1 vuistslag een geweldsdelict noemen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kun je andere geweldsdelicten ook even downplayen elders.
Euh, ja. Dat is het toch?quote:
Jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
1 vuistslag een geweldsdelict noemen?![]()
Onzin. En dan nog, dat betekent toch niet dat het dan maar geaccepteerd moet worden?quote:Kom eens van je zolderkamer af.
Iemand een klap geven is niet zo abnormaal als sommige users hier proberen te schetsen.
Nou kameraad laat me je iets uitleggen: We zijn geen robots.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:45 schreef probeer het volgende:
En dan nog, dat betekent toch niet dat het dan maar geaccepteerd moet worden?
Dit dus. Die broze rubbertegel generatie valt bij een zuchtje wind al van ellende uit elkaar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:53 schreef AchJa het volgende:
Is dat jong van papier mache gemaakt ofzo? Als anti-lichaam Roos je al zo kan toetakelen...
Als degenen die hij mag doordraaien en geweld plegen dan bestrooit hij de personen in kwestie al lachend met rozenblaadjes en als het iemand uit het tegenkamp is dan moeten er hele bevolkingsgroepen van het paspoort ontdaan worden.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja
[..]
Onzin. En dan nog, dat betekent toch niet dat het dan maar geaccepteerd moet worden?
En dan krijg je dus een boete en moet je schadevergoeding betalen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou kameraad laat me je iets uitleggen: We zijn geen robots.
Soms in het leven kan het wel eens gebeuren dat je iemand tegenkomt en daar niet zo lief tegen doet. Dan loop je dus de kans dat je een vuistje tegemoet ziet komen. Eigen schuld, had je maar wat liever moeten zijn.
Als dat zo was zou ik vroeger verdronken zijn in boetes.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan krijg je dus een boete en moet je schadevergoeding betalen.
Gelukkig maar. Anders geeft iedereen elkaar elke dag vuistjes.
Stoer.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik vroeger verdronken zijn in boetes.![]()
Maar ik heb nog nooit een boete gekregen voor dat soort dingen.
Als je geweld omarmt moet je dat van meerdere kanten omarmen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Soms in het leven kan het wel eens gebeuren dat je iemand tegenkomt en daar niet zo lief tegen doet. Dan loop je dus de kans dat je een vuistje tegemoet ziet komen. Eigen schuld, had je maar wat liever moeten zijn.
Dus die jongen had terug moeten slaan bedoel je?quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je geweld omarmt moet je dat van meerdere kanten omarmen.
Ik heb genoeg gewelddadige situaties meegemaakt. Wellicht dat ik daarom weiger geweld als acceptabele reactie op 'zwaar beledigd zijn' (of zelfs verbaal bedreigd worden) te zien.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die jongen had er gewoon op af moeten lopen om Roos meteen vol in zijn gezicht te knallen. 1 vuistslag is immers geen geweldpleging.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus die jongen had terug moeten slaan bedoel je?
We zien je positieve comments wel op andere agressors verschijnen.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus die jongen had terug moeten slaan bedoel je?
Sowwwwquote:Op vrijdag 5 april 2019 19:06 schreef Chia het volgende:
Hoertje Roos moet gewoon lekker zijn poten thuis houden.
Zie je het al voor je?quote:Op vrijdag 5 april 2019 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je zo'n kerel bedreigt en uitscheld mag je gewoon een goede klap voor je rotte harses verwachten basta.
En een lekker zakcentje erbij die Jan niet kon ophoesten.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef Jellereppe het volgende:
Ik sta achter Jan Roos als het klopt dat die onheus is bejegend door de groep jongeren zonder enige aanleiding. Hopelijk heeft die de alpha van de roedel een paar goede tikken gegeven.
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:22 schreef Jellereppe het volgende:
Ik sta achter Jan Roos als het klopt dat die onheus is bejegend door de groep jongeren zonder enige aanleiding. Hopelijk heeft die de alpha van de roedel een paar goede tikken gegeven.
Wat dat betreft kan je beter dat antifa-tuig hebben, ofnie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |