Ben benieuwd wat @Scrummie2.0 hiervan vindt.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn collega's in Eindhoven die gewoon voor Juve zijn vanavond
Als je bij dit soort potjes niet over je clubliefde heen kunt kijken en je aversie tegen Ajax ben je best sneu
Och die paar man. Ben ook PSV supporter maar ik hoop dat Ajax gaat winnen. Het is en blijft in die CL wedstrijden een Nederlandse club.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Als je bij dit soort potjes niet over je clubliefde heen kunt kijken en je aversie tegen Ajax ben je best sneu
Niet zoveelquote:Op woensdag 10 april 2019 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat @:scrummie2.0 hiervan vindt.
Dit dus. Stond in 2005 gewoon te juichen voor PSV, zeker omdat het voetbal gewoon leuk was om te kijken. Snap het nooit waarom je tegen een Nederlandse club zou zijn in Europa, we hebben er allemaal baat bij dat Eredivisie niet afzakt naar het niveau Noorwegen waar de nummer 1 in de eerste voorronde terechtkomt.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik baalde ook echt als een stekker toen dat zo ongelukkig afliep. Net als bij AZ. Waren ook wel sympathieke elftallen.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:09 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Stond in 2005 gewoon te juichen voor PSV, zeker omdat het voetbal gewoon leuk was om te kijken. Snap het nooit waarom je tegen een Nederlandse club zou zijn in Europa, we hebben er allemaal baat bij dat Eredivisie niet afzakt naar het niveau Noorwegen waar de nummer 1 in de eerste voorronde terechtkomt.
veerkrachtquote:Op woensdag 10 april 2019 15:31 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een sneu kutvolk met hun vuurwerk. Hopelijk wordt Ajax keihard anaal veerkracht door de oude dame met een voorbinddildo.
veerkrachtquote:Op woensdag 10 april 2019 15:31 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een sneu kutvolk met hun vuurwerk. Hopelijk wordt Ajax keihard anaal veerkracht door de oude dame met een voorbinddildo.
Klopt, hij valt soms wel eens negatief op omdat als hij in de 16 verschijnt het hem net aan finesse ontbreekt maar een middenveld waar Matuidi speelt lijkt altijd met een man meer te spelen. Hij is Enforcer en enabler in één.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
Matuidi ook. Kijk maar eens wat voor werk hij verzet bij Juve en ook bij Frankrijk. Je ziet hem nooit, maar o zo belangrijk.
Ze moesten jou afmaken.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
PzKpfw wordt niet voor eerste keer hier volledig afgemaakt.
Ik denk dat @Dj_Day-V zegt van wel, omdat hij weet dat hij anders kansloos genoemd wordt, maar stiekem hoopt dat Ajax veerkracht wordt.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk jij dat @:dj_day-v ook gaat juichen voor Ajax? ik weet wel zeker dat @:coco. dat wel zal doen
Ik hoop dat je veel veerkracht hebt.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:50 schreef Amoeba het volgende:
Alle boys in Eindhoven kijken me vol jaloezie aan
Tegen wie spelen die ook alweer vanavond?quote:Op woensdag 10 april 2019 16:52 schreef PSVCL het volgende:
Ajacieden zijn weer druk met PSV zo te lezen.
Ik ben Willy en gij René.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die ook alweer vanavond?
quote:De politie in Amsterdam heeft tientallen Italianen aangehouden in een metrostel bij het station Weesperplein. Het zijn supporters van Juventus, dat vanavond in de Arena tegen Ajax speelt.
De groep Italianen had behalve vlaggenstokken allerlei voorwerpen bij zich om mee te slaan, zoals uitschuifbare wapenstokken, een hamer en ander slagmateriaal. Ze hadden deze spullen vlak voor de arrestatie op de grond gegooid.
Feyenoord.quote:Op woensdag 10 april 2019 17:00 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Tegen wie spelen die ook alweer vanavond?
Ik zit in China. Allang blij dat ik op fok kan. Bookies ga ik niet eens proberen.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg 1-2.
@:ripcity @:doublepain
ik zie nog geen betjes van jullie. schiet een beetje op
quote:Op woensdag 10 april 2019 17:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zit in China. Allang blij dat ik op fok kan. Bookies ga ik niet eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |