Zal wel ZiggoDome worden. Akoestisch een van de beste zalen ter wereld.quote:Op maandag 8 april 2019 18:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit is idd maar een klein halletje ja. Ziggodome en Ahoy kun je zelfs al meer man in kwijt.
Ja, daar ben ik dus niet zo heel zeker van eerlijk gezegd. Maar goed, eerst maar eens een goede prestatie neerzetten in Israël.quote:Op maandag 8 april 2019 18:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal wel ZiggoDome worden. Akoestisch een van de beste zalen ter wereld.
Zoek anders even op hoe groot de hal in Tel Aviv is songfestivalfanquote:Op maandag 8 april 2019 18:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt. ZiggoDome is niet heel groot heDaarom zou het in de toekomst misschien beter zijn om dit GIGA event in een voetbalstadium te houden, mits het akoestisch te doen is. Dan pas worden de kaarten echt goedkoop.
Ze zijn al begonnen: https://m-m-pr.com/index.php/eurovision-diary-2019quote:Op maandag 8 april 2019 18:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus niet zo heel zeker van eerlijk gezegd. Maar goed, eerst maar eens een goede prestatie neerzetten in Israël.
Heeft iemand meegekregen toevallig wanneer ze aan de opbouw gaan beginnen.
Oh! Maar ergens ook wel logisch ja. Ze hebben nog een ruime maand ongeveer.quote:Op maandag 8 april 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen: https://m-m-pr.com/index.php/eurovision-diary-2019
Ja, maar dat lag stil omdat er geen geld was voor de beveiliging? Of hebben ze daar Madonna nu voor ingehuurd?quote:Op maandag 8 april 2019 19:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze zijn al begonnen: https://m-m-pr.com/index.php/eurovision-diary-2019
twitter:ESCPHarold twitterde op maandag 08-04-2019 om 18:45:39Eurovision : So who do u want to perform in Tel Aviv? Give an initialEurofans: Her name starts with MEurovision: *gaves MadonnaEurofans: but we want MARUV reageer retweet
Nee dat zijn niet de LED tubes. Die zien er groter uit. Bij de vorige topic kan je de led tubes zienquote:Op maandag 8 april 2019 17:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zouden dat die superdure LED Tubes zijn die helemaal uit Nashville moesten komen?![]()
Hoop het niet, want dit ziet eruit als iets wat ik ook nog wel in elkaar zou kunnen draaien.![]()
Lag maar een dag of 2 stil. Ze zijn weer volop bezig sinds dinsdag/woensdag!quote:Op maandag 8 april 2019 19:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag stil omdat er geen geld was voor de beveiliging? Of hebben ze daar Madonna nu voor ingehuurd?
Adelequote:Op maandag 8 april 2019 18:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of gewoon die Amerikaanse meuk lekker thuis laten. Dit ons europese feestje.Dan hadden ze Adele maar moeten uitnodigen.
quote:Op maandag 8 april 2019 18:07 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, daarom zijn de kaartjes zo duur.
Madonna heeft nochtans een grote connectie met Israël. Kabbalah enzo. Daarbij, ze is niet de enige interval act hé. Netta zal optreden. Dana International zal optreden. Enzovoortquote:Op maandag 8 april 2019 23:37 schreef grazz het volgende:
Jammer hoor dat Madonna is bevestigd. Net als Justin Timberlake in 2016, ik snap de relatie met het ESF niet. Het voelt voor mij als creatieve armoede. Welke grote naam, die veel kijkers zal trekken, heeft een connectie met Israel? Surprise: Madonna. Nou joepie. Leuk voor haar fans, maar ik zie liever een inspirerende en verhalende dans of een Israelische artiest waar de meeste kijkers nog niet bekend mee zijn. Ik hoop dat Nederland dat volgend jaar beter aanpakt.
Zo mee eens.quote:Op maandag 8 april 2019 23:37 schreef grazz het volgende:
Jammer hoor dat Madonna is bevestigd. Net als Justin Timberlake in 2016, ik snap de relatie met het ESF niet. Het voelt voor mij als creatieve armoede. Welke grote naam, die veel kijkers zal trekken, heeft een connectie met Israel? Surprise: Madonna. Nou joepie. Leuk voor haar fans, maar ik zie liever een inspirerende en verhalende dans of een Israelische artiest waar de meeste kijkers nog niet bekend mee zijn. Ik hoop dat Nederland dat volgend jaar beter aanpakt.
Mijn liefde voor Madonna gaat nog verder terug. Ik vond haar laatste goede cd 'Bed time stories'.quote:Op maandag 8 april 2019 18:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Confessions On A Dance Floor![]()
Haar beste album
Ik kijk wel uit naar Netta en Dana Internationalquote:Op maandag 8 april 2019 23:43 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Madonna heeft nochtans een grote connectie met Israël. Kabbalah enzo. Daarbij, ze is niet de enige interval act hé. Netta zal optreden. Dana International zal optreden. Enzovoort![]()
PS: Heb net gelezen op Wiwi dat Madonna volgens de productie misschien met 2 extra artiesten zal optreden. In het verleden trad ze op met Nicki Minaj, Britney Spears, ... Ben in ieder geval heel benieuwd! Wordt een spektakel
Ja ik zat ook te denken aan Israëlische artiesten, maar zou Madonna haar fame delen met zo’n redelijk onbekende artiesten? :/quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar Netta en Dana International![]()
Die 2 extra artiesten zijn dan hopelijk Israelische artiesten, dat zou ik wat meer kunnen waarderen
Dat MOET gewoon Nadav worden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Die 2 extra artiesten zijn dan hopelijk Israelische artiesten, dat zou ik wat meer kunnen waarderen
Lekker tongzoenen. Lekker manquote:Op maandag 8 april 2019 23:43 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Madonna heeft nochtans een grote connectie met Israël. Kabbalah enzo. Daarbij, ze is niet de enige interval act hé. Netta zal optreden. Dana International zal optreden. Enzovoort![]()
PS: Heb net gelezen op Wiwi dat Madonna volgens de productie misschien met 2 extra artiesten zal optreden. In het verleden trad ze op met Nicki Minaj, Britney Spears, ... Ben in ieder geval heel benieuwd! Wordt een spektakel
Als bijvoorbeeld de UK sterren van dat kaliber zou afvaardigen, zou ik daar geen enkele moeite mee hebben hoor. Nemen ze het festival tenminste weer serieus. Voor ons kwam de ommekeer ook toen we Anouk en daarna Ilse stuurden.quote:Op maandag 8 april 2019 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vond ik wel tof.
Maar eigenlijk hoeven dat soort sterren van mij helemaal niet op het ESFEr zijn al hoofdpersonen genoeg die daar optreden. Daar hoort het om te gaan imho.
Oh maar als deelnemer vind ik het wel top, alleen als interval act vind ik iets dat echt met dat organiserende land te maken heeft veel leuker. Of artiesten die in het verleden voor dat land hebben deelgenomen. Golden Boy, Viva la Diva, Netta, Halleluuuuuja etc.quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld de UK sterren van dat kaliber zou afvaardigen, zou ik daar geen enkele moeite mee hebben hoor. Nemen ze het festival tenminste weer serieus. Voor ons kwam de ommekeer ook toen we Anouk en daarna Ilse stuurden.
Maar als intervalact... nee, past niet echt. Geen binding met Eurovisie, ook niet representatief voor het gastland... Het is een grote naam enkel voor de grote naam. Meh.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 8 april 2019 23:37 schreef grazz het volgende:
Volgens mij gaat Madonna Hatari geweldig vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:02 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik heb niks met Madonna, maar als ze dan toch moet optreden zou ik het ergens wel hilarisch vinden als ze dusdanig gekleed gaat dat zelfs Hatari erbij verbleekt.
Fantastische tv. Madonna mun sigra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |