Als plum hem niet wil dan ben ik graag reserve!quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb een 4 funky flavours pak in maat 74-80 wat alleen is gewassen en 1 x gedragen door Ollie. Het staat hem écht niet. Mag weg voor 10 euro excl verzenden, misschien is er hier interesse, voor ik m op mp zet?
Paar foto's met en zonder flits, vind het lastig de kleur op de foto te zetten. Het is een soort zeegrijsgroen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben zo slim geweest om het pakje op Ollies kamer te laten liggen en die sl**pt (kssst fokwetquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:55 schreef Plumeria het volgende:
[..]
Wat vraag je voor deze?
@:Spees, ik heb wel interesse. Hoelang zijn de pijpjes?
Ah, had ik zelf ook wel kunnen bedenken natuurlijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben zo slim geweest om het pakje op Ollies kamer te laten liggen en die sl**pt (kssst fokwet)
Dus ik heb het even op de site van 4Ff opgezocht, daar blijkt ook de binnenbeenlengte te staan bij de pakken. Het is 36 cm voor deze maat!
@:peace: is goed, ben jij 1e reserve!
nee, aure was je voor!quote:Op woensdag 24 april 2019 21:40 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Heb je de summersuits van 4ff nog? De kronkeltjes blauw met wit en de groene?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooh jouw kleine babymaatjesHeb je geen 74 liggen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Nog een verdwaalde 50-56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slabben/Silly Billyz zonder maat, ik denk tot 1 jaar ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meisjes maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond nog 3 truitjesquote:Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef Tink89 het volgende:
Ooh jouw kleine babymaatjesHeb je geen 74 liggen?
Maar denk dat dat alles is, 74 was kennelijk een uniseks periode hier dus blijft voor buikbaby
![]()
![]()
Ik heb ook een heleboel positiekleding in maat xs en s, is daar interesse in?No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Heeft iemand nog zomerjurkjes in maat 116?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
SQ, heb je nog de Duns-jurk, de Maxomorra-jurk, het Smafolk-pak en de 4ff-suit? En zo ja, wat wil je ervoor? Die Duns-jurk kan ze pas over duizend jaar aan ofzo, maar ik blijf dit topic maar aanklikken om ernaar te loeren![]()
![]()
![]()
De duns jurk gaat eerst naar fazzoletti, maar misschien wil zij hem nadien wel naar jou doorschuivenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:59 schreef Jentin het volgende:
SQ, heb je nog de Duns-jurk, de Maxomorra-jurk, het Smafolk-pak en de 4ff-suit? En zo ja, wat wil je ervoor? Die Duns-jurk kan ze pas over duizend jaar aan ofzo, maar ik blijf dit topic maar aanklikken om ernaar te loeren![]()
de andere dingetjes heb ik nog wel!
disclaimer![]()
Dan graag. Zal ik je een pm doen?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De duns jurk gaat eerst naar fazzoletti, maar misschien wil zij hem nadien wel naar jou doorschuivende andere dingetjes heb ik nog wel!
@Fazzoletti, denk aan mij![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:03 schreef Jentin het volgende:
[..]
Dan graag. Zal ik je een pm doen?
@:fazzoletti, denk aan mij![]()
Zal ik doen
![]()
![]()
H&M heeft hele leuke voor ¤5,00 per stuk. Ik denk dat je ook daar kan kijken. Scheelt net zoveel als hier kopen en wellicht verzenden..quote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef Franny_G het volgende:
Heeft iemand nog zomerjurkjes in maat 116?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: