Af en toe zo lekker! Zeker icm bierquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vette bek.Gister nog heerlijke frituurhappen op.
Het was met bier erbij. Natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Af en toe zo lekker! Zeker icm bierOf na bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Frituurhappenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:17 schreef Bos81 het volgende:
Nummer 2
Klinkt ook lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Achel Dubbel. Dat smaakte prima.quote:
Frikandel speciaal wooaahquote:
Absoluut. Kunnen we mooi gaan eten als we gaan niet-sporten.quote:
Als echte vettige bertjesquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Kunnen we mooi gaan eten als we gaan niet-sporten.
Ik ben niet vettig.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik vertrouw jouw smaak wel
Doe een leuk jurkje aan, dan gaan we bier drinken en frituurhappen eten.quote:
Kom je me ophalen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe een leuk jurkje aan, dan gaan we bier drinken en frituurhappen eten.
Met de taxi. Anders kan ik geen biertjes drinken.quote:
Dat klinkt... Vies.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Dat kopiëren uit een gesloten topic werkt nog niet echt lekkerMaar heb volgens mij wel eens gefrituurde augurk op.
Prima.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de taxi. Anders kan ik geen biertjes drinken.
Ben wel nieuwsgierig, nog nooit gehad. Ik frituur thuis zelden, laat staan snacks. Maar tot nu toe nog niet ergens op een menu gezien..quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Dat kopiëren uit een gesloten topic werkt nog niet echt lekkerMaar heb volgens mij wel eens gefrituurde augurk op.
Lekkerquote:
Ik vond van wel.quote:
Had het op vakantie in Amerikaquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig, nog nooit gehad. Ik frituur thuis zelden, laat staan snacks. Maar tot nu toe nog niet ergens op een menu gezien..
Ook wel the place to be om dat te eten jaquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had het op vakantie in Amerikazat ook een of ander lekker sausje bij. Heb er toen zelfs nog een foto van gemaakt, vond het zo lekker. Daarom weet ik het nog
Geen idee, ken ik verder nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook wel the place to be om dat te eten jaWas het ranchsaus?
O ja kan wel. Is ook al wel heeeul lang geleden hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Blanke beetje tangy saus met een beetje groene kruiden erdoor, is ook wel hip daar.
Dan moet je bij Casa langsgaan. Die heeft veel dingen die jij ook wel leuk vind. Veel dingen met plantjes enzoquote:Op zaterdag 6 april 2019 20:52 schreef CherryLips het volgende:
https://www.fonq.nl/product/woood-sasha-bijzettafel/200138/
Willikmaar wil meubels graag eerst even in het echt zien.
Is heel lekker! Maak ik altijd met kerstquote:
Ik heb geen frituurquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lekker! Maak ik altijd met kerst
Met frambozencoulis lijkt me wel lekker.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is heel lekker! Maak ik altijd met kerst
ijs in bloemquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:16 schreef Bos81 het volgende:
ik kan me geen voorstelling maken bij gefrituurd ijs![]()
![]()
![]()
Ah oké, dan wordt het lastiger. En meer troepquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur. Pannetje met olie is wel een optie, maar meh...
Ik frituur uitsluitend met pan op het vuur. Afgesloten frituurpannen vind ik engquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bolletjes ijs maken, invriezen, daarna rollen in mengesel van bijv. kokosroom en gerkuimeld biscuit en kokosschaafsel, nogmaals goed invriezen en dan paar seconden in frituur, en eten maarquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:16 schreef Bos81 het volgende:
ik kan me geen voorstelling maken bij gefrituurd ijs![]()
![]()
![]()
Airfryer nietsquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik frituur uitsluitend met pan op het vuur. Afgesloten frituurpannen vind ik eng
Ik ook niet. Ik heb wel een airfryerquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:16 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Met frambozencoulis lijkt me wel lekker.
Okeequote:Op zaterdag 6 april 2019 21:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bolletjes ijs maken, invriezen, daarna rollen in mengesel van bijv. kokosroom en gerkuimeld biscuit en kokosschaafsel, nogmaals goed invriezen en dan paar seconden in frituur, en eten maar
Viesdun van je hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Frituurpan en airfryer komen er hier niet in.
Je eet elke dag aardappels met groente en vlees ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Frituurpan en airfryer komen er hier niet in.
Heb ik niet, wel zo een andere ovending waarvan ik de naam kwijt ben. Voorloper van dat concept min of meer. Is voor bepaalde dingen prima te doen, maar groot en zwaar. Die pak ik dus niet zo vaak erbij. Zeker niet met die huidige ovensnacks waarmee je in de gewone oven ook al een eind komt.quote:
Nee we eten wel gevarieerd, vaak Indische, Italiaanse, Mexicaanse gerechten, mijn vriendin houdt niet zo van aardappelen. Maar we houden ook van Viesveel vreten, dan zouden we dagelijks bruin fruit eten. Dus zelfbehoud.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je eet elke dag aardappels met groente en vlees ?
Ik zei dat ook omdat ik denk dat het een hele lieve meid is.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik heb liever een goed innerlijk dan een goed uiterlijk.
Smaken verschillen.
Jij kan het beter bij Mr Polska houdenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ken wel Mr. Polska, maar dit niet.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:21 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je eet elke dag aardappels met groente en vlees ?
Maar je kan toch iemand heel lelijk vinden. Er zijn toch ook bepaalde uiterlijkheden die je aantrekkelijk vindt?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik heb liever een goed innerlijk dan een goed uiterlijk.
Smaken verschillen.
Waarom heb je zo'n schurfthekel aan mij?quote:
Dat wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar je kan toch iemand heel lelijk vinden. Er zijn toch ook bepaalde uiterlijkheden die je aantrekkelijk vindt?
Hoezo dat nou weer, ik ben alleen jaloers op Faxiequote:Op zaterdag 6 april 2019 21:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n schurfthekel aan mij?
Ben ik het mee eens hoor. Ik val ook meer op innerlijk, dat maakt iemand écht mooi. Maar, het oog wil ook wat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar als innerlijk iemand een kwal is tja...
Omdat je altijd van die rot opmerkingen maakt naar mijquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, ik ben alleen jaloers op Faxie
Ik vond de joune in deze ook niet al te snuggerquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat je altijd van die rot opmerkingen maakt naar mij
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer, ik ben alleen jaloers op Faxie
Doet hij naar iedereen. Issues denk ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat je altijd van die rot opmerkingen maakt naar mij
Ohja dat is waar, mannen behandelen mij als grof vuil. Even vergeten.quote:
wie/wat ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar wat vind je er nou van, ik weet nog niet of het veel potentieel heeft
Het zijn nare wezensquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ohja dat is waar, mannen behandelen mij als grof vuil. Even vergeten.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar de programma te kijken.quote:
Met jou valt ook geen inhoudelijk gesprek te voerenquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:51 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar de programma te kijken.
Ik val eig niet op dat soort vrouwen als Dolore
Jij keek toch vooral naar de uiterlijkquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Met jou valt ook geen inhoudelijk gesprek te voeren
Nee, zit lekker met de gordijnen dicht in mijn eentje te zuipen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet zo een meid als jij niet op stap vanavond?
Wat drink je?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zit lekker met de gordijnen dicht in mijn eentje te zuipen.
Zelfgestookte moonshine. Kickt al lekker in.quote:
Rij je wel eens naar de Caigny?quote:Op zaterdag 6 april 2019 21:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zelfgestookte moonshine. Kickt al lekker in.
Whiskey
Ook lekker. Lang geleden dat ik dat ophebquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:56 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik houd het lekker bij Crystal Clear
Nog nooit geweest.quote:
Eckte FOK!ker deze vrouwquote:Op zaterdag 6 april 2019 21:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zit lekker met de gordijnen dicht in mijn eentje te zuipen.
Ik ben niet zo'n fan van alcoholquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook lekker. Lang geleden dat ik dat opheb
[..]
Nog nooit geweest.
Jeetje, beste bierwinkel in jouw omgeving. Ik rij er speciaal heen vanuit 010quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ook lekker. Lang geleden dat ik dat opheb
[..]
Nog nooit geweest.
Maar van alcohol bega je stomme fouten, is leukquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:01 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van alcohol
Kende het echt nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje, beste bierwinkel in jouw omgeving. Ik rij er speciaal heen vanuit 010
Hebben ze in Amsterdam niets ?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje, beste bierwinkel in jouw omgeving. Ik rij er speciaal heen vanuit 010
Ja ken ik, maar voornamelijk donker vond ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 20:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan moet je bij Casa langsgaan. Die heeft veel dingen die jij ook wel leuk vind. Veel dingen met plantjes enzo
Jezus dat is een kinderfilm.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:08 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk nog steeds Van Helsing. Sukkel die ik ben durf ik niet meer t donker in.
Ik ben een schijtebroek. En toch blijven kijken hequote:
Waarom ben je ineens roze?quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een schijtebroek. En toch blijven kijken he.
Heb dat ook. Ga wel eens met een vriendin naar een horrorfilm, en dan de hele film naar de popcorn blijven kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een schijtebroek. En toch blijven kijken he.
Goeie vraagquote:
Nou, ik wil wel opletten, maar het lukt niet goed en daar ben ik wel blij om want het is echt geen serie voor mijquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb dat ook. Ga wel eens met een vriendin naar een horrorfilm, en dan de hele film naar de popcorn blijven kijken
Samequote:Op zaterdag 6 april 2019 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook roze. Ik ben ook speciaal.
*Twilight Zone-muziekje*quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gebeuren onverklaarbare dingen hier.
Ik vermoed dat er weer iemand zit te programmeren in de productieomgeving.quote:
Nee. Ik wilde magenta. Maar dat is te fel dus er wordt naar een wat gematigder kleurtje gezochtquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er weer iemand zit te programmeren in de productieomgeving.
Ik was zelf al aan het zoeken geslagenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:36 schreef MissMSX het volgende:
Hier zou het zijn met Jordy? 10 jaar later?
Staat in het theater, was onlangs nog daarmee in het shownieuwsquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:36 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:36 schreef MissMSX het volgende:
Die wenkbrauwen. Dat klopt niet.quote:
Donker haar, lichte ogen, baard. Zal zomaar ergens een tattoo hebben. Score 4/4 opb jouw eigen criteria. Waarom totaal niet je type?quote:
Ik wil ook een kleurtjequote:Op zaterdag 6 april 2019 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde magenta. Maar dat is te fel dus er wordt naar een wat gematigder kleurtje gezocht.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:45 schreef MissMSX het volgende:
De wenkies van Laurentien zijn er niks bij
Baardquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Donker haar, lichte ogen, baard. Zal zomaar ergens een tattoo hebben. Score 4/4 opb jouw eigen criteria. Waarom totaal niet je type?
'Het' nog wel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
Baard
Dit zijn wat haartjes. En het ziet eruit als een arrogante zak.
Ik vind het meer Lilaquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
@:samzz is weer zo roze als een euh...
Post eens wat voorbeelden van mannen waar jij blij van wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Baard
Ik vind dit ook geen mooie "baard". Ziet er onverzorgd uit imo,quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Baard
Paars.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
@:samzz is weer zo roze als een euh...
Alle aandacht naar jouw gevoelens en emoties.quote:
Chris John Millingtonquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Post eens wat voorbeelden van mannen waar jij blij van wordt.
Vind het probleem juist dat het er té verzorgd uitziet. Te fake.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook geen mooie "baard". Ziet er onverzorgd uit imo,
Niet dat ik iets mag zeggen over een onverzorgd uiterlijk...
Gelukkig maar. Zou mij knap genaaid voelen als je mij aan de kant zou zetten voor zo'n hipstervent.quote:
Er kleeft een rat aan z'n kin, he.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Chris John Millington
[ afbeelding ]
Chet Faker
[ afbeelding ]
Dat verwijt niemand je toch?quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:00 schreef Kopjechino het volgende:
Kan er ook niets aan doen dat ik dat aantrekkelijk vind
Ik kwam voor de muziek, en bleef voor de looksquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:02 schreef Debsterr het volgende:
Muziek van Chet Faker
De baard van Chet Faker
Op deze berg ga ik niet sterven.quote:
Veel meiden van mijn leeftijd begrijpen mij hier ook niet in hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:04 schreef MissMSX het volgende:
Ik dacht altijd dat de generatiekloof mij niet zou overkomen, maar ik heb echt geen idee meer. Nothing personal
Die Chet lijkt wat op mij als ik een tijdje lui geweest ben met scherenquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Chris John Millington
[ afbeelding ]
Chet Faker
[ afbeelding ]
Hoi medefossielquote:
Weet niet wat voor muziek je goed vindt?quote:
Lief van jequote:Op zaterdag 6 april 2019 23:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Veel meiden van mijn leeftijd begrijpen mij hier ook niet in hoor.
Zie je mijn UI of kun je die niet zien vanwege mobiel??quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet niet wat voor muziek je goed vindt?
Jep of gewoon weinig tot geen interesse in de huidige muziek (eigenlijk al vanaf 2000 ofzo )quote:
Ja, fossiel dusquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jep of gewoon weinig tot geen interesse in de huidige muziek (eigenlijk al vanaf 2000 ofzo )
quote:
Kan ik zo niet zien.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie je mijn UI of kun je die niet zien vanwege mobiel??
Ik kan veel muziek wel waarderen. Maar David Bowie heeft altijd een speciaal plekje in mijn hartquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jep of gewoon weinig tot geen interesse in de huidige muziek (eigenlijk al vanaf 2000 ofzo )
Farrokh Bulsara. Dus Queenquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Farrokh Bulsara. Dus Queen
Rock dus en ook Metal maar dan niet dat gegrunt
Way out of you're League.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Chris John Millington
[ afbeelding ]
Chet Faker
[ afbeelding ]
Klopt. Maar iedereen is out of my league.quote:
Probeer je nou jezelf te positioneren als het best beschikbare alternatief?quote:
Nee, dat ik lelijk ben.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer je nou jezelf te positioneren als het best beschikbare alternatief?
Heeft 'ie dat tegen je gezegd?quote:
Waar heb jij last van vanavond?quote:
Goede poging.quote:Op zaterdag 6 april 2019 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als Airwin blijft vragen om tettenpics en trio's weet je dat je goed zit.
Helpt het als ik er nu om vraag?quote:
Gn.quote:Op zondag 7 april 2019 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Jow ik ga pitten, morgen een zonnige mooie dag. Met de maten op de mtb lekker een 4 uur trappen, fkkes vreten, bos in met de kids en dan de hoogmis en bier
Doen we.quote:Op zondag 7 april 2019 00:27 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik wil met jou een keertje naar de Twilight Zone.
Lekker hoorquote:
Lief van je, maar heb nu trek in andere dingenquote:
Die heb ik ookquote:Op zondag 7 april 2019 00:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lief van je, maar heb nu trek in andere dingen
Zo, mevrouwtje doet aan film noir.quote:Op zondag 7 april 2019 00:44 schreef Kopjechino het volgende:
Eindelijk een nummer gevonden van een Franse film waarvan ik maar niet op de naam kon komen.
Zeker, ik houd van buitenlandse films. Vooral Frans.quote:
Waarom Frans?quote:Op zondag 7 april 2019 00:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker, ik houd van buitenlandse films. Vooral Frans.
De Franse taal vind ik prachtig. En veel Franse films zit echt diepgang in.quote:
Ik haat diepgang.quote:Op zondag 7 april 2019 00:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De Franse taal vind ik prachtig. En veel Franse films zit echt diepgang in.
Moet meteen denken aan El labirinto de fauno. Naar da's én geen horror én is niet Italiaans. Dus de associatie slaat nergens op.quote:Op zondag 7 april 2019 00:55 schreef Kopjechino het volgende:
Maar zo is er ook een Italiaanse film, een horror die ik lang geleden eens heb gezien. Nog steeds kwijt hoe die heet.
Had niet anders verwacht.quote:
quote:Op zondag 7 april 2019 01:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan El labirinto de fauno. Naar da's én geen horror én is niet Italiaans. Dus de associatie slaat nergens op.
Wat vind je dan leuk. The hangover ofzo?quote:
Was pas echt leuk geweest als je had gezegd: dat is hemquote:
Laat ik het zo stellen, als ik 5 minuten uit de bioscoop ben ben ik al lang en breed vergeten wat ik binnen heb gezienquote:Op zondag 7 april 2019 01:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat vind je dan leuk. The hangover ofzo?
Nee, dat is hem helaas niet. Ben me rot aan het zoekenquote:Op zondag 7 april 2019 01:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was pas echt leuk geweest als je had gezegd: dat is hem
Dus geen enkele film grijpt je aan? Op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 7 april 2019 01:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, als ik 5 minuten uit de bioscoop ben ben ik al lang en breed vergeten wat ik binnen heb gezien.
Nee, ik heb mezelf goed onder controle in de cinema.quote:Op zondag 7 april 2019 01:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dus geen enkele film grijpt je aan? Op wat voor manier dan ook.
Ik ga bijna nooit naar de biosquote:Op zondag 7 april 2019 01:09 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb mezelf goed onder controle in de cinema.
Ik zit voor m'n werk al de hele dag naar bewegend beeld te staren, dan heb ik 's avonds geen rust meer in m'n reet om naar een film te gaan zitten kijken.quote:Op zondag 7 april 2019 01:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga bijna nooit naar de bios
Kijk je thuis nooit film dan?
Aha, oké.quote:Op zondag 7 april 2019 01:14 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zit voor m'n werk al de hele dag naar bewegend beeld te staren, dan heb ik 's avonds geen rust meer in m'n reet om naar een film te gaan zitten kijken.
Ja, ik ga ook proberen te slapenquote:Op zondag 7 april 2019 01:37 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar eens spelletje spelen, en daarna maar eens slapen denk ik
Ja dit. Sliep pas om twee uur denk ik, maar was eerst om zeven uur en daarna om half negen wakker. Ben ik alsnog brak.quote:
Er is een nieuw seizoen van Sabrinaquote:Op zondag 7 april 2019 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Sliep pas om twee uur denk ik, maar was eerst om zeven uur en daarna om half negen wakker. Ben ik alsnog brak.
Lekker man ouwe reus, lekker genietenquote:Op zondag 7 april 2019 10:24 schreef Belsezar het volgende:
Zo lekker weer vandaag. Ramen open, schuifpui open.
Zo wasje ophangen in de tuin, beginnen met de beouf bourguignon, muziekje aan, boekje plus een lekker drankje in de tuin hangen
De zon heeft er hier nog niet zo'n zin inquote:Op zondag 7 april 2019 10:24 schreef Belsezar het volgende:
Zo lekker weer vandaag. Ramen open, schuifpui open.
Zo wasje ophangen in de tuin, beginnen met de beouf bourguignon, muziekje aan, boekje plus een lekker drankje in de tuin hangen
Ja toch, heerlijke zondagquote:
Nieuw kleurtje samzzje?quote:Op zondag 7 april 2019 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zon heeft er hier nog niet zo'n zin in.
Wasje wel in de machine.
NEIN!quote:
Mooi paars is niet lelijkquote:Op zondag 7 april 2019 10:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja toch, heerlijke zondag
[..]
Nieuw kleurtje samzzje?
Hier strak blauw met een fel zonnetje
[..]
NEIN!
Iddquote:Op zondag 7 april 2019 10:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Je zou met dit weer maar moeten werken! Ha!
Oh wacht
quote:
Hoi.quote:Op zondag 7 april 2019 10:44 schreef MCH het volgende:
[..]
De meids begroeten wij hier 's ochtends met hoi jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |