4 op een rij in 2 topics?quote:
1 of 2x per dag is genoeg hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga echt geen 24/7 365 dagen in de week hooikoortspillen slikken hoor
Hoe is het met hun jetlag?quote:Op maandag 8 april 2019 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vandaag vrij genomen![]()
Zit met een boek in de tuin nu, hele dag al bij ouders. Ga vanavond voor ze koken en helpen met foto's overzetten. Echt even genieten vandaag, hierna koelt het weer af en ben ik weer aan het werk.
hier paar dikke spetters regen, gelukkig heeft de lamsschouder al de temp van 62 graden, dus kan niet meer mis gaanquote:Op maandag 8 april 2019 16:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Omdat het op het balkon nu 42 graden is en ik nog geen zin heb om de parasol neer te zetten (hoorde iets over misschien een vlokje sneeuw aan het eind van de week)
Het was gisteren ook alweer vroeg koudquote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef golfer het volgende:
Bijna de hele middag op het balkon in de zon zitten lezen.
Begint nu wel wat af te koelen.
Ja, dat viel ons ook tegen. Wel logisch natuurlijk begin april, maar toch.quote:Op maandag 8 april 2019 17:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Het was gisteren ook alweer vroeg koud
Geen last van.quote:Op maandag 8 april 2019 17:42 schreef Barreltje het volgende:
zeg.. hebben jullie er ook last van het feit dat je muis niet lijkt te werken op fok? ik kan niet meer een voorgaande tekst aan scrollen ofzo..
Zoiets?quote:Op maandag 8 april 2019 17:48 schreef Barreltje het volgende:
goed.. mijn kneuzige ik + laptop kan het niet..
kan iemand deze post ( inhoud van de quote) even weer in het huidige topic kopierenn? :
CUL / [CUL SC] :B
en de huidige stand..quote:Afgelopen zaterdag werd er gevraagd wanneer de strand-meet plaats gaat vinden..
Ook al is de zomer nog ver weg, mijn agenda is redelijk aan het dichtslibben..
dus.. alvast 5 data waarop eea zou kunnen:
Zaterdag 15 Juni
Zaterdag 6 Juli
Zondag 7 Juli
Zaterdag 20 Juli
Zondag 21 Juli.
Graag op de gebruikelijke manier in het topic aanvullen![]()
Kom maar door met de voorkeuren, dan kan ik een dag gaan vastleggen in mijn agenda en komt die meet er ook daadwerkelijk van
Voorstel :
Naar het strand. vanaf een uurtje of 14.00/15.00 met ( zelf meegebrachtte) hapjes en drankjes ( daar zorg ik dan wel voor
) . Evt erna een afzakkertje (bij een kampvuurtje) bij mij thuis.
Vervoer:
Den Haag en het strand zijn super goed bereikbaar met het OV. Uitstappen op Den Haag CS en dan 15 minuutjes tram 1 nemen. dan uitstappen bij het Kurhaus en dan ben je er wel zo'n beetje ( P.de Hoog mag ook direct helemaal met de tram komen) Parkeren KAN lastiger zijn, maar ik heb wel een parkeer vergunning ( voor meerdere bezoekers tegelijkertijd) , dus als er plek is is dat ook geregeld.
EDIT : er zijn ook slaapplaatsen te regelen1 ( 2p ) logeer bed, 2 luchtbedden , 2 matjes en een stretcher zijn aanwezig
dus, als er nog meer mensen willen aanmelden.. gezellig!quote:Zaterdag 15 Juni: minilot, L_S, Tele6?, borisz
Zaterdag 6 Juli: L_S, PdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz, krea
Zondag 7 Juli: minilot, L_S, kreaPdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz
Zaterdag 20 Juli: minilot, L_S, Krea PdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz
Zondag 21 Juli: minilot, L_S, PdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz, krea
Ja dat wordt goed geregeldquote:Op maandag 8 april 2019 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Live vanaf mijn tablet![]()
En ikcreditcards.
Blijkbaar is er een boefje met mijn gegevens aan de haal gegaan en werden er gisteren en vandaag allerlei vreemde bedragen afgeschreven. Ik kreeg net telefoon van de bank, CC is al geblokkeerd en binnenkort krijg ik een nieuwe.
Politie auto is hier nooit geweestquote:Op maandag 8 april 2019 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
Ik toeter wel als we voorbij varen
[..]
Ja dat wordt goed geregeldhebben m'n ouders ook eens gehad.
Stond alleen een beetje raar te kijken toen er een politieauto op de oprit stond toen ik uit school kwam
Ze hebben de bankrekening/pas gebruikt om een val te zetten ofzo.. Was aanvullende toestemming voor nodig.quote:Op maandag 8 april 2019 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Politie auto is hier nooit geweest
Coolquote:Op maandag 8 april 2019 18:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze hebben de bankrekening/pas gebruikt om een val te zetten ofzo.. Was aanvullende toestemming voor nodig.
In het weertopic is sprake van onweer op de Peel .quote:Op maandag 8 april 2019 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik denk dat het gaat onweren. Kat is net preventief onder de bank gekropen
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/onweerradarquote:Op maandag 8 april 2019 18:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
In het weertopic is sprake van onweer op de Peel .
Zou ik eten!quote:Op maandag 8 april 2019 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een klassieker uit de Duits/Oostenrijkse keuken. Rinderrouladen. Stel je een schnitzel voor van rundvlees, ingesmeerd met zout, peper, nootmuskaat en rijkelijk mosterd. Daar augurk op en opgerold en met een prikkertje of een touwtje vastgezet. Die aangebraden en gestoofd in rode wijn met peterselie wortel, peen en selderknol.
Daarbij Schupfknudeln en boontjes. Smullen
Toen we de eerste keer een koe lieten slachten was ie zeer verbaasd dat ie geen rouladen hoefde te makenquote:Op maandag 8 april 2019 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een klassieker uit de Duits/Oostenrijkse keuken. Rinderrouladen. Stel je een schnitzel voor van rundvlees, ingesmeerd met zout, peper, nootmuskaat en rijkelijk mosterd. Daar augurk op en opgerold en met een prikkertje of een touwtje vastgezet. Die aangebraden en gestoofd in rode wijn met peterselie wortel, peen en selderknol.
Is een zeer geliefd gerecht hier, iets voor een bijzondere gelegenheidquote:Op maandag 8 april 2019 18:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Toen we de eerste keer een koe lieten slachten was ie zeer verbaasd dat ie geen rouladen hoefde te maken
Vals alarm. De Cat-o-meter is inmiddels weer gestegen.quote:Op maandag 8 april 2019 18:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
In het weertopic is sprake van onweer op de Peel .
Ik hoor wel onweer hier. Heel ver weg, ik snapte eerst niet wat ik hoorde.quote:Op maandag 8 april 2019 18:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vals alarm. De Cat-o-meter is inmiddels weer gestegen.
Van onder de bank naar schoot.
It will come to youquote:Op maandag 8 april 2019 19:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoor wel onweer hier. Heel ver weg, ik snapte eerst niet wat ik hoorde.
Bijna bijna bijna! Handig wel met 28 kilo zaagsel over de tuin verspreid.quote:Op maandag 8 april 2019 19:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
It will come to you
https://buienradar.nl
Ik moest hieraan denkenquote:Op maandag 8 april 2019 19:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
It will come to you
https://buienradar.nl
Alsof je nu buiten gaat zittenquote:Op maandag 8 april 2019 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ineens regen terwijl de tuinset pas voor de helft in elkaar staat.
Ai, da's minder. Heel veel regen of miezer?quote:Op maandag 8 april 2019 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ineens regen terwijl de tuinset pas voor de helft in elkaar staat.
Veel, maar als het goed is maar een half uurtje. Dan kunnen we daarna weer verder op het doorweekte karton.quote:Op maandag 8 april 2019 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ai, da's minder. Heel veel regen of miezer?
Dat karton is dan makkelijk in elkaar te proppenquote:Op maandag 8 april 2019 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel, maar als het goed is maar een half uurtje. Dan kunnen we daarna weer verder op het doorweekte karton.
wel even uitwringen dan, anders word de zak zo zwaarquote:Op maandag 8 april 2019 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat karton is dan makkelijk in elkaar te proppen
Gunstige tijd om vakantie op te nemen (heb ik ook gedaan, al had ik niet door dat Hemelvaart er ook in viel. 8.5 dag opnemen en bijna 2,5 week vrijquote:Op maandag 8 april 2019 19:35 schreef borisz het volgende:
[..]
2-6 juni. Tussen Hemelvaart en Pinksteren dus.
Door jou kwam ik op het idee om die hele week vrij te nemenquote:Op maandag 8 april 2019 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gunstige tijd om vakantie op te nemen (heb ik ook gedaan, al had ik niet door dat Hemelvaart er ook in viel. 8.5 dag opnemen en bijna 2,5 week vrij)
Bonusrondequote:
Is alle bomenboel om?quote:Op maandag 8 april 2019 19:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bijna bijna bijna! Handig wel met 28 kilo zaagsel over de tuin verspreid.
Das cellulitus.quote:
Dat gebouw aan het begin van die clip.... dat is toch dat gebouw van ehm... ehh. KPD?quote:
Ik heb zelf niet gekeken dus geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 8 april 2019 19:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat gebouw aan het begin van die clip.... dat is toch dat gebouw van ehm... ehh. KPD?
Leuke stad met prachtige musea, parken en stadsurfersquote:
Had fettucine gemaakt met een heel lekkere saus van ui, knoflook, salami, pancetta, rode wijn, tomaten en peterselie.quote:Op maandag 8 april 2019 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Goede dag om vrij te nemen![]()
Wat ga je koken?
Alle musea in München zijn 1 euro op zondagen.quote:Op maandag 8 april 2019 20:31 schreef Aure het volgende:
Ohja op zondag naar de pinakotheken gaan als je dat leuk vindt! Dan is de entree een euro. De neue pinakothek is momenteel gesloten, maar de alte en moderne zijn wel open.
Een keer per vergissing Rinderrouladen gekocht. Dacht dat het rollade was. Zat er toch meer werk aan. Enkele dunne plakjes vlees vult niet echt.quote:Op maandag 8 april 2019 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
En ik een maandje laterquote:Op maandag 8 april 2019 20:24 schreef Aure het volgende:
Leuk Borisik zit een maandje eerder in München
Abonnement nemen.quote:Op maandag 8 april 2019 21:37 schreef Barreltje het volgende:
ik word echt helemaal debiel van die reclame met die twerkende oude dwaas... van voetbal international is ie geloof ik![]()
en dan kan ik wel op een X drukken, maar dan verwijnt alleen de bovenste reclame, niet die aan de zeikant..
/einde zeik-post
hier geen onweer in de buurt.. maar goed ook, want met onweer mogen we niet wirelinen
makkelijk antwoord...quote:
Sherry :p?quote:Op maandag 8 april 2019 23:05 schreef AnneX het volgende:
Inderdaad mét abbo zie ik geen reclame meer.
Al best wel eens een aanschaf gedaan via de ads op fok. Ook weer suf.
quote:
Alleen oogs. Neus doet wel normaal (ik kan ademen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen je ogen of ook neus bak ellende? Goedemorgen.
De zon schijnt hier nog wel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:09 schreef Isabeau het volgende:
GoedStraks lunchen met een vriendin. Eindelijk vrij, is het terrasweer voorbij
![]()
Qua hooikoorts nog steeds jeukende ogen, maar geloof minder dan gisteren.
12:00 AMRAPquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Alleen hardlopen?
Ik ben er nog niet uit of ik voor of na de lunch ga.
Nee, je moet gewoon eerst 600 meter roeien voor je de rest doet. Maar ik vindhet gewoon geen leuke workoutquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet wat Buy in Row is in Crossfit. Is dat het 'erge' onderdeel?
Eten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat kanWat zijn dan de plannen voor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |