Duidelijk! Ben benieuwd. Nu wil ik het volgen ookquote:Op zondag 7 april 2019 21:32 schreef ato het volgende:
Er zijn 5 gematchte stellen. 4 hetero stellen en een homo stel.
Peter en Paul zijn gematcht, zij gaan trouwen net als de hetero stellen.
Daarna wordt er gekeken of zo'n huwelijk slaagt, 4 experts matchen de relaties en denken dat zo'n blind huwelijk kan slagen. Voor het huwelijk kennen zij hun partner niet.
Er zijn al 3 seizoenen geweest en er zijn tot nu toe 2 huwelijken geslaagd.
Oh ja met Peter heb ik ooit gedate. Er komen nu 4 afleveringen.
Het is echt leukquote:Op zondag 7 april 2019 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Duidelijk! Ben benieuwd. Nu wil ik het volgen ook
Liefdesverdriet, hoe, wat?quote:Op zondag 7 april 2019 21:36 schreef Andromache het volgende:
Wat vind je daarvan ato, dat Peter meedoet?
Ik heb trouwens een katerig en liefdesverdrietachtig gevoel na gisteren.
Nou gewoon, ik smacht naar Arcade en de hele sfeer van gisteren en mijn grote liefde is even buiten bereik, dat gevoel. Ik ga dit niet meer snel meemaken. Ik bedoel, ik ga niet naar Tel Aviv. Het was zo'n explosie van emoties gisteren...quote:
Oh zo, snap helemaal wat je bedoelt!quote:Op zondag 7 april 2019 21:46 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik smacht naar Arcade en de hele sfeer van gisteren en mijn grote liefde is even buiten bereik, dat gevoel. Ik ga dit niet meer snel meemaken. Ik bedoel, ik ga niet naar Tel Aviv. Het was zo'n explosie van emoties gisteren...
twitter:chegovic twitterde op zondag 07-04-2019 om 11:24:44Guess who s comin to the ESC 2020.? https://t.co/VX7ddBsADX reageer retweet
twitter:
Oeh spannendquote:Op zondag 7 april 2019 22:20 schreef Andromache het volgende:
Vriend stapt zo in bed en ik ga hem verrassen met de EIC-lichtstaaf onder de dekens. Oh boy ik ga dubbel liggen hahaha
Ik moet op de een of andere manier hieraan denken:quote:
Werden daar fleshlights uitgedeeld?quote:Op zondag 7 april 2019 22:20 schreef Andromache het volgende:
Vriend stapt zo in bed en ik ga hem verrassen met de EIC-lichtstaaf onder de dekens. Oh boy ik ga dubbel liggen hahaha
Alleen al door het lezen van de titel heb ik dit nummer nu in m’n hoofdquote:Op zondag 7 april 2019 22:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik moet op de een of andere manier hieraan denken:
Ik snap ditquote:Op zondag 7 april 2019 21:46 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou gewoon, ik smacht naar Arcade en de hele sfeer van gisteren en mijn grote liefde is even buiten bereik, dat gevoel. Ik ga dit niet meer snel meemaken. Ik bedoel, ik ga niet naar Tel Aviv. Het was zo'n explosie van emoties gisteren...
Dit klinkt wel heel mooiquote:Op zondag 7 april 2019 21:46 schreef Andromache het volgende:
[..]
Staat wel een linkje in het verslag naar alle video's van optredens! Griekenland viel beetje tegen. Roemenië was veel toffer live. Polen ook! Israël vond ik live heel kippenvellerig, prachtig gezongen. Zwitserland en Spanje leuk maar moesten het vooral van de feestsfeer hebben en niet van hun zang. Nederland was beter dan ooit. Wie wil je nog meer weten?quote:Op zondag 7 april 2019 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel mooiIk vind het jammer dat ik gisteren niet kon, hopelijk lukt het volgend jaar wel!
Is er ergens nog een post met een samenvatting welke acts meevielen en welke juist tegenvielen? Ik had Greys' topic wel gezien, maar daar stond niets over hoe goed de acts waren
Ik wil alleen maar horen dat Duncan's grootste concurrenten tegenvallenquote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat wel een linkje in het verslag naar alle video's van optredens! Griekenland viel beetje tegen. Roemenië was veel toffer live. Polen ook! Israël vond ik live heel kippenvellerig, prachtig gezongen. Zwitserland en Spanje leuk maar moesten het vooral van de feestsfeer hebben en niet van hun zang. Nederland was beter dan ooit. Wie wil je nog meer weten?
Die viel gister beetje tegenquote:Op zondag 7 april 2019 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar horen dat Duncan's grootste concurrenten tegenvallenLeuk dat Polen en Israël zo meevallen, die staan toch laag in de odds. En als Roemenië ook nog eens goed wordt, is onze halve finale wel erg sterk. Ik hoop nog steeds dat Ierland - net als vorig jaar - kan verrassen, maar dat zal dan wel niet
I'm a mothafuckin' gay fish. Hoogtepuntje uit de muziekgeschiedenis.quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen al door het lezen van de titel heb ik dit nummer nu in m’n hoofd
Haar stem... ze klinkt als een paard. Een vals zingend paard.quote:Op zondag 7 april 2019 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Die viel gister beetje tegenTis wel echt een superleuke en lieve meid. Maar het optreden was niet heel erg indrukwekkend.
quote:Op zondag 7 april 2019 23:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haar stem... ze klinkt als een paard. Een vals zingend paard.
Ach ik heb geen contact meer met hem, dus.quote:Op zondag 7 april 2019 21:36 schreef Andromache het volgende:
Wat vind je daarvan ato, dat Peter meedoet?
Ik heb trouwens een katerig en liefdesverdrietachtig gevoel na gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |