SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan de Amsterdammers wederom stunten of wordt het toch de favoriet uit Turijn? We gaan het zien aankomende woensdag. De return is volgende week dinsdag.
*Spelers die op scherp staan:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
*De voorbeschouwing op Veronica begint om 20.00 uur. Ajax- Juventus om 21.00 uur. Met presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Dick Advocaat.
Poll: Welke ploeg gaat de halve finale bereiken?
• Ajax
• Juventus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door maxi-mus op 10-04-2019 10:32:38 ]
Je kunt moeilijk het tegendeel beweren over Real.quote:Op maandag 8 april 2019 14:59 schreef Simmertje het volgende:
"Ajax met maar liefst 1-4 van de Madrilenen. Weliswaar een Real uit vorm die in het eerste post-Ronaldo jaar een moeizaam seizoen beleven, maar toch."
Alleen hierom hoop ik dat Ronaldo meedoet, zo vermoeiend om dit al het hele seizoen te horen. Jaaa Bayern niet in vorm, Benfica niet goed, Real niet in vorm blablabla.
Ajax verkeerde die periode ook niet echt in een blakende vorm terwijl real het nog best aardig deed in la liga rond die tijd.quote:Op maandag 8 april 2019 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk het tegendeel beweren over Real.
Ik wil ook niks afdoen verder aan de prestatie van Ajax hoor. In tegendeel.quote:Op maandag 8 april 2019 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ajax verkeerde die periode ook niet echt in een blakende vorm terwijl real het nog best aardig deed in la liga rond die tijd.
quote:Op maandag 8 april 2019 14:59 schreef Simmertje het volgende:
"Ajax met maar liefst 1-4 van de Madrilenen. Weliswaar een Real uit vorm die in het eerste post-Ronaldo jaar een moeizaam seizoen beleven, maar toch."
Alleen hierom hoop ik dat Ronaldo meedoet, zo vermoeiend om dit al het hele seizoen te horen. Jaaa Bayern niet in vorm, Benfica niet goed, Real niet in vorm blablabla.
twitter:NOSvoetbal twitterde op maandag 08-04-2019 om 15:37:34Ronaldo hervat groepstraining Juventus, maar basisplek nog ongewis https://t.co/lUXQbWQMXu reageer retweet
GOATquote:Op maandag 8 april 2019 15:38 schreef GGMM het volgende:
twitter:NOSvoetbal twitterde op maandag 08-04-2019 om 15:37:34Ronaldo hervat groepstraining Juventus, maar basisplek nog ongewis https://t.co/lUXQbWQMXu reageer retweet
Ja ik ben wel echt bang met wat voor defensie we volgende week moeten aantredenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
Spelers op scherp:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
Mindgamesquote:Op maandag 8 april 2019 15:38 schreef GGMM het volgende:
Centrum Kristensen - Veltman met z'n verkeerde been-genot.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ben wel echt bang met wat voor defensie we volgende week moeten aantreden
twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 12:29:44Juventus morgenavond tegen Ajax zonder Chiellini en Emre Can👇#Ajax https://t.co/b438utMak0 reageer retweet
Hmm dit Can nog wel eens leuk worden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:51 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 09-04-2019 om 12:29:44Juventus morgenavond tegen Ajax zonder Chiellini en Emre Can👇#Ajax https://t.co/b438utMak0 reageer retweet
Dus jij denkt 4-1?quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Aardige aanvallers wel, maar de rest ben ik niet zo van onder de indruk tbh.
Cancelo, Alex Sandro zijn wel toppers hoor sow.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Pjanic is een geweldenaar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar de rest van de middenvelders? Meh.quote:
Matuidi is mokergoed. Vrijwel onzichtbaar maar zo bizar goed.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar de rest van de middenvelders? Meh.
En wij hebben Frenkie, en dat is ook een geweldenaar.
Ik vind dat niet veel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Matuidi is mokergoed. Vrijwel onzichtbaar maar zo bizar goed.
In het donker zie je hem inderdaad nauwelijks. (lol)quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Matuidi is mokergoed. Vrijwel onzichtbaar maar zo bizar goed.
Samen met Kante toch wel het beste blok ter wereld. Echt zo'n kuitenbijtertje, heel vervelend.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
In het donker zie je hem inderdaad nauwelijks. (lol)
Kanté is wel een absolute god.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Samen met Kante toch wel het beste blok ter wereld. Echt zo'n kuitenbijtertje, heel vervelend.
Matuidi ook. Kijk maar eens wat voor werk hij verzet bij Juve en ook bij Frankrijk. Je ziet hem nooit, maar o zo belangrijk.quote:
Ik ben blij met Tagliaficoquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had wel graag die Cancelo en Alex Sandro gehad, sowwww brommer genot.
Cancelo is wel mokergoed hoor boh.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben blij met Tagliafico
Op rechtsachter wel een probleem.
twitter:veronicainside twitterde op woensdag 10-04-2019 om 10:30:44MATCHDAY - Kwartfinale #UCL: @AFCAjax vs. @juventusfc! ⚡️Vanaf 20.00 uur live bij Veronica met in de studio: René van der Gijp, Dick Advocaat en @wilfredgenee. Tot vanavond! 👏🏻 #ajajuv #veronicainside https://t.co/FE7emo7Vpb reageer retweet
Dit mag van mij wel stoppen nu.twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-04-2019 om 10:14:48Ajax-fans staken vannacht vuurwerk af bij het Van der Valk Hotel-Amstel, waar Juventus sliep.→ https://t.co/3QPow8wStd https://t.co/odmrTQpqpl reageer retweet
quote:Ajax strijdt met Juventus om een plek in de halve finale van de Champions League. Dit staat er tijdens de dubbele confrontatie op het spel voor de club uit Amsterdam en het Nederlandse voetbal in het algemeen.
Waar de meeste beslissingen pas volgende week dinsdag tijdens de return in Turijn zullen vallen, kan Ajax woensdagavond in de Johan Cruijff Arena al één belangrijk ding veiligstellen: de elfde plek van Nederland op de UEFA-coëfficiëntenranglijst. Een gelijkspel is daarvoor al voldoende, aangezien de voorsprong van Oostenrijk minimaal is.
STAND UEFA-COËFFICIËNTENRANGLIJST
Positie Land 2018/19 Totaal
11. Oostenrijk 6,200 31,250
12. Nederland 7,400 31,233
Als het Ajax lukt om in de twee duels met Juventus in ieder geval één keer te winnen of gelijk te spelen, komt de elfde plek van Nederland dit seizoen in ieder geval niet meer in gevaar. Het betekent dat de landskampioen van 2020 hoogstwaarschijnlijk naar het hoofdtoernooi van de Champions League gaat zonder voorrondes te hoeven spelen.
Dat aanlokkelijke scenario treedt in werking als de winnaar van het Champions League-seizoen 2019/20 zich ook via de eigen competitie plaatst voor het miljardenbal van het seizoen 2020/21. Aangezien dit vrijwel altijd gebeurt, is het heroveren van de elfde plek op de UEFA-lijst erg belangrijk. Voor de verdeling van de overige Europese tickets heeft het geen gevolgen.
Wel gaan de Nederlandse clubs er door het Europese succes van Ajax op vooruit ten opzichte van het huidige seizoen. Omdat Nederland afgelopen jaargang afsloot op de veertiende plek, moet de bekerwinnaar nu bijvoorbeeld eerst nog twee voorrondes spelen om de Europa League te bereiken. Een plek bij de bovenste twaalf levert een direct EL-ticket op.
Bij het heroveren van de elfde plaats verandert alleen voor de landskampioen iets in positieve zin. De nummer twee van de Eredivisie zal nog steeds drie voorronden moeten overleven om de Champions League te bereiken, zoals Ajax dit seizoen deed. De nummer drie van Nederland speelt twee voorronden in de Europa League, de winnaar van de play-offs drie.
Twaalf miljoen
Als Ajax voor het eerst sinds het seizoen 1996/97 weer de halve finale van de Champions League bereikt (toen het werd uitgeschakeld door Juve), is het in één klap twaalf miljoen euro rijker. Het bereiken van de kwartfinale ten koste van Real Madrid leverde de club al 10,5 miljoen euro op. De totale inkomsten uit het miljardenbal overstijgen de zeventig miljoen euro inmiddels.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)l-tegen-juventus#_=_
twitter:Ajax1nl twitterde op woensdag 10-04-2019 om 11:36:30Allegri: ‘Ronaldo in de basis tegen Ajax’https://t.co/QVS8fh6o2K#ajajuv #ajajuve #ucl #ChampionsLeague reageer retweet
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:22:15Even aan mijn favoriete mensen in de voetbalwereld vragen wat zij denken dat het wordt vanavond. @DuBlanqeBogarde @Alaphilippe_ @PieterZwartNL @FreekJansenVI Wat denken jullie dat het wordt vanavond? (Ajax - Juve) reageer retweet
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:22:59@Rene51945738641 @Alaphilippe_ @PieterZwartNL @FreekJansenVI 1-1 reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:24:16@DuBlanqeBogarde @Rene51945738641 @Alaphilippe_ @FreekJansenVI 0-1 reageer retweet
De kenners hebben er een hard hoofd in.twitter:Alaphilippe_ twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:25:51@PieterZwartNL @DuBlanqeBogarde @Rene51945738641 @FreekJansenVI 1-2 reageer retweet
Nee, jij hoort alleen wat je graag wilt horen.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:30 schreef Themeparktommy het volgende:
De echte kenner, Johan Derksen, heeft al gesproken... 3-0
Absoluut, er is niets mis met een beetje positiviteit voor de wedstrijd. Zou wat zijn zeg als iedereen nu al zou zeggen dat ze beter thuis kunnen blijven...quote:Op woensdag 10 april 2019 14:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, jij hoort alleen wat je graag wilt horen.
Freekgodtwitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:39:39@Rene51945738641 @DuBlanqeBogarde @Alaphilippe_ @PieterZwartNL 2-1 reageer retweet
Die Turk van Vi zegt 4-0quote:Op woensdag 10 april 2019 14:43 schreef GGMM het volgende:
Freekgodtwitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:39:39@:Rene51945738641 @:DuBlanqeBogarde @:Alaphilippe_ @:PieterZwartNL 2-1 reageer retweet
Met Batman poppen gooien.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Turk van Vi zegt 4-0
GEKOLONISEERD
Ben benieuwd wat @Scrummie2.0 hiervan vindt.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn collega's in Eindhoven die gewoon voor Juve zijn vanavond
Als je bij dit soort potjes niet over je clubliefde heen kunt kijken en je aversie tegen Ajax ben je best sneu
Och die paar man. Ben ook PSV supporter maar ik hoop dat Ajax gaat winnen. Het is en blijft in die CL wedstrijden een Nederlandse club.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Als je bij dit soort potjes niet over je clubliefde heen kunt kijken en je aversie tegen Ajax ben je best sneu
Niet zoveelquote:Op woensdag 10 april 2019 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat @:scrummie2.0 hiervan vindt.
Dit dus. Stond in 2005 gewoon te juichen voor PSV, zeker omdat het voetbal gewoon leuk was om te kijken. Snap het nooit waarom je tegen een Nederlandse club zou zijn in Europa, we hebben er allemaal baat bij dat Eredivisie niet afzakt naar het niveau Noorwegen waar de nummer 1 in de eerste voorronde terechtkomt.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik baalde ook echt als een stekker toen dat zo ongelukkig afliep. Net als bij AZ. Waren ook wel sympathieke elftallen.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Stond in 2005 gewoon te juichen voor PSV, zeker omdat het voetbal gewoon leuk was om te kijken. Snap het nooit waarom je tegen een Nederlandse club zou zijn in Europa, we hebben er allemaal baat bij dat Eredivisie niet afzakt naar het niveau Noorwegen waar de nummer 1 in de eerste voorronde terechtkomt.
veerkrachtquote:Op woensdag 10 april 2019 15:31 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een sneu kutvolk met hun vuurwerk. Hopelijk wordt Ajax keihard anaal veerkracht door de oude dame met een voorbinddildo.
veerkrachtquote:Op woensdag 10 april 2019 15:31 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een sneu kutvolk met hun vuurwerk. Hopelijk wordt Ajax keihard anaal veerkracht door de oude dame met een voorbinddildo.
Klopt, hij valt soms wel eens negatief op omdat als hij in de 16 verschijnt het hem net aan finesse ontbreekt maar een middenveld waar Matuidi speelt lijkt altijd met een man meer te spelen. Hij is Enforcer en enabler in één.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
Matuidi ook. Kijk maar eens wat voor werk hij verzet bij Juve en ook bij Frankrijk. Je ziet hem nooit, maar o zo belangrijk.
Ze moesten jou afmaken.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
PzKpfw wordt niet voor eerste keer hier volledig afgemaakt.
Ik denk dat @Dj_Day-V zegt van wel, omdat hij weet dat hij anders kansloos genoemd wordt, maar stiekem hoopt dat Ajax veerkracht wordt.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk jij dat @:dj_day-v ook gaat juichen voor Ajax? ik weet wel zeker dat @:coco. dat wel zal doen
Ik hoop dat je veel veerkracht hebt.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:50 schreef Amoeba het volgende:
Alle boys in Eindhoven kijken me vol jaloezie aan
Tegen wie spelen die ook alweer vanavond?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:52 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden zijn weer druk met PSV zo te lezen.
Ik ben Willy en gij René.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die ook alweer vanavond?
quote:De politie in Amsterdam heeft tientallen Italianen aangehouden in een metrostel bij het station Weesperplein. Het zijn supporters van Juventus, dat vanavond in de Arena tegen Ajax speelt.
De groep Italianen had behalve vlaggenstokken allerlei voorwerpen bij zich om mee te slaan, zoals uitschuifbare wapenstokken, een hamer en ander slagmateriaal. Ze hadden deze spullen vlak voor de arrestatie op de grond gegooid.
Feyenoord.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die ook alweer vanavond?
Ik zit in China. Allang blij dat ik op fok kan. Bookies ga ik niet eens proberen.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg 1-2.
@:ripcity @:doublepain
ik zie nog geen betjes van jullie. schiet een beetje op
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zit in China. Allang blij dat ik op fok kan. Bookies ga ik niet eens proberen.
ADO Den Haag, Juventus, Swansea City, Legia Warschau en Club Brugge; tien handen op één buik.quote:
Dus verwacht: Szczesny; Cancelo, Bonucci, Rugani, Alex Sandro; Bentancur, Pjanic, Matuidi; Bernardeschi; Mandzukic, Ronaldotwitter:WillemHaak twitterde op woensdag 10-04-2019 om 17:18:02Geen De Sciglio op rechtsachter. Volgens de Juventus-volgers gaat Cancelo starten. Rest basiself wel zoals verwacht. reageer retweet
quote:Op woensdag 10 april 2019 18:39 schreef fetX het volgende:
Veel succes (en plezier) aan de Ajacieden.
Best leuk artikeltje.quote:Op woensdag 10 april 2019 18:13 schreef skysherrif het volgende:
https://fivethirtyeight.c(...)-of-european-soccer/
Net als met 3-0 verliezen tegen Atalantaquote:Op woensdag 10 april 2019 19:40 schreef bianconeri het volgende:
Zou een vernedering voor Juve zijn mochten ze hier verliezen.
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 10-04-2019 om 19:47:28👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤👤#UCL #ajajuv https://t.co/SutXreVqfi reageer retweet
Ik zit er heel vaak naast, dat moet je hoop gevenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb 1-3![]()
Hopelijk zit ik er helemaal naast.
Ja mijn CL-toto loopt ook niet geweldig, dus ik hou mij maar vast aan mijn gebrekkige voetbalverstand.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zit er heel vaak naast, dat moet je hoop geven.
Mwahh liever die 0-3, maar hopelijk zit je wel goed.quote:Op woensdag 10 april 2019 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb 1-3![]()
Hopelijk zit ik er helemaal naast.
Wow, erg madquote:Op woensdag 10 april 2019 20:07 schreef Bugno2 het volgende:
Niet tot 20:30 TBBT![]()
Uur HYPE voorbeschouwen
Sked, krijg AIDS!
Wow, rustig.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:07 schreef Bugno2 het volgende:
Niet tot 20:30 TBBT![]()
Uur HYPE voorbeschouwen
Sked, krijg AIDS!
Hoe is die Rugani, of hoe hij ook heet?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:12 schreef Vollenhoven het volgende:
Allegri speelt best wel aanvallend.
Dit kan wel eens pijnlijk mis gaan. Ajax weet prima met counterkansen om te gaan.
Allegri kennende gaat dat qua instelling wel meevallen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:12 schreef Vollenhoven het volgende:
Allegri speelt best wel aanvallend.
Dit kan wel eens pijnlijk mis gaan. Ajax weet prima met counterkansen om te gaan.
Goed, maar wel de zwakke schakel.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:12 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Hoe is die Rugani, of hoe hij ook heet?
Graf accenten.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is die Silooy eigenlijk opgegroeid?
Ergens Rijnmond dacht ik...quote:Op woensdag 10 april 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is die Silooy eigenlijk opgegroeid?
Nederland is zo heilig als het maar kan natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef Caland het volgende:
Leuk dat ajacieden men altijd wil doen laten geloven dat alleen Juve aan de dope zat
Dat schijnt vaker voor te komen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch fascinerend dat David Endt zijn haar steeds witter wordt.
Daphne Schippers vindt deze post leuk.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nederland is zo heilig als het maar kan natuurlijk
Juventus is geen club.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] @:sked
Alles op bruine boterhammen met pindakaasquote:Op woensdag 10 april 2019 20:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nederland is zo heilig als het maar kan natuurlijk
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Nederland verliest een finale = DOPING DOPING DOPING
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:22 schreef Bugno2 het volgende:
Pakhuizen vol geld en geen fatsoenlijke kapper kunnen vinden.
Ziedend.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dat durft een ajacied te zeggen![]()
![]()
Als je fan van Juve kunt zijn moet je ook wel een in en in slecht persoon zijn, dus echt verrassend is het niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Juve-fans hier zijn nog erger dan Real-fans paar weken terug
Waterkanon voor je.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is hier?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Olijven zijn echt heel erg goor.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou boys, ik ben enorm benieuwd of dit de wedstrijd is waarin we die knoflookolijven verslaan.
Wow, ben jij een culinair barbaar?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Olijven zijn echt heel erg goor.
Eredivisie > Serie Aquote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef bianconeri het volgende:
Van de Sar die ook even met wat gezeik aan komt zetten om te doen alsof Ajax een grotere club zou zijn dan Juve![]()
![]()
Prijzenkast zegt alles vriend.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef bianconeri het volgende:
Van de Sar die ook even met wat gezeik aan komt zetten om te doen alsof Ajax een grotere club zou zijn dan Juve![]()
![]()
Zo is Feyenoord een grotere club dan Atletico Madrid. Logisch.quote:
Nog een reden om die dopers te verslaan.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag is een getapte jongen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Bugno2 het volgende:
Hag is wel extreem veel beter in interviews geworden.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja oké, maar dit is toch nog wel erg leeg 15 minuten voor de tijd?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:44 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Waterkanonnetje buiten. En meestal mokerlange rijen bij dit soort wedstrijden.
De laatste keer stond ik om 20:15 uur in de rij en was ik 20:57 uur binnen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja oké, maar dit is toch nog wel erg leeg 15 minuten voor de tijd?
[ afbeelding ]
arrogantie ook alleen omdat Ajax een zwak Real Madrid alle hoeken van het veld heeft laten zien.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef Bolasie het volgende:
'Italianen blijven lastig'
Verder dan dit komt men niet wat betreft Juve. Analysesgenot
Schiet lekker op dan.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:46 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
De laatste keer stond ik om 20:15 uur in de rij en was ik 20:57 uur binnen.
Ik heb wel het idee dat men een beetje begint door te slaan, ja. Maar goed, we zullen het zien binnenkort.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
arrogantie ook alleen omdat Ajax een zwak Real Madrid alle hoeken van het veld heeft laten zien.
Dit Juventus mag je niet met Real vergelijken.
Bah.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef VeX- het volgende:
Ik Zap even naar npo 1. Die Caroline Tensen wordt ook geen stuk ouder he. Zou raken.
Doe niet zo raar Roland, vieze STOKERquote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOWWWWWWWW KOEKOEK
@:onlogisch @:coco. @:ggmm
sorryquote:Op woensdag 10 april 2019 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe niet zo raar Roland, vieze STOKER
Batistutagodquote:Op woensdag 10 april 2019 20:47 schreef Bugno2 het volgende:
Litmanen tegen Roma,wat een moment
Even de opgeschoten ventjes die hem uitlachten op de training op de plaats gezet.
zal vast geen interesse in de wedstrijd zijnquote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja oké, maar dit is toch nog wel erg leeg 15 minuten voor de tijd?
[ afbeelding ]
Sierd doet uiteraard het verslagquote:Op woensdag 10 april 2019 20:52 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Is daar Sierdgod? Ik ga overwegen toch een abootje te nemen.
LAAT JE VRIENDEN MAAR IN DE STEEK KLOOTZAKquote:Op woensdag 10 april 2019 20:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik zeg het maar, als CR7 scoort dan juich ik
Dus niet janken zo
Dat wordt weinig juichen voor je.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:53 schreef Doublepain het volgende:
Dus niet janken zo
Beflikkeren.gifquote:Op woensdag 10 april 2019 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
LAAT JE VRIENDEN MAAR IN DE STEEK KLOOTZAK
Voor Ajax juichenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
LAAT JE VRIENDEN MAAR IN DE STEEK KLOOTZAK
Hoe zou dat komenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms heb ik het idee dat de Champions League een commercieel gedrocht is.
johquote:Op woensdag 10 april 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is je moeder ookquote:Op woensdag 10 april 2019 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Amsterdam is een mooie stad.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Ajax juichen
Ajax
Amsterdam
020
XXX
600e doelpunt in 800e wedstrijd.... jij mag juichen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:53 schreef Doublepain het volgende:
Dus niet janken zo
1-2quote:Op woensdag 10 april 2019 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sked
zeg het maar jongen
wat gaat het worden
Dan is het al 0-2.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:57 schreef KingRoland het volgende:
IK ZEG DAT JUVENTUS BINNEN 10 MINUTEN DE 0-1 MAAKT
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-04-2019 om 20:56:28Ajax-Juventus is natuurlijk ook LIVE te volgen via @LangsdeLijnEO. Op onze site hebben we daar een kekke stream van gemaakt 👉 https://t.co/vzrw0r3XWv https://t.co/2DJ5fKYQbH reageer retweet
wat heft iequote:Op woensdag 10 april 2019 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
Ronaldo heeft binnen de kortste keren weer last van z'n hamstring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |