4 op een rij in 2 topics?quote:
1 of 2x per dag is genoeg hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga echt geen 24/7 365 dagen in de week hooikoortspillen slikken hoor
Hoe is het met hun jetlag?quote:Op maandag 8 april 2019 16:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vandaag vrij genomen![]()
Zit met een boek in de tuin nu, hele dag al bij ouders. Ga vanavond voor ze koken en helpen met foto's overzetten. Echt even genieten vandaag, hierna koelt het weer af en ben ik weer aan het werk.
hier paar dikke spetters regen, gelukkig heeft de lamsschouder al de temp van 62 graden, dus kan niet meer mis gaanquote:Op maandag 8 april 2019 16:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Omdat het op het balkon nu 42 graden is en ik nog geen zin heb om de parasol neer te zetten (hoorde iets over misschien een vlokje sneeuw aan het eind van de week)
Het was gisteren ook alweer vroeg koudquote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef golfer het volgende:
Bijna de hele middag op het balkon in de zon zitten lezen.
Begint nu wel wat af te koelen.
Ja, dat viel ons ook tegen. Wel logisch natuurlijk begin april, maar toch.quote:Op maandag 8 april 2019 17:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Het was gisteren ook alweer vroeg koud
Geen last van.quote:Op maandag 8 april 2019 17:42 schreef Barreltje het volgende:
zeg.. hebben jullie er ook last van het feit dat je muis niet lijkt te werken op fok? ik kan niet meer een voorgaande tekst aan scrollen ofzo..
Zoiets?quote:Op maandag 8 april 2019 17:48 schreef Barreltje het volgende:
goed.. mijn kneuzige ik + laptop kan het niet..
kan iemand deze post ( inhoud van de quote) even weer in het huidige topic kopierenn? :
CUL / [CUL SC] :B
en de huidige stand..quote:Afgelopen zaterdag werd er gevraagd wanneer de strand-meet plaats gaat vinden..
Ook al is de zomer nog ver weg, mijn agenda is redelijk aan het dichtslibben..
dus.. alvast 5 data waarop eea zou kunnen:
Zaterdag 15 Juni
Zaterdag 6 Juli
Zondag 7 Juli
Zaterdag 20 Juli
Zondag 21 Juli.
Graag op de gebruikelijke manier in het topic aanvullen![]()
Kom maar door met de voorkeuren, dan kan ik een dag gaan vastleggen in mijn agenda en komt die meet er ook daadwerkelijk van
Voorstel :
Naar het strand. vanaf een uurtje of 14.00/15.00 met ( zelf meegebrachtte) hapjes en drankjes ( daar zorg ik dan wel voor
) . Evt erna een afzakkertje (bij een kampvuurtje) bij mij thuis.
Vervoer:
Den Haag en het strand zijn super goed bereikbaar met het OV. Uitstappen op Den Haag CS en dan 15 minuutjes tram 1 nemen. dan uitstappen bij het Kurhaus en dan ben je er wel zo'n beetje ( P.de Hoog mag ook direct helemaal met de tram komen) Parkeren KAN lastiger zijn, maar ik heb wel een parkeer vergunning ( voor meerdere bezoekers tegelijkertijd) , dus als er plek is is dat ook geregeld.
EDIT : er zijn ook slaapplaatsen te regelen1 ( 2p ) logeer bed, 2 luchtbedden , 2 matjes en een stretcher zijn aanwezig
dus, als er nog meer mensen willen aanmelden.. gezellig!quote:Zaterdag 15 Juni: minilot, L_S, Tele6?, borisz
Zaterdag 6 Juli: L_S, PdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz, krea
Zondag 7 Juli: minilot, L_S, kreaPdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz
Zaterdag 20 Juli: minilot, L_S, Krea PdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz
Zondag 21 Juli: minilot, L_S, PdeHoog, Kaatje?, Tele6, borisz, krea
Ja dat wordt goed geregeldquote:Op maandag 8 april 2019 17:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Live vanaf mijn tablet![]()
En ikcreditcards.
Blijkbaar is er een boefje met mijn gegevens aan de haal gegaan en werden er gisteren en vandaag allerlei vreemde bedragen afgeschreven. Ik kreeg net telefoon van de bank, CC is al geblokkeerd en binnenkort krijg ik een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |