https://m2.ikea.com/nl/nl(...)bed-grenen-00360484/quote:
Vandaag mn loopgrens verlegd naar 3 kilometer.....in etappes.....nu lekker op de bank met glas wijn....quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een rust hier, vast veel mensen die wat leuks aan het doen zijn
Hey grappig concept, scheelt ruimte.quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://m2.ikea.com/nl/nl(...)bed-grenen-00360484/
Van ouderlijk huis een matras meegenomen en nog een matras bij kringloop gekocht. Hij staat nu opgestapeld, kwestie van optillen neerzetten en je hebt twee bedden of een tweepersoonsbed
Installeer PokemonGo op je telefoon en broed eieren uit terwijl je looptquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vandaag mn loopgrens verlegd naar 3 kilometer.....in etappes.....nu lekker op de bank met glas wijn....
Neuh......ik vermaak me wel zonder die gekke dingen onderwegquote:Op zaterdag 6 april 2019 22:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Installeer PokemonGo op je telefoon en broed eieren uit terwijl je loopt
Even een date scoren Naatje......quote:Op zaterdag 6 april 2019 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies. En nu hang ik er een beetje onderuitgezakt op bij wijze van bank.
Ja hè?quote:Op zondag 7 april 2019 00:18 schreef Andromache het volgende:
Trusten! Heerlijk om samen te genieten hiervan.
quote:Op zondag 7 april 2019 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
JOEEHOOEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Was weer ZO gezellig en tof en amazing en slayend vanavondJullie hebben wat gemist!
Trustenquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 00:18 schreef Andromache het volgende:
Trusten! Heerlijk om samen te genieten hiervan.
Ben over half uur pas op mijn station maar ik ben klaar wakkerquote:Op zondag 7 april 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten!![]()
Al kan ik denk ik nog niet slapen
Ik heb een beetje mee zitten loeren met een Facebookstream met verrassend redelijk geluidquote:Op zondag 7 april 2019 00:48 schreef Momo... het volgende:
Mensen die niet zijn geweest moeten de videos even bekijken. Ga ik morgen ook weer doen
Ik lig wakker van de opwindingquote:Op zondag 7 april 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
Trusten!![]()
Al kan ik denk ik nog niet slapen
Sterkte!quote:Op zondag 7 april 2019 08:50 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen!
Spierpijn. Tenniscompetitie was gisteren weer begonnen. Die eerste dag is altijd het zwaarst![]()
Zo leuk, al die entousiaste reacties over eic te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |