Sjek Youri Hugo en van Halst dat waren nog eens tijden!quote:Op zondag 7 april 2019 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben nu op het punt dat ik de tijden mis met Sjek, Jan Mulder, Hugo Borst en zelfs Waterkneus.
Hij is net als het door jarenlang roken vergeelde behang bij je oma: vertrouwd dus het blijft lekker zitten.quote:Op zondag 14 april 2019 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Dat Tom Egbers hier nog steeds zit als presentator is echt een van de grootste raadsels van Hilversum
alles beter dan dit. Tom moet gewoon zsm weg.quote:Op zondag 14 april 2019 23:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Sjek Youri Hugo en van Halst dat waren nog eens tijden!
Hij was toen speler/coach in Engeland tochquote:Op zondag 14 april 2019 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
Davids voegt niks toe.
Dat hij geen coach is, is geen verassing.
Met nummer 1 als rugnummerquote:Op zondag 14 april 2019 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij was toen speler/coach in Engeland toch
Ja, bij Barnetquote:Op zondag 14 april 2019 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
en iedereen moest hem aanspreken met misterquote:Op zondag 14 april 2019 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds vorige week heeft hij het door. Zijn verzet is gebroken, hij lacht een beetje mee..quote:Op zondag 14 april 2019 23:42 schreef tompsv18 het volgende:
Niemand aan tafel neemt Tom serieus en volgens mij heeft hij dat zelf niet eens door. Pijnlijk.
Hij moest een soort van lachen toen v.d. Vaart erover begon dat Davids een keer bij de Spurs met het onder 23 elftal meegetraind hadquote:
Daarom Rondoquote:Op zondag 28 april 2019 10:50 schreef fetX het volgende:
Zolang Tom het presenteert sla ik over. Dit kan gewoon echt niet meer.
Ik mis Jack.
Kieft gaan ze daar wel heel erg missen.quote:Op zondag 28 april 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is vaak ook met een mensonterende tafel.
Ja hij was er vorige week niet, dan zit je met Mario Been/Henk Spaan/Youri Mulder/Jan van Halst. Dat gun je ook niemand.quote:Op zondag 28 april 2019 14:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kieft gaan ze daar wel heel erg missen.
Toen ik zag wie er aan tafel zaten heb ik die uitzending ook gelijk overgeslagen.quote:Op zondag 28 april 2019 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij was er vorige week niet, dan zit je met Mario Been/Henk Spaan/Youri Mulder/Jan van Halst. Dat gun je ook niemand.
twitter:fcgroningen twitterde op zondag 28-04-2019 om 21:25:07BIG VIRGIL!💚 Player of the year @premierleague 🔥 @VirgilvDijk #trotsvanhetnoorden https://t.co/iqU2TScVtZ reageer retweet
Staatsmongool in de categorie “Kutkeeper”quote:Op zondag 28 april 2019 22:35 schreef borisz het volgende:
Mike Snoei is een geweldige vent. Hopelijk doet hij nog een derde seizoen Telstar.
Raf is nog lang niet klaar met kauwen hoor.quote:
Huehuequote:Op zondag 28 april 2019 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Raf is nog lang niet klaar met kauwen hoor.
Vast onderdeel van het programma toch?quote:
Alweerquote:Op zondag 28 april 2019 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vast onderdeel van het programma toch?
Foto's uitgelekt van de prijs en Virgilquote:Op zondag 28 april 2019 22:03 schreef forzaudinese het volgende:
Alle topclubs in Nederland hebben zitten slapen !![]()
![]()
[ afbeelding ]twitter:fcgroningen twitterde op zondag 28-04-2019 om 21:25:07BIG VIRGIL!💚 Player of the year @:premierleague 🔥 @:VirgilvDijk #trotsvanhetnoorden https://t.co/iqU2TScVtZ reageer retweet
Wanstaltigquote:Op zondag 5 mei 2019 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt stil op straat:
Willem Vissers
Ron Jans
Pierre van Hooijdonk
Grafaccent van 't Schip
Over zelfkastijding gesproken.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:59 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Rafael van der Vaart
Kees Jansma
Arno Vermeulen
Genietenquote:
Laatste van het seizoen zeker?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:45 schreef -XOR- het volgende:
Arno, Pierre, Kees en Raf, de op elkaar ingespeelde basisopstelling.
SV laat in deze periode waarin het er echt om gaat dus niets aan het toeval over.
Denk volgende week nog 1 keer met Levchenko als supersub. Je kunt wel merken dat het een zwaar seizoen is geweest en eigenlijk 34 speelrondes te lang.quote:
Staat er nog niet tussen, maar misschien is die programmering ouder dan het knvb ingrijpen.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Denk volgende week nog 1 keer met Levchenko als supersub. Je kunt wel merken dat het een zwaar seizoen is geweest en eigenlijk 34 speelrondes te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |