abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186479644
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja joh, volwassen meiske heb je uitgezocht. Niet reageren. Ze probeert je te manipuleren om een reactie van je los te krijgen want ze kan er niet mee omgaan dat ze geen macht meer over je heeft.

Dit heeft allemaal niks met jou te maken of dat ze je mist. Dit gaat om haar, zij moet 'winnen', haar zin krijgen.
begin me sterk af te vragen of ze borderline heeft
Kanda
pi_186479647
Klote man, maar denk dat het de meeste mensen weinig kan schelen als ze privé-foto's van jou te zien krijgen, zelfs als het naakt-foto's ofzo. Als het allemaal een beetje volwassen mensen zijn iig. Snap dat je dat genant vindt, maar zou er niet wakker van liggen.
pi_186479701
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:23 schreef kanda91 het volgende:

[..]

Lijkt er met die emotionele chantage en stemmingswisselingen wel op idd, ook dat hulp weigeren komt dan vaak voor. Misschien dat die zelfmoord-dreigingen ook niet zo serieus zijn als haar ouders het nieteens geloven.
Maar hoeft geen borderline te zijn, kan ook gewoon verwend en egocentrisch zijn.
pi_186479731
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:26 schreef Hiernamaals het volgende:

[..]

Lijkt er met die emotionele chantage en stemmingswisselingen wel op idd, ook dat hulp weigeren komt dan vaak voor. Misschien dat die zelfmoord-dreigingen ook niet zo serieus zijn als haar ouders het nieteens geloven.
Maar hoeft geen borderline te zijn, kan ook gewoon verwend en egocentrisch zijn.
het blijft lastig, het stomme is dat ik toch zorgen blijf maken.
Kanda
pi_186479893
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:27 schreef kanda91 het volgende:

[..]

het blijft lastig, het stomme is dat ik toch zorgen blijf maken.
Ja logisch, ze klinkt onvoorspelbaar en ik denk dat niemand een idee heeft van wat ze gaat doen. Maar nadat ze jou zo heeft behandeld en jij je best hebt gedaan kun jij niet heel veel meer doen. Die problemen die ze heeft heb jij niet veroorzaakt, jij bent niet verantwoordelijk voor haar en iedereen die haar kent zal dit waarschijnlijk ook wel weten.
Maar nog steeds een enge situatie, ik duim voor je
pi_186480116
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:35 schreef Hiernamaals het volgende:

[..]

Ja logisch, ze klinkt onvoorspelbaar en ik denk dat niemand een idee heeft van wat ze gaat doen. Maar nadat ze jou zo heeft behandeld en jij je best hebt gedaan kun jij niet heel veel meer doen. Die problemen die ze heeft heb jij niet veroorzaakt, jij bent niet verantwoordelijk voor haar en iedereen die haar kent zal dit waarschijnlijk ook wel weten.
Maar nog steeds een enge situatie, ik duim voor je
Bedankt!
Kanda
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 16:51:20 #107
441859 crew  Lenny77
pi_186480288
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:23 schreef Hiernamaals het volgende:
Klote man, maar denk dat het de meeste mensen weinig kan schelen als ze privé-foto's van jou te zien krijgen, zelfs als het naakt-foto's ofzo. Als het allemaal een beetje volwassen mensen zijn iig. Snap dat je dat genant vindt, maar zou er niet wakker van liggen.
Dit.
Het maakt niet uit!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 28 april 2019 @ 16:52:32 #108
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_186480315
Mensen die zelfmoord gepleegd hebben, hebben daarvoor zelden gedreigd ermee. Ze doen het omdat ze echt willen. De dood lijkt hun fijner dan het leven. Zo'n grote beslissing maak je niet alleen met emotie, daar dit ook heel veel ratio achter. En de mensen die dat doen benoemen hun zelfdmoordplannen niet tijdens een emotionele tirade, maar ook gewoon in een rusttoestand.

Mensen die dreigen met zelfmoord willen niet dood. Die willen aandacht. Dat beetje aandacht meer of minder is nooit een verschil tussen een doodswens of een levenswens.

De meeste mensen die met zelfmoord dreigen hebben een probleem met zelfvertrouwen. Heb je ooit eens een zelfverzekerd mens zien jammeren en roepen dat ze dood willen? Toch plegen dit soort mensen net zo goed zelfmoord, alleen ontbreekt daar de cry for attention.
  Vis een optie? zondag 28 april 2019 @ 16:54:07 #109
70532 loveli
N
pi_186480353
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 15:48 schreef kanda91 het volgende:
Ik heb niks meer van me laten horen de afgelopen tijd, maar ik krijg nog steeds mailtjes. De ene dag van hoe ze spijt van alles wat ze heeft gezegd en gedaan en de andere dag hoe laag ik ben en haar leven heb verpest en dan weer dat ze echt niet meer verder kan, dat het teveel pijn doet allemaal. Krijg onder tussen een lading scheldwoorden over me heen en ze hoopt dat ik sterf want dat is wat ik verdien en verdien ik ook het verlies van mijn broer, want mensen die zo laag zijn als ik verdienen dat. Ik blijf constant haar email adressen blokkeren. Het is werkelijk een drama, ik dacht dat ik er van af was, niet dus. ik heb zelfs een mail ontvangen waar ze de telefoonnummers van mijn collega's heeft en als ik niet reageer krijgen ze allemaal foto's te zien, en ja, ze heeft de nummers echt.
Waarom lees je die mails nog? Tijd voor een nieuw mailadres. Chantage is strafbaar, doe er wat mee.

Als jij nu reageert, weet ze dat haar machtsmiddel werkt. Laat je niet chanteren.
crap in = crap out
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 16:56:47 #110
441859 crew  Lenny77
pi_186480426
Wel alles goed bijhouden he
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 17:02:29 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_186480572
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 16:23 schreef kanda91 het volgende:

[..]

Dat doet er helemaal niet toe.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 28 april 2019 @ 17:04:50 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186480609
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 17:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat doet er helemaal niet toe.
Precies. Ze gedraagt zich debiel.

Laat je niet chanteren, TS. Wens haar veel plezier met t sturen van die foto's en licht je collega's alvast in dat ze zoiets zou kunnen doen. Dan is ze haar macht helemaal kwijt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 28 april 2019 @ 19:23:34 #113
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186482926
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 19:09 schreef Halimede het volgende:
Ik heb een tijd lang een vriendje gehad die daar ook mee dreigde. Daardoor kon ik het veel te lang niet uitmaken, maar uiteindelijk was ik er klaar mee en heb ik ondanks de dreigementen, het toch uit gemaakt.

Hij leeft nogsteeds :)
Ik heb zo’n zelfde ex-vriendin gehad. Die heeft er zo vaak mee gedreigd dat ik uiteindelijk zelf maar naar de keukenla ben gelopen met de vraag of ik haar er misschien mee moest helpen.

Je raad het al, ze heeft het nooit gedaan.

Edit: Na de relatiebreuk is overigens wel borderline bij haar geconstateerd.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186483406
Gewoon uitmaken en zien wat er gebeurt.
pi_186484184
Ben jij vrouw? Tering man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 28 april 2019 @ 20:28:40 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186484360
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef ludovico het volgende:
Ben jij vrouw? Tering man.
Onnodig zeg. Een man mag deze gevoelens niet hebben?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_186484408
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 20:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Onnodig zeg. Een man mag deze gevoelens niet hebben?
Wie zegt dat ik het over de gevoelens heb? Ik krijg koppijn van die emotionele niet te lezen OP.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186491311
Dit zijn kermisattracties. Ze willen maar één ding en dat ben jij. Ze zijn gewoon bang je te verliezen. Wanneer het even niet loopt zoals zij willen grijpen ze alles aan om jou te fucken. Met maar één doel; jou een klote gevoel geven, zodat jij je schuldig voelt. De ene keer maken ze zich van kant, de volgende keer verzinnen ze dat ze zwanger zijn en morgen dreigen ze dat ze wel op zoek gaan naar iemand anders.
Niks anders dan manipulatie. Manipulatie is geen liefde.
pi_186491740
Zo’n vriendin heb ik ook ooit gehad. Is nu precies 3 jaar dood... nee hoor, was gewoon een schreeuw om aandacht.

Een andere vriendin van me (niet m’n vriendin) is van de een op de andere dag voor de trein gesprongen. Geen aankondiging of iets. Schijnbaar zonder reden.

Op basis van wat je beschrijft lijkt t inderdaad een schreeuw om aandacht. Maar goed, t blijft een vervelende situatie voor je. Sterkte!
  maandag 29 april 2019 @ 09:18:59 #120
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186492016
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:23 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik heb zo’n zelfde ex-vriendin gehad. Die heeft er zo vaak mee gedreigd dat ik uiteindelijk zelf maar naar de keukenla ben gelopen met de vraag of ik haar er misschien mee moest helpen.

Je raad het al, ze heeft het nooit gedaan.

Edit: Na de relatiebreuk is overigens wel borderline bij haar geconstateerd.
Baas _O_
pi_187006910
Hoe is dit afgelopen?
pi_187006916
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 17:47 schreef ChristmasRoses het volgende:
Hoe is dit afgelopen?
Goeie kick!
pi_187006928
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 17:47 schreef Silven het volgende:

[..]

Goeie kick!
Ja las dit na dat sekstopic en was benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')