Alles wat kort is. Als je een overzichtsfoto voor me hebt kan ik wel zien of er wat voor me bij zit. Scheelt wat tijd.quote:Op donderdag 4 april 2019 20:53 schreef Quoi het volgende:
Poe, hier staat ook nog wel een doosje zomer (jongens) 86/92! Kost telkens zoveel tijd om het op de foto te zettenMochten er nog specifieke wensen zijn....
Oh graag, wat wil je er voor hebben?quote:Op maandag 8 april 2019 13:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Z.g.a.n. Kipling Juan3 sandalen maat 32
Cas wil ze niet aan dus hier maar een post.
[ afbeelding ]
¤20,- incl verzenden? Wil je een foto van de sandalen?quote:Op maandag 8 april 2019 15:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh graag, wat wil je er voor hebben?
Maat 32 voor Sjaak ja? J heeft met zn 6 jaar net maat 30quote:Op maandag 8 april 2019 15:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Oh graag, wat wil je er voor hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ook nog HIP sneakers, 2 keer gedragen (meneer wil ze niet aan...)
Maat 33SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broeken maat 98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teva's maat 26 (vallen ook zo) GERESERVEERDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lente/tussenjasje maat 98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog twee vestjes gevonden die te klein zijn, vallen als 98:
[ Bericht 12% gewijzigd door mousemicky op 11-04-2019 14:48:56 ]![]()
Is er veel animo?quote:Je pm inbox is niet beschikbaar.
Als het autoshirt nog niet weg is: hoe valt Maxomorra 98 tov 98/104? Scheelt dat veel? Als het niet veel scheelt wil ik hem graag van je overnemen.![]()
Je PM box is vol inderdaad! Zo veel interesse denk ik.quote:
Ik heb eigenlijk interesse in alle korte mouwen t-shirts, behalve de maxomorra (die heeft ie al :p), de Lidl broek en de Teva’s![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 13:47 schreef Hupje het volgende:
[..]
Als het autoshirt nog niet weg is: hoe valt Maxomorra 98 tov 98/104? Scheelt dat veel? Als het niet veel scheelt wil ik hem graag van je overnemen.Oeps, pm box is inmiddels weer geleegd. Gevalletje kon nog net wel pm-en, en had interesse in de maxomorra (sorry @Hupje) en het spinnenshirt. @Adrian4, de andere shirts zijn er nog, en de broek en Teva's ook. Zal even pm-en voor follow-up.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:08 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk interesse in alle korte mouwen t-shirts, behalve de maxomorra (die heeft ie al :p), de Lidl broek en de Teva’s![]()
Sorry voor de mensen die wachten op mijn fotos’s, we zitten met een goede griep in huis die ons al 1,5 week niet met rust laat. Ik hoop snel foto’s te kunnen maken
♥ J & S![]()
Pakket maat 80 en pakket maat 86 toegevoegd op ....
https://www.facebook.com/groups/567974843350414/
Wie maakt mij los
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Korte mouw? Voor de zomer ben ik nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:32 schreef gestreeptestoel het volgende:
Is er interesse in meisjes shirts mt 98/104?Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..![]()
Ja korte mouw. Ik dacht dat t nog wel zou passen.. maar het is alweer te kortquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Korte mouw? Voor de zomer ben ik nieuwsgierig!![]()
VERKOCHT
Maat 98, witte rokje is 92, maar ruim
[ Bericht 6% gewijzigd door gestreeptestoel op 21-04-2019 10:00:10 ]![]()
https://www.dropbox.com/s(...)3SAWUCoRB744Hja?dl=0
Hier staat alles los in de mappen
Het liefst verkopen als pakket
[ Bericht 8% gewijzigd door gestreeptestoel op 19-04-2019 13:45:31 ]![]()
Wat wil je voor dit pakket hebben?quote:Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
Alleen deze foto? Of alles?quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat wil je voor dit pakket hebben?![]()
Het eerste shirtjespakket nr 98/104.quote:Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pb gestuurdquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het eerste shirtjespakket nr 98/104.![]()
Voorjaars/zomerkleding jongens maat 68/74/80
68: (ik heb meer in deze maat maar daarvoor moet ik de kamer in van een slapend kind)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.74:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.80: heb ik ook meer van maar kan ik nu niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag weg voor kleine prijzen, excl. verzenden![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
68: (ik heb meer in deze maat maar daarvoor moet ik de kamer in van een slapend kind)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.74:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.80: heb ik ook meer van maar kan ik nu niet bijHoeveel wil je voor dat jasje hebben? (Tumble 'n Dry)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag weg voor kleine prijzen, excl. verzenden![]()
Ik pm je even!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:51 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hoeveel wil je voor dat jasje hebben? (Tumble 'n Dry)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:48 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.74:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.80: heb ik ook meer van maar kan ik nu niet bijWat een leuke kleding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag weg voor kleine prijzen, excl. verzendenIk ben eigenlijk wel geīnteresseerd in alle kleding maat 74
Buiten de jas dan, die mag naar Helsinki.
Dat maat 68 pakje is ook erg leuk, maar krijg ik Draakje echt niet meer in gestopt helaas.![]()
Idem.quote:Op zaterdag 20 april 2019 02:28 schreef Aure het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat je nog meer in maat 80 hebt Fleur
Protčge moi de mes désirs.![]()
Ah, te laat voor de jas. Jammer!K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Iemand interesse in dit setje van Tumble n dry in maat 74 (valt ruim):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een legging van de H&M maat 74 (valt ook ruim):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben vandaag niet echt aan maat 80 toegekomen en hij had dat aan in de herfst en winter bedacht ik me net. Maar hij droeg niet alleen maar dikke truien dus ik zal nuttig spul dit weekend op de foto zetten
![]()
![]()
Met zoveel toffe kleertjes ben ik vooral benieuwd naar linkjes van dingen die Fleur in maat 92 voor haar koter koopt!![]()
Let me see you stripped down to the bone![]()
Ik heb hier nog een aantal dingen maat 80 (of wat valt als 80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kwam deze van Z8 nog tegen, maat 74 maar valt eerder als een 68.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@minilot Kom ik op terug! Ik ben nu nog een beetje aan het zoeken wat ik leuk vind voor de zomer![]()
![]()
![]()
Ik heb een 4 funky flavours pak in maat 74-80 wat alleen is gewassen en 1 x gedragen door Ollie. Het staat hem écht niet. Mag weg voor 10 euro excl verzenden, misschien is er hier interesse, voor ik m op mp zet?
Paar foto's met en zonder flits, vind het lastig de kleur op de foto te zetten. Het is een soort zeegrijsgroen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2019 23:15 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik heb hier nog een aantal dingen maat 80 (of wat valt als 80)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik kwam deze van Z8 nog tegen, maat 74 maar valt eerder als een 68.Wat vraag je voor deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:minilot Kom ik op terug! Ik ben nu nog een beetje aan het zoeken wat ik leuk vind voor de zomer![]()
@spees, ik heb wel interesse. Hoelang zijn de pijpjes?![]()
![]()
Ik ben pas over een paar uurtjes thuis, dan meet ik het even voor je op!quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:55 schreef Plumeria het volgende:
[..]
Wat vraag je voor deze?
@:Spees, ik heb wel interesse. Hoelang zijn de pijpjes?![]()
Als er iemand (binnen nu en een maand of vier) een maxi cosi Pearl te koop heeft, hoor ik het graag. Dat is de enige stoel die op onze isofixbasis past.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Aangeboden:
Maxi Cosi Pebble denim met Cocobelt en bijpassende Maxi Cosi denim voetenzak.
Regio 040.
Maxi Cosi en voetenzak volledig vlekvrij, hele nette staat. Helemaal compleet met zitverkleiner enz. Uiteraard nooit betrokken geweest bij een aanrijding en nooit laten vallen.![]()
Als plum hem niet wil dan ben ik graag reserve!quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb een 4 funky flavours pak in maat 74-80 wat alleen is gewassen en 1 x gedragen door Ollie. Het staat hem écht niet. Mag weg voor 10 euro excl verzenden, misschien is er hier interesse, voor ik m op mp zet?
Paar foto's met en zonder flits, vind het lastig de kleur op de foto te zetten. Het is een soort zeegrijsgroen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ben zo slim geweest om het pakje op Ollies kamer te laten liggen en die sl**pt (kssst fokwetquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:55 schreef Plumeria het volgende:
[..]
Wat vraag je voor deze?
@:Spees, ik heb wel interesse. Hoelang zijn de pijpjes?)
Dus ik heb het even op de site van 4Ff opgezocht, daar blijkt ook de binnenbeenlengte te staan bij de pakken. Het is 36 cm voor deze maat!
@Peace: is goed, ben jij 1e reserve!![]()
Ik heb hier nog een veel te klein paar Teva's liggen. Ze zijn maat 20 en zijn amper gedragen. Het gaat om deze. Iemand hier interesse?![]()
Ah, had ik zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben zo slim geweest om het pakje op Ollies kamer te laten liggen en die sl**pt (kssst fokwet)
Dus ik heb het even op de site van 4Ff opgezocht, daar blijkt ook de binnenbeenlengte te staan bij de pakken. Het is 36 cm voor deze maat!
@:peace: is goed, ben jij 1e reserve!maar loik, ik wil hem wel. Even verder in PM/DM?
![]()
Dat visjespak heb ik net nieuw gekocht![]()
Als je ze nog hebt, zou ik graag de dunne longsleeves van je willen overnemen SQ![]()
![]()
nee, aure was je voor!quote:Op woensdag 24 april 2019 21:40 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Heb je de summersuits van 4ff nog? De kronkeltjes blauw met wit en de groene?disclaimer![]()
Hoera voor opruimkriebels! Hier wat positiekleding maat XS/S en kleine babymaatjes voor meisjes, bij interesse PM
PositiekledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooh jouw kleine babymaatjesHeb je geen 74 liggen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
Nog een verdwaalde 50-56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slabben/Silly Billyz zonder maat, ik denk tot 1 jaar ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond nog 3 truitjesquote:Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef Tink89 het volgende:
Ooh jouw kleine babymaatjesHeb je geen 74 liggen?
Maar denk dat dat alles is, 74 was kennelijk een uniseks periode hier dus blijft voor buikbaby
![]()
![]()
Ik heb ook een heleboel positiekleding in maat xs en s, is daar interesse in?No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante![]()
Heeft iemand nog zomerjurkjes in maat 116?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
SQ, heb je nog de Duns-jurk, de Maxomorra-jurk, het Smafolk-pak en de 4ff-suit? En zo ja, wat wil je ervoor? Die Duns-jurk kan ze pas over duizend jaar aan ofzo, maar ik blijf dit topic maar aanklikken om ernaar te loeren![]()
![]()
![]()
De duns jurk gaat eerst naar fazzoletti, maar misschien wil zij hem nadien wel naar jou doorschuivenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:59 schreef Jentin het volgende:
SQ, heb je nog de Duns-jurk, de Maxomorra-jurk, het Smafolk-pak en de 4ff-suit? En zo ja, wat wil je ervoor? Die Duns-jurk kan ze pas over duizend jaar aan ofzo, maar ik blijf dit topic maar aanklikken om ernaar te loeren![]()
de andere dingetjes heb ik nog wel!
disclaimer![]()
Dan graag. Zal ik je een pm doen?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De duns jurk gaat eerst naar fazzoletti, maar misschien wil zij hem nadien wel naar jou doorschuivende andere dingetjes heb ik nog wel!
@Fazzoletti, denk aan mij![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:03 schreef Jentin het volgende:
[..]
Dan graag. Zal ik je een pm doen?
@:fazzoletti, denk aan mij![]()
Zal ik doen
![]()
![]()
H&M heeft hele leuke voor ¤5,00 per stuk. Ik denk dat je ook daar kan kijken. Scheelt net zoveel als hier kopen en wellicht verzenden..quote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef Franny_G het volgende:
Heeft iemand nog zomerjurkjes in maat 116?
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ja, ik scharrel her en der van alles bij elkaar, beetje next, beetje Hema, beetje H&M. Maar als iemand hier nog een leuk stapeltje heeft liggen, waarom niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
H&M heeft hele leuke voor ¤5,00 per stuk. Ik denk dat je ook daar kan kijken. Scheelt net zoveel als hier kopen en wellicht verzenden.."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
Aangeboden voor een klein zakcentje voor in de jongens hun spaarpotten:
Philips Avent flessenwarmer
Philips Avent handkolf
Philips Avent magnetron sterilisator
Bewaarflessen borstvoeding 28 maal 240 ml en 3 kleine flesjes![]()
![]()
Ik heb nog een grijze storchenwiege draagzak liggen en een grijze tricot slen.
Mogen weg voor een klein prijsje![]()
![]()
Ok, deel 1. De zolder moet nu echt eens worden opgeruimd dus al het te kleine spul gaat in de verkoop. Ik heb me al met frisse moed door het onderstaande heengewerkt, de rest, maat 80 en groter, volgt.
NewbornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 74-80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SchoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog allerlei dingen als omslag/wikkeldoeken (oa Koeka, Prenatal), een dooky, Milestonecards (in nieuwstaat, na 3x vergeten), slaapzakken in duizend maten, etc.
Bij belangstelling maak ik foto’s.
Graag dm of pm bij interesse of behoefte aan meer info of foto’s. Pakketten krijgen voorrang op los spul, maar alles is bespreekbaar, ik wil er vooral van af![]()
![]()
Wat voor dingen heb je?quote:Op donderdag 25 april 2019 14:26 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb ook een heleboel positiekleding in maat xs en s, is daar interesse in?
Chick on a mission![]()
@Mineola: ik heb inteteresse in slaapzakken vanaf 110 cm. Heb je die liggen?![]()
-edit- ik stuur je een dm!![]()
Hoi!
Ik zoek jongensspul. Voor het voorjaar of de zomer. Maat 98 of misschien kleine 104.
Eventueel heb ik ook interesse in maat 128 en maat 140 zomerjurkjes voor meisjes.:)![]()
Wij schaften in 2016 de Mutsy Slider (blauw) aan. Tweedehands en driedelig (bak + wandel + maxicosi pebble + adapter). Wat een fijn ding was dat![]()
Hij is veel gebruikt (want je kon er offroad werkelijk overal mee komen tijdens vakanties) en zeer geschikt voor lange mensen (wij zijn 185 en 200 cm). Ofwel, gebruikerssporen, maar geen defect te vinden.
Voor ik ‘m op marktplaats zet maak ik er graag een Fok!er blij mee voor een prikkie.
Linkjes (want bij interesse maak ik foto’s): http://www.kinderwagen.nl(...)f/i/file_17_21_1.jpg
http://www.babypark.nl/me(...)iswieg-cyan-blue.jpg
Interesse?![]()
Van alles winter en zomer: truien, veel t-shirts, jeans, sportkleding, winter- en zomerjas, sportkleding, jurken, hemdjes... van de merken Mamalicious, H&M, Zalando, Noppies, prenatal en Supermom.quote:No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante![]()
Geen interesse (wij hebben ook een Mutsy dinges), maar ik vroeg me vandaag toevallig af tot welke leeftijd zo'n geval gebruikt wordt.quote:Op zondag 28 april 2019 20:27 schreef Quoi het volgende:
Hij is veel gebruikt (want je kon er offroad werkelijk overal mee komen tijdens vakanties) en zeer geschikt voor lange mensen (wij zijn 185 en 200 cm). Ofwel, gebruikerssporen, maar geen defect te vinden.Wij gebruiken 'm bijna nooit meer: uitstapjes in de woonplaats met de fiets of lopend, op vakantie altijd liever een draagzak. Eigenlijk vooral nog als we naar de dierentuin gaan of zo, maar dan kunnen we net zo goed een inklapbare buggy kopen denk ik? De Mutsy staat hier niet heel erg in de weg, maar anders zou ik in dat hoekje een laag kapstokje voor haar kunnen maken.
![]()
![]()
Daarom gaat 'ie weg. Hij staat te verstoffen. We gebruiken 'm al zo lang niet meer. Zelfs de buggy staat soms weken stil (alleen als hij ziek is en ik toch boodschappen doe of bij echt lange wandelingen). En in een dierentuin zijn leuke (giraffe oid) wagentjes.quote:Op zondag 28 april 2019 21:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Geen interesse (wij hebben ook een Mutsy dinges), maar ik vroeg me vandaag toevallig af tot welke leeftijd zo'n geval gebruikt wordt.Wij gebruiken 'm bijna nooit meer: uitstapjes in de woonplaats met de fiets of lopend, op vakantie altijd liever een draagzak. Eigenlijk vooral nog als we naar de dierentuin gaan of zo, maar dan kunnen we net zo goed een inklapbare buggy kopen denk ik? De Mutsy staat hier niet heel erg in de weg, maar anders zou ik in dat hoekje een laag kapstokje voor haar kunnen maken.
Jammer noa!![]()
Oeh! Ik zou evt wel geinteresseerd zijn in de sportkleding en de zomerkleding. Zie je het zitten om foto’s te maken want kleding blijft natuurlijk ook altijd wel een beetje smaak/stijl afhankelijkquote:Op zondag 28 april 2019 20:41 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Van alles winter en zomer: truien, veel t-shirts, jeans, sportkleding, winter- en zomerjas, sportkleding, jurken, hemdjes... van de merken Mamalicious, H&M, Zalando, Noppies, prenatal en Supermom.
Chick on a mission![]()
https://imgur.com/a/cOCcbLEquote:Op maandag 29 april 2019 06:39 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Oeh! Ik zou evt wel geinteresseerd zijn in de sportkleding en de zomerkleding. Zie je het zitten om foto’s te maken want kleding blijft natuurlijk ook altijd wel een beetje smaak/stijl afhankelijkNo hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante![]()
Ik kreeg gister na vier jaar ineens de Tiny Love mobile terug die ik aan vrienden had uitgeleend. Ik heb gecheckt: hij doet het nog. (Uiteraard, wantTiny Love
)
Voor reviews over hoe de Tiny Love het verschil maakt tussen warme en koude koffie en wel/niet kunnen plassen wanneer je dat wil met een baby tussen 0-6 maanden, verwijs ik graag naar meerdere jaargangen van het babytopic.
Dus, iemand interesse in een Tiny Love mobile?
Ik kan desgewenst eigen foto’s maken, maar het is deze
Voordelen:
Kan ook draaien met het geluid uit.
Geluid kan op 2 volumestanden.
Speelt 20 minuten achter elkaar zonder opdraaien, want op batterijen.
Warme koffie![]()
![]()
![]()
Cat ‘N Jack, maat 27. 1x gedragen, verder wilde Sjaak ze niet aan. Mogen gaan voor 5 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bergstein laarsjes, maat 26. Zijn gebruikt maar kunnen nog heel goed een ronde mee. Mogen gaan voor 7,50 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vippy’s, maat 28. 1x gedragen, want kleuter met een meningMogen gaan voor 10 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door MevrouwCactus op 29-04-2019 10:55:10 ]![]()
Thanks! Ik zit nu op mijn werk maar ik stuur je vanavond wel een PB met de items waarin ik geīnteresseerd ben. Mag ik de sportlegging iig reserveren?quote:
Chick on a mission![]()
quote:Op maandag 29 april 2019 09:31 schreef MevrouwCactus het volgende:
[ afbeelding ]
Cat ‘N Jack, maat 27. 1x gedragen, verder wilde Sjaak ze niet aan. Mogen gaan voor 5 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Bergstein laarsjes, maat 26. Zijn gebruikt maar kunnen nog heel goed een ronde mee. Mogen gaan voor 7,50 euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Vippy’s, maat 28. 1x gedragen, want kleuter met een meningMogen gaan voor 10 euro.
Ja. Doe ze allemaal maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook nog kleding Mt 98 of kleine 104 toevallig?:)![]()
Okquote:Op maandag 29 april 2019 14:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja. Doe ze allemaal maar.
Heb je ook nog kleding Mt 98 of kleine 104 toevallig?Ik zal vanavond Sjaaks kast eens doorzoeken. Zomerspul?
![]()
Graag!quote:Op maandag 29 april 2019 14:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
OkIk zal vanavond Sjaaks kast eens doorzoeken. Zomerspul?
Zomerspul maar ook gewone broeken en longsleeves zijn welkom. Kind groeit overal uit...:)![]()
Ik ga op zoek!quote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Graag!
Zomerspul maar ook gewone broeken en longsleeves zijn welkom. Kind groeit overal uit...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: