SPOILER: ClubinfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De selectie:
Keepers:![]()
Verdedigers:![]()
Middenvelders:
Aanvallers:![]()
De wedstrijden dit seizoen in de Eerste Divisie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wedstrijden dit seizoen in de KNVB Beker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost is hier terug te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 16-04-2019 21:11:21 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
7 punten voorsprong is niks als je zo blijft spelen. Uit tegen ajax2 vlieg je er af, uit NEC een moeizaam puntje. Dat wordt nog billen knijpen.٩๏̯͡๏)۶![]()
Als je nu niet kampioen wordt kan je die club beter opheffenquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
7 punten voorsprong is niks als je zo blijft spelen. Uit tegen ajax2 vlieg je er af, uit NEC een moeizaam puntje. Dat wordt nog billen knijpen.
[ Bericht 2% gewijzigd door GGMM op 06-04-2019 00:53:16 ]![]()
inderdaad, als je in 5 wedstrijden die 7 punten voorsprong nog weggeeft (na zo'n goede serie van gewonnen wedstrijden) verdien je het ook niet. ben je blijkbaar toch niet constant genoeg.
en blijkbaar ook niet goed genoeg of gemotiveerd genoeg, want echt veel pit zat er de afgelopen wedstrijden ook niet in...(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Vond het met pit weinig te maken hebben, meer met voetballend onvermogen. Wat op zich het hele seizoen al is, en ook het hele seizoen al knap is gezien wie we op de loonlijst hebben. Van de wissels snapte ik ook weer geen ene kut trouwens.
Assaidi brengt echt helemaal niks, vraagt alles in de voet, loopt in de weg. Espinosa naar het midden was nog wel een goede zet. Kwam er daar eindelijk voetbal in, maar daar moet je jongens omheen hebben die lopen, Vuckic, Smith. Als je Assaidi en Espinosa bij elkaar zet krijg je dus dat ze op 10 meter gras gaan lopen combineren.
Vuckic bracht wel wat power, diepgang, tempo. Maar die is dan zo vaak naar voren dat Espinosa het verdedigende werk moet opknappen. Het is allemaal gewoon tactisch verschrikkelijk dom.![]()
Walgelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 06:16 schreef Max23 het volgende:
Definitief gered door de gemeente en het bedrijfsleven![]()
![]()
Voor de laatste keer...quote:Op dinsdag 9 april 2019 06:16 schreef Max23 het volgende:
Definitief gered door de gemeente en het bedrijfsleven![]()
7 miljoen ook echt. Ik zou me als inwoner van Enschede vies genaaid voelen.
Maar totaal dat er nu bij komt:
7 miljoen gemeente
7 miljoen gemeente schuld waar geen rente of aflossing over betaald hoeft te worden (zullen ze later wel helemaal kwijtschelden)
4,5 miljoen ABN
Paar miljoen Volkerwessels
En dan nog 30 miljoen schuld hebben.
Deze club![]()
![]()
Dat denk ik niet. Twente is echt schandelijk bezig door wel wel enorme hoge salarissen te geven en aan de andere kant te gaan bedelen. Ze kennen hun plek echt nog niet.quote:![]()
Wat zou hun plek dan zijn?quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Twente is echt schandelijk bezig door wel wel enorme hoge salarissen te geven en aan de andere kant te gaan bedelen. Ze kennen hun plek echt nog niet.![]()
![]()
Wat meer bescheidenheid. Met visie en eventueel geld van bedrijfsleven langzaam de schuld wegwerken. Dat had best 10 jaar mogen duren. Maar dan heb je nog wel iets van trots als club ten minste.quote:![]()
Bescheidenheid waarin? Die salarissen waar je het over hebt? Ik kan me niet voorstellen dat Twente nu echt torenhoge salarissen uitdeelt. In het begin van het seizoen had de club amper genoeg spelers om de bank te vullen. Ik ben me bewust dat die geruchten er waren, dat zowel Brama als Assaidi bijna een miljoen zouden verdienen of zo, maar dat lijkt me echt onmogelijk. Dat kan Twente simpelweg nooit betalen, bovendien zijn daar ook nooit keiharde bewijzen voor geweest.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat meer bescheidenheid. Met visie en eventueel geld van bedrijfsleven langzaam de schuld wegwerken. Dat had best 10 jaar mogen duren. Maar dan heb je nog wel iets van trots als club ten minste.![]()
Alleen gaat dat langzaam wegwerken niet met de schuldenlast die er lag.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat meer bescheidenheid. Met visie en eventueel geld van bedrijfsleven langzaam de schuld wegwerken. Dat had best 10 jaar mogen duren. Maar dan heb je nog wel iets van trots als club ten minste.
Als et niks werd gedaan gaat de club failliet en is Ensxhede 25 miljoen kwijt. Dat ze nu 5 miljoen kwijtschelden om dat faillissement te voorkomen lijkt me logisch.
Had ikbhet liever anders gezien? Tuurlijk!
Ik had ook liever gehad dat ze niet een gigantische lening hadden verstrekt onder valse voorwendselen. Erg naïef van het toenmalige gemeentebestuur. Dat de gemeente nu probeert zoveel mogelijk veilig te stellen snap ik dan heel goed.
Ben wel blij dat ze de hele club nu naar Enschede halen. Die andere gemeenten die vrolijk meejuichen als het goed gaat, maar enkel naar Enschede kijken als het mis gaat....A mind with a heart of it's own![]()
Met dat laatste heb ik geen enkel probleemquote:Op dinsdag 9 april 2019 06:16 schreef Max23 het volgende:
Definitief gered door de gemeente en het bedrijfsleven[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
de media 'verkoopt' het ook als dat de gemeente Enschede de FC redt en weet ik het wat allemaal. lekker meehelpen aan de (negatieve) beeldvorming. als de gemeente Eindhoven de grond onder het Philips-stadion koopt heeft niemand het over redden of wat dan ook. ook komen er dan waarschijnlijk geen mensen in het PSV-topic moeilijk doen etc.
bij de FC is de constructie iets anders en gelijk iedereen over de zeik...(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Die PSV-deal is tamelijk geruisloos voorbij gegaan jaquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
de media 'verkoopt' het ook als dat de gemeente Enschede de FC redt en weet ik het wat allemaal. lekker meehelpen aan de (negatieve) beeldvorming. als de gemeente Eindhoven de grond onder het Philips-stadion koopt heeft niemand het over redden of wat dan ook. ook komen er dan waarschijnlijk geen mensen in het PSV-topic moeilijk doen etc.
bij de FC is de constructie iets anders en gelijk iedereen over de zeik...![]()
![]()
of gemeentes die de huur verlagen of een jaar geen huur hoeven, allemaal andere constructies die compleet anders bekeken worden. ook door de media.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Die PSV-deal is tamelijk geruisloos voorbij gegaan ja(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Ach ja als inwoner merk ik er niet direct iets van. Dan kan ik me ook wel gaan ergeren aan al die steuntrekkers hier in Enschede.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zou me als inwoner van Enschede vies genaaid voelen.
Maar goed, heel fraai is het allemaal niet natuurlijk.٩๏̯͡๏)۶![]()
Ook dat ja, als gemeente een stadion kopen en dan de huur kwijtschelden, verlagen etc... hoeveel clubs hebben daar geen gebruik van gemaaktquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of gemeentes die de huur verlagen of een jaar geen huur hoeven, allemaal andere constructies die compleet anders bekeken worden. ook door de media.A mind with a heart of it's own![]()
PSV is jarenlang herhaald in de media en is nog onderzocht door de EC vanwege mogelijke illegale staatssteun.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of gemeentes die de huur verlagen of een jaar geen huur hoeven, allemaal andere constructies die compleet anders bekeken worden. ook door de media.
Ga alsjeblieft ergens anders huilen met je 'ja maar hullie en zullie'![]()
Het is jarenlang elke dag over die PSV-deal gegaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
twitter:jRRT twitterde op donderdag 28-03-2019 om 09:23:44De gemeente Enschede geeft FC Twente een miljoenensteun. Om de club uit de eerste nood te helpen, zeggen ze. Voor een gezonde exploitatie, zeggen ze. Maar dat zeggen ze in Enschede al langer dan FC Twente bestáát. Kijk maar. https://t.co/3bt2PQ7mnJ reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:21 schreef Caland het volgende:
twitter:jRRT twitterde op donderdag 28-03-2019 om 09:23:44De gemeente Enschede geeft FC Twente een miljoenensteun. Om de club uit de eerste nood te helpen, zeggen ze. Voor een gezonde exploitatie, zeggen ze. Maar dat zeggen ze in Enschede al langer dan FC Twente bestáát. Kijk maar. https://t.co/3bt2PQ7mnJ reageer retweet
Wat een zooi.![]()
schuld van de randstad dit.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:21 schreef Caland het volgende:
![]()
ik huil niet. ik zeg alleen dat de mensen die hier ineens lopen te schreeuwen dat het waanzin is wat de gemeente Enschede doet en weet ik wat allemaal, vast ook een club aanhangen die ook (flinke) hulp heeft gehad van bijvoorbeeld de gemeente.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:17 schreef Adames het volgende:
[..]
PSV is jarenlang herhaald in de media en is nog onderzocht door de EC vanwege mogelijke illegale staatssteun.
Ga alsjeblieft ergens anders huilen met je 'ja maar hullie en zullie'(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Dit blind verdedigen wew. Kutclub hoop dat ie alsnog klapt inc gemeente Enschedequote:Op dinsdag 9 april 2019 09:18 schreef ReMcOrE het volgende:
Mwah, vindt kwijtschelding door een bank wel dubieus. Als het alleen bedrijven zijn die er gewoon geld in stoppen is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 9 april 2019 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dat laatste heb ik geen enkel probleem![]()
@onlogischquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, vindt kwijtschelding door een bank wel dubieus.Nee, snap ik.quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met dat laatste heb ik geen enkel probleem![]()
Als een bank dat doet is er dus voldoende bewijs dat er écht niet meer te halen valt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, vindt kwijtschelding door een bank wel dubieus. Als het alleen bedrijven zijn die er gewoon geld in stoppen is het een ander verhaalVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
nee je zegt dit:quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik huil niet. ik zeg alleen dat de mensen die hier ineens lopen te schreeuwen dat het waanzin is wat de gemeente Enschede doet en weet ik wat allemaal, vast ook een club aanhangen die ook (flinke) hulp heeft gehad van bijvoorbeeld de gemeente.dat dat is treurig Calimero-gedrag. Lees het PSV topic van destijds terug en lees alle berichtgeving terug en kom dan maar weer terug.quote:als de gemeente Eindhoven de grond onder het Philips-stadion koopt heeft niemand het over redden of wat dan ook. ook komen er dan waarschijnlijk geen mensen in het PSV-topic moeilijk doen etc.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
erover huilen is wat anders dan mijn mening geven.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee je zegt dit:
[..]
dat dat is treurig Calimero-gedrag. Lees het PSV topic van destijds terug en lees alle berichtgeving terug en kom dan maar weer terug.
daarbij, ik doelde er met name op dat niemand het ten tijde van de PSV-deal het had over 'het redden van'. dat die bewoording niet werd gebruikt door bijvoorbeeld de media.(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Financiele steun voor een bedrijf waarbij er werknemers zijn die goed verdienen is sowieso belachelijk. Bedrijven horen bij financieel wanbeleid gewoon failliet te gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
erover huilen is wat anders dan mijn mening geven.
daarbij, ik doelde er met name op dat niemand het ten tijde van de PSV-deal het had over 'het redden van'. dat die bewoording niet werd gebruikt door bijvoorbeeld de media.![]()
Het PSV-topic barste van de boze mensen idd.
Heeft de gemeente inmiddels al toegegeven dat ze nooit geld in Twente had moeten stoppen? Het kost ze al miljoenen om de hoop te houden dat geld ooit terug te zien![]()
![]()
Heb je op zich gelijk in, maar dan had er ook bijna geen voetbalclub meer gestaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Financiele steun voor een bedrijf waarbij er werknemers zijn die goed verdienen is sowieso belachelijk. Bedrijven horen bij financieel wanbeleid gewoon failliet te gaan.![]()
een keer uit de brand helpen is toch wat anders dan jaar in jaar uitquote:Op dinsdag 9 april 2019 14:51 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb je op zich gelijk in, maar dan had er ook bijna geen voetbalclub meer gestaan.![]()
Geen probleem toch?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:51 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb je op zich gelijk in, maar dan had er ook bijna geen voetbalclub meer gestaan.![]()
Ze zullen wel moeten.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:50 schreef jpjedi het volgende:
Sinds wanneer is overheids subsidie weer toegestaan?
Als Twente om dondert kunnen ze natuurlijk fluiten naar hun geleende geld.
Het is ook niet alleen bij Twente aan de orde:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)betaald-voetbal.htmlblablablabla![]()
Ik denk dat met name het jaar 2017/2018 onder leiding van Jan van Halst een regelrecht financieel rampjaar is geweest. Want ik vond dat FC Twente op de balans van 30 juni 2017 nog wel voldoende liquiditeiten had om de fiscale claim en die andere makelaarsclaim te kunnen betalen.![]()
@Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:57 schreef Bottendaal het volgende:
Snap niet dat je supporter van z'n club kunt zijnOh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |