Partybelang > landsbelangquote:Op dinsdag 9 april 2019 12:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe die politici zichzelf nog recht in de spiegel aan kunnen kijken elke ochtend, ongelooflijk.
Een trollpost, een offtopic en een Godwin in één post. Knap hoor.quote:
May: "Ik ben er bijna, nog een paar weken max en dan gaat Labour mee in de MV4"quote:“The duration of an extension has got to be in line with or linked to the purpose of such an extension, and that is something I can imagine Mrs may will be telling the leaders tomorrow as well,” Barnier told reporters.
En een leugen, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:36 schreef DustPuppy het volgende:
Een trollpost, een offtopic en een Godwin in één post. Knap hoor.
De enige reden dat ik de Oekraïne-discussie hier niet opnieuw wil doen is omdat het oftopic is maar ik ik wil je graag uitnodigen in een ander topic om je uit te leggen met welke Oekrainische nazi's de EU onderhandelde.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:48 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Opnieuw een leugen aangevuld met een argumentum ad personam. Houden we het nog bij mensen?
Pfff, do me a favour.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De enige reden dat ik de Oekraïne-discussie hier niet opnieuw wil doen is omdat het oftopic is maar ik ik wil je graag uitnodigen in een ander topic om je uit te leggen met welke Oekrainische nazi's de EU onderhandelde.
Nog meer onzekerheid, slecht plan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:01 schreef Tocadisco het volgende:
Als het aan de Fransen ligt krijgt het VK trouwens (als het al uitstel krijgt) de Griekse behandeling, namelijk uitstel in tranches met periodieke controles of het VK zich wel voldoende heeft ingespannen om de volgende tranche te verdienen:
https://www.theguardian.c(...)88728f08ce46f07ebd70
Geeft ze wel steeds drukmomenten. Die blijken ze nodig te hebben, dus misschien wel een idee.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:01 schreef Tocadisco het volgende:
Als het aan de Fransen ligt krijgt het VK trouwens (als het al uitstel krijgt) de Griekse behandeling, namelijk uitstel in tranches met periodieke controles of het VK zich wel voldoende heeft ingespannen om de volgende tranche te verdienen:
Ik heb nu niet de indruk dat de britten zich ook maar iets gelegen laten aan drukmomenten. Sterker nog de EU lijkt er meer mee te zitten dan de britten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Geeft ze wel steeds drukmomenten. Die blijken ze nodig te hebben, dus misschien wel een idee.
Met die drukmomenten doen de Britten in elk geval iets, de 2 jaar daar voor deden ze helemaal niks.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:53 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik heb nu niet de indruk dat de britten zich ook maar iets gelegen laten aan drukmomenten. Sterker nog de EU lijkt er meer mee te zitten dan de britten.
Die onzekerheid heb je sowieso al als we uitstel moeten verlengen, en het geeft ons ergens ook een ontsnappingsoptie om de schade beperkt te houden als zo meteen een eventuele premier Boris Johnson besluit om de rest van die uitstelperiode te gaan gebruiken om ons het leven zo veel mogelijk zuur te maken.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nog meer onzekerheid, slecht plan.
Anderzijds vind ik persoonlijk het idee om die lui nog even flink te vernederen wel aantrekkelijk
Maar dan heb je wel een concrete datum en dus iets meer zekerheid ook voor bedrijven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die onzekerheid heb je sowieso al als we uitstel moeten verlengen,
Dit is wel een goed punt ja...quote:en het geeft ons ergens ook een ontsnappingsoptie om de schade beperkt te houden als zo meteen een eventuele premier Boris Johnson besluit om de rest van die uitstelperiode te gaan gebruiken om ons het leven zo veel mogelijk zuur te maken.
verstandig, als je ze verlenging geeft en verder niks ben je 9 maanden verder in tijd maar niks opgeschoten. Ze emmeren in het VK alle tijd die ze krijgen vol.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:01 schreef Tocadisco het volgende:
Waarom verlengen? Het is niet dat ze weten wat ze willen en er concreet ergens naar toegewerkt wordt.. Die blijven zo doormodderen..quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die onzekerheid heb je sowieso al als we uitstel moeten verlengen, en het geeft ons ergens ook een ontsnappingsoptie om de schade beperkt te houden als zo meteen een eventuele premier Boris Johnson besluit om de rest van die uitstelperiode te gaan gebruiken om ons het leven zo veel mogelijk zuur te maken.
Tja no-deal is straks in de UK zo ongeveer bij wet verboden dus ze zijn weer erg aan het meedenken met de UK.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:19 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij gaat de EU alles doen om een no deal onmogelijk te maken. Letterlijk alles.
Ze zijn aan het meedenken met Ierland. Varadkar is minstens net zo hard aan het lobbyen als May. En terecht dat de EU met Ierland mee denkt. Stel je eens voor dat wij de Ieren zouden zijn...quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja no-deal is straks in de UK zo ongeveer bij wet verboden dus ze zijn weer erg aan het meedenken met de UK.
Dat gaat dus niet. Bij een no deal is het eerst alle hens aan dek om de grens bij Ierland op te lossen, per direct. Dan gaat alle aandacht daar naar toe. De EU accepteert geen harde grens bij Ierland en dat lijkt me ook niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Indien no deal of May's deal kan er meteen onderhandeld gaan worden over de vorm vd toekomstige relatie met de EU en ligt ook daar meteen enige druk achter (m.n. bij een no deal).
EU heeft idd vanaf het begin achter Ierland gestaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze zijn aan het meedenken met Ierland. Varadkar is minstens net zo hard aan het lobbyen als May. En terecht dat de EU met Ierland mee denkt. Stel je eens voor dat wij de Ieren zouden zijn...
De UK ook nietquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
De EU accepteert geen harde grens bij Ierland en dat lijkt me ook niet meer dan terecht.
Klopt. Maar ik had het nu over de reden dat de EU tegen no deal is en over wat het eerste onderwerp is dat besproken wordt bij een no deal. Zolang de grens met Ierland dan niet is opgelost, gaan ze echt niet over een handelsdeal praten.quote:
Natuurlijk accepteren ze dat niet; GFA en Ierland is lid. Maar de druk zit er dan dus ineens wel goed op en ze zullen dus eea als de sodemieter op moeten lossen met de EU.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:48 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet. Bij een no deal is het eerst alle hens aan dek om de grens bij Ierland op te lossen, per direct. Dan gaat alle aandacht daar naar toe. De EU accepteert geen harde grens bij Ierland en dat lijkt me ook niet meer dan terecht.
Nou... Er zijn wat geluiden geweest...quote:
Dat is toch de hele tijd het hekele punt? De backstop zonder einddatumquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had het nu over de reden dat de EU tegen no deal is en over wat het eerste onderwerp is dat besproken wordt bij een no deal. Zolang de grens met Ierland dan niet is opgelost, gaan ze echt niet over een handelsdeal praten.
Is/wordt wettelijk vastgelegd dat no-deal niet magquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou... Er zijn wat geluiden geweest...
Boeit niet. Het is en blijft gewoon de default. Die kun je niet eenzijdig wegstemmen/verbieden in een Britse (VK) wet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is/wordt wettelijk vastgelegd dat no-deal niet mag
Dat maakt de hele boel ook zo lachwekkendquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit niet. Het is en blijft gewoon de default. Die kun je niet eenzijdig wegstemmen/verbieden in een Britse (VK) wet.
De EU hoeft zich daar in het geheel niets van aan te trekken. (Regering) May's probleem...
Mede ja. Bizarre vertoningen daar de laatste jaren. Met een culminatie in het laatste half jaar. Incomptetente bende met een Great Britisch Empire-waan die massaal jaagt op unicorns en er amper toe te zetten is de door hen zelf gewenste Brexit ook maar op wat voor manier dan ook enigszins voor te bereiden...quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat maakt de hele boel ook zo lachwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |