??quote:Op maandag 8 april 2019 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Driepie man, gefeliciteerd he.
Met de restjes kwak uit de pc nog aan je hoofd klevendquote:Op maandag 8 april 2019 08:00 schreef Allures het volgende:
Mijn hoofd ziet er uit zoals een maandag voelt
Parenclubquote:Op maandag 8 april 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
Wat voor kwak zit er in een pc?
Ik heb geen pc
En geen laptop meer
Geblesseerd?quote:Op maandag 8 april 2019 08:05 schreef Allures het volgende:
Vanaf vandaag gaat er weer alleen maar gezond eten naar binnen.
En zodra het kan weer sporten
En misschien toch maar naar de kapper maar geen idee wat ik dan wil
En/of een zonnebankje
Dit is in ieder geval geen porem
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 8 april 2019 08:25 schreef Samzz het volgende:
Goddamn, gewoon niet uitgerust dit weekend. Bah.
zoiets ja. Againquote:
Omdat jij een jonge God bentquote:Op maandag 8 april 2019 08:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb een nachtje doorgehaald en ik ben alsnog "uitgerust"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2019 08:35 schreef Driepink het volgende:
Budabeertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdagnacht was het nogal laat en ik heb gewoon echt last van dat uur tijd verschuiven. Dat heb ik altijd.quote:Op maandag 8 april 2019 08:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah, totaal geen last van.quote:Op maandag 8 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdagnacht was het nogal laat en ik heb gewoon echt last van dat uur tijd verschuiven. Dat heb ik altijd.
Hoe ga je dat in Belgrado doen dan daar is ook tijdverschilquote:Op maandag 8 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zaterdagnacht was het nogal laat en ik heb gewoon echt last van dat uur tijd verschuiven. Dat heb ik altijd.
Gewoon de klok niet verzetten.quote:Op maandag 8 april 2019 08:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in Belgrado doen dan daar is ook tijdverschil
Praat toch geen onzin.quote:Op maandag 8 april 2019 08:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe ga je dat in Belgrado doen dan daar is ook tijdverschil
Verzetlag?quote:Op maandag 8 april 2019 08:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekundquote:Op maandag 8 april 2019 08:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |