis laten. Dit ons europese feestje.quote:Op maandag 8 april 2019 18:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lady Gaga gewoon laten komenPast ook wel bij de uitstraling van het ESC.
Adelequote:Op maandag 8 april 2019 18:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of gewoon die Amerikaanse meuk lekker thuis laten. Dit ons europese feestje.Dan hadden ze Adele maar moeten uitnodigen.
Maar dan wel te laf zijn om alle schuld op Janet af te schuiven na haar hele tietflashquote:Op maandag 8 april 2019 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Timberlake kan wel alles he. Wat een supertalent is dat (geen sneer naar Madonna overigens).
Wat heeft dat met zijn artiest zijn te maken :Squote:Op maandag 8 april 2019 18:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar dan wel te laf zijn om alle schuld op Janet af te schuiven na haar hele tietflash
Echt! Ben helemaal verliefd op deze performance. Sowieso al op het nummer maar dit duet.quote:Op maandag 8 april 2019 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Timberlake kan wel alles he. Wat een supertalent is dat (geen sneer naar Madonna overigens).
Dua Lipa is ook geen topzangeres, maar is een stijlicoon en artiest van nu. Wat is er relevant aan Madonna dan? Noem eens een recente hit?quote:Op maandag 8 april 2019 18:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, want Dua Lipa kan super goed zingen live en is bekend om haar danskunsten![]()
Was het slimmer geweest om een meer recente artiest (zoals bijvoorbeeld Lady Gaga) te boeken? Misschien wel. Maar dat neemt niet weg dat Madonna nog steeds relevant is. Anders zouden haar concerten niet nog steeds prima verkocht worden. Tuurlijk is het niet meer zoals vroeger, dat is logisch, er zijn nu veel meer andere artiesten, maar ze is nog steeds een icoon.
quote:Op maandag 8 april 2019 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt! Ben helemaal verliefd op deze performance. Sowieso al op het nummer maar dit duet.![]()
Niks! Ik wou het gewoon even erbij halen. Want ik vind Justin dan weer helemaal niks. Als artiest niet en als persoon ook niet.quote:Op maandag 8 april 2019 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn artiest zijn te maken :S
Ieder z'n ding en ik vind het voor jou tof dat Madonna komt en voor mij een mooie plaspauze.quote:Op maandag 8 april 2019 18:40 schreef Nexum het volgende:
[..]
Niks! Ik wou het gewoon even erbij halen. Want ik vind Justin dan weer helemaal niks. Als artiest niet en als persoon ook niet.
Haar nieuwe album komt dit jaar nog uit. En ik verwacht een positieve respons. Ze is nog steeds bezig en ze doet het nog steeds super goed. Haar Rebel Heart tour die in 2016 eindigde, daarvan waren alle shows uitverkocht. Dat bewijst dus nog steeds hoeveel animo er voor haar is.quote:Op maandag 8 april 2019 18:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dua Lipa is ook geen topzangeres, maar is een stijlicoon en artiest van nu. Wat is er relevant aan Madonna dan? Noem eens een recente hit?
Ik had Lady Gaga laten komen met het oog op A Star is Born en haar bekende hits en natuurlijk haar actie tegen gelijkheid etc etc. Anders Robbie Williams. Die had die tent afgebrokenquote:Op maandag 8 april 2019 18:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Haar nieuwe album komt dit jaar nog uit. En ik verwacht een positieve respons. Ze is nog steeds bezig en ze doet het nog steeds super goed. Haar Rebel Heart tour die in 2016 eindigde, daarvan waren alle shows uitverkocht. Dat bewijst dus nog steeds hoeveel animo er voor haar is.
Confessions On A Dance Floorquote:Op maandag 8 april 2019 18:42 schreef Mylene het volgende:
Van haar beste tournee:
Ik vind het wel leuk dat ze komt![]()
.
Lady Gaga had ik zelfs nog leuker gevonden. Mijn favoriete artiest aller tijdenquote:Op maandag 8 april 2019 18:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had Lady Gaga laten komen met het oog op A Star is Born en haar bekende hits en natuurlijk haar actie tegen gelijkheid etc etc. Anders Robbie Williams. Die had die tent afgebroken
Die van mij leeft al jaren niet meer (Freddie Mercury) alhoewel ik Adam Lambert ook wel tof had gevondenquote:Op maandag 8 april 2019 18:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Lady Gaga had ik zelfs nog leuker gevonden. Mijn favoriete artiest aller tijden![]()
Ja, net zoals voor Sting en Phil Collins en andere 80s-artiesten. Maar wat voegt het toe om die nu een bak geld te geven om alsje-alsjeblieft te komen optreden?quote:Op maandag 8 april 2019 18:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Haar nieuwe album komt dit jaar nog uit. En ik verwacht een positieve respons. Ze is nog steeds bezig en ze doet het nog steeds super goed. Haar Rebel Heart tour die in 2016 eindigde, daarvan waren alle shows uitverkocht. Dat bewijst dus nog steeds hoeveel animo er voor haar is.
Da's onzin imo. 2016 stond toch ook niet bekend om ''het jaar dat Justin Timberlake er was''. Zijn performance werd zelfs overshadowed door Love, Love Peace Peace.quote:Op maandag 8 april 2019 18:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus 2019 wordt straks niet meer "het jaar dat Nederland eindelijk weer eens won", maar "het jaar dat Madonna er was".![]()
Fijn hoor, van mij mag ze thuisblijven.![]()
Het is dat ik er het geld niet voor heb, anders had ik haar ff 2 miljoen geboden om niet te komen.![]()
Leuk hoor dat die kerel er 1,3 miljoen voor overheeft. Hij had ook een deel van dat bedrag in het songfestival zelf kunnen stoppen zodat de kaarten betaalbaar zouden zijn.quote:A-list artists do not get paid for the Super Bowl Halftime Show, only expenses and production costs are covered - those can run in the millions for that show. At Eurovision obviously production costs are low because everything (stage, lighting, etc.) is already in place.
SuperBowl 2018 - 103.5 million viewers - Halftime Show 106.6 million viewers
Eurovision 2018 - 186 million viewers (no separate number for the Interval Act)
My conclusion: artists should be happy to perform unpaid (only get expenses) for the exposure they get.
Paar raketten die ze gaan afschieten?quote:Op maandag 8 april 2019 18:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Da's onzin imo. 2016 stond toch ook niet bekend om ''het jaar dat Justin Timberlake er was''. Zijn performance werd zelfs overshadowed door Love, Love Peace Peace.
Israël heeft sowieso nog wel wat echt Israëlisch in petto voor een interval performance.
Op Madonna?quote:Op maandag 8 april 2019 18:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Paar raketten die ze gaan afschieten?
In Nederland gaat het ook enorm duur wordenquote:Op maandag 8 april 2019 18:48 schreef Em31 het volgende:
En vond dit ook wel goed gezegd van iemand op escforum
[..]
Leuk hoor dat die kerel er 1,3 miljoen voor overheeft. Hij had ook een deel van dat bedrag in het songfestival zelf kunnen stoppen zodat de kaarten betaalbaar zouden zijn.
Voor mij persoonlijk lift het de show op en maakt het gewoon veel beter. Maar goed, zoals al eerder gezegd is, ieder z'n ding. Laten we het er gewoon op houden dat ik er van ga genieten, en als jij dat niet doet is dat prima.quote:Op maandag 8 april 2019 18:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, net zoals voor Sting en Phil Collins en andere 80s-artiesten. Maar wat voegt het toe om die nu een bak geld te geven om alsje-alsjeblieft te komen optreden?
Ja jij bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 april 2019 18:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Nederland gaat het ook enorm duur wordenEr kunnen immers maar een x-aantal mensen naar binnen. Daarnaast gaan velen van dit forum misgrijpen let maar op. Ineens zogenaamde ESC fans zullen alle kaarten voor onze neuzen weggrijpen
Lieve schat ik kijk al 28 jaar ESCquote:Op maandag 8 april 2019 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja jij bijvoorbeeld![]()
In Nederland kun je veel meer kaarten verkopen. Gaat echt niet zo duur worden. Zelfs Stockholm was een stuk goedkoper
Niet echt. ZiggoDome is niet heel groot hequote:Op maandag 8 april 2019 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja jij bijvoorbeeld![]()
In Nederland kun je veel meer kaarten verkopen. Gaat echt niet zo duur worden. Zelfs Stockholm was een stuk goedkoper
Dit is idd maar een klein halletje ja. Ziggodome en Ahoy kun je zelfs al meer man in kwijt.quote:Op maandag 8 april 2019 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja jij bijvoorbeeld![]()
Zal wel ZiggoDome worden. Akoestisch een van de beste zalen ter wereld.quote:Op maandag 8 april 2019 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit is idd maar een klein halletje ja. Ziggodome en Ahoy kun je zelfs al meer man in kwijt.
Ja, daar ben ik dus niet zo heel zeker van eerlijk gezegd. Maar goed, eerst maar eens een goede prestatie neerzetten in Israël.quote:Op maandag 8 april 2019 18:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal wel ZiggoDome worden. Akoestisch een van de beste zalen ter wereld.
Zoek anders even op hoe groot de hal in Tel Aviv is songfestivalfanquote:Op maandag 8 april 2019 18:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt. ZiggoDome is niet heel groot heDaarom zou het in de toekomst misschien beter zijn om dit GIGA event in een voetbalstadium te houden, mits het akoestisch te doen is. Dan pas worden de kaarten echt goedkoop.
Ze zijn al begonnen: https://m-m-pr.com/index.php/eurovision-diary-2019quote:Op maandag 8 april 2019 18:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus niet zo heel zeker van eerlijk gezegd. Maar goed, eerst maar eens een goede prestatie neerzetten in Israël.
Heeft iemand meegekregen toevallig wanneer ze aan de opbouw gaan beginnen.
Oh! Maar ergens ook wel logisch ja. Ze hebben nog een ruime maand ongeveer.quote:Op maandag 8 april 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen: https://m-m-pr.com/index.php/eurovision-diary-2019
Ja, maar dat lag stil omdat er geen geld was voor de beveiliging? Of hebben ze daar Madonna nu voor ingehuurd?quote:Op maandag 8 april 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen: https://m-m-pr.com/index.php/eurovision-diary-2019
twitter:ESCPHarold twitterde op maandag 08-04-2019 om 18:45:39Eurovision : So who do u want to perform in Tel Aviv? Give an initialEurofans: Her name starts with MEurovision: *gaves MadonnaEurofans: but we want MARUV reageer retweet
Nee dat zijn niet de LED tubes. Die zien er groter uit. Bij de vorige topic kan je de led tubes zienquote:Op maandag 8 april 2019 17:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zouden dat die superdure LED Tubes zijn die helemaal uit Nashville moesten komen?![]()
Hoop het niet, want dit ziet eruit als iets wat ik ook nog wel in elkaar zou kunnen draaien.![]()
Lag maar een dag of 2 stil. Ze zijn weer volop bezig sinds dinsdag/woensdag!quote:Op maandag 8 april 2019 19:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag stil omdat er geen geld was voor de beveiliging? Of hebben ze daar Madonna nu voor ingehuurd?
Adelequote:Op maandag 8 april 2019 18:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of gewoon die Amerikaanse meuk lekker thuis laten. Dit ons europese feestje.Dan hadden ze Adele maar moeten uitnodigen.
quote:Op maandag 8 april 2019 18:07 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, daarom zijn de kaartjes zo duur.
Madonna heeft nochtans een grote connectie met Israël. Kabbalah enzo. Daarbij, ze is niet de enige interval act hé. Netta zal optreden. Dana International zal optreden. Enzovoortquote:Op maandag 8 april 2019 23:37 schreef grazz het volgende:
Jammer hoor dat Madonna is bevestigd. Net als Justin Timberlake in 2016, ik snap de relatie met het ESF niet. Het voelt voor mij als creatieve armoede. Welke grote naam, die veel kijkers zal trekken, heeft een connectie met Israel? Surprise: Madonna. Nou joepie. Leuk voor haar fans, maar ik zie liever een inspirerende en verhalende dans of een Israelische artiest waar de meeste kijkers nog niet bekend mee zijn. Ik hoop dat Nederland dat volgend jaar beter aanpakt.
Zo mee eens.quote:Op maandag 8 april 2019 23:37 schreef grazz het volgende:
Jammer hoor dat Madonna is bevestigd. Net als Justin Timberlake in 2016, ik snap de relatie met het ESF niet. Het voelt voor mij als creatieve armoede. Welke grote naam, die veel kijkers zal trekken, heeft een connectie met Israel? Surprise: Madonna. Nou joepie. Leuk voor haar fans, maar ik zie liever een inspirerende en verhalende dans of een Israelische artiest waar de meeste kijkers nog niet bekend mee zijn. Ik hoop dat Nederland dat volgend jaar beter aanpakt.
Mijn liefde voor Madonna gaat nog verder terug. Ik vond haar laatste goede cd 'Bed time stories'.quote:Op maandag 8 april 2019 18:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Confessions On A Dance Floor![]()
Haar beste album
Ik kijk wel uit naar Netta en Dana Internationalquote:Op maandag 8 april 2019 23:43 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Madonna heeft nochtans een grote connectie met Israël. Kabbalah enzo. Daarbij, ze is niet de enige interval act hé. Netta zal optreden. Dana International zal optreden. Enzovoort![]()
PS: Heb net gelezen op Wiwi dat Madonna volgens de productie misschien met 2 extra artiesten zal optreden. In het verleden trad ze op met Nicki Minaj, Britney Spears, ... Ben in ieder geval heel benieuwd! Wordt een spektakel
Ja ik zat ook te denken aan Israëlische artiesten, maar zou Madonna haar fame delen met zo’n redelijk onbekende artiesten? :/quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar Netta en Dana International![]()
Die 2 extra artiesten zijn dan hopelijk Israelische artiesten, dat zou ik wat meer kunnen waarderen
Dat MOET gewoon Nadav worden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Die 2 extra artiesten zijn dan hopelijk Israelische artiesten, dat zou ik wat meer kunnen waarderen
Lekker tongzoenen. Lekker manquote:Op maandag 8 april 2019 23:43 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Madonna heeft nochtans een grote connectie met Israël. Kabbalah enzo. Daarbij, ze is niet de enige interval act hé. Netta zal optreden. Dana International zal optreden. Enzovoort![]()
PS: Heb net gelezen op Wiwi dat Madonna volgens de productie misschien met 2 extra artiesten zal optreden. In het verleden trad ze op met Nicki Minaj, Britney Spears, ... Ben in ieder geval heel benieuwd! Wordt een spektakel
Als bijvoorbeeld de UK sterren van dat kaliber zou afvaardigen, zou ik daar geen enkele moeite mee hebben hoor. Nemen ze het festival tenminste weer serieus. Voor ons kwam de ommekeer ook toen we Anouk en daarna Ilse stuurden.quote:Op maandag 8 april 2019 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vond ik wel tof.
Maar eigenlijk hoeven dat soort sterren van mij helemaal niet op het ESFEr zijn al hoofdpersonen genoeg die daar optreden. Daar hoort het om te gaan imho.
Oh maar als deelnemer vind ik het wel top, alleen als interval act vind ik iets dat echt met dat organiserende land te maken heeft veel leuker. Of artiesten die in het verleden voor dat land hebben deelgenomen. Golden Boy, Viva la Diva, Netta, Halleluuuuuja etc.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld de UK sterren van dat kaliber zou afvaardigen, zou ik daar geen enkele moeite mee hebben hoor. Nemen ze het festival tenminste weer serieus. Voor ons kwam de ommekeer ook toen we Anouk en daarna Ilse stuurden.
Maar als intervalact... nee, past niet echt. Geen binding met Eurovisie, ook niet representatief voor het gastland... Het is een grote naam enkel voor de grote naam. Meh.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 8 april 2019 23:37 schreef grazz het volgende:
Volgens mij gaat Madonna Hatari geweldig vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:02 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb niks met Madonna, maar als ze dan toch moet optreden zou ik het ergens wel hilarisch vinden als ze dusdanig gekleed gaat dat zelfs Hatari erbij verbleekt.
Fantastische tv. Madonna mun sigra.
Ahh zij dus. Cool om te zien hoe ze de staging voorbereiden. Welke insta account is dat?quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:40 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok zo dat het Tsjechië is die LED tubes gaat gebruiken
Weet ik helaas niet! Kwam 'm tegen op twitter: https://twitter.com/pappagalIi/status/1114656000907337728quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:45 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ahh zij dus. Cool om te zien hoe ze de staging voorbereiden. Welke insta account is dat?
Oh jammerquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet ik helaas niet! Kwam 'm tegen op twitter: https://twitter.com/pappagalIi/status/1114656000907337728
Oh dit soort info vind ik heel interessant. Foto's en filmpjes van het concept voor de staging. Helaas leakt zoiets nooit. Ik ben zelf nieuwsgierig in hoeverre het dan overeenkomt met de uiteindelijke show.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:40 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik die kleuren zo zie.. Misschien Duncan ook welquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:40 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je ziet de zanger van Tsjechië en ze zijn ook getagdquote:Op woensdag 10 april 2019 10:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik die kleuren zo zie.. Misschien Duncan ook wel
Ik denk dat iBenny denkt dat meerdere landen er gebruik van maken.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar je ziet de zanger van Tsjechië en ze zijn ook getagd
nvm, las je berichtje verkeerdquote:Op woensdag 10 april 2019 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat iBenny denkt dat meerdere landen er gebruik van maken.Maar het was besteld voor en door één land geloof ik he, die cubes en balken? Of zouden we dat nog verkeerd begrepen kunnen hebben, dat een land erom vroeg en ESC het bekostigt en meer landen het dan kunnen gebruiken?
Benieuwd of ze net zo kunnen bewegen als in deze video:quote:Op woensdag 10 april 2019 15:26 schreef justnathan321 het volgende:
Eerste deel van de neon driehoeken hangen in de lucht![]()
[ afbeelding ]
twitter:Ronkesc twitterde op woensdag 10-04-2019 om 20:53:02It seems that this is how the 12 revolving LED panels will look like at Eurovision 2019 😍.The automation company used a similar feature in another show.The 12 LED panels will rotate on their axis and expose the back wall filled with lights.#Eurovision #DareToDream #ESC2019 https://t.co/sT8nwlmNYl reageer retweet
Oeh. Fancy!quote:Op donderdag 11 april 2019 08:01 schreef Em31 het volgende:
twitter:Ronkesc twitterde op woensdag 10-04-2019 om 20:53:02It seems that this is how the 12 revolving LED panels will look like at Eurovision 2019 😍.The automation company used a similar feature in another show.The 12 LED panels will rotate on their axis and expose the back wall filled with lights.#Eurovision #DareToDream #ESC2019 https://t.co/sT8nwlmNYl reageer retweet
Normaal gezien wel, als je de schetsen van de zaal bekijkt zie je dat ze in andere posities kunnen staan.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Benieuwd of ze net zo kunnen bewegen als in deze video:
o.a. vanaf 51:49
Niceequote:Op donderdag 11 april 2019 08:01 schreef Em31 het volgende:
Ik wil dit in mijn huisquote:Op donderdag 11 april 2019 08:01 schreef Em31 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
twitter:Ronkesc twitterde op donderdag 11-04-2019 om 21:44:1733 days left to Eurovision 2019 - The stage construction is in progress and the triangles are in the sky😎🇮🇱#Eurovision #DareToDream #ESC2019 #TelAviv #ExpoTelAviv https://t.co/0t0ydAj1io reageer retweet
Vraag me af hoe je in die commentator boxen geraakt?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:14 schreef grazz het volgende:
twitter:Ronkesc twitterde op donderdag 11-04-2019 om 21:44:1733 days left to Eurovision 2019 - The stage construction is in progress and the triangles are in the sky😎🇮🇱#Eurovision #DareToDream #ESC2019 #TelAviv #ExpoTelAviv https://t.co/0t0ydAj1io reageer retweet
Voorbeschouwing van de nummers. Gebeurd volgens mij alleen in Scandinavische landenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:52 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Wat is een preview show eigenlijk?
Een kleine jury bekijkt alle nummers en beoordeelt ze vervolgens. Wordt daar uitgezonden op TV. Kan best een goede inschatting zijn van wat er straks gaat gebeuren, The Common Linnets deden het bijvoorbeeld goed bij deze shows.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:52 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Wat is een preview show eigenlijk?
Denk het ook. Je kan er echt zoveel mee doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:13 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook de toekomst denk ik van optredens.
Ben benieuwd of iedereen dat kan gebruiken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:10 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
“...start installing the 1 100 reflective stickers that we need for our augmented reality stunts“ - OlaEr zal aan live augmented reality worden gedaan tijdens de show. Werd bij Netta’s Bassa Sababa optreden bij de Rising Star ook gedaan door een Israelisch bedrijf. Ze hadden een grote neushoorn met AR live op het podium gezet.
Ik gok dat ze dat nu weer gaan doen. Heel cool in ieder geval, wel minder leuk voor het publiek in de zaal maarja.
Ik vroeg me af: zijn er landen nog niet beoordeeld of hebben deze geen punten gekregen?quote:
Ja dat vroeg ik me ook af inderdaad... Misschien gaan ze het enkel gebruiken voor interval acts enzo.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen dat kan gebruiken?
Lijkt me echt wat voor Rusland.
Ja iedereen krijgt punten, dit zijn de enige landen die ze tot nu toe hebben beoordeeldquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vroeg me af: zijn er landen nog niet beoordeeld of hebben deze geen punten gekregen?
Dank Emquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja iedereen krijgt punten, dit zijn de enige landen die ze tot nu toe hebben beoordeeld
Ik ben er zeker van dat het in ieder geval bij Bassa Sababa gebruikt zal worden, zoals hier:quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:58 schreef lashatumbai het volgende:
Dit jaar zal er augmented reality zijn. In wat voor vorm is nog maar de vraag.
Ik heb ook een gevoel dat het voor Estland kan zijn, kijk maar naar de finale optreden van Victor Crone.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:33 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat het in ieder geval bij Bassa Sababa gebruikt zal worden, zoals hier:
https://www.mako.co.il/tv(...)CM2000002a0c10acRCRD
(minuut 2:55)
Bedoel je de AR? Dat zei Ola zelf in een blog. Hij zei het niet expliciet maar hij nam een foto van dat ze AR stickers kleven en hij schreef erbij dat het AR stickers zijn voor de 'AR stunts'quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:43 schreef Greys het volgende:
Hoe weten we dat zeker dat dat er dit jaar zal zijn? Bron?
Niet dat ik jou niet geloof maar jaren geleden was ons dat ook al verteld dat het er toen zou zijn en toen bleek het niet zo te zijn.![]()
Bij wie was dat nou ook alweer jaren geleden dat dat er ook al over ging? Een Nederlandse inzending zelfs volgens mij.
Ah oké. Dan zal het wel idd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:44 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Bedoel je de AR? Dat zei Ola zelf in een blog. Hij zei het niet expliciet maar hij nam een foto van dat ze AR stickers kleven en hij schreef erbij dat het AR stickers zijn voor de 'AR stunts'
Trijntje jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:43 schreef Greys het volgende:
Niet dat ik jou niet geloof maar jaren geleden was ons dat ook al verteld dat het er toen zou zijn en toen bleek het niet zo te zijn.![]()
Bij wie was dat nou ook alweer jaren geleden dat dat er ook al over ging? Een Nederlandse inzending zelfs volgens mij.
Oh jaaaaaa Trijntje! Dankquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Trijntje ja
maar nu staat het letterlijk op zijn blog (vorige pagina).
Is zoiets duur? Dat het straks alleen voor Rusland en Serhat is weggelegd?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa Trijntje! Dank
Ben benieuwd wie het dan dit jaar gaan gebruiken. Hoop Nederland ook.
Dit is ook een soort van argumented reality in de finale van Estland. Maar weet niet of Estland dat geld heeft.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is zoiets duur? Dat het straks alleen voor Rusland en Serhat is weggelegd?
Geen idee. Ik ben zo technisch als een baal stro.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als een baal stroquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben zo technisch als een baal stro.
Maar wie weet heeft het management van Ilse een financiële bijdrage geleverd aangezien ze goud geld aan Duncan (gaan) verdienen.
Godver nu ik dit weer zie, zie ik al helemaal voor me hoe Rusland hier hélemaal los mee gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit is ook een soort van argumented reality in de finale van Estland. Maar weet niet of Estland dat geld heeft.
Gezien de videoclip van Rusland verwacht ik misschien een fantasy thema in hun staging. De dag na de finale van Songfestival is de allerlaatste aflevering van Game of Thrones. Er word verwacht dat daar 1 miljard mensen naar gaan kijken... misschien dat ze ook draken uit de hoge hoed toveren.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Godver nu ik dit weer zie, zie ik al helemaal voor me hoe Rusland hier hélemaal los mee gaat.
Ja is vrij duur. Vooral omdat het aanbod van AR technici zo laag en exclusief is. En de AR klevertjes (1100 in totaal) moeten allemaal in sync zijn met de AR graphic zelf. Dat alleen al is veel programmeer werk, en dan heb je nog de AR graphic zelf die gemaakt moet worden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt al lastigquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:03 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ja is vrij duur. Vooral omdat het aanbod van AR technici zo laag en exclusief is. En de AR klevertjes (1100 in totaal) moeten allemaal in sync zijn met de AR graphic zelf. Dat alleen al is veel programmeer werk, en dan heb je nog de AR graphic zelf die gemaakt moet worden.
Stond in de blog van m-m-prquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:43 schreef Greys het volgende:
Niet echt, dat is eerder een graphic op het scherm laten verschijnen die niet echt in sync is met het lichaam of de omgeving van Eleni. Van AR zou je kunnen spreken wanneer dat de vlammen ook echt met haar lichaam mee zouden bewegen, dat gebeurde vorig jaar op het scherm niet...quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:28 schreef TheVulture het volgende:
Waren die vlammen van Eleni die uit haar heupen kwamen vorig jaar en die je alleen op het scherm zag ook al niet gewoon augmented reality
twitter:slavko_kalezic twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 12:42:47It's official!I will be performing in Tel Aviv during @Eurovision & I am so excited!Get ready 'cos I'm bringing a lot of energy, art and slayge!R U ready?!🇮🇱#teamslavko #telaviv #israel #eurovision #shows #soon https://t.co/FBOZLipw3g reageer retweet
In het filmpje staat er euroclub, misschien bedoelt ie dat gewoon met Eurovisie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:31 schreef Greys het volgende:
Wtf, is dit echt? Nee toch? En zo ja, hoeveel interval-acts komen er wel niet zeg?Allemachtig. Zou er tussen alle gastoptredens door nog tijd zijn voor de daadwerkelijke artiesten?
We hadden Madonna en die band met de blinde zangeres uit de Israëlische voorronde en een magician en allerhande Israëlischr artiesten en Netta neem ik aan.
twitter:slavko_kalezic twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 12:42:47It's official!I will be performing in Tel Aviv during @:Eurovision & I am so excited!Get ready 'cos I'm bringing a lot of energy, art and slayge!R U ready?!🇮🇱#teamslavko #telaviv #israel #eurovision #shows #soon https://t.co/FBOZLipw3g reageer retweet
Ja ik dacht dat zij tijdens de 2e semi gingen optreden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:35 schreef Momo... het volgende:
Verka, Loreen, Mans en een paar anderen kwamen toch ookal?
Ja, maar veel van die acts treden op in de stad. Ze pakken dit jaar ook echt uit met optredens buiten de venue, omdat er maar zo weinig kaartjes voor de fans beschikbaar waren. Pretty sure dus dat Slavko daar op doelt haha.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:35 schreef Momo... het volgende:
Verka, Loreen, Mans en een paar anderen kwamen toch ookal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |