??quote:Op maandag 8 april 2019 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Driepie man, gefeliciteerd he.
Met de restjes kwak uit de pc nog aan je hoofd klevendquote:Op maandag 8 april 2019 08:00 schreef Allures het volgende:
Mijn hoofd ziet er uit zoals een maandag voelt
Parenclubquote:Op maandag 8 april 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
Wat voor kwak zit er in een pc?
Ik heb geen pc
En geen laptop meer
Geblesseerd?quote:Op maandag 8 april 2019 08:05 schreef Allures het volgende:
Vanaf vandaag gaat er weer alleen maar gezond eten naar binnen.
En zodra het kan weer sporten
En misschien toch maar naar de kapper maar geen idee wat ik dan wil
En/of een zonnebankje
Dit is in ieder geval geen porem
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 8 april 2019 08:25 schreef Samzz het volgende:
Goddamn, gewoon niet uitgerust dit weekend. Bah.
zoiets ja. Againquote:
Omdat jij een jonge God bentquote:Op maandag 8 april 2019 08:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb een nachtje doorgehaald en ik ben alsnog "uitgerust"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2019 08:35 schreef Driepink het volgende:
Budabeertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdagnacht was het nogal laat en ik heb gewoon echt last van dat uur tijd verschuiven. Dat heb ik altijd.quote:Op maandag 8 april 2019 08:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, totaal geen last van.quote:Op maandag 8 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdagnacht was het nogal laat en ik heb gewoon echt last van dat uur tijd verschuiven. Dat heb ik altijd.
Hoe ga je dat in Belgrado doen dan daar is ook tijdverschilquote:Op maandag 8 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdagnacht was het nogal laat en ik heb gewoon echt last van dat uur tijd verschuiven. Dat heb ik altijd.
Gewoon de klok niet verzetten.quote:Op maandag 8 april 2019 08:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in Belgrado doen dan daar is ook tijdverschil
Praat toch geen onzin.quote:Op maandag 8 april 2019 08:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in Belgrado doen dan daar is ook tijdverschil
Verzetlag?quote:Op maandag 8 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekundquote:Op maandag 8 april 2019 08:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mag je ramen wassen in dat gristendorp op zondagquote:Op maandag 8 april 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Gister de ramen gezeemd, ook aan de binnenkant, en ben er gewoon trots op
quote:
Apart is dat. Het is maar een uurtje. Maar damn.quote:Op maandag 8 april 2019 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn moeder is er ook altijd eventjes van van de rel... Ik merk er niks van eigenlijk.
Ik heb geen klachten gehad.quote:Op maandag 8 april 2019 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag je ramen wassen in dat gristendorp op zondag
"Ja maar ik zet helderheid zo laag mogelijk zodat je amper wat ziet en zodat ik wel even de tijd of een antwoord op een berichtje kan zien."quote:Op maandag 8 april 2019 09:42 schreef Samzz het volgende:
Mensen die tijdens de film een telefoon gebruiken moeten de zaal uitgeveegd worden.
Eens.quote:Op maandag 8 april 2019 09:42 schreef Samzz het volgende:
Mensen die tijdens de film een telefoon gebruiken moeten de zaal uitgeveegd worden.
Blijf dan thuisquote:Op maandag 8 april 2019 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend zo'n leuke discussie op reddit maar kan het weer niet terugvindenVolgens mij heeft iemand z'n bericht verwijderd. Telefoongebruik in de bios: was er een reactie van een of andere kut die kwaad werd dat ze blijkbaar haar telefoon niet mocht gebruiken om te controleren of alles goed ging thuis met de kinderen en de oppas.
Entitled ouders
Oke dus het stoort mensen al wanneer je even een appje stuurt? geluidloos?quote:Op maandag 8 april 2019 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ja maar ik zet helderheid zo laag mogelijk zodat je amper wat ziet en zodat ik wel even de tijd of een antwoord op een berichtje kan zien."
Was wel een mooi antwoord op: "Tegen de tijd dat iemand er wat van zegt, heeft de halve zaal zich er al aan geërgerd."
Die "waarschuwing" wordt ook steeds anders.quote:Op maandag 8 april 2019 09:42 schreef Samzz het volgende:
In de bios ga je niet met je telefoon lopen kutten zodat de helft van de zaal oplicht. Als je niet 2 uur van je telefoon kan afblijven ga dan niet naar de film.quote:Op maandag 8 april 2019 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus het stoort mensen al wanneer je even een appje stuurt? geluidloos?
Omdat je dan ergens even iets ziet oplichten?
Jezus Hosti, we leven nou eenmaal in een wereld met mensen!quote:Op maandag 8 april 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In de bios ga je niet met je telefoon lopen kutten zodat de helft van de zaal oplicht. Als je niet 2 uur van je telefoon kan afblijven ga dan niet naar de film.
Zolang ze hun bek houden stoort het mij niet zo....quote:Op maandag 8 april 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In de bios ga je niet met je telefoon lopen kutten zodat de helft van de zaal oplicht. Als je niet 2 uur van je telefoon kan afblijven ga dan niet naar de film.
Dit idd. Telefoon uit en pak m in de pauze maar of zo. Of ga niet naar de film als de telefoon niet uit kan.quote:Op maandag 8 april 2019 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ja maar ik zet helderheid zo laag mogelijk zodat je amper wat ziet en zodat ik wel even de tijd of een antwoord op een berichtje kan zien."
Was wel een mooi antwoord op: "Tegen de tijd dat iemand er wat van zegt, heeft de halve zaal zich er al aan geërgerd."
Heb sinds kort zo'n pathe unlimited pas, dus ben vaak in de bios. Merk gewoon dat ik het steeds lomper vind. Zat laatst ook langs zo'n stelletje dat het nodig vond om alles wat op het scherm gebeurde hard op te vertellen. Dat zijn ook bijzondere mensen.quote:Op maandag 8 april 2019 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang ze hun bek houden stoort het mij niet zo....
Dat is ook gewoon dom. Telefoon uit. Klaar. Wat is t nut van naar de film gaan als je toch niet kijktquote:Op maandag 8 april 2019 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die "waarschuwing" wordt ook steeds anders.
Van telefoon uit, naar niet gebruiken, naar op stil, naar geen overlast veroorzaken.
Ja..... ga anders ff lekker met ze mee. Wat is de volgende? "Niet AL te hard praten graag of vraag anders ff of ze de film op pauze zetten voor je"
Ja.quote:Op maandag 8 april 2019 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Oke dus het stoort mensen al wanneer je even een appje stuurt? geluidloos?
Omdat je dan ergens even iets ziet oplichten?
Kijk als zelfs Hosti iets vervelend vindt, dan is het ook gewoon heel erg.quote:Op maandag 8 april 2019 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat Nijmeegs, langs iemand zitten?quote:Op maandag 8 april 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb sinds kort zo'n pathe unlimited pas, dus ben vaak in de bios. Merk gewoon dat ik het steeds lomper vind. Zat laatst ook langs zo'n stelletje dat het nodig vond om alles wat op het scherm gebeurde hard op te vertellen. Dat zijn ook bijzondere mensen.
Zoals nostalgie. bahquote:Op maandag 8 april 2019 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk als zelfs Hosti iets vervelend vindt, dan is het ook gewoon heel erg.
Ik merk dat ik t thuis wel steeds vaker doe, zo met de telefoon in de hand kijken. Vreselijk. M'n attention-span wordt zo steeds korter. Daarom in de bios wel fijn, daar doe ik t echt niet.quote:Op maandag 8 april 2019 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon dom. Telefoon uit. Klaar. Wat is t nut van naar de film gaan als je toch niet kijkt.
Same. Gisteren een aflevering Sabrina gemistquote:Op maandag 8 april 2019 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik t thuis wel steeds vaker doe, zo met de telefoon in de hand kijken. Vreselijk. M'n attention-span wordt zo steeds korter. Daarom in de bios wel fijn, daar doe ik t echt niet.
Het pathe-publiek is bij bepaalde soort films en op bepaalde tijden idd super kutquote:Op maandag 8 april 2019 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb sinds kort zo'n pathe unlimited pas, dus ben vaak in de bios. Merk gewoon dat ik het steeds lomper vind. Zat laatst ook langs zo'n stelletje dat het nodig vond om alles wat op het scherm gebeurde hard op te vertellen. Dat zijn ook bijzondere mensen.
Ja dit. Kan amper een serie kijken van 20 minuten. Kutdingen zijn het toch ook.quote:Op maandag 8 april 2019 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dat ik t thuis wel steeds vaker doe, zo met de telefoon in de hand kijken. Vreselijk. M'n attention-span wordt zo steeds korter. Daarom in de bios wel fijn, daar doe ik t echt niet.
Ik dommelde in slaap bij S2E2quote:Op maandag 8 april 2019 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same. Gisteren een aflevering Sabrina gemist. Dus die ga ik vanavond opnieuw kijken.
Foeiquote:Op maandag 8 april 2019 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dommelde in slaap bij S2E2
MaarSabrina
En we doen t onszelf aanquote:Op maandag 8 april 2019 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Kan amper een serie kijken van 20 minuten. Kutdingen zijn het toch ook.
Ik probeer de telefoon ook niet mee te nemen naar de slaapkamer maar dat is zo'n automatisme gewordenquote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En we doen t onszelf aan
Nobody to blame but us!
Ter verdediging:quote:Op maandag 8 april 2019 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foei.
Tot nu toe een goed seizoen weer.
Fair enoughquote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ter verdediging:
Ik had een dag in de zon, met port, en seks.
Dan mag je 's avonds best in slaap vallen op de bank!!
Smoesjes, you're just getting old.quote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ter verdediging:
Ik had een dag in de zon, met port, en seks.
Dan mag je 's avonds best in slaap vallen op de bank!!
Dat natuurlijk ookquote:Op maandag 8 april 2019 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Smoesjes, you're just getting old.
Heb ik vorige week gebingedquote:Op maandag 8 april 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Ben gister begonnen met Santa Clarita Diet s3.
Ja, had ik ook allemaal, maar ik ben gisteren niet in slaap geflikkerd op de bank toen ik nog American Gods aan het kijken was.quote:Op maandag 8 april 2019 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook
En ik had een kater van de nacht ervoor flink stappen.
Het was 23:30!quote:Op maandag 8 april 2019 10:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, had ik ook allemaal, maar ik ben gisteren niet in slaap geflikkerd op de bank toen ik nog American Gods aan het kijken was.
Fair enough, ik was gisteren om 23:00 thuis, en toen ik de tweede aflevering om 0:00 aanzette dacht ik; 'ga slapen, sukkel'.quote:Op maandag 8 april 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was 23:30!
En de tweede aflevering al.
Ik vond t nog knap dat ik t 1 volhield
Hoezo niet?quote:Op maandag 8 april 2019 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was 23:30!
En de tweede aflevering al.
Ik vond t nog knap dat ik t 1 volhield
EN hoezo had jij seks gisteren?!
Forum Opties | |
---|---|