abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186070105
Beste mensen,

Ik zit in een dilemma. Ik heb nu een jaar lang een relatie en de afgelopen maanden is het niks anders dan ruzie. iedere keer wanneer ik het uit wil maken dreigt ze met zelfmoord. Vlak voordat ik haar leerde kennen had ze een poging gewaagd. Ik ben tot einde raad, ik heb haar ouders ingelicht, maar ik denk dat die het niet heel serieus nemen. Ik zit er mentaal helemaal doorheen.
ik zal even toelichten wat de problemen zijn. we hebben beiden een ander beeld van ons relatie. ik wilde het rustig aan doen, maar zij zat er al snel in. het begon al snel omdat ze het niet fijn vond omdat een vriendin van me vertelde over haar avonturen met de mannen die ze had, door alle ruzies heen heb ik haar uit eindelijk geblokkeerd. later kwam ik achter dat zij nog appjes kreeg van een man waar ze een nachtelijk avontuur mee had gehad. wat pas in december 2018 defitnief is gestopt omdat zij hem blokkeerde. ik weet uiteindelijk hoevaak ze contact hebben gehad. wat ik er wel bij wil vertellen is dat ik het niet aan haar heb gevraagd om dat te doen. Ze is daarnaast ook in mn telefoon gegaan en heeft nummers van mijn vrienden en vriendinnen overgenomen, iedere keer als we ruzie hadden ging ze dreigen dat ze iemand van hun zou bellen. daarnaast heeft ze vaak gedreigd om te bellen naar mn werk, omdat een vrouwelijke collega me meevroeg om een drankje te doen. ze dreigde dat ze haar zou benaderen via linkedin. Ik heb echt gewoon geen idee wat ik moet doen, ik ben aan de ene kant echt bang dat ze zelfmoord pleegt, maar aan de andere kant is het hele geval gewoon teveel voor me geworden.
excuus voor de spelfouten etc.

hoop dat jullie me goed advies kunnen geven
Kanda
  Redactie Frontpage zaterdag 6 april 2019 @ 18:34:06 #2
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_186070157
Dit klinkt als een heel ongezonde relatie. Wanneer ze haar zelf iets aan doet nadat jij de relatie verbreekt is niet jouw schuld. Ze is je aan het chanteren, jij bent hier imho het slachtoffer, niet zij.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:38:58 #3
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_186070213
Maak het uit en zorg goed voor je zelf.

Als ze dan van een flat afspringt; het is haar keuze als ze dat doet, wss gebruikt ze het alleen maar als loze dreiging om jou emotioneel te manipuleren.

Loopt ze al bij een psycholoog?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_186070231
Ze is 2 keer erheen geweest voor een gesprek en heeft het 3 maanden geleden laten vallen. Ze heeft een doorverwijzing gehad van de huisarts afgelopen week, maar geen afspraak gemaakt. Ik kan dit serieus niet meer aan. ik heb geen behoefte om haar te zien noch te spreken, maar nu stuurt ze een bericht met:"ik zie je zo".
Kanda
pi_186070279
Wat een vervelende situatie..
Hoe oud zijn jullie? En hoe komt het dat haar ouders het niet zo serieus nemen? Weten zij ook van haar andere dreigementen cq chantagepogingen?
pi_186070299
Hoe oud zijn jullie? Woont ze nog thuis?
pi_186070311
Zij blijft verantwoordelijk voor haar gevoel, niet jij. Geef aan dat je vindt dat ze professionele hulp moet zoeken, dat ze 113 kan bellen en dat ze met jou over haar problemen kan praten, maar geef aan dat jij niet verantwoordelijk voor haar bent.

En dat jullie relatie hierdoor niet beter wordt ofzo.
pi_186070341
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:46 schreef kanda91 het volgende:
je zou denken dat we tieners zijn, maar ik ben 28 en zij is 29. Ik heb haar ouders wel op de hoogte gesteld van dat ze dreigt met zelfmoord, maar niet met andere gevallen. Haar ouders zijn volgens mij ook niet echt een emetionele steun voor haar.
Misschien staat ze ook niet zo open voor steun van hen om bepaalde redenen. Weet je wie haar huisarts is?
pi_186070361
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:47 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Misschien staat ze ook niet zo open voor steun van hen om bepaalde redenen. Weet je wie haar huisarts is?
uhm nee, ik weet wel bij welke praktijk ze gaat. Maar ik weet echt niet wat ik moet doen.
Kanda
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:50:24 #10
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_186070385
Daar komt ellende van, en hoe langer je blijft hoe groter de ellende wordt. Moet je indenken hoe het zou zijn als jullie kinderen zouden krijgen. Het enige wat je kunt doen is goed aangeven dat het over is, en daarna als ze berichten blijft sturen blokkeren.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_186070398
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zij blijft verantwoordelijk voor haar gevoel, niet jij. Geef aan dat je vindt dat ze professionele hulp moet zoeken, dat ze 113 kan bellen en dat ze met jou over haar problemen kan praten, maar geef aan dat jij niet verantwoordelijk voor haar bent.

En dat jullie relatie hierdoor niet beter wordt ofzo.
Ik zou dit inderdaad duidelijk communiceren en dat het op deze manier al geen relatie meer is maar dat ze jou in een rol van hulpverlener dwingt
Je kunt liefde niet dwingen.

Dus ze kan jou zo proberen te gijzelen maar dat is geen liefde. Ze zal alleen maar creëren dat de liefde afneemt
Misschien aanbieden dat je haar nog een x aantal weken helpt haar mentale schaapjes op het droge te krijgen (Maar kort, 2 weken of zo). Dus met haar naar de huisarts of zo? Of een crisis opvang plek regelen. Maar dat je haar partner niet meer bent omdat de liefde over is

Je zou ook naar je eigen huisarts kunnen gaan voor advies. Die hebben daar een praktijkondersteuner voor geloof ik
pi_186070406
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:46 schreef kanda91 het volgende:
je zou denken dat we tieners zijn, maar ik ben 28 en zij is 29. Ik heb haar ouders wel op de hoogte gesteld van dat ze dreigt met zelfmoord, maar niet met andere gevallen. Haar ouders zijn volgens mij ook niet echt een emetionele steun voor haar.
Ik zou de politie bellen;
quote:
Wat is het verschil tussen 0900-8844 en het alarmnummer 112?

U belt alleen 112 bij spoedeisende zaken. Bijvoorbeeld bij levensbedreigende situaties en/of als u een misdrijf ziet. Voor alles wat 'zonder zwaailicht' kan, en voor informatie en advies kiest u 0900-8844.
https://www.politie.nl/th(...)itle-waarom-09008844
omdat ze
a) dreigt met zelfmoord
b) jou deze zelfmoord in de schoenen probeert te schuiven door middel van chantage
Google is your friend, abuse your friends
pi_186070422
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:51 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Ik zou de politie bellen;
[..]

omdat ze
a) dreigt met zelfmoord
b) jou deze zelfmoord in de schoenen probeert te schuiven door middel van chantage
doet de poltie wat aan zelfmoordd poging?
Kanda
pi_186070448
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:49 schreef kanda91 het volgende:

[..]

uhm nee, ik weet wel bij welke praktijk ze gaat. Maar ik weet echt niet wat ik moet doen.
Ze mogen haar dossier niet inhoudelijk met je bespreken, maar je kan daar wel aangeven dat ze regelmatig met zelfmoord blijft dreigen en behandeling ontloopt enzo. Geen idee in hoeverre ze daar iets mee kunnen, maar veel meer dan dat kun je niet doen denk ik. Ja, aanmelden voor bemoeizorg. En als ze echt iets suïcidaals onderneemt, 112 bellen.
  zaterdag 6 april 2019 @ 18:55:22 #15
286575 Roces18
Chef de party
pi_186070462
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:52 schreef kanda91 het volgende:

[..]

1-1-3
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186070491
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:55 schreef Roces18 het volgende:

[..]

1-1-3
ja maar 113 moet door de persoon zelf gebeld worden, niet?
Kanda
pi_186070588
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:52 schreef kanda91 het volgende:

[..]

Nope, doen ze niks aan. Kan en mag gewoon in Nederland
pi_186070630
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ze mogen haar dossier niet inhoudelijk met je bespreken, maar je kan daar wel aangeven dat ze regelmatig met zelfmoord blijft dreigen en behandeling ontloopt enzo. Geen idee in hoeverre ze daar iets mee kunnen, maar veel meer dan dat kun je niet doen denk ik. Ja, aanmelden voor bemoeizorg. En als ze echt iets suïcidaals onderneemt, 112 bellen.
Ik geef het wel door aan haar ouders, gezien ze familie zijn dat ze meer kunnen doen in dat opzicht
Kanda
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:06:02 #19
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_186070677
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:41 schreef kanda91 het volgende:
nu stuurt ze een bericht met:"ik zie je zo".
En jij hebt teruggestuurd "nee hoor, want zoals ik al aangaf wil ik je niet zien" toch?
Prrrrr
pi_186070684
Je kan sommige mensen niet redden van zichzelf, je kan wel jezelf redden van de problemen van iemand anders.

Laat je niet chanteren. Neem afstand. En als je acuut gevaar ziet bel je hulpdiensten, maar laat je jezelf niet meeslepen.
Zoals jij het beschrijft zit zij vast in zeer ongezond gedrag, als jij daar in mee gaat wordt zij daarin alleen maar meer bevestigd en ben je eerder onderdeel van het probleem dan een oplossing. Niemand wordt er beter van een dergelijke relatie.

Misschien zal het uitmaken van de relatie een reden zijn dat ze wel in behandeling gaat. Hoe dan ook is haar gedrag na het afsluiten van het contact niet jou schuld.
pi_186070693
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Valt wel mee, ze is volwassene dus zij kunnen ook alleen maar de melding aannemen. En dan ben jij er iets serieuzer in aan het geloven dan zij.
Misschien kun je dan wel bij de familie in gesprek gaan waarom zij er niet zo in geloven? En anders aanbieden om te laten zien wat voor berichten zij aan jou stuurt, als dat hen meer inzicht geeft in de situatie.
Die familie weet allang hoe laat het is
pi_186070728
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:06 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Die familie weet allang hoe laat het is
Dat weet je niet, zeker niet alleen op basis van de summiere info hier, en het punt is wellicht ook meer dat ts het gevoel heeft dat hij zijn best heeft gedaan om aan te geven hoe of wat.
pi_186070744
Ik heb een tijd lang een vriendje gehad die daar ook mee dreigde. Daardoor kon ik het veel te lang niet uitmaken, maar uiteindelijk was ik er klaar mee en heb ik ondanks de dreigementen, het toch uit gemaakt.

Hij leeft nogsteeds :)
pi_186070749
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat weet je niet, zeker niet alleen op basis van de summiere info hier, en het punt is wellicht ook meer dat ts het gevoel heeft dat hij zijn best heeft gedaan om aan te geven hoe of wat.
Ik stuur de gesprekken wel door naar haar ouders.
Kanda
pi_186070806
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja na dat cruciale punt moet je het loslaten, mensen willen om diverse redenen liever niet meer leven blijkbaar. Ik dacht ook dat ik iemand kon redden van een zekere dood. Niks blijkt minder waar blijkt nu.
pi_186070823
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:09 schreef Halimede het volgende:
Ik heb een tijd lang een vriendje gehad die daar ook mee dreigde. Daardoor kon ik het veel te lang niet uitmaken, maar uiteindelijk was ik er klaar mee en heb ik ondanks de dreigementen, het toch uit gemaakt.

hoe wist je dat hij het niet zou doen?
Kanda
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:13:52 #27
286575 Roces18
Chef de party
pi_186070840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 18:56 schreef kanda91 het volgende:

[..]

ja maar 113 moet door de persoon zelf gebeld worden, niet?
nee joh , kan je advies vragen
ik zou haar ouders laten komen en het dan uit maken definitief
en dan is ze het probleem van de ouders.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_186070841
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:12 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Ja na dat cruciale punt moet je het loslaten, mensen willen om diverse redenen liever niet meer leven blijkbaar. Ik dacht ook dat ik iemand kon redden van een zekere dood. Niks blijkt minder waar blijkt nu.
zit je niet met een schuldgevoel?
Kanda
pi_186070962
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:13 schreef kanda91 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet zeker, maar we konden zo niet verder. We waren beide al volwassen en als hij er voor kiest om zelfmoord te plegen over zoiets, dan ligt die verantwoordelijkheid niet bij mij. Ik had het vreselijk gevonden als hij het wel had gedaan, maar je kan ook niet eeuwig gevangene van iemand blijven.
pi_186071040
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:19 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat wist ik niet zeker, maar we konden zo niet verder. We waren beide al volwassen en als hij er voor kiest om zelfmoord te plegen over zoiets, dan ligt die verantwoordelijkheid niet bij mij. Ik had het vreselijk gevonden als hij het wel had gedaan, maar je kan ook niet eeuwig gevangene van iemand blijven.
ik ben bang als het gebeurd, dat ik heel mn leven rond ga lopen met gevoel dat ik bloed aan mn handen heb.
Kanda
pi_186071081
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:24 schreef kanda91 het volgende:

[..]

ik ben bang als het gebeurd, dat ik heel mn leven rond ga lopen met gevoel dat ik bloed aan mn handen heb.
Kans is groot dat ze dat niet zal doen, mensen die zelfmoord plegen zijn over het algemeen niet vocaal over hun plannen. Misschien is het slim om anders dit met je eigen huisarts te bespreken.
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:27:24 #32
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186071084
Ze zal je vermoedelijk altijd hier mee blijven dreigen dus dan zou je het nooit uit kunnen maken.

Gewoon uitmaken. Wat zij zich zelf eventueel aan wil doen, is niet jouw schuld.
pi_186071124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:27 schreef Halimede het volgende:

[..]

Kans is groot dat ze dat niet zal doen, mensen die zelfmoord plegen zijn over het algemeen niet vocaal over hun plannen. Misschien is het slim om anders dit met je eigen huisarts te bespreken.
Dit denken mensen maar er zijn totaal geen getallen of onderzoeken die dit ondersteunen
pi_186071187
heel eerlijk te zijn, weet ik het echt niet. 4 maanden geleden had ze afgesproken met een jongen waar ze een jaar geleden veriiefd op was, bij haar thuis.keken ze samen een film. Ik weet dat ik naief ben, maar ik zie het nut niet van vreemdgaan in een relatie,

[ Bericht 50% gewijzigd door Samzz op 06-04-2019 19:45:33 ]
Kanda
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:35:45 #35
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_186071202
Je moet je niet laten chanteren. Zolang dat werkt, zal ze dat blijven doen
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:36:08 #36
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186071207
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:13 schreef kanda91 het volgende:

[..]

Ik denk dat de jouwe sowieso niet zichzelf wat aan gaat doen. De OP staat al zo ramvol drama dat ik zeker weet dat die dreigementen ook een manier zijn om je bij haar te houden.

Ik zou het zsm afkappen en wanneer ze over zelfmoord begint haar vertellen dat wat ze haarzelf aandoet haar eigen verantwoordelijkheid is en dat jij niet met dat soort dreigementen een kant op gedwongen wil worden.

Verder contact verbreken. En je voorbereiden op damage control bij vrienden en familie als ze die gaat opbellen.
pi_186071222
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:12 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Tenzij terminaal is het vooral een kwestie van mensen die zichzelf moeten willen en kunnen redden ja. Loslaten kan makkelijker worden als je voor jezelf het idee hebt dat je er alles aan hebt gedaan wat je kon. Vandaar ook mijn advies om nogmaals de ouders te contacteren en te verzekeren dat ze weten wat voor situatie dit is. Zeggen dat ze ermee dreigt komt mogelijk anders over dan de daadwerkelijke berichten over en weer, dat zou dus een verschil kunnen maken.

Verder blijft het denk ik altijd een beetje gissen of iemand het wel of niet zal doen. Ook voor professionals, maar die zijn er tenminste meer op getraind om mee om te gaan. Je kan nu eenmaal niet in iemands hoofd kijken.
Wel kun je de omgeving er op wijzen, zodat meer mensen er alert op zijn. Dat kan helpen met een en ander in de smiezen te houden en duidelijk maken dat iemand er niet alleen voor hoeft te staan. Geeft helaas echter geen garanties, maar dat is ook een beetje het ding in het leven in het algemeen. Meer dan je best kun je niet doen..
pi_186071247
TS, je vriendin gaat over je grenzen heen.
Wellicht door onmacht, onzekerheid, behoefte om de grens te voelen of iets anders.

Jij bent degene die grenzen moet stellen. Zij kan dat niet voor je doen.
Jij bent verantwoordelijk voor jouw leven, zij voor het hare.
Stél dat ze zelfmoord pleegt als je het zou uitmaken (wat maar zeer, zeer zelden de directe aanleiding is) dan blijft het nog haar keuze, niet de jouwe.
Jij bent niet verantwoordelijk voor de keuzes die zij in of over haar leven maakt.

Bel eens met 113 Zelfmoordpreventie, het hoeft niet om jezelf te gaan, je kunt er ook advies vragen. Of even van je afpraten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 6 april 2019 @ 19:46:24 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186071401
Ik heb een aantal trollende en op de persoon gerichte reacties verwijderd. Reageer normaal en met respect, of reageer niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_186071434
Ik heb haar moeder gebeld en die haalt haar op, ze belde me huilend op en was onderweg naar me.....
Kanda
pi_186071633
M'n opmerking was serieus
@mods
  zaterdag 6 april 2019 @ 20:01:03 #42
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_186071643
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:48 schreef kanda91 het volgende:
Ik heb haar moeder gebeld en die haalt haar op, ze belde me huilend op en was onderweg naar me.....
Goed gedaan.
Prrrrr
pi_186071718
ik wijzig hierna mijn nummer, bedankt iedereen!
Kanda
pi_186071757
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef kanda91 het volgende:
Met een nieuw nummer heb je haar nog niet uit je hoofd en uit je leven he....
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_186071772
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Met een nieuw nummer heb je haar nog niet uit je hoofd en uit je leven he....
Het is een start
Kanda
pi_186071776
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:30 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit denken mensen maar er zijn totaal geen getallen of onderzoeken die dit ondersteunen
Daar heb je wel weer een punt... maar je kan zoiets niet je leven laten controleren :N
pi_186071784
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:08 schreef kanda91 het volgende:

[..]

Het is een start
Dat zeker! :)
  zaterdag 6 april 2019 @ 20:27:21 #48
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_186072097
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:05 schreef kanda91 het volgende:
Of je blokkeert haar, en negeert anonieme oproepen. Over een paar weken heeft ze een nieuw slachtoffer en ben je er vanaf.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_186072377
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 20:27 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Of je blokkeert haar, en negeert anonieme oproepen. Over een paar weken heeft ze een nieuw slachtoffer en ben je er vanaf.
Dat is ook een optie!
Kanda
  zaterdag 6 april 2019 @ 22:23:26 #50
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_186074556
Ze kan ook aan je deur komen neem ik aan?
pi_186074714
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:23 schreef SugeLucky het volgende:
Ze kan ook aan je deur komen neem ik aan?
woon in een appartement, maar ik heb haar moeder gesproken. ze is nu thuis.
Kanda
  Moderator zaterdag 6 april 2019 @ 22:42:46 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186074983
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:30 schreef kanda91 het volgende:

[..]

woon in een appartement, maar ik heb haar moeder gesproken. ze is nu thuis.
Dus is het nu uit of dat nog steeds niet? Wat zij doet is haar verantwoordelijkheid, niet de jouwe. Dit soort emotionele chantage moet je echt niet willen. Dit is geen relatie, jij bent een gevangene en zolang je je laat chanteren zul je dat blijven.

Uitmaken, contact 100% verbreken, en nooit meer omkijken. Jij bent meer waard dan dit soort bullshit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_186075635
Wel echt een zieke situatie trouwens.
pi_186075740
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 22:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus is het nu uit of dat nog steeds niet? Wat zij doet is haar verantwoordelijkheid, niet de jouwe. Dit soort emotionele chantage moet je echt niet willen. Dit is geen relatie, jij bent een gevangene en zolang je je laat chanteren zul je dat blijven.

Uitmaken, contact 100% verbreken, en nooit meer omkijken. Jij bent meer waard dan dit soort bullshit.
ik denk dat het over is. Ze blijft voorlopig bij haar ouders en die gaan op haar letten
Kanda
pi_186075764
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:17 schreef kanda91 het volgende:

[..]

ik denk dat het over is. Ze blijft voorlopig bij haar ouders en die gaan op haar letten
Heeft een van jullie beiden dus aangegeven de relatie te gaan verbreken?

Zo nee, dan zou ik er niet te snel vanuit gaan dat ‘het over’ is.
  Vis een optie? zaterdag 6 april 2019 @ 23:22:14 #56
70532 loveli
N
pi_186075840
Ik hoop dat het over is, maar denk dat je nog wel wat van haar gaat horen.

Die zelfmoordpoging voor je haar leerde kennen, was dat een echte of weet je het alleen omdat ze het je heeft verteld?

Mocht ze er nog een keer mee dreigen, meteen de politie (112) bellen. Die komen als iemand een gevaar voor zichzelf of anderen is. En overal blokkeren en je niet laten chanteren.
crap in = crap out
  zaterdag 6 april 2019 @ 23:23:45 #57
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_186075858
Ik vind dit hele verhaal van TS nogal verwarrend en eenzijdig eigenlijk. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_186075891
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:23 schreef Samuel24 het volgende:
Ik vind dit hele verhaal van TS nogal verwarrend en eenzijdig eigenlijk. :')
Ik vind het een helder verhaal.
Wel eenzijdig, want we horen alleen zijn verhaal. Maar dat is niet zo verrassend, want dat geldt voor alle topics.

Heb je verder nog een bijdrage waarmee TS iets kan?
  zaterdag 6 april 2019 @ 23:28:33 #59
475456 Samuel24
pi_186075955
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind het een helder verhaal.
Wel eenzijdig, want we horen alleen zijn verhaal. Maar dat is niet zo verrassend, want dat geldt voor alle topics.

Heb je verder nog een bijdrage waarmee TS iets kan?
Ik vind dat moeilijk omdat hij vrij weinig info over zijn vriendin geeft. Ik bedoel...hoe lang duurde de relatie? Waardoor ontstond er steeds ruzie? Heeft zijn vriendin echt eerder een zelfmoordpoging gedaan? Zo ja waarom is hij dan een relatie met haar aangegaan als hij dit al wist van haar? etc.
  zaterdag 6 april 2019 @ 23:29:59 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186075978
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:28 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik vind dat moeilijk omdat hij vrij weinig info over zijn vriendin geeft. Ik bedoel...hoe lang duurde de relatie? Waarom ontstond er meteen ruzie? Heeft zijn vriendin echt eerder een zelfmoordpoging gedaan? Zo ja waarom is hij dan een relatie met haar aangegaan als hij dit al wist van haar? etc.
Letterlijk uit de OP:

quote:
Ik heb nu een jaar lang een relatie en de afgelopen maanden is het niks anders dan ruzie. iedere keer wanneer ik het uit wil maken dreigt ze met zelfmoord. Vlak voordat ik haar leerde kennen had ze een poging gewaagd.
pi_186075984
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:28 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik vind dat moeilijk omdat hij vrij weinig info over zijn vriendin geeft. Ik bedoel...hoe lang duurde de relatie? Waardoor ontstond er steeds ruzie? Heeft zijn vriendin echt eerder een zelfmoordpoging gedaan? Zo ja waarom is hij dan een relatie met haar aangegaan als hij dit al wist van haar? etc.
Dit staat er allemaal in :')
  zaterdag 6 april 2019 @ 23:31:07 #62
475456 Samuel24
pi_186075998
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:30 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Dit staat er allemaal in :')
Ik had er nog een paar vragen aan toegevoegd.
pi_186076036
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:31 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

De antwoorden staan allemaal in de OP.

En insinueer je nu dat het niet goed is om een relatie te beginnen met iemand die een zelfmoordpoging heeft gedaan, of daaraan heeft gedacht?
pi_186076054
-Nee-

[ Bericht 90% gewijzigd door Samzz op 07-04-2019 00:29:33 ]
.
  zaterdag 6 april 2019 @ 23:35:41 #65
475456 Samuel24
pi_186076066
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En insinueer je nu dat het niet goed is om een relatie te beginnen met iemand die een zelfmoordpoging heeft gedaan, of daaraan heeft gedacht?
Dat niet. Maar het zou mogelijk een rode vlag kunnen zijn.
pi_186076075
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:31 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Alles staat in de OP of dit topic. Misschien handig dat je alles even leest voordat je inhoudelijk ergens op reageert.
pi_186076088
ik was niet op de hoogte ervan, ik was ook niet op de hoogte van de dreigementen etc. dat vertelde ze pas toen het gebeurde.
Kanda
pi_186076099
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:35 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat niet. Maar het zou mogelijk een rode vlag kunnen zijn.
Rode vlag waarvoor?
pi_186076153
kijk, ik zeg nu niet dat ik een goed voorbeeld ben als een vriend, maar ik ben niet iemand die een ander bedreigt of dingen ga eisen. ik stond in het begin anders in onze relatie dan haar. ik ben ook niet altijd even makkelijk, maar ik heb dat altijd kenbaar gemaakt, dat ik na jaren single te zijn het tijd gaat kosten voordat ik me volledig op stel.
Kanda
  zaterdag 6 april 2019 @ 23:41:35 #70
475456 Samuel24
pi_186076175
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Rode vlag waarvoor?
Voor de relatie natuurlijk. Omdat je dan dus dit soort dingen kan krijgen zoals TS nu heeft meegemaakt met zijn vriendin.
Maar goed.....TS was in het begin van de relatie dus niet op de hoogte van haar poging begrijp ik nu net uit zijn post. Dus ja.....dat is lastig natuurlijk.
pi_186076260
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:22 schreef loveli het volgende:
Ik hoop dat het over is, maar denk dat je nog wel wat van haar gaat horen.

Die zelfmoordpoging voor je haar leerde kennen, was dat een echte of weet je het alleen omdat ze het je heeft verteld?

Mocht ze er nog een keer mee dreigen, meteen de politie (112) bellen. Die komen als iemand een gevaar voor zichzelf of anderen is. En overal blokkeren en je niet laten chanteren.
dat is wat ze vertelde, dat ze het probeerde met een gastank en die staat nog in haar slaapkamer
Kanda
  Vis een optie? zaterdag 6 april 2019 @ 23:48:16 #72
70532 loveli
N
pi_186076266
quote:
Ik ben tot einde raad, ik heb haar ouders ingelicht, maar ik denk dat die het niet heel serieus nemen.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 6 april 2019 @ 23:54:08 #73
70532 loveli
N
pi_186076340
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:47 schreef kanda91 het volgende:

[..]

dat is wat ze vertelde, dat ze het probeerde met een gastank en die staat nog in haar slaapkamer
Waarom heeft niemand die gastank verwijderd als ze daar ooit zelfmoord mee wilde plegen? Waarom heeft ze dat zelf niet gedaan?

Antwoord: omdat het zo lekker dramatisch is als je ernaar kunt wijzen.

(welk gas?)
crap in = crap out
pi_186076399
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom heeft niemand die gastank verwijderd als ze daar ooit zelfmoord mee wilde plegen? Waarom heeft ze dat zelf niet gedaan?

Antwoord: omdat het zo lekker dramatisch is als je ernaar kunt wijzen.

(welk gas?)
een heliumtank, ik heb werkelijk geen idee.
Kanda
  zondag 7 april 2019 @ 00:00:57 #75
475456 Samuel24
pi_186076420
Ik denk dat dit meisje zo snel mogelijk opgenomen moet werden als je het mij vraagt. En dat is iets wat haar ouders moeten regelen.
Maar ja....Nederlandse gezondheidszorg...wachtlijsten. :')
  zondag 7 april 2019 @ 00:01:51 #76
475456 Samuel24
pi_186076430
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:59 schreef kanda91 het volgende:

[..]

??? Wat moet zij in godsnaam met een heliumtank? :')
  Vis een optie? zondag 7 april 2019 @ 00:02:22 #77
70532 loveli
N
pi_186076441
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:59 schreef kanda91 het volgende:

[..]

Zij ook niet, als ze daar zelfmoord mee wilde plegen.
Edit: kennelijk weet ik niet hoe je zelfmoord pleegt.
crap in = crap out
pi_186076442
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 00:01 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

zelfmoord plegen?
Kanda
  Vis een optie? zondag 7 april 2019 @ 00:03:13 #79
70532 loveli
N
pi_186076459
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 00:01 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Balonnen opblazen en met een piepstem praten.

(daar gebruiken normale mensen het voor)
crap in = crap out
pi_186076487

[ Bericht 100% gewijzigd door kanda91 op 07-04-2019 00:15:03 ]
Kanda
  Vis een optie? zondag 7 april 2019 @ 00:06:31 #81
70532 loveli
N
pi_186076517
.

[ Bericht 98% gewijzigd door loveli op 07-04-2019 00:18:26 ]
crap in = crap out
  zondag 7 april 2019 @ 00:09:02 #82
475456 Samuel24
pi_186076537
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 00:06 schreef loveli het volgende:
Niet dat mensen zelf niet kunnen googelen, maar een linkje met handleiding is misschien niet zo handig.
Ik weet wat Helium is en waar het voor gebruikt word. Maar ik vind het toch vreemd dat zij een hele tank in haar kamer heeft zitten.

Ik heb zelf nog nooit zo´n ding in mijn kamer gehad namelijk. En niemand anders die ik ken ook verder.

[ Bericht 3% gewijzigd door Samzz op 07-04-2019 00:16:54 ]
pi_186076596
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 00:09 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik weet wat Helium is en waar het voor gebruikt word. Maar ik vind het toch vreemd dat zij een hele tank in haar kamer heeft zitten.

Ik heb zelf nog nooit zo´n ding in mijn kamer gehad namelijk. En niemand anders die ik ken ook verder. :')
Iemand in mijn omgeving was ook op die manier van plan om er een eind aan te maken.
Ik heb wel een TR gezet zodat de mods kunnen kijken, een handleiding voor deze methode is algemeen bekend als je eruit wilt stappen..
Maar dat hoeft niet hier denk ik.
Hell To The Liars
  zondag 7 april 2019 @ 00:15:59 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186076647
Zullen we ophouden over het hoe? Dat is niet echt relevant.

@Samuel24 die :') mag je wel een heel stuk minder gebruiken in dit soort serieuze topics.
  zondag 7 april 2019 @ 00:18:42 #85
475456 Samuel24
pi_186076676
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 00:15 schreef Samzz het volgende:
Zullen we ophouden over het hoe? Dat is niet echt relevant.

@:Samuel24 die :') mag je wel een heel stuk minder gebruiken in dit soort serieuze topics.
Oke is goed.
  zondag 7 april 2019 @ 00:41:42 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186076937
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 00:18 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Oke is goed.
^O^. Ga je een heel stuk prettiger door overkomen :Y.
  zondag 7 april 2019 @ 09:30:22 #87
475456 Samuel24
pi_186078480
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 00:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

^O^. Ga je een heel stuk prettiger door overkomen :Y.
Ja dat lijkt me ook wel inderdaad. ;)
pi_186116529
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2019 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja iemand die net een zelfmoord poging heeft gedaan levert een goede basis voor een relatie..
Lekkere balans voor tijdens de ruzies en conflicten..
  dinsdag 9 april 2019 @ 19:50:38 #89
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_186124878
de eerste die gaat dreigen bij het uit maken met zelfmoord , die had aan mij een goede gehad .... ik had gezegd , nou tot ziens dan maar , en als je vragen heb hoe kan ik je nog wel tips geven

maar vaak doen ze het niet is puur aandacht , kijk mij eens zielig zijn
nou sorry maar je blijft en je doet naar maal of je weet waar de uitgang is ....

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 10-04-2019 10:28:14 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_186128067
Mijn eerste ex vriend wilde ook zelfmoord plegen toen ik het uit aan het maken was (andere redenen, hij kon z'n handjes niet thuis laten en de 2e keer was voor mij toen genoeg om er een eind aan te breien - plus hij was ontzettend egoïstisch).

Hij stond met een mes aan zijn pols. Ik was 17. Heb gezegd tegen hem dat het zijn keuze is om er een eind aan te maken en niet die van mij (het was de 2e keer dat hij dreigde). Uiteindelijk heeft hij het niet gedaan.

Stel in het ergste geval dat ze het wel doet, jij hebt haar familie gewaarschuwd, het is uiteindelijk haar keuze om het te doen. Als jij niet de trigger zou zijn, zou het wel iemand of iets anders zijn. Hoe moeilijk het ook is, het is beter om dit gewoon af te kappen voor jezelf.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  Moderator dinsdag 9 april 2019 @ 22:30:23 #91
441859 crew  Lenny77
pi_186128441
Een paar exxen van mij hebben daar ook mee gedreigd.. Vreselijk als iemand dat doet!
Ze leven nog allemaal trouwens :D

Vroeger was ik daar echt bang voor en bleef ik veel te lang hangen.
Nu is het meteen gedaan als iemand zoiets zegt!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_186132232
Gewoon niet emotioneel laten chanteren.

Dan pleegt ze maar zelfmoord.
Deze verantwoordelijkheid ligt compleet in haar handen en als ze het al daadwerkelijk zou doen, moet je je daar absoluut niet schuldig over voelen.

Egoistisch kind dat jouw leven extra zuur probeert te maken.

Ik zou tegen d'r zeggen (niet zwart op wit anders krijg jij nog de schuld ook :') ) : doe maar. :W
  donderdag 11 april 2019 @ 10:31:20 #93
475456 Samuel24
pi_186152908
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 08:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gewoon niet emotioneel laten chanteren.

Dan pleegt ze maar zelfmoord.
Deze verantwoordelijkheid ligt compleet in haar handen en als ze het al daadwerkelijk zou doen, moet je je daar absoluut niet schuldig over voelen.

Egoistisch kind dat jouw leven extra zuur probeert te maken.

Ik zou tegen d'r zeggen (niet zwart op wit anders krijg jij nog de schuld ook :') ) : doe maar. :W
Dat laatste lijkt me niet echt nodig.
Je kan de relatie ook gewoon afkappen en er daarna geen woorden meer aan vuil maken. Maar als je daarbij ook nog zo iemand gaat doodwensen dan zit je zelf ook behoorlijk fout vind ik.
pi_186153698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 10:31 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me niet echt nodig.
Je kan de relatie ook gewoon afkappen en er daarna geen woorden meer aan vuil maken. Maar als je daarbij ook nog zo iemand gaat doodwensen dan zit je zelf ook behoorlijk fout vind ik.
Eens ^O^
  maandag 15 april 2019 @ 16:23:20 #95
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186478828
Ik heb niks meer van me laten horen de afgelopen tijd, maar ik krijg nog steeds mailtjes. De ene dag van hoe ze spijt van alles wat ze heeft gezegd en gedaan en de andere dag hoe laag ik ben en haar leven heb verpest en dan weer dat ze echt niet meer verder kan, dat het teveel pijn doet allemaal. Krijg onder tussen een lading scheldwoorden over me heen en ze hoopt dat ik sterf want dat is wat ik verdien en verdien ik ook het verlies van mijn broer, want mensen die zo laag zijn als ik verdienen dat. Ik blijf constant haar email adressen blokkeren. Het is werkelijk een drama, ik dacht dat ik er van af was, niet dus. ik heb zelfs een mail ontvangen waar ze de telefoonnummers van mijn collega's heeft en als ik niet reageer krijgen ze allemaal foto's te zien, en ja, ze heeft de nummers echt.
Kanda
pi_186479087
Waarom lees je die mailtjes?

Wat je kan doen is contact opnemen met haar ouders om hen attent te maken op haar ziekelijke gedrag, de mailtjes ongeopend wegdoen of de mails in een apart mapje te bewaren om een dossier op te bouwen als je verder gestalkt gaat worden.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 16:00:43 #98
16180 crew  CoolGuy
pi_186479124
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef kanda91 het volgende:
Ik heb niks meer van me laten horen de afgelopen tijd, maar ik krijg nog steeds mailtjes. De ene dag van hoe ze spijt van alles wat ze heeft gezegd en gedaan en de andere dag hoe laag ik ben en haar leven heb verpest en dan weer dat ze echt niet meer verder kan, dat het teveel pijn doet allemaal. Krijg onder tussen een lading scheldwoorden over me heen en ze hoopt dat ik sterf want dat is wat ik verdien en verdien ik ook het verlies van mijn broer, want mensen die zo laag zijn als ik verdienen dat. Ik blijf constant haar email adressen blokkeren. Het is werkelijk een drama, ik dacht dat ik er van af was, niet dus. ik heb zelfs een mail ontvangen waar ze de telefoonnummers van mijn collega's heeft en als ik niet reageer krijgen ze allemaal foto's te zien, en ja, ze heeft de nummers echt.
Ja joh, volwassen meiske heb je uitgezocht. Niet reageren. Ze probeert je te manipuleren om een reactie van je los te krijgen want ze kan er niet mee omgaan dat ze geen macht meer over je heeft.

Dit heeft allemaal niks met jou te maken of dat ze je mist. Dit gaat om haar, zij moet 'winnen', haar zin krijgen.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 16:15:22 #99
441859 crew  Lenny77
pi_186479453
quote:
1 keer een mail terug sturen waarin je zegt dat je geen contact meer wil en dit de laatste keer is dat je zal antwoorden. Bij een volgend dreigement of volgende mail zal je met alle verzamelde stukken naar de politie gaan en klacht neer leggen.

Je zou eventueel de ouders ook kunnen inlichten dat je naar de politie zal gaan als ze niet stopt met je te storen.

En licht desnoods je collega's in dat er foto's aan kunnen gaan komen. Heeft ze genant materiaal?
pi_186479530
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 16:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

1 keer een mail terug sturen waarin je zegt dat je geen contact meer wil en dit de laatste keer is dat je zal antwoorden. Bij een volgend dreigement of volgende mail zal je met alle verzamelde stukken naar de politie gaan en klacht neer leggen.

Je zou eventueel de ouders ook kunnen inlichten dat je naar de politie zal gaan als ze niet stopt met je te storen.

En licht desnoods je collega's in dat er foto's aan kunnen gaan komen. Heeft ze genant materiaal?
Het zijn fotos die in het vertrouwen naar haar zijn verstuurd, dus zou genant kunnen zijn
Kanda
pi_186479644
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja joh, volwassen meiske heb je uitgezocht. Niet reageren. Ze probeert je te manipuleren om een reactie van je los te krijgen want ze kan er niet mee omgaan dat ze geen macht meer over je heeft.

Dit heeft allemaal niks met jou te maken of dat ze je mist. Dit gaat om haar, zij moet 'winnen', haar zin krijgen.
begin me sterk af te vragen of ze borderline heeft
Kanda
pi_186479647
Klote man, maar denk dat het de meeste mensen weinig kan schelen als ze privé-foto's van jou te zien krijgen, zelfs als het naakt-foto's ofzo. Als het allemaal een beetje volwassen mensen zijn iig. Snap dat je dat genant vindt, maar zou er niet wakker van liggen.
pi_186479701
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:23 schreef kanda91 het volgende:

[..]

Lijkt er met die emotionele chantage en stemmingswisselingen wel op idd, ook dat hulp weigeren komt dan vaak voor. Misschien dat die zelfmoord-dreigingen ook niet zo serieus zijn als haar ouders het nieteens geloven.
Maar hoeft geen borderline te zijn, kan ook gewoon verwend en egocentrisch zijn.
pi_186479731
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:26 schreef Hiernamaals het volgende:

[..]

Lijkt er met die emotionele chantage en stemmingswisselingen wel op idd, ook dat hulp weigeren komt dan vaak voor. Misschien dat die zelfmoord-dreigingen ook niet zo serieus zijn als haar ouders het nieteens geloven.
Maar hoeft geen borderline te zijn, kan ook gewoon verwend en egocentrisch zijn.
het blijft lastig, het stomme is dat ik toch zorgen blijf maken.
Kanda
pi_186479893
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:27 schreef kanda91 het volgende:

[..]

het blijft lastig, het stomme is dat ik toch zorgen blijf maken.
Ja logisch, ze klinkt onvoorspelbaar en ik denk dat niemand een idee heeft van wat ze gaat doen. Maar nadat ze jou zo heeft behandeld en jij je best hebt gedaan kun jij niet heel veel meer doen. Die problemen die ze heeft heb jij niet veroorzaakt, jij bent niet verantwoordelijk voor haar en iedereen die haar kent zal dit waarschijnlijk ook wel weten.
Maar nog steeds een enge situatie, ik duim voor je
pi_186480116
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:35 schreef Hiernamaals het volgende:

[..]

Ja logisch, ze klinkt onvoorspelbaar en ik denk dat niemand een idee heeft van wat ze gaat doen. Maar nadat ze jou zo heeft behandeld en jij je best hebt gedaan kun jij niet heel veel meer doen. Die problemen die ze heeft heb jij niet veroorzaakt, jij bent niet verantwoordelijk voor haar en iedereen die haar kent zal dit waarschijnlijk ook wel weten.
Maar nog steeds een enge situatie, ik duim voor je
Bedankt!
Kanda
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 16:51:20 #107
441859 crew  Lenny77
pi_186480288
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:23 schreef Hiernamaals het volgende:
Klote man, maar denk dat het de meeste mensen weinig kan schelen als ze privé-foto's van jou te zien krijgen, zelfs als het naakt-foto's ofzo. Als het allemaal een beetje volwassen mensen zijn iig. Snap dat je dat genant vindt, maar zou er niet wakker van liggen.
Dit.
Het maakt niet uit!
  zondag 28 april 2019 @ 16:52:32 #108
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_186480315
Mensen die zelfmoord gepleegd hebben, hebben daarvoor zelden gedreigd ermee. Ze doen het omdat ze echt willen. De dood lijkt hun fijner dan het leven. Zo'n grote beslissing maak je niet alleen met emotie, daar dit ook heel veel ratio achter. En de mensen die dat doen benoemen hun zelfdmoordplannen niet tijdens een emotionele tirade, maar ook gewoon in een rusttoestand.

Mensen die dreigen met zelfmoord willen niet dood. Die willen aandacht. Dat beetje aandacht meer of minder is nooit een verschil tussen een doodswens of een levenswens.

De meeste mensen die met zelfmoord dreigen hebben een probleem met zelfvertrouwen. Heb je ooit eens een zelfverzekerd mens zien jammeren en roepen dat ze dood willen? Toch plegen dit soort mensen net zo goed zelfmoord, alleen ontbreekt daar de cry for attention.
  Vis een optie? zondag 28 april 2019 @ 16:54:07 #109
70532 loveli
N
pi_186480353
quote:
Waarom lees je die mails nog? Tijd voor een nieuw mailadres. Chantage is strafbaar, doe er wat mee.

Als jij nu reageert, weet ze dat haar machtsmiddel werkt. Laat je niet chanteren.
crap in = crap out
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 16:56:47 #110
441859 crew  Lenny77
pi_186480426
Wel alles goed bijhouden he
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 17:02:29 #111
16180 crew  CoolGuy
pi_186480572
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:23 schreef kanda91 het volgende:

[..]

Dat doet er helemaal niet toe.
  zondag 28 april 2019 @ 17:04:50 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186480609
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 17:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat doet er helemaal niet toe.
Precies. Ze gedraagt zich debiel.

Laat je niet chanteren, TS. Wens haar veel plezier met t sturen van die foto's en licht je collega's alvast in dat ze zoiets zou kunnen doen. Dan is ze haar macht helemaal kwijt.
  zondag 28 april 2019 @ 19:23:34 #113
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186482926
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:09 schreef Halimede het volgende:

Ik heb zo’n zelfde ex-vriendin gehad. Die heeft er zo vaak mee gedreigd dat ik uiteindelijk zelf maar naar de keukenla ben gelopen met de vraag of ik haar er misschien mee moest helpen.

Je raad het al, ze heeft het nooit gedaan.

Edit: Na de relatiebreuk is overigens wel borderline bij haar geconstateerd.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186483406
Gewoon uitmaken en zien wat er gebeurt.
pi_186484184
Ben jij vrouw? Tering man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 april 2019 @ 20:28:40 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186484360
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef ludovico het volgende:
Ben jij vrouw? Tering man.
Onnodig zeg. Een man mag deze gevoelens niet hebben?
pi_186484408
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Onnodig zeg. Een man mag deze gevoelens niet hebben?
Wie zegt dat ik het over de gevoelens heb? Ik krijg koppijn van die emotionele niet te lezen OP.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186491311
Dit zijn kermisattracties. Ze willen maar één ding en dat ben jij. Ze zijn gewoon bang je te verliezen. Wanneer het even niet loopt zoals zij willen grijpen ze alles aan om jou te fucken. Met maar één doel; jou een klote gevoel geven, zodat jij je schuldig voelt. De ene keer maken ze zich van kant, de volgende keer verzinnen ze dat ze zwanger zijn en morgen dreigen ze dat ze wel op zoek gaan naar iemand anders.
Niks anders dan manipulatie. Manipulatie is geen liefde.
pi_186491740
Zo’n vriendin heb ik ook ooit gehad. Is nu precies 3 jaar dood... nee hoor, was gewoon een schreeuw om aandacht.

Een andere vriendin van me (niet m’n vriendin) is van de een op de andere dag voor de trein gesprongen. Geen aankondiging of iets. Schijnbaar zonder reden.

Op basis van wat je beschrijft lijkt t inderdaad een schreeuw om aandacht. Maar goed, t blijft een vervelende situatie voor je. Sterkte!
  maandag 29 april 2019 @ 09:18:59 #120
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186492016
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:23 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik heb zo’n zelfde ex-vriendin gehad. Die heeft er zo vaak mee gedreigd dat ik uiteindelijk zelf maar naar de keukenla ben gelopen met de vraag of ik haar er misschien mee moest helpen.

Je raad het al, ze heeft het nooit gedaan.

Edit: Na de relatiebreuk is overigens wel borderline bij haar geconstateerd.
Baas _O_
pi_187006910
Hoe is dit afgelopen?
pi_187006916
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 17:47 schreef ChristmasRoses het volgende:
Hoe is dit afgelopen?
Goeie kick!
pi_187006928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 17:47 schreef Silven het volgende:

[..]

Goeie kick!
Ja las dit na dat sekstopic en was benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')