??quote:Op maandag 8 april 2019 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Driepie man, gefeliciteerd he.
Met de restjes kwak uit de pc nog aan je hoofd klevendquote:Op maandag 8 april 2019 08:00 schreef Allures het volgende:
Mijn hoofd ziet er uit zoals een maandag voelt
Parenclubquote:Op maandag 8 april 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
Wat voor kwak zit er in een pc?
Ik heb geen pc
En geen laptop meer
Geblesseerd?quote:Op maandag 8 april 2019 08:05 schreef Allures het volgende:
Vanaf vandaag gaat er weer alleen maar gezond eten naar binnen.
En zodra het kan weer sporten
En misschien toch maar naar de kapper maar geen idee wat ik dan wil
En/of een zonnebankje
Dit is in ieder geval geen porem
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 8 april 2019 08:25 schreef Samzz het volgende:
Goddamn, gewoon niet uitgerust dit weekend. Bah.
zoiets ja. Againquote:
Omdat jij een jonge God bentquote:Op maandag 8 april 2019 08:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb een nachtje doorgehaald en ik ben alsnog "uitgerust"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2019 08:35 schreef Driepink het volgende:
Budabeertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdagnacht was het nogal laat en ik heb gewoon echt last van dat uur tijd verschuiven. Dat heb ik altijd.quote:Op maandag 8 april 2019 08:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, totaal geen last van.quote:Op maandag 8 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdagnacht was het nogal laat en ik heb gewoon echt last van dat uur tijd verschuiven. Dat heb ik altijd.
Hoe ga je dat in Belgrado doen dan daar is ook tijdverschilquote:Op maandag 8 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdagnacht was het nogal laat en ik heb gewoon echt last van dat uur tijd verschuiven. Dat heb ik altijd.
Gewoon de klok niet verzetten.quote:Op maandag 8 april 2019 08:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in Belgrado doen dan daar is ook tijdverschil
Praat toch geen onzin.quote:Op maandag 8 april 2019 08:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in Belgrado doen dan daar is ook tijdverschil
Verzetlag?quote:Op maandag 8 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekundquote:Op maandag 8 april 2019 08:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mag je ramen wassen in dat gristendorp op zondagquote:Op maandag 8 april 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Gister de ramen gezeemd, ook aan de binnenkant, en ben er gewoon trots op
quote:
Apart is dat. Het is maar een uurtje. Maar damn.quote:Op maandag 8 april 2019 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn moeder is er ook altijd eventjes van van de rel... Ik merk er niks van eigenlijk.
Ik heb geen klachten gehad.quote:Op maandag 8 april 2019 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag je ramen wassen in dat gristendorp op zondag
"Ja maar ik zet helderheid zo laag mogelijk zodat je amper wat ziet en zodat ik wel even de tijd of een antwoord op een berichtje kan zien."quote:Op maandag 8 april 2019 09:42 schreef Samzz het volgende:
Mensen die tijdens de film een telefoon gebruiken moeten de zaal uitgeveegd worden.
Eens.quote:Op maandag 8 april 2019 09:42 schreef Samzz het volgende:
Mensen die tijdens de film een telefoon gebruiken moeten de zaal uitgeveegd worden.
Blijf dan thuisquote:Op maandag 8 april 2019 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend zo'n leuke discussie op reddit maar kan het weer niet terugvindenVolgens mij heeft iemand z'n bericht verwijderd. Telefoongebruik in de bios: was er een reactie van een of andere kut die kwaad werd dat ze blijkbaar haar telefoon niet mocht gebruiken om te controleren of alles goed ging thuis met de kinderen en de oppas.
Entitled ouders
Oke dus het stoort mensen al wanneer je even een appje stuurt? geluidloos?quote:Op maandag 8 april 2019 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ja maar ik zet helderheid zo laag mogelijk zodat je amper wat ziet en zodat ik wel even de tijd of een antwoord op een berichtje kan zien."
Was wel een mooi antwoord op: "Tegen de tijd dat iemand er wat van zegt, heeft de halve zaal zich er al aan geërgerd."
Die "waarschuwing" wordt ook steeds anders.quote:Op maandag 8 april 2019 09:42 schreef Samzz het volgende:
In de bios ga je niet met je telefoon lopen kutten zodat de helft van de zaal oplicht. Als je niet 2 uur van je telefoon kan afblijven ga dan niet naar de film.quote:Op maandag 8 april 2019 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus het stoort mensen al wanneer je even een appje stuurt? geluidloos?
Omdat je dan ergens even iets ziet oplichten?
Jezus Hosti, we leven nou eenmaal in een wereld met mensen!quote:Op maandag 8 april 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In de bios ga je niet met je telefoon lopen kutten zodat de helft van de zaal oplicht. Als je niet 2 uur van je telefoon kan afblijven ga dan niet naar de film.
Zolang ze hun bek houden stoort het mij niet zo....quote:Op maandag 8 april 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In de bios ga je niet met je telefoon lopen kutten zodat de helft van de zaal oplicht. Als je niet 2 uur van je telefoon kan afblijven ga dan niet naar de film.
Dit idd. Telefoon uit en pak m in de pauze maar of zo. Of ga niet naar de film als de telefoon niet uit kan.quote:Op maandag 8 april 2019 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ja maar ik zet helderheid zo laag mogelijk zodat je amper wat ziet en zodat ik wel even de tijd of een antwoord op een berichtje kan zien."
Was wel een mooi antwoord op: "Tegen de tijd dat iemand er wat van zegt, heeft de halve zaal zich er al aan geërgerd."
Heb sinds kort zo'n pathe unlimited pas, dus ben vaak in de bios. Merk gewoon dat ik het steeds lomper vind. Zat laatst ook langs zo'n stelletje dat het nodig vond om alles wat op het scherm gebeurde hard op te vertellen. Dat zijn ook bijzondere mensen.quote:Op maandag 8 april 2019 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang ze hun bek houden stoort het mij niet zo....
Dat is ook gewoon dom. Telefoon uit. Klaar. Wat is t nut van naar de film gaan als je toch niet kijktquote:Op maandag 8 april 2019 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die "waarschuwing" wordt ook steeds anders.
Van telefoon uit, naar niet gebruiken, naar op stil, naar geen overlast veroorzaken.
Ja..... ga anders ff lekker met ze mee. Wat is de volgende? "Niet AL te hard praten graag of vraag anders ff of ze de film op pauze zetten voor je"
Ja.quote:Op maandag 8 april 2019 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus het stoort mensen al wanneer je even een appje stuurt? geluidloos?
Omdat je dan ergens even iets ziet oplichten?
Kijk als zelfs Hosti iets vervelend vindt, dan is het ook gewoon heel erg.quote:Op maandag 8 april 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat Nijmeegs, langs iemand zitten?quote:Op maandag 8 april 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb sinds kort zo'n pathe unlimited pas, dus ben vaak in de bios. Merk gewoon dat ik het steeds lomper vind. Zat laatst ook langs zo'n stelletje dat het nodig vond om alles wat op het scherm gebeurde hard op te vertellen. Dat zijn ook bijzondere mensen.
Zoals nostalgie. bahquote:Op maandag 8 april 2019 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk als zelfs Hosti iets vervelend vindt, dan is het ook gewoon heel erg.
Ik merk dat ik t thuis wel steeds vaker doe, zo met de telefoon in de hand kijken. Vreselijk. M'n attention-span wordt zo steeds korter. Daarom in de bios wel fijn, daar doe ik t echt niet.quote:Op maandag 8 april 2019 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon dom. Telefoon uit. Klaar. Wat is t nut van naar de film gaan als je toch niet kijkt.
Same. Gisteren een aflevering Sabrina gemistquote:Op maandag 8 april 2019 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik t thuis wel steeds vaker doe, zo met de telefoon in de hand kijken. Vreselijk. M'n attention-span wordt zo steeds korter. Daarom in de bios wel fijn, daar doe ik t echt niet.
Het pathe-publiek is bij bepaalde soort films en op bepaalde tijden idd super kutquote:Op maandag 8 april 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb sinds kort zo'n pathe unlimited pas, dus ben vaak in de bios. Merk gewoon dat ik het steeds lomper vind. Zat laatst ook langs zo'n stelletje dat het nodig vond om alles wat op het scherm gebeurde hard op te vertellen. Dat zijn ook bijzondere mensen.
Ja dit. Kan amper een serie kijken van 20 minuten. Kutdingen zijn het toch ook.quote:Op maandag 8 april 2019 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik t thuis wel steeds vaker doe, zo met de telefoon in de hand kijken. Vreselijk. M'n attention-span wordt zo steeds korter. Daarom in de bios wel fijn, daar doe ik t echt niet.
Ik dommelde in slaap bij S2E2quote:Op maandag 8 april 2019 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Gisteren een aflevering Sabrina gemist. Dus die ga ik vanavond opnieuw kijken.
Foeiquote:Op maandag 8 april 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dommelde in slaap bij S2E2
MaarSabrina
En we doen t onszelf aanquote:Op maandag 8 april 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Kan amper een serie kijken van 20 minuten. Kutdingen zijn het toch ook.
Ik probeer de telefoon ook niet mee te nemen naar de slaapkamer maar dat is zo'n automatisme gewordenquote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En we doen t onszelf aan
Nobody to blame but us!
Ter verdediging:quote:Op maandag 8 april 2019 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foei.
Tot nu toe een goed seizoen weer.
Fair enoughquote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ter verdediging:
Ik had een dag in de zon, met port, en seks.
Dan mag je 's avonds best in slaap vallen op de bank!!
Smoesjes, you're just getting old.quote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ter verdediging:
Ik had een dag in de zon, met port, en seks.
Dan mag je 's avonds best in slaap vallen op de bank!!
Dat natuurlijk ookquote:Op maandag 8 april 2019 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Smoesjes, you're just getting old.
Heb ik vorige week gebingedquote:Op maandag 8 april 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ben gister begonnen met Santa Clarita Diet s3.
Ja, had ik ook allemaal, maar ik ben gisteren niet in slaap geflikkerd op de bank toen ik nog American Gods aan het kijken was.quote:Op maandag 8 april 2019 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook
En ik had een kater van de nacht ervoor flink stappen.
Het was 23:30!quote:Op maandag 8 april 2019 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, had ik ook allemaal, maar ik ben gisteren niet in slaap geflikkerd op de bank toen ik nog American Gods aan het kijken was.
Fair enough, ik was gisteren om 23:00 thuis, en toen ik de tweede aflevering om 0:00 aanzette dacht ik; 'ga slapen, sukkel'.quote:Op maandag 8 april 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was 23:30!
En de tweede aflevering al.
Ik vond t nog knap dat ik t 1 volhield
Hoezo niet?quote:Op maandag 8 april 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was 23:30!
En de tweede aflevering al.
Ik vond t nog knap dat ik t 1 volhield
EN hoezo had jij seks gisteren?!
Ik weet jouw relationele toestand nooitquote:
"It's complicated".quote:Op maandag 8 april 2019 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet jouw relationele toestand nooit
Dat klopt.quote:Op maandag 8 april 2019 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet jouw relationele toestand nooit
En dus verviel ik in t patroon dat ik jullie allemaal zie als seksloze zielige nerdsquote:
Dat ging rap danquote:Op maandag 8 april 2019 10:22 schreef Q. het volgende:
Motivatie is weer op voor deze week. Nog roddels?
Dit kloptquote:Op maandag 8 april 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dus verviel ik in t patroon dat ik jullie allemaal zie als seksloze zielige nerds
Sorry he! ROCK ON!
Mannenquote:Op maandag 8 april 2019 10:40 schreef Ang3l het volgende:
O ja, R&P:
Ik kwam zaterdag na lange tijd een oude vriend van me tegen met wie ik een jaar of 2 geleden "gebroken" ben, omdat ik schijtziek werd van z'n drama en bemoeienissen. Ik vond t oprecht leuk 'm te zien en dacht "ff praten, weg met die akwardness".
Binnen 10 minuten begon het met "Waarom heb jij geen vriend? Maar ik gun t je zo! Je wil toch niet alleen zijn op je 80e? Begin er nou toch eens gewoon aan! Het is tijd. Ik zie aanje dat je t mist. Dat je t wil. Je bent niet gelukkig zo"
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weg was ik!
En dat terwijl je aan t feesten bent met biertjes en vrienden en t eenjarig bestaan van de kroeg.quote:
Begrijpelijk wel.quote:Op maandag 8 april 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dus verviel ik in t patroon dat ik jullie allemaal zie als seksloze zielige nerds
Sorry he! ROCK ON!
Wat mij betreft verliezen ze allemaalquote:Op maandag 8 april 2019 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het juiste zaadje in een kwakje. Er is er maar 1 die kan winnen.
Hey je hebt ons weer gevondenquote:Op maandag 8 april 2019 11:29 schreef Californium het volgende:
Uitsmijter als ontbijt om half 12 op een maandagochtend![]()
Werkeloosheidsleef
si!quote:
Werkeloosquote:Op maandag 8 april 2019 11:29 schreef Californium het volgende:
Uitsmijter als ontbijt om half 12 op een maandagochtend![]()
Werkeloosheidsleef
Ja joh. Mijn contract liep af eind decemberquote:
Aahh! Vandaar. Goed dat je voor jezelf kiest.quote:Op maandag 8 april 2019 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja joh. Mijn contract liep af eind decemberEn ik had de kans om ergens anders te beginnen maar had even tijd nodig voor mezelf. Dus nu bezig met shit aan het afronden
Merci!quote:Op maandag 8 april 2019 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aahh! Vandaar. Goed dat je voor jezelf kiest.
Succes met afronden.
Tis al April he inmiddelsquote:Op maandag 8 april 2019 11:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja joh. Mijn contract liep af eind decemberEn ik had de kans om ergens anders te beginnen maar had even tijd nodig voor mezelf. Dus nu bezig met shit aan het afronden
En?quote:
Het was me niet ontschotenquote:
"Betaalde" sabbaticalquote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was me niet ontschotenik heb nog 9 maanden WW als ik het nodig heb om alles af te maken
Ehm... ja...Zoiets! Ik ben wel een aantal keer gillend gek geworden in de afgelopen maanden door het niets doen/kunnen doen... maar ik ben nu vooral gemotiveerd om alles af te maken en een baan scoren maar probeer niet teveel druk erop te leggenquote:
Als je het daarmee redt zou ik ook lekker de tijd nemenquote:Op maandag 8 april 2019 11:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was me niet ontschotenik heb nog 9 maanden WW als ik het nodig heb om alles af te maken
Dat lijkt me een goede instellingquote:Op maandag 8 april 2019 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm... ja...Zoiets! Ik ben wel een aantal keer gillend gek geworden in de afgelopen maanden door het niets doen/kunnen doen... maar ik ben nu vooral gemotiveerd om alles af te maken en een baan scoren maar probeer niet teveel druk erop te leggen
Ik zou gek worden.quote:Op maandag 8 april 2019 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Als je het daarmee redt zou ik ook lekker de tijd nemen
quote:
Ik heb momenten gehad ja. Maar ik ga gewoon nog elke dag naar kantoor en moet nog dingen afmaken dus eigenlijk werk ik gewoon voor een lager salaris en wat minder uurquote:
Ik zoek nog steeds mensen dus je kan er nog bijquote:Op maandag 8 april 2019 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog maar half werkeloosheiddleef. Ik mis de andere helft nu al een beetje.
Lijkt me wel wat voor Loka eigenlijkquote:Op maandag 8 april 2019 12:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds mensen dus je kan er nog bijmoet je me even dm-en
Waarbij?quote:Op maandag 8 april 2019 12:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zin in aardbei nuquote:
Inderdaad. En echt het weer ervoorquote:Op maandag 8 april 2019 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja lekker. Lang geleden dat ik dat gehad heb
Aardbeiensorbetquote:Op maandag 8 april 2019 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Inderdaad. En echt het weer ervoor
Ik struggle nu al met combineren, twee deeltijdbanen en thuis zwart ook nog wat leerlingen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n massagecursusquote:Op maandag 8 april 2019 12:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo'n vieze, niet verse zekerquote:Op maandag 8 april 2019 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Net wel even genoten van een aardbeienmilkshake
Wat vervelend voor jequote:Op maandag 8 april 2019 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Gisteren een aflevering Sabrina gemist.
Arbeit macht frei!quote:Op maandag 8 april 2019 12:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Beetje spijt dat ik aangeboden had mijn 9-18:30 dienst om te zetten naar 13:30-23maarja flexibiliteit en met 'n contractverlenging in zicht, niet onverstandig.
Oew, bedenk me net dat ik vrijdag vrij heb deze week. Lekker lang weekend na optreden donderdagquote:Op maandag 8 april 2019 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hierna wel drie dagen vrijen zaterdag en zondag ook vrij, kan ik mooi wandelen
Wat stom. Met zon en zo. Wie wil dat nou?quote:
Wat voor een optreden ga je heen?quote:Op maandag 8 april 2019 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oew, bedenk me net dat ik vrijdag vrij heb deze week. Lekker lang weekend na optreden donderdag
Zoeken ze nog mensen?quote:Op maandag 8 april 2019 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg zelfs gewoon doorbetaald op mijn werk, wat een luxe.
Ballon figuren makenquote:Op maandag 8 april 2019 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd. Wat voor trucjes kun je?
quote:Op maandag 8 april 2019 13:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat voor een optreden ga je heen?
Ik heb gister vakantie geboekt.quote:
Roosjequote:
Ja, is ook op de verjaardag van die ouwe brompot. Dus leuk feestje.quote:
Waar ergens?quote:Op maandag 8 april 2019 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga deze week ook alweer mijn volgende vakantie boeken. Met een aantal vrienden richting Italië.
Nicequote:Op maandag 8 april 2019 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, is ook op de verjaardag van die ouwe brompot. Dus leuk feestje.
Goede plekquote:Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dolemieten; aantal dagen lopen.
Ik kan je in Eindhoven ook wel een paar dolle mieten laten zien hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.quote:Op maandag 8 april 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan je in Eindhoven ook wel een paar dolle mieten laten zien hoor.
quote:Op maandag 8 april 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan je in Eindhoven ook wel een paar dolle mieten laten zien hoor.
Nicequote:Op maandag 8 april 2019 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb van t weekend de tickets geboekt. Een week Belgrado en omstreken.
Jij durft als hommo naar Servië te reizen?quote:Op maandag 8 april 2019 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]Gaan we nou LOS van elkaar op vakantie?!
Nee toch zekerquote:Op maandag 8 april 2019 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]Gaan we nou LOS van elkaar op vakantie?!
Yay!quote:Op maandag 8 april 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb van t weekend de tickets geboekt. Een week Belgrado en omstreken.
Een stel dat ik ken heeft helaas slechte ervaringen met op vakantie gaan in die regio.quote:Op maandag 8 april 2019 14:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij durft als hommo naar Servië te reizen?
Op zich is het ook een eng volkje met hun fratsen in voetbalstadions, tegen homo's en de verheerlijking van oorlogsheldenquote:Op maandag 8 april 2019 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een stel dat ik ken heeft helaas slechte ervaringen met op vakantie gaan in die regio.
Ja, echt zin in. Weer eens echt op vakantie. Als ik terug kom heb ik nog een week vrij om thuis aan te keutelen.quote:
De Staat?quote:Op maandag 8 april 2019 14:29 schreef Californium het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat de huisband van de kroeg waar ik voorheen redelijk vaak kwam nu in Roosje staat en je er 20 euro voor moet betalen
Navaronequote:
Ze heeft toch twee handenquote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, net klaar met zorgen bij mn zusje, breekt n vriendin dr duim waardoor ze niet heel veel meer kan...
Kan ik daar ook gaan helpen![]()
Eerst maar eens thuis wat nuttigs doen.
"Kan" is inderdaad het juiste woordquote:Op maandag 8 april 2019 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, net klaar met zorgen bij mn zusje, breekt n vriendin dr duim waardoor ze niet heel veel meer kan...
Kan ik daar ook gaan helpen![]()
Eerst maar eens thuis wat nuttigs doen.
Nee, dat is t juist, ze is geboren met een handicap waardoor ze haar linkerhand niet kan gebruiken, rechts is nu ook onbruikbaar, dus ze kan nu niet zoveel.quote:
Ow, handig van mequote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat is t juist, ze is geboren met een handicap waardoor ze haar linkerhand niet kan gebruiken, rechts is nu ook onbruikbaar, dus ze kan nu niet zoveel.
En ik help haar graag, het is meer dat t nu ineens zo achter elkaar komt.
Je hebt een lover nodigquote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Als ik door m'n rug ga en m'n ouders vraag of ze iets willen halen, gaat dat al niet van harte
Ik lijk op je ouders.quote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Als ik door m'n rug ga en m'n ouders vraag of ze iets willen halen, gaat dat al niet van harte
Of een klusjesman!quote:
Nog even en ik moet voor hen zorgen muahuaquote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lijk op je ouders.
Zelfde leeftijd ook denk ik.
Het is voor haar echt heel erg kut, ze kreeg niet eens de sleutel omgedraaid om naar binnen te gaanquote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow, handig van meJa dan wordt het lastig.
Mijn moeder is ook wel zo. Ik vind dat best raar.quote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Overbezorgd met alles maar als er dan echt wat is dan is het vanquote:Op maandag 8 april 2019 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook wel zo. Ik vind dat best raar.
Ja kut is datquote:Op maandag 8 april 2019 14:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is voor haar echt heel erg kut, ze kreeg niet eens de sleutel omgedraaid om naar binnen te gaan
Nou, dat niet bij haar, maar meer: ja, maar dan moet ik mn man alleen laten! En dat kan hij niet aaahaaan ofzoquote:Op maandag 8 april 2019 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overbezorgd met alles maar als er dan echt wat is dan is het vanstel je aan
Ja.. gelukkig nooit aan beide kanten tegelijk wat gehad...quote:Op maandag 8 april 2019 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut is datBen eens flink op m'n bek gegaan met de fiets en m'n polsen waren niet gebroken, maar toen stond ik ook met m'n sleutel voor de voordeur van 'hoe ga ik dit doen'.
Lijkt me waardeloos.quote:Op maandag 8 april 2019 14:56 schreef CherryLips het volgende:
Ah nee, ze doen alles voor me. Maar heb dus een paar keer gehad dat er flink werd gezucht toen ik vroeg of ze even caviavoer en brood voor mij wilden halenquote:
quote:Op maandag 8 april 2019 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overbezorgd met alles maar als er dan echt wat is dan is het vanstel je aan
Ah kijk, dit verandert het hele beeld wat je zojuist schetste!quote:Op maandag 8 april 2019 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah nee, ze doen alles voor me. Maar heb dus een paar keer gehad dat er flink werd gezucht toen ik vroeg of ze even caviavoer en brood voor mij wilden halenIk had al besteld bij Picnic maar die kwamen de volgende dag pas. Maar toen zorgden ze ook nog voor m'n oma en werkten ze fulltime dus snap dat ze er klaar mee waren.
Als ik weer wat heb zal ik het eens in de gaten houden.quote:Op maandag 8 april 2019 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah kijk, dit verandert het hele beeld wat je zojuist schetste!
Ik delete de concept hate-mail wel weer.
Echt fantastischquote:
Hou opquote:
Ik ga er goed gebruik van maken ja. Eerst even een kopje koffie drinken en ga straks nog even mijn auto wassen, want het viel me net op dat die echt ontzettend vies was. En voor de binnenkant geldt:quote:Op maandag 8 april 2019 16:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt fantastischMazzel dat ik vanmiddag weg kon, lekker naar stal en beetje in de weides gehangen. Beetje de veulentjes observeren enzo
Jij bent natuurlijk ook vroeger klaar gezien je vroeger start. Dan heb je nog iets aan zo een zonnige middag
Met chips erbij dan wel.quote:Op maandag 8 april 2019 16:23 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik een soort club sandwich met allemaal gegrilde groenten ga bouwen als avond eten. Telt wel toch
Proost!quote:Op maandag 8 april 2019 16:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga er goed gebruik van maken ja. Eerst even een kopje koffie drinken en ga straks nog even mijn auto wassen, want het viel me net op dat die echt ontzettend vies was. En voor de binnenkant geldt:
[ afbeelding ]
waarom ben je zo hardnekkig het duiveltje op mijn schouderquote:
Niet luisteren naar dat kreng.quote:Op maandag 8 april 2019 16:29 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom ben je zo hardnekkig het duiveltje op mijn schouder
Ik wil wel chips er bij... hoort wel bij club sandwich ...
Maar tempel!
Lelijk maandag hoofd al de hele dag
Zo grijs en pfafferig en alsof ik van binnen al dood ben
Welke smaak?quote:Op maandag 8 april 2019 16:38 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond ijsje halen. Wil ik al de hele week.
Ik ookquote:
#zwaarlevenquote:Op maandag 8 april 2019 16:43 schreef Kopjechino het volgende:
Ik had niet op de bank moeten gaan zitten. Nu moet ik al mijn moed bij elkaar rapen om op te staan
Dit is alleen ok als die bank buiten in de zon staat.quote:Op maandag 8 april 2019 16:43 schreef Kopjechino het volgende:
Ik had niet op de bank moeten gaan zitten. Nu moet ik al mijn moed bij elkaar rapen om op te staan
Nooit begrepen. Ja, dat je iets crunchy erbij wil wel ja, maar en brood en chips meh.. Nu zin in tempehquote:Op maandag 8 april 2019 16:29 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom ben je zo hardnekkig het duiveltje op mijn schouder
Ik wil wel chips er bij... hoort wel bij club sandwich ...
Maar tempel!
Lelijk maandag hoofd al de hele dag
Citroen smaak vind ik altijd lekker. Kies eigenlijk altijd dezelfde 2 of 3 smaken.quote:Op maandag 8 april 2019 16:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, even kijken wat ze hebben. En naar welke toko ik ga.
Je zit op fok.quote:Op maandag 8 april 2019 16:29 schreef Allures het volgende:
Ik kies altijd iets met chocola. Nu hebben ze hier ook iets met pinda en chocolaquote:Op maandag 8 april 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Citroen smaak vind ik altijd lekker. Kies eigenlijk altijd dezelfde 2 of 3 smaken.
Ik kies iets dat ik nog niet ken en dan baal ik dat ik niet gewoon de basics besteld had.quote:Op maandag 8 april 2019 16:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Citroen smaak vind ik altijd lekker. Kies eigenlijk altijd dezelfde 2 of 3 smaken.
Basicsquote:Op maandag 8 april 2019 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kies iets dat ik nog niet ken en dan baal ik dat ik niet gewoon de basics besteld had.
Je hebt gepoept?quote:
quote:Op maandag 8 april 2019 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kies iets dat ik nog niet ken en dan baal ik dat ik niet gewoon de basics besteld had.
Ik krijg ook weleens commentaar in restaurants. 'Je neemt altijd hetzelfde.'quote:Op maandag 8 april 2019 16:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die fout maak ik ook wel eens alleen niet bij ijsjes.
Als we dik worden is t haar schuld.quote:
Bredere.....quote:Op maandag 8 april 2019 17:02 schreef Allures het volgende:
[..]
sowieso in bredere zin is alles de schuld van fok toch
Ja vind het ook niet zo gek. Je weet toch wat je wel en niet lekker vindt.quote:Op maandag 8 april 2019 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg ook weleens commentaar in restaurants. 'Je neemt altijd hetzelfde.'
Ja duh anders was ik niet zo enthousiast over deze toko.
Steak?quote:Op maandag 8 april 2019 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker groot stuk vlees straks, Omnomnom
Hoe gebakken?quote:
Ik neem bij de Indiër eigenlijk altijd hetzelfde. Heb een paar keer iets anders gehad, een keertje was dat een enorme teleurstelling, dus ze kunnen al beginnen zodra ze me binnen zien komen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja vind het ook niet zo gek. Je weet toch wat je wel en niet lekker vindt.
Maar wil af en toe iets proberen en soms is het helemaal niks. Schaam me altijd kapot om het niet op te eten.
Bic Mac?quote:Op maandag 8 april 2019 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg ook weleens commentaar in restaurants. 'Je neemt altijd hetzelfde.'
Ja duh anders was ik niet zo enthousiast over deze toko.
Die had ik een paar maanden geleden weer voor het eerst in tien jaar ofzo, wat is dat ding smerig geworden.quote:
Vind je het gek na tien jaar?quote:Op maandag 8 april 2019 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik een paar maanden geleden weer voor het eerst in tien jaar ofzo, wat is dat ding smerig geworden.
Ik flikker zo een beenhammetje in de ovenquote:Op maandag 8 april 2019 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
Lekker groot stuk vlees straks, Omnomnom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |