quote:Op maandag 8 april 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)tesla_s_op_iams.html
Deze al gezien van GJ?
Slaap lekker! We lezen binnenkort de recensie wel.quote:Op maandag 8 april 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga in slaap vallen bij "Our Planet".
Welterusten altesaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Dat was omdat wij er niet bij waren.quote:Op maandag 8 april 2019 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb meerdere internetmeetings meegemaakt en die waren best leuk.
Als daar behoefte aan is dan regelen we het wel.quote:
Als Soury komt, is de meeting snel afgelopen en verlaten de deelnemers de BBQ per ambulance.quote:Op maandag 8 april 2019 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb meerdere internetmeetings meegemaakt en die waren best leuk.
quote:Op maandag 8 april 2019 00:09 schreef Kijkertje het volgende:
Voor RecceIs Recce jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Oh dan kom ik waarschijnlijk niet of Soury moet ook komenquote:Op maandag 8 april 2019 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als daar behoefte aan is dan regelen we het wel.
Stelletje zolderkamer autisten hier.quote:Op maandag 8 april 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was omdat wij er niet bij waren.
quote:Op maandag 8 april 2019 00:09 schreef Kijkertje het volgende:
Voor RecceDat clipje is weird.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fann moet ook wat te eten hebben.quote:Op maandag 8 april 2019 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan kom ik waarschijnlijk niet of Soury moet ook komen
Precies, daarmee ga je toch niet meeten?quote:Op maandag 8 april 2019 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stelletje zolderkamer autisten hier.
Ik heb ook een sociale functie hier.quote:Op maandag 8 april 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, daarmee ga je toch niet meeten?
Oh?quote:Op maandag 8 april 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een sociale functie hier.
daarmee kom je niet door de ballotagequote:Op maandag 8 april 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een sociale functie hier.
quote:
quote:
quote:
Ik onthou alleen de verjaardag van Voxs, denk ik.quote:Op maandag 8 april 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een week na 1 april. Dat ga ik nog wel onthouden ook
Wortels met hummus voor iedereenquote:Op maandag 8 april 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks. Wel stilhouden hč? Ik heb geen zin in trakteren.
Ja, dat is verder ook de enige.quote:Op maandag 8 april 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik onthou alleen de verjaardag van Voxs, denk ik.
Nou komkommer lust ik wel sinds een paar wekenquote:Op maandag 8 april 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
Hč Ghostbuster, ik heb een lekkere snack voor je!
quote:Op maandag 8 april 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
Hč Ghostbuster, ik heb een lekkere snack voor je!
quote:Op maandag 8 april 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou komkommer lust ik wel sinds een paar weken
Heeft Elvis je geholpen bij het leerproces?quote:Op maandag 8 april 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou komkommer lust ik wel sinds een paar weken
Elvis is wel vegetariërquote:Op maandag 8 april 2019 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft Elvis je geholpen bij het leerproces?
Slecht geweten?quote:Op maandag 8 april 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Schrik me de pleuris van die Petz altijd
Die van die tattoo?quote:Op maandag 8 april 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn neefje heeft deze week bij de snackbar bij hem in de buurt een snack naar hem vernoemd gekregen. We zijn heel trots op hem.
Hoe vaak haalt hij daar eten?quote:Op maandag 8 april 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn neefje heeft deze week bij de snackbar bij hem in de buurt een snack naar hem vernoemd gekregen. We zijn heel trots op hem.
Dan doe ik mee, feli Recce.quote:
Ik zei niksquote:Op maandag 8 april 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor snack, inb4 berenlul
Nou ja, echt een belediging is het ook niet dan, Piemelkroketje lijkt me minder leukquote:Op maandag 8 april 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Even opgezocht: een Pikanto Pinda met Ui.quote:Op maandag 8 april 2019 00:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel een soort korte berenlullenquote:Op maandag 8 april 2019 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even opgezocht: een Pikanto Pinda met Ui.
Ik kende iemand die elke dag in de snackbar at. Het schijnt dat je geen scheurbuik krijgt omdat er vitamine C in de patat zit.quote:
quote:
Ruimschoots zou ik denken.quote:Op maandag 8 april 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]wat een familie, dit compenseert weer voor de otoo
Elke dagquote:Op maandag 8 april 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kende iemand die elke dag in de snackbar at. Het schijnt dat je geen scheurbuik krijgt omdat er vitamine C in de patat zit.
Je krijgt wel een vette huid, denk ik.quote:Op maandag 8 april 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kende iemand die elke dag in de snackbar at. Het schijnt dat je geen scheurbuik krijgt omdat er vitamine C in de patat zit.
Laat 1 keer in de week patat aanrukken. Met pindasaus en uitjes. En een baconburger heerlijkquote:Op maandag 8 april 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou een half dorp uitmoorden voor een frietje pinda
de BlindBangerquote:Op maandag 8 april 2019 00:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel handig een grote lul met slechte ogen
Ik denk niet dat alleen de huid vet wordt.quote:Op maandag 8 april 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je krijgt wel een vette huid, denk ik.
Nee ik niet ik probeer friettenten en pannen te vermijden, wel een kut leven maar jaquote:Op maandag 8 april 2019 00:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Laat 1 keer in de week patat aanrukken. Met pindasaus en uitjes. En een baconburger heerlijk
Een eierstok met ketchupquote:Op maandag 8 april 2019 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Het ergste wat ik gezien heb in een snackbar is een eierstokje. 3 eieren aan een stokje van de gril met ketchup erover.
quote:
Word je dik?quote:Op maandag 8 april 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik niet ik probeer friettenten en pannen te vermijden, wel een kut leven maar ja
Echt?quote:Op maandag 8 april 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou een half dorp uitmoorden voor een frietje pinda
Mijn eetlust was ineens weg.quote:
Nu niet maar ik moet wel super moeite doen altijdquote:
Wat eet je dan wel?quote:Op maandag 8 april 2019 00:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee ik niet ik probeer friettenten en pannen te vermijden, wel een kut leven maar ja
quote:Op maandag 8 april 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt?
Ik snack haast nooit maar gister ben ik na het concert door de stad terug naar huis gelopen en toen naar de Febo gegaan. Ik had echt enorme trek in een frikadel maar tot mijn schrik kosten die daar maar liefst 2 euro. Nou ja, toch maar gedaan. Maar toen deed ik het verkeerde luikje open![]()
Weet niet meer wat het was, maar ook wel lekker
Je bent ook nog niet echt geland in deze wereld he. 2 Euroquote:Op maandag 8 april 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt?
Ik snack haast nooit maar gister ben ik na het concert door de stad terug naar huis gelopen en toen naar de Febo gegaan. Ik had echt enorme trek in een frikadel maar tot mijn schrik kosten die daar maar liefst 2 euro. Nou ja, toch maar gedaan. Maar toen deed ik het verkeerde luikje open![]()
Als je behoorlijk aangeschoten bent, zijn die muurdingen best lastig. Ik heb ook wel eens het verkeerde luikje opengedaan, geloof ik. Een vriend van me liet een keer z'n nasischijf vallen en die bleek verrassend goed te rollen.quote:Op maandag 8 april 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt?
Da's toch duur voor een frikadel met niks?quote:Op maandag 8 april 2019 00:44 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je bent ook nog niet echt geland in deze wereld he. 2 Euro
Rotjong foeiquote:Op maandag 8 april 2019 00:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wij deden vroeger bij de friettent die papiertjes dubbelgevouwen er tussen, die hadden buiten een muur, en dan trokken we steeds dat ding leeg
Ja ik reken dan gelijk om naar Appie prijzenquote:Op maandag 8 april 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's toch duur voor een frikadel met niks?
Ja het is duur, je staat af en toe versteldquote:Op maandag 8 april 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's toch duur voor een frikadel met niks?
Dit waren ook hele sjieke luikjes. Met een knopje waarna-ie elektrisch openging. State of the art Febo.quote:Op maandag 8 april 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je behoorlijk aangeschoten bent, zijn die muurdingen best lastig. Ik heb ook wel eens het verkeerde luikje opengedaan, geloof ik. Een vriend van me liet een keer z'n nasischijf vallen en die bleek verrassend goed te rollen.
Ik denk steeds vaker aan het guldentijdperk.quote:Op maandag 8 april 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik reken dan gelijk om naar Appie prijzen
Goldengulden tijdenquote:Op maandag 8 april 2019 00:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk steeds vaker aan het guldentijdperk.
Ja, je kookt thuis een goed avondmaal voor 3 euro of zo.quote:Op maandag 8 april 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik reken dan gelijk om naar Appie prijzen
OMG waar gaat dit overquote:Op maandag 8 april 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit waren ook hele sjieke luikjes. Met een knopje waarna-ie elektrisch openging. State of the art Febo.
Ik heb ook een keer betaald en toen het luikje opengetrokken en net toen ik de snack wilde pakken, schoot het uit m'n vingers en klapte het weer dicht.quote:Op maandag 8 april 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit waren ook hele sjieke luikjes. Met een knopje waarna-ie elektrisch openging. State of the art Febo.
In je dromenquote:Op maandag 8 april 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je kookt thuis een goed avondmaal voor 3 euro of zo.
quote:Op maandag 8 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer betaald en toen het luikje opengetrokken en net toen ik de snack wilde pakken, schoot het uit m'n vingers en klapte het weer dicht.Misschien werkt z'n elektrisch systeem dan beter.
Tja, toeristenprijzen.quote:Op maandag 8 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja het is duur, je staat af en toe versteld
Een gulden en een kwartje, daar had je een mars en een snicker voor.quote:
Nou, met zo'n elektronisch knopje voel je je toch wat minder verbonden met het luikje en de daarin op jou wachtende snack. Vandaar ook mijn vergissing, denk ik.quote:Op maandag 8 april 2019 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer betaald en toen het luikje opengetrokken en net toen ik de snack wilde pakken, schoot het uit m'n vingers en klapte het weer dicht.Misschien werkt z'n elektrisch systeem dan beter.
Hier veel duurderquote:Op maandag 8 april 2019 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Febo prijslijst buiten Amsterdam
[ afbeelding ]
1,60quote:Op maandag 8 april 2019 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Febo prijslijst buiten Amsterdam
[ afbeelding ]
Nou ehquote:Op maandag 8 april 2019 00:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Als het ook niet over planeten gaat is het haarnetjes praat
Dan wordt het tijd om richting bed te gaan.quote:
Klopt, die innerlijke verbondenheid met het verlangen naar die kroket is zeer belangrijk. Dat verstoeren zequote:Op maandag 8 april 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, met zo'n elektronisch knopje voel je je toch wat minder verbonden met het luikje en de daarin op jou wachtende snack. Vandaar ook mijn vergissing, denk ik.
Wees blij dat je geen kipcorn kreeg.quote:Op maandag 8 april 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, met zo'n elektronisch knopje voel je je toch wat minder verbonden met het luikje en de daarin op jou wachtende snack. Vandaar ook mijn vergissing, denk ik.
Japie.quote:
Haarnetjes?quote:Op maandag 8 april 2019 00:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Als het ook niet over planeten gaat is het haarnetjes praat
Ook voor het oriënteringsvermogen is die verbondenheid belangrijk.quote:Op maandag 8 april 2019 00:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt, die innerlijke verbondenheid met het verlangen naar die kroket is zeer belangrijk. Dat verstoeren ze
quote:Op maandag 8 april 2019 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nooit gehad.
[..]
Dat is Kingcorn. Ook nooit gehad.
Klopt, een serieuze aangelegenheid die cafetaria niet moeten onderschattenquote:Op maandag 8 april 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook voor het oriënteringsvermogen is die verbondenheid belangrijk.
Tja, de Febo hč? De baas is ook nooit in de zaak aanwezig. Ik heb die hele Ferdinand Bol daar nog nooit gezien.quote:Op maandag 8 april 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt, een serieuze aangelegenheid die cafetaria niet moeten onderschatten
Ik ben vanmiddag naar mijn kamergenoot uit het ziekenhuis gegaan. Daar ook even eten gehaald bij een hele goede snackbar.quote:Op maandag 8 april 2019 01:02 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt, een serieuze aangelegenheid die cafetaria niet moeten onderschatten
Ik hou ervan hoor, niet te vaak vanwege gewicht, maar heerlijkquote:Op maandag 8 april 2019 01:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag naar mijn kamergenoot uit het ziekenhuis gegaan. Daar ook even eten gehaald bij een hele goede snackbar.
Febol zoietsquote:Op maandag 8 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, de Febo hč? De baas is ook nooit in de zaak aanwezig. Ik heb die hele Ferdinand Bol daar nog nooit gezien.
Nee, ik heb een hele goede snackbar aan de overkant zitten maar ik kom er niet vaak.quote:Op maandag 8 april 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik hou ervan hoor, niet te vaak vanwege gewicht, maar heerlijk
Dat wordt nog best lastig, vermoed ik. Er zullen weinig bedrijven zijn die zin hebben in de negatieve publiciteit die ze met zich meebrengt.quote:Op maandag 8 april 2019 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou zo iemand snel weer een nieuwe baan vinden, denk je?
Ondertussen ga ik wel m'n tanden poetsen.quote:Op maandag 8 april 2019 01:12 schreef Petzi het volgende:
Maar ik had het laatst over exen, heb daar wel een leuk verhaaltje over als je wilt
Dat moet je gewoonweg achter je laten.quote:Op maandag 8 april 2019 01:12 schreef Petzi het volgende:
Maar ik had het laatst over exen, heb daar wel een leuk verhaaltje over als je wilt
Ik heb er geen problemen mee hoorquote:Op maandag 8 april 2019 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet je gewoonweg achter je laten.
Maar ik wel, jij bent mijn vriendinnetje hier.quote:
Oh, wat een verrassingquote:Op maandag 8 april 2019 01:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik wel, jij bent mijn vriendinnetje hier.
quote:Op maandag 8 april 2019 01:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Genoeg gelapzwanst hier ik ga naar bed.
Ja, dat is lastig. Eén van mijn broers heeft nu een relatie met een buitenlandse vrouw waarmee hij Engels spreekt. Lijkt me ook lastig een relatie te hebben en dan geen van beide je eigen taal te spreken.quote:Op maandag 8 april 2019 01:22 schreef Petzi het volgende:
Maar zijn moeder vroeg mij wie Hitel is, ze had desnoods de oorlog meegemaakt als kind, maar ze wist er niets van. Na een ander gesprek n.a.v. tv, een film over Jeanne D'Arc vroeg hij wie Sjan de Hark is.
Ik was pas 21 en heb het toch negen jaar volgehouden. Maar zo zie je, hoe belangrijk het is op hetzelfde niveau een beetje te zitten
Welterusten!quote:Op maandag 8 april 2019 01:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Genoeg gelapzwanst hier ik ga naar bed.
Hoezo? Mensen moesten een beetje aan je wennenquote:Op maandag 8 april 2019 01:25 schreef Petzi het volgende:
Er zijn mensen hier die zeggen mij te mogen. Wat een verrassing
Heb Mo al een tijdje niet gelezen. Is hij op bongo-vakantie?quote:Op maandag 8 april 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Mensen moesten een beetje aan je wennen
Stedentrip met Aviko, misschien?quote:Op maandag 8 april 2019 01:30 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb Mo al een tijdje niet gelezen. Is hij op bongo-vakantie?
Ik denk dat hij zich niet druk maakt.quote:Op maandag 8 april 2019 01:30 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb Mo al een tijdje niet gelezen. Is hij op bongo-vakantie?
Ja, dan moet je naar iemands profiel. Daar is zijn of haar username doorgestreept.quote:Op maandag 8 april 2019 01:32 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe zie je trouwens of iemand een ban heeft? Een streepje hoor ik wel eens
Heb helemaal niets tegen die man. Hij heeft laatst hier getypt dat ik vanalles probeer om hem zwart te maken. Daar ben ik helemaal niet mee bezig met dat soort onzinquote:
Ach ja, wees de wijste. Je hebt het knalhard voor je kiezen gehad toen je hier binnenkwam maar je bent er nog steedsquote:Op maandag 8 april 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb helemaal niets tegen die man. Hij heeft laatst hier getypt dat ik vanalles probeer om hem zwart te maken. Daar ben ik helemaal niet mee bezig met dat soort onzin
Dat paard rookt zeker. Welterusten.quote:Op maandag 8 april 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar m'n tanden zijn gepoetst, ik ben klaar voor de nacht.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekker, fijne verjaardag !quote:
Mens, get a life, jij en jouw leven laten mij Siberisch koud....quote:Op maandag 8 april 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb helemaal niets tegen die man. Hij heeft laatst hier getypt dat ik vanalles probeer om hem zwart te maken. Daar ben ik helemaal niet mee bezig met dat soort onzin
Beter, ik heb ook wel een leuk weekend achter de rug. Op nar de volgende.quote:Op maandag 8 april 2019 06:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had een prima weekendje met mijn zoon en zijn vriendin, zijn nog gezellig samen even op stap gegaan.
Ik heb jullie iig niet gemist.quote:Op maandag 8 april 2019 06:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter, ik heb ook wel een leuk weekend achter de rug. Op nar de volgende.
Ik jou wel, na intensief kontakt met slachtofferhulp en de GGZ ben ik gelukkig het weekend doorgekomen.quote:
En morele ondersteuning van Petzi niet te vergetenquote:Op maandag 8 april 2019 07:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik jou wel, na intensief kontakt met slachtofferhulp en de GGZ ben ik gelukkig het weekend doorgekomen.
quote:Op maandag 8 april 2019 07:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En morele ondersteuning van Petzi niet te vergeten
Moet ik je nu alweer missen?quote:
Gaan ze weer een lijk vinden?quote:Op maandag 8 april 2019 08:05 schreef chufi het volgende:
Sterkte voor De Dees de komende 3 dagen met de oefening Rotterdam Defender
Ik vind het ook wel leuk dat ik ze heb. Dateren kan ik niet precies maar door enkele details of het ontbreken daarvan kan ik het wel ongeveer zeggen.quote:Op maandag 8 april 2019 08:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij had ook veel mooie foto's, echte antieke![]()
en die van Vox was ook leuk, die was schattig
Ouwe fotoboeken digitaliseren .. moet je wel de ouwe fotoboeken hebben natuurlijk..quote:Op maandag 8 april 2019 09:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat ik ze heb. Dateren kan ik niet precies maar door enkele details of het ontbreken daarvan kan ik het wel ongeveer zeggen.
hebben je ouders daar veel over verteld dan?quote:Op maandag 8 april 2019 09:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk dat ik ze heb. Dateren kan ik niet precies maar door enkele details of het ontbreken daarvan kan ik het wel ongeveer zeggen.
Toppie Saarquote:Op maandag 8 april 2019 09:39 schreef sararaats het volgende:
Vanaf zaterdag 13 april ben ik een 40 jarige.
Gefeliciteerd Sara!quote:Op maandag 8 april 2019 09:39 schreef sararaats het volgende:
Vanaf zaterdag 13 april ben ik een 40 jarige.
hoezo dat dan?quote:Op maandag 8 april 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, heb niets meer te zoeken MEN.
oh... dat zou ik moeten googelen wat dat is...quote:Op maandag 8 april 2019 09:43 schreef sararaats het volgende:
Klauw van Frasier in mijn knie, dit weekend bal in mijn gezicht.
Ik word oud of 'lomp'
Superpoes zijn nagel dus.quote:Op maandag 8 april 2019 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat zou ik moeten googelen wat dat is...![]()
Klauw van Frasier ?
hoop nog wel even mee te kunnen.quote:Op maandag 8 april 2019 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent dertig ofzo toch?dat ben je wel heel vroeg versleten
je wil niet weten wat voor rare dingen je kan hebben ....quote:Op maandag 8 april 2019 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Schoot wel in de lach.
Tina?quote:Op maandag 8 april 2019 09:49 schreef FANN het volgende:
zoiets als een syndroom van turner bedoel ik.......
True.quote:Op maandag 8 april 2019 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
je wil niet weten wat voor rare dingen je kan hebben ....
soms kan je het zelfs beter niet weten
nah was een voorbeeld..... je hebt 1001 dingen als je gaat googelenquote:
Ja weet ik , vooral veel namenquote:Op maandag 8 april 2019 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]
nah was een voorbeeld..... je hebt 1001 dingen als je gaat googelen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Turner
je en sommige dingen onthou ik dan gewoon, ik googel ook maar niet zo vaak ...quote:
Ja nee, want dan ga je je maar van alles inbeelden .. Mijn vader had ook een ziekte met een naamquote:Op maandag 8 april 2019 10:00 schreef FANN het volgende:
[..]
je en sommige dingen onthou ik dan gewoon, ik googel ook maar niet zo vaak ...
is niet goed voor je
Hoi.quote:Op maandag 8 april 2019 10:19 schreef cafca het volgende:
Ik heb allerlei enge dingen al gehad, allemaal overleefd. Ik geloof het wel.
Goedemorgen trouwens
Ik leef ook nog steedsquote:Op maandag 8 april 2019 10:19 schreef cafca het volgende:
Ik heb allerlei enge dingen al gehad, allemaal overleefd. Ik geloof het wel.
Goedemorgen trouwens
ja ja.... maakt niet uit wat voor naam.. het is allemaal klote.....quote:Op maandag 8 april 2019 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee, want dan ga je je maar van alles inbeelden .. Mijn vader had ook een ziekte met een naam
Zonder is beter in dit gevalquote:Op maandag 8 april 2019 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja.... maakt niet uit wat voor naam.. het is allemaal klote.....
Je weet de brievenbus wel te vinden neem ik aan..quote:Op maandag 8 april 2019 10:50 schreef FANN het volgende:
Maar door Sara heb ik wél net een kaartje geschreven voor een verjaardag die ik bijna was
vergeten![]()
dus moet ik wel even posten vandaag anders vergéét ik dat weer
Die zal daar wel begrip voor hebben neem ik aanquote:Op maandag 8 april 2019 10:51 schreef FANN het volgende:
met 2 spelfoutjes doorgekrastmaar ja..... het is toch voor mijn broer dus geeft niet
ja maar nu niet, dat doe ik vanavond wel als we gaan lopen, er is hartstikke veel zon.........quote:Op maandag 8 april 2019 10:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet de brievenbus wel te vinden neem ik aan..
ja ja... daarom maakt het ook niet zoveel uit.......quote:Op maandag 8 april 2019 10:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zal daar wel begrip voor hebben neem ik aan
Ja veels te veel ...quote:Op maandag 8 april 2019 10:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar nu niet, dat doe ik vanavond wel als we gaan lopen, er is hartstikke veel zon.........
ja OK .. meer andersom..quote:Op maandag 8 april 2019 10:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb weer andere tijdeneen soort van Zomertijd... maar dan ánders zeg maar...
Ben vanmorgen ongeschoren de deur uit gegaan.quote:
Ja en veel commentaar gekregen?quote:Op maandag 8 april 2019 12:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben vanmorgen ongeschoren de deur uit gegaan.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 8 april 2019 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt gewoon geaccepteerd zoals je bent .
OK, je hebt de maandagochtend weer overleefd iigquote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zwaar weekend achter de rug, werd vanmorgen ook wakker met een zwaar hoofd.
Da's de leeftijd, johquote:Op maandag 8 april 2019 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zwaar weekend achter de rug, werd vanmorgen ook wakker met een zwaar hoofd.
Dat bepaal jij voor Moquote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's de leeftijd, joh
Op jouw leeftijd moet je niet meer zo gek doen in het weekend....
Probeer Baardaap nog bij te benen....quote:Op maandag 8 april 2019 12:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's de leeftijd, joh
Op jouw leeftijd moet je niet meer zo gek doen in het weekend....
Living on the edge.quote:Op maandag 8 april 2019 12:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Vrijblijvend advies...wat hij ermee doet, moet hij zelf weten natuurlijk
Dacht dat ie ondanks zn woeste uiterlijk heel braaf zou zijnquote:Op maandag 8 april 2019 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Probeer Baardaap nog bij te benen....
We zijn ook braaf, maar we lusten wel een biertje, of twee.....quote:Op maandag 8 april 2019 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat ie ondanks zn woeste uiterlijk heel braaf zou zijn
Niet altijd gezellig nee, wel ontzettend mooi. Ik heb al bijna zitten janken bij een flamingokuiken dat het niet redde dus dat wordt nog leuk.quote:Op maandag 8 april 2019 00:10 schreef TillyB het volgende:
Moest googelen, wist niet wat het was, maar klinkt niet erg gezellig @:Lyza666
https://m.hln.be/wetensch(...)n-de-aarde~a000db62/
En dat mag gewoon ...quote:Op maandag 8 april 2019 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zijn ook braaf, maar we lusten wel een biertje, of twee.....
En gezellig ook,quote:
Achquote:Op maandag 8 april 2019 12:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet altijd gezellig nee, wel ontzettend mooi. Ik heb al bijna zitten janken bij een flamingokuiken dat het niet redde dus dat wordt nog leuk.
Wel een aanrader overigens, hoewel ik daar in jouw geval niet zeker van ben. Dieren en zulks.
Nope, in een tuin waar geschikte bomen staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |