quote:Op maandag 8 april 2019 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/me(...)tesla_s_op_iams.html
Deze al gezien van GJ?
Slaap lekker! We lezen binnenkort de recensie wel.quote:Op maandag 8 april 2019 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
Ik ga in slaap vallen bij "Our Planet".
Welterusten altesaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Dat was omdat wij er niet bij waren.quote:Op maandag 8 april 2019 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb meerdere internetmeetings meegemaakt en die waren best leuk.
Als daar behoefte aan is dan regelen we het wel.quote:
Als Soury komt, is de meeting snel afgelopen en verlaten de deelnemers de BBQ per ambulance.quote:Op maandag 8 april 2019 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb meerdere internetmeetings meegemaakt en die waren best leuk.
quote:Op maandag 8 april 2019 00:09 schreef Kijkertje het volgende:
Voor RecceIs Recce jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Oh dan kom ik waarschijnlijk niet of Soury moet ook komenquote:Op maandag 8 april 2019 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als daar behoefte aan is dan regelen we het wel.
Stelletje zolderkamer autisten hier.quote:Op maandag 8 april 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was omdat wij er niet bij waren.
quote:Op maandag 8 april 2019 00:09 schreef Kijkertje het volgende:
Voor RecceDat clipje is weird.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fann moet ook wat te eten hebben.quote:Op maandag 8 april 2019 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dan kom ik waarschijnlijk niet of Soury moet ook komen
Precies, daarmee ga je toch niet meeten?quote:Op maandag 8 april 2019 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stelletje zolderkamer autisten hier.
Ik heb ook een sociale functie hier.quote:Op maandag 8 april 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, daarmee ga je toch niet meeten?
Oh?quote:Op maandag 8 april 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een sociale functie hier.
daarmee kom je niet door de ballotagequote:Op maandag 8 april 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook een sociale functie hier.
quote:
quote:
quote:
Ik onthou alleen de verjaardag van Voxs, denk ik.quote:Op maandag 8 april 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Een week na 1 april. Dat ga ik nog wel onthouden ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |