twitter:jRRT twitterde op donderdag 28-03-2019 om 09:23:44De gemeente Enschede geeft FC Twente een miljoenensteun. Om de club uit de eerste nood te helpen, zeggen ze. Voor een gezonde exploitatie, zeggen ze. Maar dat zeggen ze in Enschede al langer dan FC Twente bestáát. Kijk maar. https://t.co/3bt2PQ7mnJ reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:21 schreef Caland het volgende:
twitter:jRRT twitterde op donderdag 28-03-2019 om 09:23:44De gemeente Enschede geeft FC Twente een miljoenensteun. Om de club uit de eerste nood te helpen, zeggen ze. Voor een gezonde exploitatie, zeggen ze. Maar dat zeggen ze in Enschede al langer dan FC Twente bestáát. Kijk maar. https://t.co/3bt2PQ7mnJ reageer retweet
schuld van de randstad dit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:21 schreef Caland het volgende:
ik huil niet. ik zeg alleen dat de mensen die hier ineens lopen te schreeuwen dat het waanzin is wat de gemeente Enschede doet en weet ik wat allemaal, vast ook een club aanhangen die ook (flinke) hulp heeft gehad van bijvoorbeeld de gemeente.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:17 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV is jarenlang herhaald in de media en is nog onderzocht door de EC vanwege mogelijke illegale staatssteun.
Ga alsjeblieft ergens anders huilen met je 'ja maar hullie en zullie'
Dit blind verdedigen wew. Kutclub hoop dat ie alsnog klapt inc gemeente Enschedequote:Op dinsdag 9 april 2019 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
de media 'verkoopt' het ook als dat de gemeente Enschede de FC redt en weet ik het wat allemaal. lekker meehelpen aan de (negatieve) beeldvorming. als de gemeente Eindhoven de grond onder het Philips-stadion koopt heeft niemand het over redden of wat dan ook. ook komen er dan waarschijnlijk geen mensen in het PSV-topic moeilijk doen etc.
bij de FC is de constructie iets anders en gelijk iedereen over de zeik...
Mwah, vindt kwijtschelding door een bank wel dubieus. Als het alleen bedrijven zijn die er gewoon geld in stoppen is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dat laatste heb ik geen enkel probleem
@onlogischquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, vindt kwijtschelding door een bank wel dubieus.
Nee, snap ik.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dat laatste heb ik geen enkel probleem
Als een bank dat doet is er dus voldoende bewijs dat er écht niet meer te halen valt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, vindt kwijtschelding door een bank wel dubieus. Als het alleen bedrijven zijn die er gewoon geld in stoppen is het een ander verhaal
nee je zegt dit:quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik huil niet. ik zeg alleen dat de mensen die hier ineens lopen te schreeuwen dat het waanzin is wat de gemeente Enschede doet en weet ik wat allemaal, vast ook een club aanhangen die ook (flinke) hulp heeft gehad van bijvoorbeeld de gemeente.
dat dat is treurig Calimero-gedrag. Lees het PSV topic van destijds terug en lees alle berichtgeving terug en kom dan maar weer terug.quote:als de gemeente Eindhoven de grond onder het Philips-stadion koopt heeft niemand het over redden of wat dan ook. ook komen er dan waarschijnlijk geen mensen in het PSV-topic moeilijk doen etc.
erover huilen is wat anders dan mijn mening geven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee je zegt dit:
[..]
dat dat is treurig Calimero-gedrag. Lees het PSV topic van destijds terug en lees alle berichtgeving terug en kom dan maar weer terug.
Financiele steun voor een bedrijf waarbij er werknemers zijn die goed verdienen is sowieso belachelijk. Bedrijven horen bij financieel wanbeleid gewoon failliet te gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
erover huilen is wat anders dan mijn mening geven.
daarbij, ik doelde er met name op dat niemand het ten tijde van de PSV-deal het had over 'het redden van'. dat die bewoording niet werd gebruikt door bijvoorbeeld de media.
Heb je op zich gelijk in, maar dan had er ook bijna geen voetbalclub meer gestaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Financiele steun voor een bedrijf waarbij er werknemers zijn die goed verdienen is sowieso belachelijk. Bedrijven horen bij financieel wanbeleid gewoon failliet te gaan.
een keer uit de brand helpen is toch wat anders dan jaar in jaar uitquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:51 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb je op zich gelijk in, maar dan had er ook bijna geen voetbalclub meer gestaan.
Geen probleem toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:51 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb je op zich gelijk in, maar dan had er ook bijna geen voetbalclub meer gestaan.
Ze zullen wel moeten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:50 schreef jpjedi het volgende:
Sinds wanneer is overheids subsidie weer toegestaan?
@Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:57 schreef Bottendaal het volgende:
Snap niet dat je supporter van z'n club kunt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |